Noista kuvista

Anonyymi

Vähän kummallista. Oon 44-vuotias mies ja tein profiilin pariin deittipaikkaan. Sain jonkin verran huomiota naisilta. Kerroin tekstissäni että kuvat on 3-5 vuoden takaa (en muista tarkalleen).

Tämä sitten oli jonkinlainen este monille tutustua sen paremmin, vaikkei ulkonäkö ole juurikaan muuttunut noista kuvista. Sitä paitsi kaikkihan tässä vanhetaan koko ajan. Yksikin nainen kertoi että teet väärin naisia kohtaan kun pistät tänne vanhoja kuviasi. Siis mitä ihmettä. Monilla ei edes mitään kuvaa ole profiilissa.

Ymmärrän että jos kuvat on jostain 10-15 vuoden takaa, sitten se on jo vähän kummallista.

Toki voin ottaa uusia kuvia jne, mutta jotenkin vaan tuntuu kummalliselta miten ulkonäkö voi olla niin tärkeää. Ei mua itseäni haittaisi ollenkaan jos naisen kuvat olisivat 5 vuotta vanhoja, kyllä niistä saa ihan hyvän kuvan naisen ulkonäöstä ellei nyt sitten ole tuhonnut ulkonäköään jotenkin (esim. 30 kg lisää painoa tms).

Oon yövuorossa, siksi kummallinen viestin lähetysajankohta.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et ota tuoretta kuvaa itsestäsi? Sehän ei ole homma eikä mikään!
      Sanot että kuvat on 3-5 vuotta vanhoja, kuka takaa etteivät kymmenen vuotta? Kyllä minussa ainakin herättäisi kummastusta miksi käytät vanhoja kuvia kun uusia on varsin helppo hankkia.
      Vaihda tilalle uudet kuvat, ole uskottava ja rehellinen. Tai esiinny sitten vaikka ilman kuvaa, sekin on reilumpaa kuin vanhat kuvat.

      • Kyllä profiilissa pitäisi olla tuoreet kuvat, koska viidessä vuodessa ulkonäkö voi muuttua. Ihmetyttää, että miks et voi ottaa uusia kuvia? Varsinkin ikääntyessä, se 5v vaikuttaa ulkonäössä paljon, ehkä toiset säilyy paremmin. Ulkonäköön, sitä aluksi mieltyy, eikä epärehellisyydellä pitkälle pötkitä.


    • Anonyymi

      Alkup. nimenomaan kertoi että hän ei ole viidessä vuodessa juurikaan muuttunut vaan on edelleen saman näköinen kuin kuvissa, joten syytökset epärehellisyydestä ovat vähän kihtuuttomia. Eikä hän myöskään sanonut ettei aio vaihtaa kuvia. Minua ei naisena haittaa jos miehen kuvat eivät ole upouusia, jos hän edelleen näyttää samalta kuin kuvissa. Jos treffeille kävelee vastaan ihan eri näköinen mies, esimerkiksi 10 kg painavampi, niin se on eri asia. Minulla on Tinderissä viisi kuvaa: kaksi tältä syksyltä, kaksi kesältä 2018 ja yksi niinkin vanha kuin keväältä 2017. Olen pysynyt samannäköisenä joten en tunne syyllisyyttä enkä mielestäni ole epärehellinen. Treffeillä en tuota pettymystä vaan mies takuulla tunnistaa minut heti. Hän luultavasti yllättyy positiivisesti koska en yleensä onnistu valokuvissa ja olen livenä paremman näköinen kuin valokuvissa.

      • Anonyymi

        Toisaalta oma-arvio ei ole aina luotettava. Itse olen laihtunut hiljattain 10 kg, joka on vain n. 10% painostani. Vaikka en itse mielestäni ole muuttunut, saan positiivista palautetta asiasta.

        Tuoreista kuvista selviää mahdollisesti myös miten hyvin mies seuraa aikaansa, jos asialla on merkitystä.


      • Anonyymi

        No eipä, sitä itse huomaa, jos ulkonäkö muuttunut viidessä vuodessa, koska omalle ikääntymiselle on sokea,eri asia jos lihoo tai laihtuu merkittävästi.


      • Anonyymi

        Miksi sinä et ota uusia kuvia? Omasta mielestään voi ollakin samannäköinen, tärkeämpää miten toinen sen näkee. Jos olette samannäköisiä mikä maksaa uusien kuvien ottamisessa.

        Arvaanpa. Ei näyttäisi enää samalta kuin monta vuotta sitten otetuissa kuvissa.


    • Anonyymi

      Mut tuohan on hyvä karsintatapa naisista.
      Ne jotka ulisee uusinta kuvaa, niin tuskin ovat kovin ihmeellistä henkistä yhteyttä hakemassa. :)
      Usein erityisesti naisilla, joilla on hankalaa/vaivalloista pitää oma painonsa normaalin puolella iän myötä (tai tarvitaan kilo pakkelia kehdatakseen ihmisten ilmoille), on miehelle kovat ulkoiset kriteerit eli pitää olla sporttia ym jotta voi pönkittää omaa epävarmuuttaan kumppanilla. "Katsokaa tytöt, pullukka sai timmin miehen eikä tarvinnut eväänsä itse heilauttaa.." :P Heh todella huokuu oikein se sisäinen kauneus näistä matameista, not!

      Tottakai tietyt piirteet mm.vaaleus, pehmeät kasvonmuodot jne miellyttää itseänikin mutta ainakin oma silmä ohittaa sujuvasti ne, jos muuten hyvä tyyppi. Ne perusjutut kun ei muutu ihmisen olemuksessa vuosien varrella. Hyvät geenit, liikkuvainen ja tekevä luonnekin näkyy jos on näkyäkseen. Jos täytyy jokaista pikku uurretta, ryppyä syynätä toisesta niin jooh..

      Kun on se ns oma pakka kasassa, pysyy sutkakkana elintavoilla itsestään, ei juokse lapset karkuun kasvojenkaan vuoksi jne niin silloin en tarvitse näyttelymiestä, vaan ystävän ja rakastetun. Tulee sitten missä olomuodossaan kohdalle, jos tullakseen..

      Mutta kaikki voi hakea mieleistään silti.

    • Anonyymi

      Eihän naisille kelpaa tuore kuvakaan. Naiset on olevinaan niin kauniita vaikka ovat vaan peittäneet sen rumuuden meikillä.
      Itsellä on kuva kuukausi vanha korkeintaan, naisten kuvat on vuosia vanhoja ja naisten vaatimukset on jotain mitä miehet ei voi täyttää. Siksi on niin paljon sinkkuja ja syntyvyys laskee koska tavis naiset luulee olevansa parempia.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä mitä edellinen kirjoittaja. Ihan sama mitä kuvia tonne pistää, mitään konkreettista ei kuitenkaan tapahdu. Kirjekavereita kyllä löytyy, mutta eipä sen enempää.

    • Anonyymi

      Pointti ei olekaan siinä oletko mielestäsi muuttunut vai et, vaan se, että kerrot viestisssäsi kuvien olevan 3-5 vuotta vanhoja. Minussa kyllä heräisi kysymys miksi esiinnyt vanhoilla kuvilla kun edelleenkin on niin että uusia kuvia saa käden käänteessä. Netissä liikkuu monen sortin huijaria muutenkin, tarkka saa olla.
      Ja siis kuka takaa että ne kuvat TODELLA ovat 3-5 vuotta vanhoja, eikä vaikka 10-15 vuotta! Sinä sanot niin, kuka takaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe