En kokeile niitä enää koskaan.
Tulin kipeäksi hormoonienkäytöstä
9
66
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle tuli munuaisvika hormooneista. Käytin tosi vähän.
- Anonyymi
mulla meni oma hormoonituotanto lopullisesti sekasin yhdestä ainoasta kuurista
- Anonyymi
niin käy kaikille
- Anonyymi
itselleni tuli ikuinen korvaushoito yhden sustakuurin takia. Vituuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itselleni tuli ikuinen korvaushoito yhden sustakuurin takia. Vituuttaa.
mulla tuli kakkaa housuun.
- Anonyymi
Et ilmeisesti muistanut ottaa kalua luukuun riittävän usein. Se on erittäin tärkeää eikä sen tärkeyttä voi liiaksi korostaa.
- Anonyymi
Olen pysynyt terveenä yli 10 vuotta hormoonin käytön ansiosta.
- Anonyymi
Sisuskalusi tuskin ovat terveet. Maksa ja munuaiset rikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisuskalusi tuskin ovat terveet. Maksa ja munuaiset rikki
27.07.2018 tulokset 10:n vuoden käytön jälkeen.
Maksa:
P-Alat 40,31. Viitealue 10 - 70.
P-Asat 24. Viitealue 15 - 45.
P-AFOS 51. C´Viitealue 35 -105.
Se siitä maksasta.
Munuaiset?
P-Na 142. Viitealue 137 - 145.
Kaikki muukin on kohdallaan. Vaikka tulokset ovat reilun vuoden vanhat niin en ole kokenut tarvitsevani uusintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851