••• ✍️
Kerro (M)ussu miten sinun päivä meni?
Minun aamu ..
Aamulla yritin kiirehtiä ajoissa siihen liikennevaloon, missä olen nähnyt sinua parina aamuna ennen syysloma 🚘 _ 🚦 _ 🚙
Myöhästyin ..
Silti ajatuksissa toivoin sinulle kaikkea parasta tähän päivään! 🙂 ♡
Tänään oli siinä mielessä tosi hyvä ja lempeä päivä minulle!
Koulu on silloin parhaimmillaan, jos joutuu osallistumaan itse siihen, eikä opettaja ole äänessä kokon ajan .. 📝
Tekemistä oli koulussa paljon ja aikaa meni nopeasti, sen jälkeen olin kuntosalilla Crostrainerilla, tein raskaan treenin jaloille ja jalat huutaa nyt hoosianna ..
Mutta olen tyytyväinen 😅 🥤
Nuku hyvin 🖐
Iltaa ja öit (M)ussu ..
23
<50
Vastaukset
Iltaa Ystis✋🙂🌺🍁
.... Aattelin kirjoittaa sulle kun sitä (M)ussu ei taaskaan näy... Missähän on... 🤔
Sulla on ollut ihan kiva lempeän kuuloinen päivä ja jälleen treenit salilla... 💪 Haba se kun kasvaa..
mihin joudut sen kans😁😉
Oma päiväni... Täynnä kohtaamisia, keskusteluja, tunteita, kuulolla... Pitkä päivä, intensiivinen ja jatkoin vielä illalla kotonakin pakollisia🙄...
Nyt sitten töllön ääressä ennen 🌃 yötä...
Roba on ollut vakkari maanantaisin, mitähän muuta tänään tulee, ei tietoa..
Huomenna saan aloittaa päivän klo:10...ruhtinaallista kun niin myöhään.
Toivon, että elämä on kohdellut sua hyvin tänään.
Minä kiitän tästä päivästä🙏
Joka päivä on uusi ihme ja lahja. Sinulle ja minulle. ✨💫
Valvon vielä ja ehkä lueskelen näitä täällä tai kirjaa...
Nuku sinäkin hyvin✋
Peace and Lovee sulle💜
🐅Hei Tigru! 🐅
Jaa-a .. (M)ussu on jossain .. ehkä .. 🐑 🐑 🐑 💤
Joo, päivä minulla oli tosi mukava, kuntosalilla käyn 5 x viikossa .. (ellei tule mitään ylimääräistä takapakkia). 🙂
Haba en kasvata tietoisesti, vaan lähinnä kestävyyttä ja pitkiä aikoja treenausta ilman suurempia väsymystä.
(Kestävyys kovatehoinen harjoitus, kehittää sprintti nopeutta ja lihasten hermotusta, mikä parantaa suorituskykyä ja myös kehittää väsymyksensietokykyäni.) 💪
Sellainen 😏
Sinulla on aika lailla mielenkiintoinen päivä!
Täynnä kohtaamisia, keskusteluja, tunteita, intensiivinen ja vielä illalla kotona pakollisia! 🤔
Vaikuttava .. sinun pitää olla skarppina kaiken ajan, hymyilevä ja kannustava ..
Se on kova homma! 👍
Ihailtava ihminen olet ..
Itse asiassa, myös minä saan nukkua huomenna aamulla ja ylihuomenna pitkään .. 😏
Palaan kouluun torstaina- ja perjantaina 😇
Mitä kirja luet?
Kerro mistä tykkäät yleensä, ei ainoastaan kirjat?Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Hei Tigru! 🐅
Jaa-a .. (M)ussu on jossain .. ehkä .. 🐑 🐑 🐑 💤
Joo, päivä minulla oli tosi mukava, kuntosalilla käyn 5 x viikossa .. (ellei tule mitään ylimääräistä takapakkia). 🙂
Haba en kasvata tietoisesti, vaan lähinnä kestävyyttä ja pitkiä aikoja treenausta ilman suurempia väsymystä.
(Kestävyys kovatehoinen harjoitus, kehittää sprintti nopeutta ja lihasten hermotusta, mikä parantaa suorituskykyä ja myös kehittää väsymyksensietokykyäni.) 💪
Sellainen 😏
Sinulla on aika lailla mielenkiintoinen päivä!
Täynnä kohtaamisia, keskusteluja, tunteita, intensiivinen ja vielä illalla kotona pakollisia! 🤔
Vaikuttava .. sinun pitää olla skarppina kaiken ajan, hymyilevä ja kannustava ..
Se on kova homma! 👍
Ihailtava ihminen olet ..
Itse asiassa, myös minä saan nukkua huomenna aamulla ja ylihuomenna pitkään .. 😏
Palaan kouluun torstaina- ja perjantaina 😇
Mitä kirja luet?
Kerro mistä tykkäät yleensä, ei ainoastaan kirjat?Kirjoitan vielä ennenkuin nukahdan...
Jännästi näkyi ensin vain tuo eka kirjoittamasi kappale ja toisella lukemiskerralla koko kirjoitus.... 😏 Outoa...
Ihailtavasti jaksat treenata. Oispa aikaa enemmän, niin kaipaisin lisää liikuntaa...
Nuo pakolliset kotona on paperihommia... Yök😓..
Paljon pitää päivittäin koota itseään, mutten minä mikään ihailtava ihminen oo. Peruspirkko joka saa tehdä mieluista työtä. Omaan palautumiseen tulisi satsata enemmän🤔
Viimeksi oon tutkaillut unikirjoja ja selityksiä ja tuo Ilkka Taipaleen kirja odottaa edelleen mua..
Tykkään luonnosta, lukemisesta, elokuvista, konserteista, festareistakin, uni on ihanaa💤
hyvä ruoka ym. Ja tykkään ihmisistä💕
Kerro sinäkin mulle mikä on sulle tärkeää?
Alan kyllä nyt nukkumaan. Jos kirjoitat, luen aamulla☕ väsy hiipi puseroon💫✋
Hyvän yön toivotus.
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Kirjoitan vielä ennenkuin nukahdan...
Jännästi näkyi ensin vain tuo eka kirjoittamasi kappale ja toisella lukemiskerralla koko kirjoitus.... 😏 Outoa...
Ihailtavasti jaksat treenata. Oispa aikaa enemmän, niin kaipaisin lisää liikuntaa...
Nuo pakolliset kotona on paperihommia... Yök😓..
Paljon pitää päivittäin koota itseään, mutten minä mikään ihailtava ihminen oo. Peruspirkko joka saa tehdä mieluista työtä. Omaan palautumiseen tulisi satsata enemmän🤔
Viimeksi oon tutkaillut unikirjoja ja selityksiä ja tuo Ilkka Taipaleen kirja odottaa edelleen mua..
Tykkään luonnosta, lukemisesta, elokuvista, konserteista, festareistakin, uni on ihanaa💤
hyvä ruoka ym. Ja tykkään ihmisistä💕
Kerro sinäkin mulle mikä on sulle tärkeää?
Alan kyllä nyt nukkumaan. Jos kirjoitat, luen aamulla☕ väsy hiipi puseroon💫✋
Hyvän yön toivotus.
🐅Vielä tähän vastaan ja sitten iltapesu ja nukkumaan .. 😴
Minulle on tärkeä .. sydämen rauha, olla itse oikeudenmukainen ja reilu, nähdä asioita laajassa perspektiivissä, arvostan tosi korkealle viisautta ja monipuolisuutta ..
Tykkään itse myös luonnosta, elokuvista, hyvästä unesta, hyvä ruoka, hyvät ystävät .. 🤔
Tykkään paljon eläimistä, itsellä on kissa 😍 🐈 .. Vähän esimakua siitä, mistä pidän 😁
Nyt iltapesu ja nukkumaan, öit 🖐Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Vielä tähän vastaan ja sitten iltapesu ja nukkumaan .. 😴
Minulle on tärkeä .. sydämen rauha, olla itse oikeudenmukainen ja reilu, nähdä asioita laajassa perspektiivissä, arvostan tosi korkealle viisautta ja monipuolisuutta ..
Tykkään itse myös luonnosta, elokuvista, hyvästä unesta, hyvä ruoka, hyvät ystävät .. 🤔
Tykkään paljon eläimistä, itsellä on kissa 😍 🐈 .. Vähän esimakua siitä, mistä pidän 😁
Nyt iltapesu ja nukkumaan, öit 🖐😊Ystiksen aamuun... Sulla on hienoja elämän arvoja. En heti osannut ajatella väsyneenä niin laajasti. Itse haluan pitää pienen ja köyhän ihmisen puolia, sellaisten osattomien jotka eivät ole syyllisiä omaan kohtaloonsa...
Aidot ihmissuhteet ja vuorovaikutus ovat minulle tärkeitä... Siitä syystä en ole omalla mukavuusalueellani täällä... 🙂...Ehkä tämäkin vaihe on tarpeen kokemuksellisena juttuna.
Nyt aamutoimiin ja töihin. ✋
Valoa päivääsi Ystis☀️ ja 🧡
😊Ystiksen aamuun... Sulla on hienoja elämän arvoja. En heti osannut ajatella väsyneenä niin laajasti. Itse haluan pitää pienen ja köyhän ihmisen puolia, sellaisten osattomien jotka eivät ole syyllisiä omaan kohtaloonsa...
Aidot ihmissuhteet ja vuorovaikutus ovat minulle tärkeitä... Siitä syystä en ole omalla mukavuusalueellani täällä... 🙂...Ehkä tämäkin vaihe on tarpeen kokemuksellisena juttuna.
Nyt aamutoimiin ja töihin. ✋
Valoa päivääsi Ystis☀️ ja 🧡
🐅Heips 🖐 😏
Miten sinun päivä meni? Kiireiltä?
Itsellä oli aamulla pieni yllätys, lumi maassa ja vaikka oli nastarenkaat, niin auton perä lähti helposti käsistä, kyllä kieli oli tarkkana keskellä suuta, mutta kun on myös tuttu paikka, niin osasin ennakoita myös hyvin. Elossa olen ainakin nyt 🙂
Kerro omasta päivästä?Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Heips 🖐 😏
Miten sinun päivä meni? Kiireiltä?
Itsellä oli aamulla pieni yllätys, lumi maassa ja vaikka oli nastarenkaat, niin auton perä lähti helposti käsistä, kyllä kieli oli tarkkana keskellä suuta, mutta kun on myös tuttu paikka, niin osasin ennakoita myös hyvin. Elossa olen ainakin nyt 🙂
Kerro omasta päivästä?Iltaa Ystävälle,
Päivä oli tiivis aamusta alkaen.. Tosin iltapäivällä sain lepotauon ja torkahdin😴
En koskaan nuku päivällä, nyt oon vaan niin yliväsynyt... Ilta meni kirjallisissa... 🙄😏
Töiden jälkeen tapasin pari ystävääni ja kävimme syömässä... Taisin kyllä olla aika vaisua seuraa, mutta aina ei vaan jaksa.
Huomenna on lyhyempi ja helpompi päivä.
Hyvä kun oot elossa eikä oo sattunut mitään haaveria talvikelillä🙏.. Saa tuolla olla varovainen..
Nyt alan unten maille💤💫
Nuku hyvin Ystis. Kiitos kun oot.
Iltaa Ystävälle,
Päivä oli tiivis aamusta alkaen.. Tosin iltapäivällä sain lepotauon ja torkahdin😴
En koskaan nuku päivällä, nyt oon vaan niin yliväsynyt... Ilta meni kirjallisissa... 🙄😏
Töiden jälkeen tapasin pari ystävääni ja kävimme syömässä... Taisin kyllä olla aika vaisua seuraa, mutta aina ei vaan jaksa.
Huomenna on lyhyempi ja helpompi päivä.
Hyvä kun oot elossa eikä oo sattunut mitään haaveria talvikelillä🙏.. Saa tuolla olla varovainen..
Nyt alan unten maille💤💫
Nuku hyvin Ystis. Kiitos kun oot.
🐅Hyvää yötä Tigru 🐅
Sinulla on paljon töitä kun olet yliväsynyt ..
Sinun pitää saada kunnolla lepoa! 🛌 🧸 💤
Sinun pitää keskittyä itselle!
Liian paljon töitä tuo mukana paljon virheitä, väsymys tekee sitä ..
Nuku hyvin! 😉Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Hyvää yötä Tigru 🐅
Sinulla on paljon töitä kun olet yliväsynyt ..
Sinun pitää saada kunnolla lepoa! 🛌 🧸 💤
Sinun pitää keskittyä itselle!
Liian paljon töitä tuo mukana paljon virheitä, väsymys tekee sitä ..
Nuku hyvin! 😉Uusi aamu ja uudet voimat Ystis✋
Nukuin lähes 8 tuntia.... Ei paha😊
Pakkasaamu. Mukavaa päivää sulle.
Nauti kun ei oo kiire vielä kouluun....
☕-hetkiä ja iloa päivääsi my friend
toivottaa
Uusi aamu ja uudet voimat Ystis✋
Nukuin lähes 8 tuntia.... Ei paha😊
Pakkasaamu. Mukavaa päivää sulle.
Nauti kun ei oo kiire vielä kouluun....
☕-hetkiä ja iloa päivääsi my friend
toivottaa
🐅Huomenet Tigru
Sain itse kyllä nukuttua, mutta uni oli kaikkea muuta kuin kiva .. 🤔 Outo uni oli, joku salamurhaaja kuka kyttäili minua ja oli vähän ihastunut, kirjoitti minulle rakkauslappuja seinälle .. sitten siihen liittyi joku otus kuka ei ollut tästä maailmasta .. outoa uni .. 😁Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Huomenet Tigru
Sain itse kyllä nukuttua, mutta uni oli kaikkea muuta kuin kiva .. 🤔 Outo uni oli, joku salamurhaaja kuka kyttäili minua ja oli vähän ihastunut, kirjoitti minulle rakkauslappuja seinälle .. sitten siihen liittyi joku otus kuka ei ollut tästä maailmasta .. outoa uni .. 😁.. ps. on koululla käyntiä ja on vähän hommia, ennen kuin saan omia juttuja tehdä ..
Kuntosalin juttuja ja muita 😊
Kauniista päivä sinulle 🌼❄🌺Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Huomenet Tigru
Sain itse kyllä nukuttua, mutta uni oli kaikkea muuta kuin kiva .. 🤔 Outo uni oli, joku salamurhaaja kuka kyttäili minua ja oli vähän ihastunut, kirjoitti minulle rakkauslappuja seinälle .. sitten siihen liittyi joku otus kuka ei ollut tästä maailmasta .. outoa uni .. 😁Salamurhaaja viittasi jonkun uni oppaan mukaan uuteen jäseneen suvussa.... Onko vauvoja tulossa? 👶..
Jospa joku on sinuun oikeesti ihastunut Ystis ja haluaakin kirjoittaa sinulle unien kautta💌...?!
Työt jo käynnissä ja ☀️ paistaa☀️-ajatuksin
Salamurhaaja viittasi jonkun uni oppaan mukaan uuteen jäseneen suvussa.... Onko vauvoja tulossa? 👶..
Jospa joku on sinuun oikeesti ihastunut Ystis ja haluaakin kirjoittaa sinulle unien kautta💌...?!
Työt jo käynnissä ja ☀️ paistaa☀️-ajatuksin
🐅Vauu, teillä paistaa siellä ☀️ .. täällä on ☁️☁️ 😖
Minun *kiire* päivä on ohitse ja kuntosalilla käytyy .. 😏Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Vauu, teillä paistaa siellä ☀️ .. täällä on ☁️☁️ 😖
Minun *kiire* päivä on ohitse ja kuntosalilla käytyy .. 😏.. lisäys edelliseen ..
Heti kun kirjoitin edellisen viestin, niin minuutin sisällä tuli ☀️ aurinko ulos! 🙂Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Vauu, teillä paistaa siellä ☀️ .. täällä on ☁️☁️ 😖
Minun *kiire* päivä on ohitse ja kuntosalilla käytyy .. 😏.. lisäys edelliseen ..
Heti kun kirjoitin edellisen viestin, niin minuutin sisällä tuli ☀️ aurinko ulos! 🙂Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
.. lisäys edelliseen ..
Heti kun kirjoitin edellisen viestin, niin minuutin sisällä tuli ☀️ aurinko ulos! 🙂Ihan tuplana pistit tulemaan kun ☀️ innosti sua😎
Kun työt loppuivat kiersin kartsalla parkkipaikan etsinnässä... Haastavaa täällä...
Nyt sitten oon lähdössä täältä💉 veripalvelusta kohti kotia... Luovutus oli paikallaan kun edellisestä kerrasta oli jo aikaa vierähtänyt...
Oli hyvä juttutuokio hoitajan kanssa... 🙂
Mukavaa loppupäivää... ✋Tsau!
Ihan tuplana pistit tulemaan kun ☀️ innosti sua😎
Kun työt loppuivat kiersin kartsalla parkkipaikan etsinnässä... Haastavaa täällä...
Nyt sitten oon lähdössä täältä💉 veripalvelusta kohti kotia... Luovutus oli paikallaan kun edellisestä kerrasta oli jo aikaa vierähtänyt...
Oli hyvä juttutuokio hoitajan kanssa... 🙂
Mukavaa loppupäivää... ✋Tsau!
🐅Joo, näköjään tuli tuplasti 😊
Ihana, kun kävit luovuttamassa vertä 💉 😍
Tunnollinen olet 😁
Itsekin kävin myös muutama vuosi sitten, mutta lopetin koska veren B-H (hemoglobiiniarvo) oli jatkuvasti tosi alhainen ..
Nyt on kyllä sopiva .. tai .. no viimeksi oli .. 🤔 .. noin vuosi sitten
Yksi kysymys, onko sinulla tattoo vai meinaatko tehdä, jos meinaat niin miksi?Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Joo, näköjään tuli tuplasti 😊
Tunnollinen olet 😁
Itsekin kävin myös muutama vuosi sitten, mutta lopetin koska veren B-H (hemoglobiiniarvo) oli jatkuvasti tosi alhainen ..
Yksi kysymys, onko sinulla tattoo vai meinaatko tehdä, jos meinaat niin miksi?Toikohan tuo tunnollisisuus mukanaan helekutin pahan olon... Kova väsy ja kummallisen paha olo ollut...ei ikinä ennen ja hb oli kuitenkin 159...
Tein taas pari tuntia kirjallisia ja katoin sitten Pitääkö olla huolissaan... Niiden tyyppien huumorista nautin😊 Kävin palstallakin muutaman kerran mutta... Ei mulla oo mitään sanottavaa tänne..
Ja sun kysymykseesi vastaan, että ei oo tatuointia eikä tule koskaan. Tästä juttelimme joskus kaipaamani kanssa...
Toikohan tuo tunnollisisuus mukanaan helekutin pahan olon... Kova väsy ja kummallisen paha olo ollut...ei ikinä ennen ja hb oli kuitenkin 159...
Tein taas pari tuntia kirjallisia ja katoin sitten Pitääkö olla huolissaan... Niiden tyyppien huumorista nautin😊 Kävin palstallakin muutaman kerran mutta... Ei mulla oo mitään sanottavaa tänne..
Ja sun kysymykseesi vastaan, että ei oo tatuointia eikä tule koskaan. Tästä juttelimme joskus kaipaamani kanssa...
🐅HeipsTigru 🐅
Oman (M)ussun kanssa oli myös siitä juttua (tatuoinnista) .. (ikävöin hänet pahasti) 🥺
Mä itse asiassa kysyn monelta ja sen takia en muista keneltä olen kysynyt ja keneltä en. 😁
Ajattelin huomenna mennä luovuttamaan vertä 💉 😍 sitten muistin, että sen jälkeen on todellakin vähän heikko olo .. en mä sitten jaksa tehdä mitään kuntosalilla .. parasta kun en lähde, koska huomenna on myös raskas treeni .. 🤔Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Joo, näköjään tuli tuplasti 😊
Tunnollinen olet 😁
Yksi kysymys, onko sinulla tattoo vai meinaatko tehdä, jos meinaat niin miksi?.. muok. Ei B-H, vaan Hb 😁
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
.. muok. Ei B-H, vaan Hb 😁
Vielä ennenkuin nukahdan... Ehtiihän sitä verta luovuttamaan.... Kävely ois ollut tarpeen enempi..Sulla siis monia tatuointiehdokkaita? 😔
Nyt yöpuulle.. Oon tod. väsy.
Levollista yötä ja löytöjä sulle löytämiseen.
Vielä ennenkuin nukahdan... Ehtiihän sitä verta luovuttamaan.... Kävely ois ollut tarpeen enempi..Sulla siis monia tatuointiehdokkaita? 😔
Nyt yöpuulle.. Oon tod. väsy.
Levollista yötä ja löytöjä sulle löytämiseen.
🐅🤔
Ei "tatuointiehdokkaita" vaan kiinnostaisi tietää miksi he ottaa tatuoinnin, mikä on se syy, eikös ne miettii sitä, että tatuointi vaihtaa muotoja jos nahka vanhene ja alkaa roikkumaan ..
Sitä vaan, olen utelias ja ei ole mitään ehdokkaita tulossa, eikä menossa ..
En ole niin suosittu, että ehdokkaat ovat jonoksi asti 🤣Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
🤔
Ei "tatuointiehdokkaita" vaan kiinnostaisi tietää miksi he ottaa tatuoinnin, mikä on se syy, eikös ne miettii sitä, että tatuointi vaihtaa muotoja jos nahka vanhene ja alkaa roikkumaan ..
Sitä vaan, olen utelias ja ei ole mitään ehdokkaita tulossa, eikä menossa ..
En ole niin suosittu, että ehdokkaat ovat jonoksi asti 🤣Nuku hyvin ..
*pus* 💋 poskele ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777