Striptease-musiikkia vuodelta 1992 ja AIKAISEMMIN?

Anonyymi

No niin help! Eli mitä hyviä (ei mielettömän nopeita) strippausbiisejä tiedätte vuodelta 1992 ja ennen sitä? Tuo vuosiluku on ehdottomasti se raja, sen uudempaa en etsi. Kiitti kovasti!

11

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Googlesta löytyy kätevästi. Kirjoita hakuun vaikka: 80's striptease music.

    • Anonyymi

      Olin etsinyt jo sieltä Youtubest, mutta ongelmanahan olikin nyt kappaleiden tempo. Tuon viestin kirjoittamisen jälkeenhän mulle selvisi vasta että mulle itselleni paras on sellainen n.90bpm mutta kun olen vasta aloittelija enkä 80-luvun musiikkia tunne (eihän mua ollu sillon vielä olemassakaan, heh) niin hankala kaikkii Classic Rock biisejä käydä erikseen kattomassa sivustolla missä kerrotaan kappaleen tempo. No, onneks täs on viel aikaa harjoitella ja hioa rutiinit kuntoon ennen ku on showtime! xD

    • Anonyymi

      Mitä on strip stease -musiikki? Onko se jokin tietty musiikkityyli, vai sopivaa musiikkia strippaukseen? Jos jälkimmäinen, niin kerro millanen musiikki sun mielestä on siihen sopivaa. Jotain esimerkkejä.

      • Anonyymi

        No joo, ei kai se varsinainen genre oo. Mut sellanen musa mihi esiintyjät on 1980-luvul tehneet rutiinei. Ymmärtäsin sen niin että Classic Rock ja vähän raskaampi, ehkä jopa jotkut Blues Rock -kappaleet vois lukea tähän, ei kuitenkaan varsinaista heavy-musaa, ainakaa örinäosastoo. Toinen juttu sit ett ainaki mulle on opetettu et tempo on tosi tärkee, sellane et itest tuntuu sopivalt. Mulle toimiis parhaiten just 85-95bpm.

        Esim.
        Bullet Boys - Smooth Up In Ya (suosikkini!)
        Alannah Myles - Black Velvet (just hyvä tempo, 90 bpm ja siks nii hyvä ja helppo)
        Def Leppard'n Pour Some Sugar On Me (onko liian kulunut käytössä? Ehkä lisäks vähän turhan kevyt mun makuun)