Ihanteena bbw?

Tuntuu että monet sanoo että bbw on hottia ja kyl iskis kii ku sellasen löytäis, mut sit kuiteskaan ei kukaan ikinä iske kii.
Joten miehet jotka tykkää lihavemmista, mistä teitä löytää?
Eikä pelkästään seksin takia, vaan ois kiva löytää mies jota ei kilot häiritse mutta haluais jakaa sitä muutakin elämää.

7

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

You got the point here. Kelpaat seksiin kyllä, mutta miehet on niin huonoitsetuntoisia, että tyttöystävän pitää kuitenkin olla sellainen, mistä kaverit tykkää ja mitä ne kadehtii, vailka oma unelma oiskin se bbw.

• Anonyymi

Kuka haluaa suhteeseen jossa on lyhyt elinikä odotus ja lähihoitajan tehtäviä odotettavissa. Kyllähän kaikki tietää että ylipainoisilta menee ensin liikuntakyky (polvet, selkä) ja sitten pian terveys. Kovin vähän on tuolla noita yli 60-vuotiaita terveitä ja liikunnallisia BBW naisia- melkein kaikki ovat kuolleet ensin pitkään sairastettuaan... Ja toki kaverit pilkkaa, eli aika kova pitää olla miehen itsetunnon että voi olla BBW naisen kanssa - pahimmillaan menee mieheltä ura. Ja siihen todellisuuteen ei vaikuta mikään utopistinen keho-positiivisuus idealismi.

Itsekin miehenä tykkään nuoresta BBW naisesta sängyssä, mutta elinkumppaniksi en ottaisi, olen itsekäs, mutta kun minulla on vain yksi elämä enkä ole täällä muita palvelemassa, vaan elämässä parasta mahdollista elämää minkä voin saavuttaa... Vain todellisuutta, ei idealismia.

• Anonyymi

olen 51v mies ja iskisin aivan varmasti kiinni jos vain jostain löytäisin bbw naisen mutta ei vaan löydy, ottakaa ihmeessä yhteyttä jos teitä on olemassa, osoitteeni on [email protected]

• Anonyymi

Kyllä minulle kelpaisi nätti, leveälanteinen, pitkät hiukset plussaa ja suudelmahuulet, voit olla 155-175cm ja 25-55v, varattukin käy, kun et sitten kerro edes parhaalle ystävällesi. Vastaile pirkanmaan suunnalle: [email protected] , niin vastailen illemmalla, kun olen kotona ja koneen vieressä

• Anonyymi

Minun exä on 180 pitkä, isotissinen XL. Heti ottaisin samanlaisen, jos sellainen hiukka vähemmän kiukkuinen jostakin löytyisi.

• Anonyymi

Tämä. Itse pidän bbw naisista, mut moni tuntuu olevan luonteeltaan todella äkäisiä. Ei kiitos. Onneksi löytyi oma 163cm bbw taskuraketti. Itse kun olen 185cm hoikka, niin herätämme kyllä huomiota kylillä. 😂 Eikä se minua haittaa.

• Anonyymi

Täältä löytyy mies joka pitää isommista neidoista ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      129
      7656
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      93
      7244
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      28
      7159
    4. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      71
      6316
    5. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      6
      6300
    6. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      110
      5675
    7. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      46
      5458
    8. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      68
      5300
    9. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      47
      5180
    10. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      30
      4943
    Aihe