kelpaako naiset?

Anonyymi

Kelpaako naiset 34 v mies joka on kiltti ja rauhallinen, mutta epävakaa persoona, on käyny erityiskoulua ja on jokseenki yksinkertanen, todettu heikkolahjaisuus pienenä vauvasta, ei oo kavereita, ei juuri koskaa pärjänny töissä. pätkätöitä, mutta on pitkä ja kivan näkönen, huolehtii itestää, luottotiedot kunnos, mut on niin erilainen ja aina yksin ja kaipais parisuhdetta, myös huono seksissä melkein kokematon, kertokaas? Niin ja kaljuuntunut.

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mulla ollut vitun vaikee elämä, haukuttu vuosia tyhmäksi, ei oo ollu kavereita, aina melkee työtön, mua on kiusattu, ja kaikkee paskaa, hermostun ku muut saa naisia ja mä oon aina yksin, haukun naisia ja muita ihmisiä emmä vaa jaksa.

    • Anonyymi

      Tilanne on kuin törmäisi samaan asianajajaan herkässä tilanteessa? Esim erossa? Itse pääsin yli, kaikista lausunnoista huolimatta. Olen tosin vain köyhä.

      • Anonyymi

        Mistä sä jauhaat?


    • Anonyymi

      Mulla nyt ollut vaikea vaihe elämässä, sairastelua ja ero naisesta. Pohjalla valmiiksi jo vuosien mielenterveysongelmat ja vähän päihdeongelmia eli käytännössä moni asia mennyt pieleen ja se on saanut mut sekoilemaan. En kuitenkaan ole tehnyt pahaa kellekkään ellei jotain yksittäisiä henkisiä loukkauksia lasketa.

    • Anonyymi

      Onko epävakaa persoonallisuushäiriö diagnosoitu? Saatko siihen hoitoa?
      Epävakaan kanssa oleminen on haastavaa, ja kovin moni ei jaksa.
      Olisikin tärkeää että haet apua. Oirehtimisesi tuottaa takuulla paljon tuskaa itsellesikin? Luettelemasi kaverittomuus, pätkätyöt jne johtuvat varmasti epävakaudestasi.
      Kokemattomuus ja kaljuus yms. ei ole este. Aivan varmasti löytyy naisia ja tyttöjä jotka osaavat nähdä ihmisen sen kaiken takana. Tällaisilla palstoilla rehottavat mollausviestit ja solvaus kannattaa jättää omaan arvoonsa. Siispä hakemaan apua jos et ole jo hakenut!

      • Anonyymi

        Ap on Allu. On sanonut aiemminkin jo olevansa heikkolahjainen mutta jos häntä joku muu sanoo heikkolahjaiseksi juttujensa perusteella, hän suuttuu. Epävakaa on mutta ei aina myönnä sitä, kiltti ja kunnollinen vain siis pätkittäin.
        Komeudesta voidaan olla eri mieltä, kuva on ollut palstalla nähtävissä.


      • Anonyymi

        On. En saa hoitoa ja terapiaa. Ei hirveesti naiset ymmärrä, pitäs olla tietynlainen sitä ja sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on Allu. On sanonut aiemminkin jo olevansa heikkolahjainen mutta jos häntä joku muu sanoo heikkolahjaiseksi juttujensa perusteella, hän suuttuu. Epävakaa on mutta ei aina myönnä sitä, kiltti ja kunnollinen vain siis pätkittäin.
        Komeudesta voidaan olla eri mieltä, kuva on ollut palstalla nähtävissä.

        No veikkaan et komeempi mä oon ku sä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No veikkaan et komeempi mä oon ku sä.

        Veikkaat väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on Allu. On sanonut aiemminkin jo olevansa heikkolahjainen mutta jos häntä joku muu sanoo heikkolahjaiseksi juttujensa perusteella, hän suuttuu. Epävakaa on mutta ei aina myönnä sitä, kiltti ja kunnollinen vain siis pätkittäin.
        Komeudesta voidaan olla eri mieltä, kuva on ollut palstalla nähtävissä.

        Sinä vasta oletki aivan super heikkolahjainen ATMI.


    • Anonyymi

      Jos miehellä on jännällä tavalla epävakaa persoona, niin vientiä riittää.

      • Anonyymi

        Siis joskus näitä lukiessa tulee mieleen, että on sitä huumorintajua vielä jäljellä.

        (Hihitystä)


    • Anonyymi

      No deal.

    • Anonyymi

      No en tiedä yleensä mä kiinnostun ja halun tutustua, mutta nainen ei.

    • Ei varmasti ainakaan anelemalla ellei joku mummeli ota sua leikkikalukseen...
      Jospa kehittäisit liekin (tunteen) millä suoritat tekemiäsi asioita niin luulenpa että joku naaras aistii sen ja näkee jotain muutakin kuin kuvailemasi asiat.

    • Anonyymi

      Setä taas opettaa. Naisen silmissä miehen tasoa korottaa, koulutus, status, raha, ulkonäkö.

      Kouluarvosanoin

      Sinulla on status 4-5, raha 4-5 koulutus 4-5 ja ulkonäkö ehkä kasi. Yksinkertainen luonteesi vaikuttaa luultavasti numeroihin alentavasti.

      Sinun keskiarvosi on siis vitosen luokkaa, joten kannattaa etsiä siis niitä vitosen naisia. Kovasti lihavia tai mt-ongelmaisia yksinhuoltajia tai huomattavasti vanhempia.

      Sori, näin se menee. Aina löytyy kuitenkin poikkeuksia, joten tsemppiä.

      • Anonyymi

        En tollasta paskaa jaksa kuunnella.


      • Anonyymi

        No täl hetkel sain töitä. Mut edelleen ei vakityötä enkä ole koulutettu. Mut pitkä ja en ruma. Kyl mä halun 7 naisen kiitos.


