Aihe

No ei sitten

Anonyymi

Oot mies kaikkien kaveri. Miksen mä kelpaa sulle? Oot vaan etääntynyt, enkä mä oo tehnyt sulle mitään pahaa.

9

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1. Olet anonyymi
      2. En ole kaikkien kaveri. Arvostan kommunikaatio yhteyksien ylläpitämistä.

• Anonyymi

Itse karkasit

• Anonyymi

Jospa sitä saisi vielä joskus mahdollisuuden selvitykseen ja anteeksi pyyntöön.... Tunnustan, on tapahtunut vääryys. Vihaan itseäni, enkä oikein edes pysty katsomaan "kohti" saati sitten silmiin.

• Anonyymi

Tottakai saat anteeksi. Tule juttelemaan. Kyllä kaikki järjestyy. Sinä olet erityinen, muut on kavereita. Nyt on ollut työpaineita ja en ole ennättänyt keskittyä tärkeimpään😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai saat anteeksi. Tule juttelemaan. Kyllä kaikki järjestyy. Sinä olet erityinen, muut on kavereita. Nyt on ollut työpaineita ja en ole ennättänyt keskittyä tärkeimpään😘

Karavaanari kaikkien Sankari
        Sonkarin Sankari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti henkilöni todella ajattelee sisimmässään noin.... Ei mahda ajatella.. minusta johtuen... Mutta mutta ... Ehkä vielä joskus pääsemme puhumaan asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti henkilöni todella ajattelee sisimmässään noin.... Ei mahda ajatella.. minusta johtuen... Mutta mutta ... Ehkä vielä joskus pääsemme puhumaan asioista.

Otappa asia puheeksi pikimmiten, niin ei jää vaivaamaan😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otappa asia puheeksi pikimmiten, niin ei jää vaivaamaan😊

Noh, ei minulta nyt yöunet vuoksi tämän mene. Onpahan jotain ,joka täytyy toisenkin osapuolen vuoksi vielä selvittää.

• Anonyymi

En ole kyllä mikään kaikkien kaveri, sopeudun, mutta en pidä kaikkia kavereinani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      623
      30343
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      303
      22494
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14125
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11212
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8320