Naisten parasta ennen -päiväys

Anonyymi

"Alle 36-vuotias nainen kelpaa, jos painoa ei ole liikaa" 😉
Nainen voi kelvata sukusolujen luovuttajaksi, jos hän on 22-35-vuotias, miehellä ikäraja on 20-45 vuotta.

Kyse on siis lapsettomuushoitoihin sisältyvä peruste, mutta näin miehenä vähän hihitytteli tuo ikäraja.

"Suomessa tarvitaan nopeasti lisää sukusolujen luovuttajia: alle 36-vuotias nainen kelpaa, jos painoa ei ole liikaa - miehillä väljemmät kriteerit"
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/6374bd66-74c8-4518-b370-18e556227932

Noin muuten voisin loukkaantua kun naiset sa tuosta palkkion ja miehet ei. Ja juu, en ole menossa prunkkailemaan en.

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, munkin naisen parasta ennen meni kesällä. Tosin itse olen 55.

    • Anonyymi

      Eikö nuo hihhulit ole katsoneet väestökäyriä. Ihmisiä on liikaa. Jokainen käyttämättä jätetty sukusolu vähentää hiilijalanjälkeä 300000tonnia elämänsä aikana tai perutun.

      • Anonyymi

        Suomessa ei! Me häviämme nykyisellä menolla kansojen joukosta ennen seuraava vuosituhatta.

        Kehitysmaalaiset panee kuin kanit ja pilaavat koko planeetan kun eivät sitä ymmärrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei! Me häviämme nykyisellä menolla kansojen joukosta ennen seuraava vuosituhatta.

        Kehitysmaalaiset panee kuin kanit ja pilaavat koko planeetan kun eivät sitä ymmärrä.

        Eipä siitä kuule ole kovinkaan kauan aikaa kun me suomalaiset oltiin kehitysmaalaisia.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Eipä siitä kuule ole kovinkaan kauan aikaa kun me suomalaiset oltiin kehitysmaalaisia.

        Ja rakettimainen nousu heti kun otimme itsenäisyyden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja rakettimainen nousu heti kun otimme itsenäisyyden.

        Ei nyt ihan, mutta hyvin on mennyt.


    • Siittiösolujen luovuttajaksi kelpaa vain mun kaltainen laatumies. Vain viideososa kelpuutetaan. Ja yksityisillä miesluovuttajien yläikäraja oli ainakin jossain paikassa 35v

      Mutta miksiköhän tuossa on naisilla on alaikäraja 22v?

      • Hähää. Et kelpaa. Sun pitäisi osata runkata purkkiin. Oletko muka sellaista tehnyt ikinä?


      • scrg kirjoitti:

        Hähää. Et kelpaa. Sun pitäisi osata runkata purkkiin. Oletko muka sellaista tehnyt ikinä?

        No en. Ootko sä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No en. Ootko sä?

        Sun pitää pokata joku blondi (tai ehkä kaksi) ottamaan poskeen ja kuljettamaan siittiöt luovutukseen. Sillai mä näkisin että laatumies homman hoitaisi.

        Tai ehkä joku terveydenhuollon ammattihenkilötär innostuu johonkin käsihommaan kun näkevät että nyt olisi tosi laatukamaan tarjolla. Mutta siinä pidät tiukan rajan, että ruma tai vanha akka ei kelpaa.


      • Anonyymi

        Tommonen pullaposki mikään laatumies ole.

        Salille siitä öyhöttämään röhnöttämisen sijasta!

        -flowersreally-


      • scrg kirjoitti:

        Sun pitää pokata joku blondi (tai ehkä kaksi) ottamaan poskeen ja kuljettamaan siittiöt luovutukseen. Sillai mä näkisin että laatumies homman hoitaisi.

        Tai ehkä joku terveydenhuollon ammattihenkilötär innostuu johonkin käsihommaan kun näkevät että nyt olisi tosi laatukamaan tarjolla. Mutta siinä pidät tiukan rajan, että ruma tai vanha akka ei kelpaa.

        Mähän tosiaan olen Suomen komein mies.

        On mulla tuolla köökissä yks thaimaalainen marjanpoimija.. Eiköhän se mun laatulimat klinikalle hoida samalla kun hakee mulle lisää bisseä. Se vaan, kun se on tottunu nielemään..Nyt sitten täytyy opettaa säilömään..posket pullollaan...pullot palautukseen ja lisää viinaa. Tostahan mä teen biisin.. Aaettä kun oon nero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tommonen pullaposki mikään laatumies ole.