      • Anonyymi

        Ei ole tarvetta etsiä lihavaa ja yksinhuoltajaa, eikä vanhempaakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No täl hetkel sain töitä. Mut edelleen ei vakityötä enkä ole koulutettu. Mut pitkä ja en ruma. Kyl mä halun 7 naisen kiitos.

        Sun saumat on naisiin, jotka myös ovat jokseenkin yksinkertaisia. Miksikö? Siksi, että naiset ei siedä yleensä lainkaan sitä, että mies on heitä yksinkertaisempi.

        Lisäksi joko erityisen isoille tai erityisen pienille naisille voi olla hyvin tärkeää että olet pitkä.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Sun saumat on naisiin, jotka myös ovat jokseenkin yksinkertaisia. Miksikö? Siksi, että naiset ei siedä yleensä lainkaan sitä, että mies on heitä yksinkertaisempi.

        Lisäksi joko erityisen isoille tai erityisen pienille naisille voi olla hyvin tärkeää että olet pitkä.

        Ihme paskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihme paskaa.

        Mikä sinun mielestäsi on se 7 nainen? Missä asioissa hänen pitää olla valtaosaa parempi ja missä saa olla huonompi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täl hetkel sain töitä. Mut edelleen ei vakityötä enkä ole koulutettu. Mut pitkä ja en ruma. Kyl mä halun 7 naisen kiitos.

        Laita kuva millainen mielestäsi on seiskan naisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita kuva millainen mielestäsi on seiskan naisten.

        Kaunis. Tavis mielellää ei koulutettu. Voi olla vähän pyöree, aika tavis


    • Anonyymi

      Nainen kehui taas kun kysyin livenä olenko ruma, nätti nainen sanoi en ole.Ja en ole ruma. Mut en kai komeakaan. Mutta atmit voi luulla mitä vaan. Onneks oon kivan näkönen.

      • Anonyymi

        Onneks kivan näköiset saa helposti naisseuraa, tiedän sen omasta kokemuksesta.
        Sääliksi käy niitä jotka ei ole kivan näköisiä kuten Allu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks kivan näköiset saa helposti naisseuraa, tiedän sen omasta kokemuksesta.
        Sääliksi käy niitä jotka ei ole kivan näköisiä kuten Allu.

        Sääliksi käy kun tommonen ruikuttaja paska sielä. Sääliks käy kun on niin ruma.


    • Anonyymi

      Tiedoks vaan kaikille atmeille. Olen seurustellu 2 todella kaunii naisenkaa,ja molemmat kävi töissä ei ollu yh eikä mt ongelmaisia ja vanhoja. Te edes saa noin kauniita naisia. Menkää vaa vetämää käteen.

      • Miksi et seurustele jommankumman kanssa edelleen? Mitä puuttui?

        Ikääntyessään naisillakin on tapana oppia paremmin tuntemaan itsensä ja sen mitä kaipaavat.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Miksi et seurustele jommankumman kanssa edelleen? Mitä puuttui?

        Ikääntyessään naisillakin on tapana oppia paremmin tuntemaan itsensä ja sen mitä kaipaavat.

        Koska en nyt jaksa selittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska en nyt jaksa selittää.

        Minusta on yllättävää, että joku on jaksanut sinua edes jonkin aikaa. Olisi mielenkiintoista tietää miten noissa suhteissa on kommunikoitu.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Minusta on yllättävää, että joku on jaksanut sinua edes jonkin aikaa. Olisi mielenkiintoista tietää miten noissa suhteissa on kommunikoitu.

        Aika törkeesti sanottu.


    • Anonyymi

      kelpaa aina

      työstä toki itseäsi kuten jokainen tekee paremmaksi
      taistele sen mitä on tehtävä

      usko huomiseen

      sulje pahan teko

      ja avaa sydämen

    • Anonyymi

      Kyllä onneks viel naisen saan ja silleen.

    • Anonyymi

      Sain kuitenki töitä ei jatkuvaa mut silti. En oo alemman tason atmi ja mul on siisti tyyli ja oon pitkä. Luulis edes jonkun naisen saavan.

    • Anonyymi

      Atmit voi ajatella mitä vaan, oon mä silti komee mies, haha, ja tuun naisen saamaan, eli atmit voi vaa istua himas naisettomana ja surkutella.

    • Anonyymi

      Ja mun ei edelleenkään ole tarvetta sekaantua 5 naisiin koska saan paremmankin, ihme paskaa. Mut onneks en välitä paskaakaan, jatkuvaa semmosta sontaa mitä täältä atmeilta tulee.

    • Anonyymi

      Miksei naiset vastaa mitään?

    • Anonyymi

      Ei kelpaa kiltti mies naisille. Eikö se nyt ole selvää muuten jos kelpaisi niin kaikki ätmit seurustelisi ja olis perhe.

      • Anonyymi

        Kyllä kelpaa. Olen seurustellu. Ja varmasti kelpaa.


    • Anonyymi

      Hyvin huomaa Allun vastauksista omassa ketjussaan sen että on kiltti ja rauhallinen.
      Ottaa myös hyvin opikseen neuvot joita on saanut, ei vastaile töykeästi.
      Naisten ihannemies ehdottomasti. Ja pitkä mikä on se tärkein asia. Eikä ole mielestään ruma, kaikki muut on rumempia.

      • Anonyymi

        Ei ole rumempia. Mutta silti en ymmärrä.


    • Anonyymi

      Ei todellakaan kiinnosta

    • Anonyymi

      Onneks oon menny parempaa suuntaa, hommaan vielä kavereita, ja nyt on töitä toistaseks ja tulee rahaa, nii voi panostaa itseensä ja sillee, nii alkaa menee paremmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe