Olen liian komea, aina kun menen ulos niin naiset flirttailee ja ehdottelevat sänky juttuja. Pitää pysyä loppuviikko sisällä koska olen väsynyt naisiin.
Naiset jahtaa minua
7
<50
Vastaukset
Ongelmasi on niin vakava, että se ei pienellä välttelyllä oikene. Ehdotan, että sinua hoidetaan pyöreässä kopissa pitempään.
Ongelmasi on niin vakava, että se ei pienellä välttelyllä oikene. Ehdotan, että sinua hoidetaan pyöreässä kopissa pitempään.
- Anonyymi
Nytten ehdottamasti vain lepäät ja unohdat naiset ja flirtit.
- Anonyymi
Aloittajasta voi olla ainakin yhden asian suhteen varma. Hän on melkoisella varmuudella tosiaan mies. Ja mistäkö sen voi päätellä? Sänkyjuttuja on yhdyssana. Yhdyssanojen osaamattomuudesta voi päätellä paljon.
- Anonyymi
No mut ei ole pillusta puute täälläkään. Olen kuitenkin yhden naisen mies, kännissä naiset ehdottelivat joten lopetin baareissa ravaamisen.
- Anonyymi
Hui mitä juttuja :o
Hyvä että lopetit.
- Anonyymi
Sitä se ikä miehelle teettää. Ei jaksa enää niin monia naisia hoidella. Koita kestää ap, otat ilon irti vielä kun ylipäätään pystyt. Koskaan ei tiedä huomisesta ja eihän sitä varmaan oo elämää ilman seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto98637- 55625
- 78581
- 39538