Pahoittelen, mutta en vaan pysty sanomaan, kuinka paljon sinusta välitän. Tarvitsisin siihen rohkaisua, mutta ehkä et halua kuulla sitä edes. Sellainen tunne jäi. Tiedäthän, että en tahtoisi menettää sinua, tapahtui mitä tahansa, mutta miten se olisi mahdollista pitää sinut lähelläkään, jos ei pystytä puhumaan väleistämme?
Tämä naiselta erityiselle miehelle.
En vaan pysty kertomaan tunteistani
9
578
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän, että välität ja se on hienoa. Toivoisin, että voisit kertoa siitä joskus minulle. Sinun välittämisesi ei mene hukkaan, se auttaa minua päivittäin.
- Anonyymi
Toivottavasti auttaa. Niin on sinun tukesi minuakin auttanut. Ja kyllä yritän kertoa sopivan tilaisuuden tullen, mutta kuten sanoin, se vaatii kyllä rohkaisua.
- Anonyymi
Mutta riittääkö se välittämiseni sinulle?
- Anonyymi
Uskon, että joskus saamme tilaisuuden puhua mutta aika ei ole vielä kypsä. Vaikka ehkä molemminpuolisesti olemme vähän ihastuneita, siinä ei ole mitään pahaa eikä se uhkaa mitään. Puhtaat tunteet eivät ole uhka vakiintuneella suhteille. Tämä ei ole niin vaarallista, vaan tämä lujittaa minun suhdettani ja valmistaa sinua johonkin tätä parempaan.
- Anonyymi
Nimenomaan juuri noin kun on kyse puhtaista tunteista.
- Anonyymi
Pallo on sulla 🙂
- Anonyymi
Rauhoitu,kyllä sen aika tulee,ittekin ihmetellyt omaa käytöstäni että mikä tässä niin vaikeaa.Ihmisiähän me vain ollaan,ja kerran eletään.
- Anonyymi
Miksi sitä pitäisi pelätä? Ethän sinä ole tekemässä mitään väärää. Kyllä sen toisen pitää olla aikamoinen aasi ja pässinpää mikäli ei osaa suhtautua kuin aikuinen.
- Anonyymi
Täällä ainakin ylsi pässinpää joka ei jaksa uskoa että mikään etenisi mihinkään. Liikaa esteitä ja estoja matkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033893
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482771- 1142599
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392108Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311890Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291733- 271582
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2181538Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?811488- 221378