Ei kiinnosta

Anonyymi

Olen 44v. hyvännäköinen, pitkä, kiltti, sinkkumies. En ole uskovainen, en juo, en polta eikä ole lapsiakaan. Harrastan itsepuolustuslajeja ja kaikkea tekemistä on paljon. Yritän vaikuttaa poliittisesti ja matkustelen paljon huvikseni.

Asiaan, sanoin viimeisenkin naissuhteeni irti 31v. ja sen jälkeen minulla ei ole ollut naista edes yhtenäkään yönä. Aluksi meni muutama vuosi, että sitä toista olisi kaivannut jotenkin vierelleen jne. Mutta nykyisin viihdyn suorastaan yksin ja kavereiden kanssa. Olen äärettömän sopeutuvainen tilanteisiin ja se on varmaan osasyynä ja myös suurin vaikuttava tekijä. Tosin, en halua edes enään naisseuraa ja seksiä. Välillä sitä kaverit koittaa naittaa tai siis kutsua samaan tilaan ja paikkaan minulle seuralaisia tyrkylle. En vaan reagoi mihinkään, juttelen vain normaalisti ja jos edes kuulen tuhahtelua, se on minulle helpotus. Toisinaan naiset saattavat kysyä epäsuorasti kiinnostuksestani ja koittaa leikkiä asioilla. Vastaan suoraan, etten ole kiinnostunut sinusta, eikä tämä hyödytä sinua tai minua mitenkään. Tai, että en lähde tämmösiin juttuihin mukaan. Tai että paskanjauhannat sikseen, että onko sulla rahaa edes, lähde vetään siitä sitte. Olen tavallaan päässyt yli siitä tilanteesta, että minua voisi joku nainen edes viehättää seksuaalisesti. Minuun sitä valtaa ei pysty käyttämään, koska en halua rakastua mihinkään ja särjen sen mahdollisuuden heti. Pidän nykyisin siitä suorastaan, että saan tipauttaa jonkun maanpinnalle pilvilinnoistaan.

Nyt minulle on tullut uusi vaihde päälle nelisen vuotta sitten.... koska kuitenkaan en ole elämässäni saavuttanut mitään merkityksellistä raha-asioiden suhteen, kysyn nyt suoraan töistä, omaisuudesta ja raha-asioista. Jos he eivät sijoita tai heillä ei ole mitään merkittävää omaisuutta, ilmoitan tylysti, etten ole kiinnostunut mitenkään muuten. Naiset eivät osaa epäillä, koska minullahan kuitenkin on kakspaikkanen avoauto, että tuolla sällillä on rahaa. Todellisuudessa näitä kiesejä saa 20000e kuka tahansa ja varmaan halvemmallakin. mutta ei naiset sellasia tajua, katsovat muuten vain elämäntyyliä kun ajelen Euroopassa ja ties missä käyn lomilla ja on paljon fiksua keskusteltavaa.

Ei vaan kiinnosta naiset, mutta jos heillä on rahaa, niin saattaisi kiinnostaa. Se on ainoa asia mitä heillä voisi olla minulle annettavaa. Gigoloksi, maksulliseksi rakastajaksi minusta ei ole, mutta raha kelpaa muuten vain. Olenkin ilmotellut, että se satatonnia pitää olla käytettävissä joka vuosi vähintään tai minua ei kiinnosta. Sellasia ei ole ilmaantunut 4 vuoteen juuri siksi enään omalla paikkakunnallani edes keskustelemaan. Kaikki tietää tämän vaietun tosiasian jo.

Rikas ja hyvännäköinen, katsotaan sitten.

T. Kunnon miestä ei anneta lahjaksi köyhille.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulee mieleen Barbien Ken nukke....pelkkää kulissia koko elämän tarina kaiken krääsän keskellä....

      Selibaatti on kyl kova juttu , puhdistaa mieltä ja toimintaa....Onneksi olkoon siitä.

    • Sitäpaitsi voisit olla jonkun ukki joten rauhotus nyt hyvä mies :'D
      Liekkö viidenkympin villitys etuajassa?

    • Anonyymi

      Aika outoa kun et löydä naista.

      • Anonyymi

        Keksittyä satua tuo aloitus on.


      • Anonyymi

        Meinaatko, että kyllä niitä hyvän näköisiä miljonäärinaisia varmasti hänen ympärillään pyörii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksittyä satua tuo aloitus on.

        Joo ei näihin usko kukaan, edes kännissä.


    • Anonyymi

      Ehkä sinä pidätkin miehistä enemmän? Tai olet täysin aseksuaali? Pidä ovet avoinna!

    • Kokeiles ryhtyä lentäjäksi. Kaikella joutoajalla minkä tuhlaa naisten epäonniseen jahtaamiseen, voisi tehdä jotain palkitsevampaakin.

      https://youtu.be/kDrAKCd9cl8

      Itse katselen mm. höpinää tubesta, eikä mitä tahansa höpinääkään. Kutkuttas opetella lentämään.

      • Anonyymi

        Hänhän selitti etteivät naiset yhtään enää kiinnosta häntä, mutta nämä yrittävät aika ajoin häntä iskeä. Ainoastaan siinä tapauksessa hän suostuisi naisen iskuyritykseen, jos tällä olisi lottovoitto ja hän saisi sen käyttöönsä. Siinäkin tapauksessa oli ehtona, että ko nainen on hyvän näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänhän selitti etteivät naiset yhtään enää kiinnosta häntä, mutta nämä yrittävät aika ajoin häntä iskeä. Ainoastaan siinä tapauksessa hän suostuisi naisen iskuyritykseen, jos tällä olisi lottovoitto ja hän saisi sen käyttöönsä. Siinäkin tapauksessa oli ehtona, että ko nainen on hyvän näköinen.

        Ihmisten välisistä suhteista ei pidä tulla kaupankäyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten välisistä suhteista ei pidä tulla kaupankäyntiä.

        Kerro se aloittajalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänhän selitti etteivät naiset yhtään enää kiinnosta häntä, mutta nämä yrittävät aika ajoin häntä iskeä. Ainoastaan siinä tapauksessa hän suostuisi naisen iskuyritykseen, jos tällä olisi lottovoitto ja hän saisi sen käyttöönsä. Siinäkin tapauksessa oli ehtona, että ko nainen on hyvän näköinen.

        Kyllähän häntä varakkaat hyvännäköiset naiset vielä kiinnostaa. Sekin on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta löytää sellainen. Joten senkin ajan voisi käyttää paremmin.


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia mielikuvitusaloituksia täällä on.

    • 44v on liian vanha, en ostais.

      • Anonyymi

        Joo kyl tuon ikäinen on jo vanha pariutumisleikkeihin, seniorijutut vaan kehiin.


    • Anonyymi

      On kahdenlaisia miehiä, niitä jotka on hyvännäköisiä ja saavat naisia ja niitä jotka on rumia eivätkä saa naisia.

    • Anonyymi

      Ei jaksa sepustusta kokonaan lukea läpi, mutta tuskinpa naiset sinussa paljonkaan menettävät. Heillä kun on koko ajan lukuisia parempiakin tyrkyllä.

    • Anonyymi

      Kilttimies ei ole Mies

      Ole mies äläkä kilttimies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4660
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2584
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      148
      1857
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1598
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1473
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1327
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1315
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      60
      1252
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      47
      1243
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1073
    Aihe