Striptease-musiikkia vuodelta 1992 ja AIKAISEMMIN?

Anonyymi

No niin help! Eli mitä hyviä (ei mielettömän nopeita) strippausbiisejä tiedätte vuodelta 1992 ja ennen sitä? Tuo vuosiluku on ehdottomasti se raja, sen uudempaa en etsi. Kiitti kovasti!

11

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Googlesta löytyy kätevästi. Kirjoita hakuun vaikka: 80's striptease music.

    • Anonyymi

      Olin etsinyt jo sieltä Youtubest, mutta ongelmanahan olikin nyt kappaleiden tempo. Tuon viestin kirjoittamisen jälkeenhän mulle selvisi vasta että mulle itselleni paras on sellainen n.90bpm mutta kun olen vasta aloittelija enkä 80-luvun musiikkia tunne (eihän mua ollu sillon vielä olemassakaan, heh) niin hankala kaikkii Classic Rock biisejä käydä erikseen kattomassa sivustolla missä kerrotaan kappaleen tempo. No, onneks täs on viel aikaa harjoitella ja hioa rutiinit kuntoon ennen ku on showtime! xD

    • Anonyymi

      Mitä on strip stease -musiikki? Onko se jokin tietty musiikkityyli, vai sopivaa musiikkia strippaukseen? Jos jälkimmäinen, niin kerro millanen musiikki sun mielestä on siihen sopivaa. Jotain esimerkkejä.

      • Anonyymi

        No joo, ei kai se varsinainen genre oo. Mut sellanen musa mihi esiintyjät on 1980-luvul tehneet rutiinei. Ymmärtäsin sen niin että Classic Rock ja vähän raskaampi, ehkä jopa jotkut Blues Rock -kappaleet vois lukea tähän, ei kuitenkaan varsinaista heavy-musaa, ainakaa örinäosastoo. Toinen juttu sit ett ainaki mulle on opetettu et tempo on tosi tärkee, sellane et itest tuntuu sopivalt. Mulle toimiis parhaiten just 85-95bpm.

        Esim.
        Bullet Boys - Smooth Up In Ya (suosikkini!)
        Alannah Myles - Black Velvet (just hyvä tempo, 90 bpm ja siks nii hyvä ja helppo)
        Def Leppard'n Pour Some Sugar On Me (onko liian kulunut käytössä? Ehkä lisäks vähän turhan kevyt mun makuun)
        Mötley Crüe - Girls Girls Girls (vähän turhan nopea, pitää lähtee ihan eri asenteella työstään tästä)

        Scoprions'n soundista pidän mut en löydä sopivaa, slovarit sit taas jo liia hitait.

        Näin mä sen analysoisin. <3 :) Kiits avust!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, ei kai se varsinainen genre oo. Mut sellanen musa mihi esiintyjät on 1980-luvul tehneet rutiinei. Ymmärtäsin sen niin että Classic Rock ja vähän raskaampi, ehkä jopa jotkut Blues Rock -kappaleet vois lukea tähän, ei kuitenkaan varsinaista heavy-musaa, ainakaa örinäosastoo. Toinen juttu sit ett ainaki mulle on opetettu et tempo on tosi tärkee, sellane et itest tuntuu sopivalt. Mulle toimiis parhaiten just 85-95bpm.

        Esim.
        Bullet Boys - Smooth Up In Ya (suosikkini!)
        Alannah Myles - Black Velvet (just hyvä tempo, 90 bpm ja siks nii hyvä ja helppo)
        Def Leppard'n Pour Some Sugar On Me (onko liian kulunut käytössä? Ehkä lisäks vähän turhan kevyt mun makuun)
        Mötley Crüe - Girls Girls Girls (vähän turhan nopea, pitää lähtee ihan eri asenteella työstään tästä)

        Scoprions'n soundista pidän mut en löydä sopivaa, slovarit sit taas jo liia hitait.

        Näin mä sen analysoisin. <3 :) Kiits avust!

        Tina Turner - Private Dancer on kova.


    • Anonyymi

      Kuinka niin Scorppareilta ei muka löydy???? Hahaha haa!

      • Todellakin löytyy ja on ihan vakiokamaa alalla.


    • Anonyymi

      Kaseva – Striptease tanssija

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pour Some Sugar On Me

      Ah.. Ihan tulee nuoruus mieleen...

      nimim. samoja hommia harrastanut - ja työksikin tehnyt..

      onko kulunut? NO, itsellä tähän biisiin ainakin KOLME ERI RUTIINIA OLLUT, joten....?

    • Anonyymi

      Black Velvet, The Stripper, Holiday (Scorpions), Viimeiset viisi kilometriä, Makeaa myrkkyä, Älä ole hellä (Puolikuu)...............

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe