Voisipa nämä hempeily - ja rakasteluajatukset kanssasi edes pysyä taka-alalla. -naiselta
Vanhempi mies
24
56
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vain taka-alalla?
Kaiken takana on nainen ;)
Siis onko niin että minunkin takana on nainen!- Anonyymi
Asia selviää hetkessä kun katsot taaksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia selviää hetkessä kun katsot taaksesi.
Ei näy mitään täälä on säkkipimeää.
- Anonyymi
Jospa sun kaapin takana on nainen ;)
- Anonyymi
Millainen vanhempi mies?
- Anonyymi
Hemmetin komea, ruskeasilmäinen ja ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hemmetin komea, ruskeasilmäinen ja ihana.
Ai tollanen homahtava paskasilmä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hemmetin komea, ruskeasilmäinen ja ihana.
Olen ruskeasilmäinen, mutta komea ja ihana? Kiitos :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tollanen homahtava paskasilmä..
🤣 Kestät kuin MIES!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hemmetin komea, ruskeasilmäinen ja ihana.
Joku sun pomos vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sun pomos vai?
Ei ole minun pomo. Eikä olla tavattu missään työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sun pomos vai?
Saattaapa ollakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaapa ollakki.
Noloasetelma.
Joku mahdollisesti perheellinen/varattu pomo jonkun nuoren naismaikun kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noloasetelma.
Joku mahdollisesti perheellinen/varattu pomo jonkun nuoren naismaikun kanssa.Juurikin niin. Luulis vituttavan kun vierestä joutuu seuraamaan. Taidat olla joku jämien kerääjä, joka ei muuhun pysty kun dissaamaan muiden valintoja. Mitä hemmettiä se muille kuuluu mitä ihmiset omilla elämillään tekee. Hoitakaa omat juttunne. Ps. Melkein 10v. Ikäero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin niin. Luulis vituttavan kun vierestä joutuu seuraamaan. Taidat olla joku jämien kerääjä, joka ei muuhun pysty kun dissaamaan muiden valintoja. Mitä hemmettiä se muille kuuluu mitä ihmiset omilla elämillään tekee. Hoitakaa omat juttunne. Ps. Melkein 10v. Ikäero.
En minä mistään 10 vuoden ikäerosta puhunut vaan nelikymppisistä ukoista jotka kuvittelee jotain jostain teini työharjoittelijasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mistään 10 vuoden ikäerosta puhunut vaan nelikymppisistä ukoista jotka kuvittelee jotain jostain teini työharjoittelijasta.
Kerroppa lisää tästä fantasiasta, onko ollut ihan yleisempääkin tai yleisesti tiedossa tämmöinen haaveilu?
- Anonyymi
Kyllä, totesin olevani jo vanha. Yle.fi laskurilla jäljellä enää keskimäärin runsas 1/5 elämästäni:(
- Anonyymi
Niin kauan kuin on elossa, on aikaa ja mahdollisuuksia!
- Anonyymi
Samanlaisia ajatuksia itseäni vanhempaa miestä kohtaan. Saisipa ne ajatukset saisi jonnekin pois. Kun tietää, että niin ei tule koskaan tapahtumaan.
- Anonyymi
Kerro lisää,rupes kiinnostaan.Mistä tiet, ettei tuu koskaan mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää,rupes kiinnostaan.Mistä tiet, ettei tuu koskaan mitään.
Hän on naimisissa ollut jo pitkään
Kun saisi nuorta nättiä maista 😘
- Anonyymi
Nuorta sa aina mut harvoin tosi vanhaa.
- Anonyymi
Kiitos. Olet ihana. En unohda niitä hetkiä. Koska taas tavataan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514