Päästömittaus

Anonyymi

Edellisessä katsastuksessa päästömittaus 0,01 . Nyt 0,00,(eri katsastus asemat) Niin että olisikohan aika lopettaa tämä vouhkaaminen ja kunnossa olevan dieselin mollaaminen. Minulla on 2,2 koneella 120000km ajettu. Ensimmäinen diesel ja tällähän ajetaan niin kauan kuin kortissa virta riittää. Tämä diesel vero on ainoa joka riipoo. Saastuttajat taitaa olla vähän muualla.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan kukaan käynyt päästömittauksissa MYytä tankissa?

      Jos ei olis diesel-veroa niin voisin ajaa MYllä ja 120g/putois vielä 90%. Niihin lukemiin ei pysty edes Tesla eikä hybridi-Toyotat.

    • Anonyymi

      2025 viimestään saat paaliin työntää sen, siellä se ei ole kenellekkään enää vaaraksi.

      • Anonyymi

        Mix ihmeessä?


    • Anonyymi

      Niin.... Päästömittaus on vain "päästömittaus" jossa optinen laite mittaa näkyvän hiukkasmäärän.

      Mitään muuta tuossa ei mitata joten sieltä saa tulla vaikka rikkivetyä sieltä putkesta.

    • Anonyymi

      Hilivoimalan piippuun tunkea anodi, jospa sekoaisi?

      • Anonyymi

        Tai anoppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai anoppi

        Tulis anopista hiukkasia


    • Anonyymi

      Euro6-diesel hakkaa vastaavat bensa-autot mennen tullen päästöjen vähyydessä.

      • Anonyymi

        Luuletko että nämä hybridi-miehet erottaa niin isot numerot kuin 4, 5 ja 6 toisistaa? En oikein edes ymmärrä mitä ne täällä luuhaavat meuhkaamassa kun eivät itse asiasta mitään ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että nämä hybridi-miehet erottaa niin isot numerot kuin 4, 5 ja 6 toisistaa? En oikein edes ymmärrä mitä ne täällä luuhaavat meuhkaamassa kun eivät itse asiasta mitään ymmärrä.

        Eipä tosiaan taida. Olishan heillä ollut jo viisi vuotta aikaa ollut opetella mitä Euro6 tarkoittaa päästöjen osalta...
        Hyvä kysymys onkin, mitä tällä diesel-palstalla noilla trolleilla, joilla itsellään ei ole edes koskaan ollut dieselautoa, on tekemistä noin innokkaasti? Kovasti ollaan kuitenkin tietävinään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe