Pahoittelen, mutta en vaan pysty sanomaan, kuinka paljon sinusta välitän. Tarvitsisin siihen rohkaisua, mutta ehkä et halua kuulla sitä edes. Sellainen tunne jäi. Tiedäthän, että en tahtoisi menettää sinua, tapahtui mitä tahansa, mutta miten se olisi mahdollista pitää sinut lähelläkään, jos ei pystytä puhumaan väleistämme?
Tämä naiselta erityiselle miehelle.
En vaan pysty kertomaan tunteistani
9
576
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän, että välität ja se on hienoa. Toivoisin, että voisit kertoa siitä joskus minulle. Sinun välittämisesi ei mene hukkaan, se auttaa minua päivittäin.
- Anonyymi
Toivottavasti auttaa. Niin on sinun tukesi minuakin auttanut. Ja kyllä yritän kertoa sopivan tilaisuuden tullen, mutta kuten sanoin, se vaatii kyllä rohkaisua.
- Anonyymi
Mutta riittääkö se välittämiseni sinulle?
- Anonyymi
Uskon, että joskus saamme tilaisuuden puhua mutta aika ei ole vielä kypsä. Vaikka ehkä molemminpuolisesti olemme vähän ihastuneita, siinä ei ole mitään pahaa eikä se uhkaa mitään. Puhtaat tunteet eivät ole uhka vakiintuneella suhteille. Tämä ei ole niin vaarallista, vaan tämä lujittaa minun suhdettani ja valmistaa sinua johonkin tätä parempaan.
- Anonyymi
Nimenomaan juuri noin kun on kyse puhtaista tunteista.
- Anonyymi
Pallo on sulla 🙂
- Anonyymi
Rauhoitu,kyllä sen aika tulee,ittekin ihmetellyt omaa käytöstäni että mikä tässä niin vaikeaa.Ihmisiähän me vain ollaan,ja kerran eletään.
- Anonyymi
Miksi sitä pitäisi pelätä? Ethän sinä ole tekemässä mitään väärää. Kyllä sen toisen pitää olla aikamoinen aasi ja pässinpää mikäli ei osaa suhtautua kuin aikuinen.
- Anonyymi
Täällä ainakin ylsi pässinpää joka ei jaksa uskoa että mikään etenisi mihinkään. Liikaa esteitä ja estoja matkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642