Kokemuksia plastiikkakirurgi Ira Saarisesta

Anonyymi

Oletteko olleet Ira Saarisen toimenpiteessä? Kerrotteko kokemuksenne.

23

5324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö kukaan ole käynyt Ira Sasrisen operoitavana?

      • Anonyymi

        kävin hänen konsultaatiossa, mutta eikö kukaan tosiaan operaatiossa?


    • Anonyymi

      Eikö kukaan ole käynygt Ira Saarisen operoitavana?

      • Anonyymi

        Samaa tietoa etsinyt! Menen konsultaatioon viikon päästä. Vaarana on ettei ole kokenut kun kukaan ei ole käynyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tietoa etsinyt! Menen konsultaatioon viikon päästä. Vaarana on ettei ole kokenut kun kukaan ei ole käynyt..

        Mihin klinikkaa ja minne päin Suomea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tietoa etsinyt! Menen konsultaatioon viikon päästä. Vaarana on ettei ole kokenut kun kukaan ei ole käynyt..

        Minuakin kiinnostaisi tietää kokemuksista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin klinikkaa ja minne päin Suomea

        Plastic surgery center, Tre. Joo kävin toimenpiteessä, enkä todellakaan suosittele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaisi tietää kokemuksista!

        En voi suositella oman kokemuksen mukaan


    • Anonyymi

      4.9.2020

      Minulla kyllä erittäin hyvä kokemus, rinnat suurennettiin implanteilla ja olen tosi tyytyväinen! Mukava ja ammattitaitoinen.

    • Anonyymi

      Olen käynyt Iralla ensimmäisen kerran noin 7 vuotta sitten pistoshoidoissa. Kerran vuodessa sen jälkeen olen hänen luonaan käynyt erilaisissa toimenpiteissä, nyt viimeksi juuri 3 viikkoa sitten tehtiin rintojen pienennys ja kohotus. Olen ollut aina tosi tyytyväinen Iraan, luotan häneen ja hän kuuntelee potilasta ja tekee juuri sellaisen luonnollisen lopputuloksen mitä toivon. Hän on myös tosi monipuolinen ammattilainen, kaikki mitä minulle on tehty, olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Olen ihan tavallinen 47 vuotias nainen, mutta työssäni esillä ja tärkeiden asiakkaiden kanssa teen työtä. Haluan pitää itsestäni huolta ja pysyä nuorekkaana. Käyn jatkossakin Iralla ja häntä uskallan suositella käsi sydämellä 😊

    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi myös kuulla, ja mielellään hieman yksityiskohtaisemmin kuin vain että ”huonoja” tai ”hyviä” kokemuksia.

    • Anonyymi

      Minkälaisessa toimenpiteessä olit ja minkä takia et ole tyytyväinen?

    • Anonyymi

      Hän on ottanut vastaan monta vuotta Porissa Terveystalossa, ja täällä meitä on nyt jonoksi asti, kun ei enää käy niin usein vaan Tampereella ja Seinäjoella. Iralla on hyvä maine täällä, teki minulle sekä usealle tutulle yläluomet ja ystävälleni kasvojen kohotuksen. Toivottavasti jaksaa käydä vielä Porissakin!

    • Anonyymi

      Olen ollut ja erittäin tyytyväinen. Ira on helposti lähestyttävä ja ihana tyyppinä. Minulle tehtiin rasvansiirto ja oli erittäin onnistunut, jopa enemmän kuin lupasivat konsultaatiossa.

    • Anonyymi

      Olin viikko sitten Ira Saarisen tekemässä abdominoplastiassa ja olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen. Hän kuunteli toiveeni ja otti huomioon ikäni ( olen eläkeläinen) . Toipuminen on ollut ollut helpompaa mitä odotin.Suosittelen lämpimästi !

    • Anonyymi

      Lisää kokemuksia?

      • Anonyymi

        Olen käynyt allien rasvaimussa Iralla ja hän oli tosi tarkka ja sai aikaan hyvän lopputuloksen. Olen tyytyväinen :)


    • Anonyymi

      Kaipailisin myös kokemuksia, varsinkin faceliftistä.

      • Anonyymi

        Onko kukaan ollut buffaloplastiassa hänellä


      • Anonyymi

        Min. A.L ja joht. S.J? En muista nyt firmaa, pohjoisessa oli.


    • Anonyymi

      Olen käynyt ja seuraavaa ei tule! Ylimielinen ja huvittuneen oloinen nainen, joka loukkaantuu jos ei ole tyytyväinen hänen palveluunsa!

    • Anonyymi

      Entä saman firman Timo Halonen? Kokemuksia? Konsultaatiossa oli mukava. Olen menossa yläluomileikkaukseen hänelle. Plastic Surgery Center, Tampere.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe