Edellisessä katsastuksessa päästömittaus 0,01 . Nyt 0,00,(eri katsastus asemat) Niin että olisikohan aika lopettaa tämä vouhkaaminen ja kunnossa olevan dieselin mollaaminen. Minulla on 2,2 koneella 120000km ajettu. Ensimmäinen diesel ja tällähän ajetaan niin kauan kuin kortissa virta riittää. Tämä diesel vero on ainoa joka riipoo. Saastuttajat taitaa olla vähän muualla.
Päästömittaus
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan kukaan käynyt päästömittauksissa MYytä tankissa?
Jos ei olis diesel-veroa niin voisin ajaa MYllä ja 120g/putois vielä 90%. Niihin lukemiin ei pysty edes Tesla eikä hybridi-Toyotat. - Anonyymi
2025 viimestään saat paaliin työntää sen, siellä se ei ole kenellekkään enää vaaraksi.
- Anonyymi
Mix ihmeessä?
- Anonyymi
Niin.... Päästömittaus on vain "päästömittaus" jossa optinen laite mittaa näkyvän hiukkasmäärän.
Mitään muuta tuossa ei mitata joten sieltä saa tulla vaikka rikkivetyä sieltä putkesta. - Anonyymi
Hilivoimalan piippuun tunkea anodi, jospa sekoaisi?
- Anonyymi
Tai anoppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai anoppi
Tulis anopista hiukkasia
- Anonyymi
Euro6-diesel hakkaa vastaavat bensa-autot mennen tullen päästöjen vähyydessä.
- Anonyymi
Luuletko että nämä hybridi-miehet erottaa niin isot numerot kuin 4, 5 ja 6 toisistaa? En oikein edes ymmärrä mitä ne täällä luuhaavat meuhkaamassa kun eivät itse asiasta mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että nämä hybridi-miehet erottaa niin isot numerot kuin 4, 5 ja 6 toisistaa? En oikein edes ymmärrä mitä ne täällä luuhaavat meuhkaamassa kun eivät itse asiasta mitään ymmärrä.
Eipä tosiaan taida. Olishan heillä ollut jo viisi vuotta aikaa ollut opetella mitä Euro6 tarkoittaa päästöjen osalta...
Hyvä kysymys onkin, mitä tällä diesel-palstalla noilla trolleilla, joilla itsellään ei ole edes koskaan ollut dieselautoa, on tekemistä noin innokkaasti? Kovasti ollaan kuitenkin tietävinään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879