        Salille siitä öyhöttämään röhnöttämisen sijasta!

        -flowersreally-

        Mimimitä. Ei kuule saa miehiä arvostella, tulee ikku simmuun ja pahamieli muuteski. Mööh.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mimimitä. Ei kuule saa miehiä arvostella, tulee ikku simmuun ja pahamieli muuteski. Mööh.

        Ole nyt kunnon äijä. Mihin se toksinen maskuliinisuus on kadonnut. Flowers vaan testaa sua niin kuin naisilla on tapana. Sä et saa antaa sen näkyä mitenkään. Koska sä et saa olla heikko, koska sinä olet se joka viime kädessä vastaa että kaikki sujuu. Sun pitää olla turva naisille.


      • scrg kirjoitti:

        Ole nyt kunnon äijä. Mihin se toksinen maskuliinisuus on kadonnut. Flowers vaan testaa sua niin kuin naisilla on tapana. Sä et saa antaa sen näkyä mitenkään. Koska sä et saa olla heikko, koska sinä olet se joka viime kädessä vastaa että kaikki sujuu. Sun pitää olla turva naisille.

        Kuulostaa aika homolta.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kuulostaa aika homolta.

        millaisista naisista pidät ja mikä on seksikkäintä naisessa ja oletko tissi vai peppu miehiä ja ketä suomalais julkkis naisista on seksikkäitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        millaisista naisista pidät ja mikä on seksikkäintä naisessa ja oletko tissi vai peppu miehiä ja ketä suomalais julkkis naisista on seksikkäitä

        Kuhan pulssi löytyy.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kuhan pulssi löytyy.

        Ronkelit runkkaa, siitä lähetään.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kuhan pulssi löytyy.

        onko tuksulla hyvä vartalo ja tykkäätkö nuolla pimppiä


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mimimitä. Ei kuule saa miehiä arvostella, tulee ikku simmuun ja pahamieli muuteski. Mööh.

        Noo, ota tosta nappi naamaan, kyllä se siitä.

        (Taputtaisin sua päälaelle ellen pelkäisi että sun tupee tippuu)

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ronkelit runkkaa, siitä lähetään.

        mikä mies on miehiään wwuwuw eli ei taida naiset oikein kiinnostaa eli taidat olla neitimäisiä miehiä eli miksi ei naiset oikein kiinnosta sinua niin miksi


    • Anonyymi

      Luultavasti tuohon miestenkin ikärajaan on jossain vaiheessa tulossa muutoksia. Uusimpien tutkimustulosten mukaan isän korkeampi ikä voi aiheuttaa lapselle monenmoista ongelmaa. Iso osa noista ongelmista on henkisellä ja kognitiivisella puolella, joten eivät ole samalla tavalla välittömästi ilmeneviä juttuja, kuin äidin korkeamman iän kohdalla. Sekä äidin, että isän iästä johtuvien ongelmien korkeampi esiintyvyys alkaa samoilta paikkeilta. Eli 35 ylöspäin.

      • Anonyymi

        mitä nuorempi isä ja äiti on sitä parempi eli lapsi tarvii vanhempiaan aina eli aika ikävää kun lapsi täyttää 20-30v ja vanhemmat kuolee vanhuuteen niin keneltä lapsi saa tukea ja turvaa ja neuvoja jos ei ole omia vanhempia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä nuorempi isä ja äiti on sitä parempi eli lapsi tarvii vanhempiaan aina eli aika ikävää kun lapsi täyttää 20-30v ja vanhemmat kuolee vanhuuteen niin keneltä lapsi saa tukea ja turvaa ja neuvoja jos ei ole omia vanhempia

        Puhuin ihan puhtaasti genetiikasta. Myös siittiöiden laatu kärsii, kun ikää tulee lisää. Tästä johtuvat ongelmat tosiaan ilmenevät tosiaan äidistä johtuvia ongelmia myöhemmin. Usein kouluiässä aletaan huomata mm. noita kognitiivisia ongelmia. Näistä on tehty viimeaikoina laajoja tutkimuksia ja tuloksista on uutisoitukin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin ihan puhtaasti genetiikasta. Myös siittiöiden laatu kärsii, kun ikää tulee lisää. Tästä johtuvat ongelmat tosiaan ilmenevät tosiaan äidistä johtuvia ongelmia myöhemmin. Usein kouluiässä aletaan huomata mm. noita kognitiivisia ongelmia. Näistä on tehty viimeaikoina laajoja tutkimuksia ja tuloksista on uutisoitukin paljon.

