Pyysin miestä kahville. Vaikutti jo silloin kivalta ja reilulta tyypiltä.
Viestiteltiin viikonloppu ja nyt ilmeni että on vastikään eronnut. Etsii kyllä uutta kämppää, mutta edelleen asuvat saman katon alla.
Mies sanonut suoraan ettei etsi uutta parisuhdetta, mutta olisi valmis tutustumaan.
Joten kysynkin mitä tekisit, jatkaisitko tutustumista vai jättäisit leikin kesken?
Jatkaa tutustumista vai ei?
26
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata tutustua. Etsii laastaria, kohta vonkaa pillua ja sitten jättää kun olet ollut sen patja pari viikkoa.
- Anonyymi
Mies myös petti exäänsä koska eroaa.
- Anonyymi
Miksi jättää? Riippu tietysti siitä oletko jo hääpukuostoksilla ja lasten nimet valmiiksi valittuna, mies vain puuttuu, vai sopiiko sinulle rauhassa tutustuminen ja antaa ajan näyttää mitä seuraa.
Eihän siinä mitään menetä jos mitään odotuksia ei ole. Miksi naisilla on aina julmetun kiiire sitoutua ja sitoa mies? Itse tykkään edetä rennommin ja tutustua rauhassa. Sillä tavoin oppii tuntemaan toisen paljon paremmin eikä tule tehtyä tyhmyyksiä ryntäämällä parisuhteeseen joka sitten osoittautuu katastrofiksi ja siinä sitä sitten itketään. Olen siis itsekin nainen.- Anonyymi
Olen eri mieltä omien kokemuksieni perusteella eli ite en nuorenakaan ole halunnut heti voimakkaasti sitoutua (kihlat, avioliitto ym.), mutta miehet jotka on itekin olleet hyvin itsellisen ja tekevän olosia on halunneet edetä melko nopeaa vauhtia. Pikkasen hämmentävää. Itekin oon sitoutuvaa tyyppiä, mutta kyllä tuntea pitäis hyvin.
- Anonyymi
Noinhan se menee, riipuen paljolti myös siitä; missä olette alun alkaen tutustuneet senkin verran ett nyt viestittelisitte.
Eikä sitä miestä ensimmäiseksi pidä kotiinsa viedä kahvitelemaan, onhan niitä kahviloita joissa voi tavata. Et siinä tosiaankaan mitään menetä jos hieman tutustut hänen ajatusmaailmaansa, ja suunnitelmiinsa. Ainakin on helpompi karistella turha tuttavuus kannoiltaan, jos ette missään olosuhteissa pariksi edes päätyisi... tai ylipäätään edes ystäviksi.
Ainahan on mahdollisuus molemminpuoliseen ystävyys suhteeseen, tosin ystävyyskään ei ole itsestään selvyys. Aika näyttää mikä tunne miksikin muuttuu tai kehittyy.
Tosin noissa eronneissa miehissä... on aina omariskinsä; ovatko edes oikeesti eroamassa.
Onnea matkaan; ... mitään tuskin löytää jos ei uskalla ottaa riskiä... ja etsiä oikeaa!
Aloittaja on käynyt kahvilla varatun miehen kanssa.
Ja vittu noita kaikenmaailman selityksiä ja lässytyksiä...En etsi mitään vakavaa ja olen juuri eroamassa, mutta jostain syystä asuu kuitenkin vielä exän luona..Blaa blaa blaa.- Anonyymi
No, kuten totesin; "Tosin noissa eronneissa miehissä... on aina omariskinsä; ovatko edes oikeesti eroamassa."
Kuten myös ns. poikamiehissä... jotka lentää kukasta kukkaan... tai lumpusta lumppuun ja kuitenkin kelpuuttavat ainostaan neitsyitä puolisokseen, omien sanojensa mukaan.
Siis ns. "sovinisti sikoja"... joita vähänkin järkevät normi naiset kiertää kaukaa.
Kattos kun teidän jutuistanne kyllä asenne naisia kohtaan useimmiten ilmenee aika pian. Silloin ne järkevimmät naiset loittonee... ei mitään järkeä yrittää hellan ja nyrkin väliin.
Mutt miehiä on niin monenlaisia. Tänäänkin lounaalla; yks poikamiehenä ollut, kosi mua, pitkän harkinnan jälkeen.
Motiivina; ett kuolee kuitenkin sitten oikeesti ukkomiehenä, eikä pelkkänä ukkona!
Äijä on jo yli 8-kymppinen, humoristi.
Hän söi lounasta... ja mä syötin häntä. Siinä syödessään soseena ruokaansa; murjaisi ett kun meillä on näin läheiset välit muutenkin, niin jospa hän nyt kosisi minua. Ei tarvitsisi hänen kuolla poikamiehenä eikä minustakaan tulisi ylijäämä naista!
Sain häneltä muuten päivän parhaat naurut taas kerran.
Ukko on hoivaosaston oikea ilopilleri... siis aivan kaikille, humoristisilla jutuillaan.
ex-trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kuten totesin; "Tosin noissa eronneissa miehissä... on aina omariskinsä; ovatko edes oikeesti eroamassa."
Kuten myös ns. poikamiehissä... jotka lentää kukasta kukkaan... tai lumpusta lumppuun ja kuitenkin kelpuuttavat ainostaan neitsyitä puolisokseen, omien sanojensa mukaan.
Siis ns. "sovinisti sikoja"... joita vähänkin järkevät normi naiset kiertää kaukaa.
Kattos kun teidän jutuistanne kyllä asenne naisia kohtaan useimmiten ilmenee aika pian. Silloin ne järkevimmät naiset loittonee... ei mitään järkeä yrittää hellan ja nyrkin väliin.
Mutt miehiä on niin monenlaisia. Tänäänkin lounaalla; yks poikamiehenä ollut, kosi mua, pitkän harkinnan jälkeen.
Motiivina; ett kuolee kuitenkin sitten oikeesti ukkomiehenä, eikä pelkkänä ukkona!
Hän söi lounasta... ja mä syötin häntä. Siinä syödessään soseena ruokaansa; murjaisi ett kun meillä on näin läheiset välit muutenkin, niin jospa hän nyt kosisi minua. Ei tarvitsisi hänen kuolla poikamiehenä eikä minustakaan tulisi ylijäämä naista!
Ukko on hoivaosaston oikea ilopilleri... siis aivan kaikille, humoristisilla jutuillaan.
ex-trollikkaKyllä näiltä yliopiston professoreilta saa yleensä parhaat naurut aina kun ovat niin älyttömiä ja lapsellisia, naisettomiakin :D:D
Naiset nyt vaan on tuollaisia. Ei niitä voi ymmärtää. Jännämiehen kohdalla ne uskoo mitä vaan niinkuin tuo ap ja k&k miehen kohdatessaan näkevät hirviöitä kaikkialla:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6ea6e220-4a8c-4220-8592-06ec9f009ebe
ap:han voisi hyvin tuolta kivalta ja reilulta jännäkahviseuraltaan pyytää sen äxän numeron ja kilauttaa sille äxävaimolle että mitä mieltä se on kahvitteluista? kiva ja reilu jännäkahviseura varmaan kakistelematta luovuttaa numeron :DAnonyymi kirjoitti:
ex-trollikkaJaa.. Vai niin. No kyllä sinunkin jutuistasi paistaa läpi, että on kokeiltu juuri eronneita ja monenlaisia miehiä. Eikä ole pitkään siitä kun viimeks panetit itseäs jollain kyläpyörällä ja sitten tuli TAAS ero.. Olisko nyt kuitenkin niin, että lentelet ihan itse siellä kukasta kukkaan ja lumpusta lumppuun.
- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Jaa.. Vai niin. No kyllä sinunkin jutuistasi paistaa läpi, että on kokeiltu juuri eronneita ja monenlaisia miehiä. Eikä ole pitkään siitä kun viimeks panetit itseäs jollain kyläpyörällä ja sitten tuli TAAS ero.. Olisko nyt kuitenkin niin, että lentelet ihan itse siellä kukasta kukkaan ja lumpusta lumppuun.
Niin no; olen mä muutaman kerran pettynyt miesten suhteen, olet oikeassa. Viimeisin tosiaan oli ihan laillisestikin eronnut mies. joka kävi poikiaan tapaamassa ex-vaimonsa luona. Tunnetuin seurauksin... kun niin vaan sattui käymään!
" Eikä ole pitkään siitä kun viimeks panetit itseäs jollain kyläpyörällä ..."
Asia ei sulle kuulu, mutt anonyyminä voin vastata; Kyllä mä ihan itsekin osaan sen puolen hoitaa vastavuoroisesti, en mä lahnana odota saavani palveluksia. Eikä mulla miehiä ole kokoelmissani edes yhtäpaljon kuin veljesiä oli Jukolassa. Niin, se siitä lumpustelustani, ja ikää mulla on kuitenkin jo 32,5 vuotta.
Sanottakoon nyt sekin ett tykkään seksistä, mutt ainoastaan silloin kun olen parisuhteessa mieheen johon tunnen kykeneväni luottaa.
Kun luottamukseni on mennyt, niin silloin menee mieskin. Sen pituinen se romanssi.
Mä pystyn kyllä heivaamaan nuo KOIperhoset samantien, ei ole olemassa selitystä joka kelpaisi mulle.
trollikka Harmaaritari kirjoitti:
Naiset nyt vaan on tuollaisia. Ei niitä voi ymmärtää. Jännämiehen kohdalla ne uskoo mitä vaan niinkuin tuo ap ja k&k miehen kohdatessaan näkevät hirviöitä kaikkialla:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6ea6e220-4a8c-4220-8592-06ec9f009ebe
ap:han voisi hyvin tuolta kivalta ja reilulta jännäkahviseuraltaan pyytää sen äxän numeron ja kilauttaa sille äxävaimolle että mitä mieltä se on kahvitteluista? kiva ja reilu jännäkahviseura varmaan kakistelematta luovuttaa numeron :D" vastikään eronnut. Etsii kyllä uutta kämppää, mutta edelleen asuvat saman katon alla. "
Hehheh. Haluaisin nähdä tilaston siitä kuinka monta % naisista tietää että ovat eronneet miehensä kanssa ja mies on etsimässä uutta kämppää, silloin kun mies toiselle naiselle noin sanoo. Jotain nollan ja sadan välillä.
Kyllä kai sitä nyt voi kahvitella ja tutustua, ei kai siinä mitään. Odottelee rauhassa että toinen saa kämpän hommattua ja miettii sitten jatkaako juttua vai ei.
Eikös tuossa ole semmoinen perheenrikkomisvaara kun seireeninä kahvittelee ja houkuttelee miestä hommailemaan uutta osoitetta? No jotkut ihmisethän ei tosiaankaan välitä mitä toimensa ehkä muille aiheuttaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Eikös tuossa ole semmoinen perheenrikkomisvaara kun seireeninä kahvittelee ja houkuttelee miestä hommailemaan uutta osoitetta? No jotkut ihmisethän ei tosiaankaan välitä mitä toimensa ehkä muille aiheuttaa.
Ainahan noissa vaara piilee; onhan meillä runsaasti tieteellistä dataa ja tutkimusta siitä että kaikki synti ja haureus lähtee naisista. Entäpä jos nyt me jumalasta seuraavat täydellisyyden profeetat annettaisiin suuressa laupeudessamme naisen kohdalla armon käydä oikeudesta ja lähdetään siitä että miehellä on selkärankaa ja puhtoinen mieli kertoessaan tilanteestaan.
Jos olisi tilanne toisin niin olisi antanut naiselle pakit; kuulemma niinkin on joskus käynyt että mies olisi kieltäytynyt.
Hiukan kyllä miehen toiminta mietityttää, edellisestä naisesta pääsee eroon niin uuden kanssa jo kahville. Olisi ottanut nyt hiukan happea ja ollut vaikka onnellinen.M184 kirjoitti:
Ainahan noissa vaara piilee; onhan meillä runsaasti tieteellistä dataa ja tutkimusta siitä että kaikki synti ja haureus lähtee naisista. Entäpä jos nyt me jumalasta seuraavat täydellisyyden profeetat annettaisiin suuressa laupeudessamme naisen kohdalla armon käydä oikeudesta ja lähdetään siitä että miehellä on selkärankaa ja puhtoinen mieli kertoessaan tilanteestaan.
Jos olisi tilanne toisin niin olisi antanut naiselle pakit; kuulemma niinkin on joskus käynyt että mies olisi kieltäytynyt.
Hiukan kyllä miehen toiminta mietityttää, edellisestä naisesta pääsee eroon niin uuden kanssa jo kahville. Olisi ottanut nyt hiukan happea ja ollut vaikka onnellinen."lähdetään siitä että miehellä on selkärankaa ja puhtoinen mieli kertoessaan tilanteestaan."
Tai jos lähdetäänkin tieteellisistä faktoista eli kaikki naisethan "tietää" että kaikki miehet ovat p..ja paitsi tietysti top10% miehistä, joista taas me miehet tiedetään että ne ne vasta p..ja ovatkin niin kyllä minusta lähtökohtaisesti on oltava että tuo mies kusettaa 100% varmuudella. No siinäpähän kahvittelevat ja tutustuvat, pääseepähän sitten jälkeenpäin ap tänne julistamaan kuinka "kaikki miehet ovat paskoja", totuus joka pätee siihen asti kunnes taas törmää johonkin top10% mieheen ja saa taas sovittaa ruusunpunalasit päähänsä.
- Anonyymi
Oli kyllä aika hauska tapahtuma, etään suuren ostoskeskuksen lähellä olin syömässä tupla-sulkaapatukkaa, niin joku ihmeellinen REPPUHEPPU-KANNABIS-VAINOHARHOISSAAN... yritti tuojotella minua, tuijotin takaisin!
Hän käänsi päänsä, joo ei ole tuo tämä mies ja jatkoimme matkaamme, kannattaa aina alkaa tuijotella jos joku toinen tuijottelee, kuten Espoossa yleensä on tapana tuijotella toisia ihmisiä, mutta jos tuijotaa, niin tuijotellaan sitten tuntemattomia takaisin :ÖD - Anonyymi
Pyydä siltä naiselta ensin käteistä rahaa, kun itsellä ei ole, siinä se oikea rakkaus toetutuu, sitten, antaako sinulle käteistä vai ei?
- Anonyymi
Tapailet siis jännämiestä. No kohta sinua ei ole kun jännämies on väkivaltainen.
- Anonyymi
Jatka tutustumista, jos haluat seksisuhteen. Mieshän teki selväksi ettei halua parisuhdetta.
- Anonyymi
ohhoh, pyysit toista miestä kahville?
- Anonyymi
Riippuu, mitä itse etsit ja haluat. Jos haluat nimenomaan pitkää, sitoutunutta parisuhdetta, niin vaikka tuo ihminen saattaisi sellaista jossain vaiheessa hakea, niin hyvin todennäköisesti se aika ei ole hänen kohdallaan juuri nyt. Tuollaiset tapaukset sopivat enemmän sellaiseen väliaikaiseen friends with benefits -juttuun tai sellaiseen kevyempään tapailuun, jossa harrastetaan seksiä ja ehkä tehdään muutakin, mutta jossa kumpikaan ei toivo mitään vakavampaa juttua.
