Julkisuudessa ei ole näkynyt mitään tietoa niistä.
Käydäänkö niitä ja mitkä ovat tämänhetkiset tulokset?
kommunistien yhtenäisyysneuvottelut
9
59
Vastaukset
- Anonyymi
Proletaarit odottavat ratkaisua. Kummankin puolueen johtoelimet ovat vastuussa hajanaisuuden jatkumisesta mutta voisivat sen myös lopettaa.
Miten olisi molempien lehdissä avoin puoluekeskustelu? - Anonyymi
Jotta stalinistis-putinistinen KTP ja vielä edes jossain määrin järjissään oleva SKP hynttyyt yhteen?
Tuon sijasta on sitten sama kaivaa yhteinen hautamonttu ja lukaista muistosanat molemmille. Tulee helposti mieleen vanha laskuoppi, 0 0 = 00 eli mitä hyötyä on yhdistää kaksi nollaa?
Eikö olisi jokaisen viisaampaa siirtyä nykyaikaan?- Anonyymi
Tiedetään.
Kokoomuslainen J.P. repii pelihousut kun kommunistien hajanaisuus lakkaa.- Anonyymi
Epäilemättä. SKP:n ja KTP:n yhdistämisestä syntyykin varsinainen "power clan" - puolue, jonka kannatus olisi luokkaa 0.11 %.
- Anonyymi
https://www.ktpkom.fi/ajankohtaista/kreikassa-suuria-mielenosoituksia-sotapolitiikkaa-vastaan/
Kreikassa suuria mielenosoituksia natoa vastaan. Nato on sorvaamassa Kreikkaa Naton hyökkäysalustaksi. Laajat kansalaisjärjestöt ovat liikkeellä Kreikan vapauttamiseksi naton ikeestä.
Turkin kommunistinen puolue tuomitsee Turkin invaasion Syyriaan kurdien karkottamiseksi raja-alueelta.- Anonyymi
Mitäs mieltä KTP (ei-rek.) on Venäjän Krimin miehityksestä ja Itä-Ukrainassa sotimisesta?
Krim kuuluu, kuten tiedämme, Ukrainalle, joten Venäjä on siellä imperialistin sotilassaappaissa.
SKP:n Janakkalan osasto tekee yhteistyötä Suomen Työväenpuolueen ja KTP:n paikallisten jäsenten kanssa sekä yhteyttä on myös Vasemmistoliittoon.
Puolue-ero on voinut synnyttää jännitteitä tovereiden kesken. Pitkittyessään ne yleensä mutkistuvat.
Tarvitaan uusi ajattelukanta. Menneet riidat ja vastakkainasettelut tulee unohtaa. Marxilaisuuteen sitoutuneet toverit voivat rauhallisesti pohtia Suomen ja maailman tilannetta ja tehdä johtopäätöksiä. Yksikään kommunisti tai kukaan muukaan ei ole kaikkitietävä. Sen kun muistaa niin saman pöydän ääressä voi pitää palaveria.
Marxin kansantalousoppi ja materialistinen filosofia ovat vahva perusta, jolle rakentaa.- Anonyymi
SKP sai kevään 2019 eduskuntavaaleissa 4 305 ääntä, eli 0,1 prosenttia annetuista äänistä ja KTP 1 240 ääntä, eli 0,0 prosenttia annetuista äänistä.
Oikeusministeriö poisti molemmat puolueet puoluerekisteristä, joten suomalaisilla kommunisteilla ei ole enää omaa rekisteröityä puoluetta Suomessa.
Kommunistit kirjoittavat näin ollen virheellisesti KTP Ja SKP, kun rehellistä on sanoa SKP (ei-rek.), KTP (ei-rek.).
"Kommunistinen Työväenpuolue – Rauhan ja Sosialismin Puolesta r.p. ja Suomen Kommunistinen Puolue r.p on poistettu oikeusministeriössä pidettävästä puoluerekisteristä."
https://valtioneuvosto.fi/artikkeli/-/asset_publisher/1410853/kaksi-puoluetta-poistettiin-puoluerekisterista
Toivottavasti kommunistit muistavat jatkossa puhua asioista oikeilla nimillä, eikä virheellisesti, kuten näyttää muun muassa nimimerkki Partacuksen osalta tapahtuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690