        Eli on täysin huonoa jos sinisilmäiset /tyhmät naises menevät tekemään lapsia toisten tyhmien sinisilmäisten kanssa, kun pitäisi tehdä lapsia viisaiden johtajien eli ruskea silmäisten komeiden miesten kanssa.

        Sinisilmäinen ei ole ikinä oikeaa johtaja materiaalia, sen näkee jo silmien väristäkin, kuolevat tai epäonnistuvat aina _:D

        Mutta oikeasti ei silmien värillä ole mitään merkitystä, vaan muilla asioilla.

        Itse kun voi melkein ajoin ojaan, kun tuli vastaan todella super-mallin näköinen tyttö, oikein olin vähän että ohhoh miten kaunis nainen, pyöräillessä melkein unohtui jo risteyskin tai 12 valoristeystäkin sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin ihan puhtaasti genetiikasta. Myös siittiöiden laatu kärsii, kun ikää tulee lisää. Tästä johtuvat ongelmat tosiaan ilmenevät tosiaan äidistä johtuvia ongelmia myöhemmin. Usein kouluiässä aletaan huomata mm. noita kognitiivisia ongelmia. Näistä on tehty viimeaikoina laajoja tutkimuksia ja tuloksista on uutisoitukin paljon.

        Vaikuttaa myös keskenmenoihin..Jos olisin nainen ja tarvitsisin siittiöitä, niin kyllä mä vaatisin että luovuttaja on alle 35v.

        "Yli 35 vuoden ikä miehellä johtaa keskenmenoon kolme kertaa useammin kuin 25-vuotiailla."
        https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/miehen-ika-lisaa-keskenmenon-riskia/


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Vaikuttaa myös keskenmenoihin..Jos olisin nainen ja tarvitsisin siittiöitä, niin kyllä mä vaatisin että luovuttaja on alle 35v.

        "Yli 35 vuoden ikä miehellä johtaa keskenmenoon kolme kertaa useammin kuin 25-vuotiailla."
        https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/miehen-ika-lisaa-keskenmenon-riskia/

        Täysin looginen tulos. Valtaosa keskenmenoistahan johtuu siitä, että alkio on jollakin tavalla "viallinen". Koska isän korkeampi ikä voi aiheuttaa vikoja, niin tietysti lisää myös keskenmenojen määrää. Sukusoluilla todellakin on parasta ennen päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin looginen tulos. Valtaosa keskenmenoistahan johtuu siitä, että alkio on jollakin tavalla "viallinen". Koska isän korkeampi ikä voi aiheuttaa vikoja, niin tietysti lisää myös keskenmenojen määrää. Sukusoluilla todellakin on parasta ennen päivä.

        No jaa. Minkäs ikäinen arvon presidenttimme on kun presidenttiparilla taitaa olla vauva?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jaa. Minkäs ikäinen arvon presidenttimme on kun presidenttiparilla taitaa olla vauva?

        Mehän ei tiedetä mitä hoitoja siinä on käyty läpi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa. Minkäs ikäinen arvon presidenttimme on kun presidenttiparilla taitaa olla vauva?

        Joku ei nyt selvästikään tajua mitä "kohonnut riski" tarkoittaa. Vinkki: se ei tarkoita, että kaikille tulee ongelmia.

        Ja nämä isän puolelta mahdollisesti tulevat geneettiset jutut tosiaan tulevat ilmi vasta lapsen ollessa isompi. Toivottavasti heille ei ongelmia ilmaannu.

        Mitä kasvaneeseen keskenmenoriskiin tulee, niin mehän emme tosiaan tiedä paljoakaan heidän prosessistaan. Eikä meidän todellakaan tarvitse tietää. Ne ovat heidän yksityisasioitaan.


    • no se nyt on pikkasen pidempiaikainen ja vaikeampi prosessi tuo munasolujen luovutus, ei ihan oma käsi ja näytekippo riitä..

      mut joo, mun parasta ennen-päiväys sit meni jo,
      onneks se ei oo sama asia ku "viimenen käyttöpäivä" :D

      • Anonyymi

        Voiko myös toivottaa jotain miinusmerkkisiä päiviä kuten jos joku toivoo että jonkun suku ei olisi syntynyt -43434BC ollenkaan?


      • Anonyymi

        Mutta kun tekevät omia halloween juttujaan, niin, tuokin musiikkikappale: movetron - missä on diileri, loppuu juomat... kyllä nyt aikuinenkin voi nuorisolle antaa jotain viinaa, mutta: kun pitää oppia mitä sellainenkin on sitten, mutta sanonta "diileri" = "trokari".

        Joku kovempi on sitten joku vaikka nimellä "operator" tai vastaava nimitys sitten näille korkeille jotka määräävät "diileitä".


    • Anonyymi

      Taas on käsitteet ihan sekamelskana. 36 vuoden ikä on se missä naissukupuolisesta tulee nainen ja sitten vanha nainen ja sitten mummo. Sitä ennen hän on neito, neitonen, neitokainen, teinityttö, tyttö.

      • Anonyymi

        Anni Petteri Laura Ruotsalainen tässä kirjoittelee, olen eri mieltä joistain asioista, mutta en kerro mistä asioista olen erimieltä.


      • Anonyymi

        Montakos munasolua naisella on 36-vuotiaana jäljellä vai saako ton laskettua ihan kuukausien perusteella ainakin likimäärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakos munasolua naisella on 36-vuotiaana jäljellä vai saako ton laskettua ihan kuukausien perusteella ainakin likimäärin?

        Enemmän kun miehellä aivosoluja koko elämäsä aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän kun miehellä aivosoluja koko elämäsä aikana.

        No jaa, naisilla on syntyessään 100000-50000 munasolua ja ihmisellä (;myös miehellä ;) ) on aivosoluja jotain rapiat 100 miljardia eli 1000000000 .

        Erona näillä on sekin että munasolut hupenevat elämän aikana ja aivosoluihin syntyy lisähaarakkeita pitkälle ja vanhuudessakin.

        Taisi edellisen viestin kirjoitus olla naisen logiikkaa mistä spede teki lukuisia hupaisia sketsejä joskus. D'oh. :)


    • Anonyymi

      Mutta niin huvit kuin elokuvatkin: avaruustaistelu-pelit ovat nyt itselläni kiinnostuksen kohteena: pitää yrittää jotenkin lentää jonkun suuren corvette-luokan aluksen luokse huomaamatta ampua jåtti torpedo siihen, mutta jos se Corvette huomaa niin avaa tulen tykeillään ja varmasti silloin kuolee :D

      Mutta niin todellisista pukujutuista talvellakin.... mikähän olisi tytöille trendikästä... puNainen ehkä toppatakkina, ehkä voisi olla.

    • Eli en kelpais enää, 8 vuotta liian vanha. Toisaalta en kyllä lähtis luovuttajaksi muutenkaan.

      • Anonyymi

        "Hän" on joku jolla jolla paljon valjon valtaa, hänellä on monia nimiä, joista jonkun saatat tietää: "hope you guessed my name?"


      • Anonyymi

        Avaruuspelejä ohjelmilla ja on omat ohjaimet ja sitten torpedotkin latauttuu kun niitä isompia aluksia pitää tuhota ;:D

        Yhtä musiikkia en kyllä muista, on rolling stonesin joku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Hän" on joku jolla jolla paljon valjon valtaa, hänellä on monia nimiä, joista jonkun saatat tietää: "hope you guessed my name?"

        Ou my god. ❓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaruuspelejä ohjelmilla ja on omat ohjaimet ja sitten torpedotkin latauttuu kun niitä isompia aluksia pitää tuhota ;:D

        Yhtä musiikkia en kyllä muista, on rolling stonesin joku.

        jaskaoja!


    • Anonyymi

      Onneksi juttu vain luovuttamisesta.
      Suhteeseen kelpaa 5-kymppinenkin.
      M50

    • Anonyymi

      Jaaha, minulle kelpas 39 v nainen. Ylipainoa ei ole vaikka minulla on. Hähäh, mies kelpaa naiselle jos on kiva eikä mikään viinamies.

      • Anonyymi

        On tietystyikin sanonta: "deathwisher", ... on kkk-ihmisten sanonta että aivan samaa on kuoleeko joku toinen vai itse samalla, kun elämän arvostus on niin alhaalla silloin, ja aseistukset mitä vaan haluaa saa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2247
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1339
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1057
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1031
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      85
      1016
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      995
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      902
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      880
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      61
      786
    Aihe