Siis olen jo vuosia käyttänyt Rimmelin Stay Matte värivoidetta. Voide on juuri oikean väristä ja sopivan paksuista.
Nyt meidän kaupungin kaupoista ei enää tätä löydy:((
Tokmannilla sanoivat, että Rimmelin tuotteet on kaikki poistettu. Cittaristakaan en löytänyt tätä voidetta. Testailin muita merkkejä, mutta olivat jotenkin niin ohuita litkuja. Tuo Rimmelin voide vähän paksumpaa ja siksi riittoisa. Haluan peittää varsinkin couperosan.
Onko tuon voiteen valmistus kokonaan lopetettu ja jos on, niin antakaa vinkkejä hyvästä, mutta edullisesta voiteesta.
Harmittaa...
Apua..auttakaa
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on kuollu palsta!:(
- Anonyymi
Olen vuosia jo käyttänyt" Rommel Couperosa" tasoitelaastia jossa on mielestäni sopiva viskositeetti (jonka voi itse määritellä) eikä ole mitään litkua. Sitä on saatavissa useissa väreissä, jopa saharan hiekan värisenä joka on minun suosikkini. Sopivan paksuisena sillä voi myöskin rapata pahimmat kurtut naamastaan piiloon, lähtiessään julkisiin tilaisuuksiin esim. vaikkapa oopperaan. Ainakin alan liikkeistä sitä on saanut ympäri suomea, ainakin tähän asti. Terv. Nallikarin täti.
- Anonyymi
Onko Rimmelin tuotteet poistumassa kokonaan, kun kaupoista ei enää kyseistä merkkiä löydy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768