Sitten taas tuo edelleen yhdessä asuminen. Aika usein se valitettavasti tarkoittaa sitä, ettei ole oikeasti eronnut, mutta suhteessa joko vaan menee väliaikaisesti huonommin tai sitten haluaa muuten vain sivusuhteen seksiä varten. Joskus toki voi oikeasti olla niin, että on oikeastikin eronnut. Itselläni oli tilanne, että jouduin asumaan eksän kanssa yli vuoden ennen kuin hän löysi asunnon. Asuimme opiskelija-asunnossa, ja meistä minä olin opiskelija, joten siksi ei voitu tehdä niin, että hän olisi jäänyt vanhaan kotiin ja minä muuttanut pois. Tämän yhdessä asumisen loppuvaiheessa ihastuin uuteen ihmiseen ja tutustumisvaiheessa päädyin paniikissa peittelemään häneltä totuutta, ja toivoin vaan että eksä saisi uuden kämpän ennen kuin uusi suhde mahdollisesti syvenisi. Tänä aikana meillä ei eksän kanssa ollut enää seksiä eikä mitään muutakaan, mutta kärsimme kyllä tilanteesta henkisesti. Sittemmin hän sai uuden asunnon. Joten joskus etenkin pk-seudulla voi todellakin tulla tilanne, että suhde on päättynyt, mutta asutaan vielä yhdessä. En silti omasta kokemuksestani huolimatta ihan noin vaan uskoisi tällaisia selityksiä.
Ja toisaalta, vaikka se olisi tottakin, niin tilanteessa, jossa on vasta EROAMASSA on selkeästi prosessi kesken. Silloin yleensä haetaan joko laastaria tai jotain pönkitystä itsetunnolle - halutaan saada varmuus siitä, että kyllä tässä vielä uusia suhteita tulee. Seksisuhteen siinä voi toki saada, mutta en lähtisi toivomaan mitään vakavampaa ihmisen kanssa, joka on omassa elämässään tuollaisessa tilanteessa.
Se on eri asia, jos esim. tapaa työpaikalla tai muualla livemaailmassa ihmisen, joka on eroamassa, ja suhde, ihastus ja rakastuminen syntyvät itsestään. Mutta deittipalstalla tavatut "eroamassa olevat" kannattaa jättää käsittelemään ja hoitamaan sitä eroprosessiaan, sikäli kun oikeasti ovat eroamassa. - Anonyymi
"No siinäpähän kahvittelevat ja tutustuvat, pääseepähän sitten jälkeenpäin ap tänne julistamaan kuinka "kaikki miehet ovat paskoja", totuus joka pätee siihen asti kunnes taas törmää johonkin top10% mieheen ja saa taas sovittaa ruusunpunalasit päähänsä."
En nyt kyllä ihan ymmärrä miksi aina ja joka kerta asiat väännetään tähän, että ollaan heti solmimassa parisuhdetta tai vaikka vain seksisuhdetta!
Kyllä minä naisena todellakin voisin hyvinkin kahvitella miehen kanssa (en kotonani enkä hänen kotonaan) jos mies tosissaan väittää että eroamassa on jne. Sehän on silloin mies joka johdattaa minua harhaan! Mikä perheenrikkoja minä olisin jos mies omasta vapaasta tahdostaan haluaa minua tavata ja vakuuttaa asioitten laidan olevan niin? En ole ajatustenlukija eikä tapanani ole epäillä heti kättelyssä joka ikisen ihmisen tarkoitusperiä.
Mutta huomautan: minun sänkyyni ei pääse todellakaan kovinkaan helposti! Niin epätoivoinen yhdenkään miehen perään en ole, enkä huoli miestä joka sitä heti on vaatimassa. Voisimme aivan hyvin istua kahvittelemassa ja tutustua. Jos mies kertoisi yllä olevan tarinan, haluaisin katsoa mitä aika tuo tullessaan. Jos mies häipyy kun ei pääse hameen alle, sayonara. - Anonyymi
Mahtaa olla erikoisen säkenöivä persoona kun noilla spekseillä tutustuminen kiinnostaa.
-flowersreally-- Anonyymi
Se on vähän kuin ajokortiton ja avokelvoton lähtee tankotanssijassa reissuun, eli Maisan kanssa... aina tulee turpiin.
Mutta onkin todella nyt Tommi Mäkisellä mietinnässä, että: vaikka olisi kohtuullinen taksikuski, että pitää tallissa tätä Jari-Matttia.... kaikki... Jari-Matti vielä hajottaa autoja omalla huonolla ajotaidollaan jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3564135Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1303652Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92381Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei92213Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1471845- 1181769
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181748Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241389Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1511038Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79915