Tyhjä, surullinen, kuvottavan ahdistunut olo, tekisi mieli parkua ääneen...

Anonyymi

... ja sen vuoksi kirjoitan tänne, että saisin purettua pahaa oloa :(
Meillä on kahden viimeisen yhteisen bailuillan päätteeksi tullut tosi rankka riita. Alkuilta on mennyt hyvin, mutta kun mies juo varsin rankasti (silloin kun harvoin 2-3 kertaa vuodessa viinaa ottaa) niin ikäviä piirteitä hänessä tulee illan mittaan esille. Esim. mustasukkainen käytös ilman aihetta. Eli viimeksi kun oltiin bileissä niin hän kimpaantui siitä, että en tanssinut ns. hänessä kiinni vaan nopeamman biisin aikana otin hieman etäisyyttä, kädet kuitenkin olivat yhdessä ja katse hänessä. Siitä suivaantuneena hän ampaisi pois paikalta ja minä ihmeissäni perässä. Hän heitti sormuksenkin menemään ja oli sitä mieltä, että vapauttaa minut itsestään niin voin tanssia miten haluan ja kenen kanssa haluan. Siitä olisi todennäköisesti ero tullut ellen minä olisi ollut yliymmärtävä hänen kännisekoiluaan kohtaan.
Tänään sitten olisi ollut mahdollisuus lähteä yhdessä ja lähdöstä oli jo aiemmin puhuttu, mutta silloin en ollut varma lähdöstäni, koska tää päivä ei itselleni ollut oikein sopiva. Hän ei kysynyt enää haluaisinko lähteä vaan oli vaan päättänyt lähteä yksin ja kun sanoin, että voisin minäkin lähteä niin hän ei halunnut minua mukaan. Siinä vaiheessa viinaa oli jo jonkin verran virrannut kurkusta alas. Oli sitä mieltä, että mikäli minä lähden niin hän ei lähde ja arveli, että minä en ole kiinnostunut bändistä vaan olen lähdössä mukaan vain sen vuoksi etten halua hänen lähtevän yksin, Asiasta ei päästy yhteisymmärrykseen, sanoin että hän voi minun puolestani mennä, en ole lähdössä. Pahoitin mieleni tosi rankasti. Hän oli sitä mieltä, että on parempi käydä erikseen kun yhdessä käydessä tulee riitaa. Ihan jees joskus, mutta en tiedä mikä parisuhde se on ellei yhdessä käyminen onnistu eli hänen ajatuksensa estää sen eikä hän edes halua kokeilla mennä yhdessä.
Varmaan jonkun mielestä ylireagoin, varmaan joku ymmärtää miksi pahoitin mieleni. Itse en todellakaan tiedä mitä ajattelisin, alan kyseenalaistaa koko suhteen, vaikka paljon hyvääkin meillä on. Nyt tuntuu, että tämä parisuhde on perseestä ja koko tyyppi on sieltä myös :(
Toivottavasti joku jaksaa lukea paasauksen ja kommentoida.

7

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnee ja tiedän että vituttaa. Mutta asiat korjaantuu jos niin on tarkoitettu. Rakkaus voittaa aina.

      • Anonyymi

        Niin kai se pitäis ajatella. Nyt vaan ei jaksa ja tuntuu ihan toivottomalta :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai se pitäis ajatella. Nyt vaan ei jaksa ja tuntuu ihan toivottomalta :(

        Lopputuloksena laitan tänne, että rakkaus voitti :) Mies oli pahoillaan käytöksestään jo heti samana iltana vielä. Ei sitten viihtynytkään yksin, palautui kotiin jo tunnin päästä bailausreissultaan ja kertoi kaivanneensa ja kertoi rakastavansa. Ja tämähän riittää minulle, tärkeää on, että tietää tehneensä väärin, pyytää anteeksi ja kertoo rakastavansa. Siitä on hyvä ottaa kaikkien opiksi :)


    • Anonyymi

      Suositus molemmille. Lopettakaa viinan juonti.
      Jos kerran otatte vain harvoin, mutta silloin viinaa vedetään kaksin käsin riitelette joka kerran humalatilanteessa, teidän olisi parempi olla ottamatta ja keskittyä muihin, parisuhteenne kannalta terveempiin vapaa-ajan aktiviteetteihin.

      Mitä miehen mustasukkaisuuteen, se ei korjaannu millään muulla kuin asenteen muutoksella. Ja sen asenteen muutoksen täytyy tapahtua miehen pääkopan sisällä.

    • Anonyymi

      Tiedoksi edelliselle kommentoijalle, että en ollut humalassa tässä viime kerralla :)

    • Anonyymi

      ja vielä jatkoksi, että en myöskään vedä viinaa kaksin käsin, miehellä sitä vikaa on silloin kun 2-3 x VUODESSA ottaa, joten ei voi sanoa, että jatkuvasti hänkään sitä harrastaa :)

      • Anonyymi

        No huh.
        Jos sun omasta mielestä ei kerran ole ongelmaa, tai sitä on vain 2-3 krt VUODESSA, niin mitä ihmettä täällä ruikutat?
        Sinusta ja sun miehestä tulee riitaisia ja mustasukkaisia kännissä, so what, tapelkaa 2-3 kertaa vuodessa, jos kerran kykenette elämään muut ajat sovussa! Ei kai tuo nyt pyllistä enää teidän väleissä suuntaan eikä toiseen, eikä ainakaan parisuhdetta riko.

        Ja jos tää on niin iso ongelma, niin sehän tarkottaa sitä, että te ette kykene elämään muinakaan aikoina sovussa, sillonhan teillä on sitä riitaa muullonkin kuin vain 2-3 krt VUODESSA!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe