No ei sitten

Anonyymi

Oot mies kaikkien kaveri. Miksen mä kelpaa sulle? Oot vaan etääntynyt, enkä mä oo tehnyt sulle mitään pahaa.

25

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1. Olet anonyymi
      2. En ole kaikkien kaveri. Arvostan kommunikaatio yhteyksien ylläpitämistä.

      • Anonyymi

        HALUAAKO ANONYYMI OPPIA SUOMEN KIELTÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HALUAAKO ANONYYMI OPPIA SUOMEN KIELTÄ

        ILMAN MUUTA JOS MAAHAN MUUTTAJATKIN HALUAA OPPIA SUOMEN KIELTÄ
        POKKEUKSELLA ETTÄ OLEN JO SUOMALAINEN


    • Anonyymi

      Itse karkasit

    • Anonyymi

      Jospa sitä saisi vielä joskus mahdollisuuden selvitykseen ja anteeksi pyyntöön.... Tunnustan, on tapahtunut vääryys. Vihaan itseäni, enkä oikein edes pysty katsomaan "kohti" saati sitten silmiin.

      • Anonyymi

        Tottakai saat anteeksi. Tule juttelemaan. Kyllä kaikki järjestyy. Sinä olet erityinen, muut on kavereita. Nyt on ollut työpaineita ja en ole ennättänyt keskittyä tärkeimpään😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saat anteeksi. Tule juttelemaan. Kyllä kaikki järjestyy. Sinä olet erityinen, muut on kavereita. Nyt on ollut työpaineita ja en ole ennättänyt keskittyä tärkeimpään😘

        Karavaanari kaikkien Sankari
        Sonkarin Sankari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saat anteeksi. Tule juttelemaan. Kyllä kaikki järjestyy. Sinä olet erityinen, muut on kavereita. Nyt on ollut työpaineita ja en ole ennättänyt keskittyä tärkeimpään😘

        Toivottavasti henkilöni todella ajattelee sisimmässään noin.... Ei mahda ajatella.. minusta johtuen... Mutta mutta ... Ehkä vielä joskus pääsemme puhumaan asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti henkilöni todella ajattelee sisimmässään noin.... Ei mahda ajatella.. minusta johtuen... Mutta mutta ... Ehkä vielä joskus pääsemme puhumaan asioista.

        Otappa asia puheeksi pikimmiten, niin ei jää vaivaamaan😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappa asia puheeksi pikimmiten, niin ei jää vaivaamaan😊

        Noh, ei minulta nyt yöunet vuoksi tämän mene. Onpahan jotain ,joka täytyy toisenkin osapuolen vuoksi vielä selvittää.


      • Anonyymi

        SEMMONEN VANHA SANONTA KUIN ETTÄ TULTA PÄIN TULTA PÄIN siinä vanhat hongat humisee vai miten se nyt oli kuitenkin näin. VOITHAN SÄÄ MYÖS KOKO LOPPUELÄMÄSKIN VOIVOTELLA JA KUOLIN VUOTEELLA ETTÄ OLISPA PITÄNYT ETHÄN SINÄ MITÄÄN MENETÄ JA SAAT NUKKUA YÖS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, ei minulta nyt yöunet vuoksi tämän mene. Onpahan jotain ,joka täytyy toisenkin osapuolen vuoksi vielä selvittää.

        MIKSI SINÄ SITTEN VALITAT OTA ASIA PUHEEKSI ENNENKUIN VENÄJÄ HYÖKKÄÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti henkilöni todella ajattelee sisimmässään noin.... Ei mahda ajatella.. minusta johtuen... Mutta mutta ... Ehkä vielä joskus pääsemme puhumaan asioista.

        Ei . Et pääse..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karavaanari kaikkien Sankari
        Sonkarin Sankari

        Tämä oli hyvä 🎅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvä 🎅

        Aika on kulunut taas parempaan päin. Jännä nähdä taas seuraava jakso jatkuuko sama vaikka voi jo hellittää.

        🐻


    • Anonyymi

      En ole kyllä mikään kaikkien kaveri, sopeudun, mutta en pidä kaikkia kavereinani.

    • Anonyymi

      no hän on varmaan pettynyt josku ja useammankin kerran ihmisiin ilmeisesti naisiin .aika parantaa haavat , mutta se on valetta riippuu loukkauksesta

    • Anonyymi

      MIKSI TÄÄLLÄ NÄYTETÄÄN TÄMMÖSIÄ KAIKEN MAAILMAN AUTOJA JOITA EI KELLÄÄN OLE VARA OSTAA ME HALUAMME PUHUA KESKENÄ'MME ASIOISTA MITKÄ MEITÄ LIIKUTTAA EMME OLE OSTAMASSA AUTOA TÄHÄN AIKAAN ILLASTA

    • Anonyymi

      JAA TAAS TÄMÄ ONKOHAN TUO ROPOTTI KUN KYSYY , NO VASTAAN ETTÄ ONKO SULLA KAIKKI ÖLJYTYNNYRIT TÄYNNÄ TULEVAAN ELÄMÄÄMME JA SE ON PITKÄ KUN ROPOTIT ROPOTIT EI YMMÄRRÄ MURRETTA. HAHAHAHAH

    • Anonyymi

      Turha esittää katkeraa ja loukkaantunutta. Jos kemia eivät sovi sen toisen osapuolen mielestä, niin se nyt pitäisi ainakin ymmärtää. ??

    • Anonyymi

      Sehän riippuu, kuka olet ja ketä tarkoitat. Näihin kun vastaat, niin oikea vastaa. Täällä sekään ei ole satavarmaa, mutta mahdollista. m>n

    • Anonyymi

      Kukaan ei kiellä käymä stä kylässä. Oma on valintasi.

      • Anonyymi

        Missä päin pitäis tulla kylää? Kahvi kelpais kyllä


    • Anonyymi

      Ihmissuhteet ovat yhtä sotkua. Olen sen verran lueskellut näitä palstoja että tässä on kyseessä tyypillisen klassinen esimerkki siitä kun ensin osapuolten välillä on kiinnostusta. Kumpikaan ei kuitenkaan edistä tilanteen etenemistä, niin sitten se alkaa nopeasti turhauttamaan ja ennen kuin huomaatkaan niin olet passivoituneessa tilassa. "Vtut tästä"-mentaliteetti ottaa vallan. Se on mahdollisesti opittu käyttäytymismalli.

      Katseita vaihdetaan ja toinen kiinnostaa, mutta siihen se sitten aina jää. Ja sama kaava toistuu kerta toisensa jälkeen. Lopulta niitä katseitakaan ei välttämättä enää jaksa, jolloin löydät itsesi pienestä kuplasta. Se on kuin olisit autiolla saarella yksinäsi, paitsi kaupunkiympäristössä näet muita ihmisiä. Tämä voi jopa lisätä sitä elämässä yksin jääneen tunnetta.

    • Anonyymi

      Ei ole yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
      Toisaalta teit aiemmin selväksi, ettei keskustelut kiinosta.
      ps. En ole koskaan ollut seksuaalisesti kiinostunut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe