Mies, ei tästä mitään tule..

Anonyymi

Tuleekohan tästä mitään?
Taidetaan vaan antaa tunteiden hiljalleen jäähtyä. Ei me saada mitään aikaiseksi. Toivotonta.
Oot sä silti vaan ihana.

16

84

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tule, mahdoton tilanne, luovutetaan.

    • Anonyymi

      Eipä taida tulla... Elämä on mitä on.
      Ootsäki tosi ihana ja aito.

    • Anonyymi

      En tiedä teidän jutusta, mutta omalla kohdalla on vähän noita samoja ajatuksia vaikka en ole luovuttamassa.

      Jotenkin jo nolottaa koko tilanne ja huolettaa jos toinen pitää lähinnä säälittävänä. Mahdotontanhan sitä on tietää toisesta että ajattelisi olevan ihana.

      Jälkikäteen miettinyt aika tarkkaan mitä toinen on sanonut ja jotkut viattomat heitot jne. lievät ignooraukset antanut sen kuvan että enintään kiinnostaa jonkin sortin tuttavuus.
      Ei siinä paljon pökköä lyödä pesään vaan odottelee hiillosten hiljenemistä.

    • Anonyymi

      Tuskin on heti jäähtymässä, kun ei ole kolmeen vuoteen jäähtynyt.

      • Anonyymi

        Noinkin kauan olet toista katsellut? Saako kysyä miksei mitään ole tapahtunut, jos teidän välillä jotain on?
        Itselläni vähän samanlainen tilanne.. Eli en arvostele, kysyn vaan.


      • Anonyymi

        Eipä se kiinnostus mihinkään katoa jos on aitoa semmoista nim. kolmatta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se kiinnostus mihinkään katoa jos on aitoa semmoista nim. kolmatta vuotta.

        No ei katoa.
        Aina pieni ikävä ja kaipaus. Aika surullista oikeastaan.


      • Anonyymi

        Tämä kolmen vuoden huokailu tuntuu olevan päivän sana. Omalle kohdalle tuli stoppi maanantaina. Tuntui että maailma mureni siihen paikkaan. Noh, pitää vaan olla prinsessan puolesta onnellinen.
        Kyllä tästä yli pääsee ja elämä jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinkin kauan olet toista katsellut? Saako kysyä miksei mitään ole tapahtunut, jos teidän välillä jotain on?
        Itselläni vähän samanlainen tilanne.. Eli en arvostele, kysyn vaan.

        Mm. koska hän on vapaa ja minä perheellinen. Kärvistelen ehkä vain itsekseni näiden tuntemusten kanssa.


    • Anonyymi

      Hyvä mies. Olen nyt tekemisissä elämän syvien sävyjen kanssa. Äitini on hiipumassa pois. Ehkä se tekee minusta aikuisen vihdoin. Toivoa sopii. Tänään tajusin jotakin jutellessani yhden työkaverin kanssa. Tajusin, kuinka etuoikeutettua elämää olen elänyt. En ole sitä aikaisemmin tajunnut. Minulta on todella puuttunut suhteellisuudentajua ja olen vain valittanut. Voi minua!!!!

      • Anonyymi

        Kuulostaa inhimilliseltä. Ei pidä olla liian ankara itselleen. Edellinen opittu kantapään kautta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa inhimilliseltä. Ei pidä olla liian ankara itselleen. Edellinen opittu kantapään kautta....

        Kiitos kun olet niin mukava.😊Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Kirjoitit, että jäät yksin mutta minä en siihen usko. Elämä yllättää sinut niin uskon.


      • Anonyymi

        Olen tosi pahoillani puolestasi kuka ikinä oletkin. Joskus itsekin paljon surua kokenneena ymmärrän hyvin mitä joudut käymään läpi. Toivon sinulle kaikesta sydämestäni voimaa ja jaksamista suruusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun olet niin mukava.😊Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Kirjoitit, että jäät yksin mutta minä en siihen usko. Elämä yllättää sinut niin uskon.

        Ai, no kiitos. Elettyä elämää vain ja sen opetuksia. Eteenpäin elävän mieli. Ehkäpä se myyttinen aurinko mullekin vielä hohtaa? 😶


    • Anonyymi

      Haluaisin suudella ja muutakin sinua salaa ihana M nainen, kenellä tänään harmaa paita ja taisi olla tummaksi värjätyt hiukset ;) Niin ihana ;)

      • Anonyymi

        ja lisäyksenä täydellinen farkkupeppu ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe