Kuinka moni teistä on kaapissa?
Kaapissa??
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinua taitaa harmittaa että joku on homo?
- Anonyymi
Kun nyt teemme transformaatiota, niin kaikkea tapahtuu henkisyydessämme. Myöskin se että tasapainoitamme feminiinisyyden ja maskuliinisyyden energioita.
Miehestä tulee naismaisempi ja naisesta miesmäisempi.
Joten jos sinun mielestä sama sukupuoli tuntuukin nyt kiinnostavalta, niin se ei tarkoita sitä että olet homo tai lesbo. Sinä vain pidät hänen energioistaan. - Anonyymi
Mulla on kaapissa vain jauhoja
- Anonyymi
Tarkoitatko kysyä, kuinka moni useampipersoonainen on kaapissa. Mitenkään muuten tuota outoa kysymystä ei kykene tulkitsemaan.
Minä ainakin olen.
- Anonyymi
Kaappimies on helppo tunnistaa.
Ei käy yökerhossa vonkaamassa, asuu äidillä.
Alkoholisti, juo homouteensa. - Anonyymi
Symbolisesti? Nykyään ainakin paljon ihmisiä kuvittelee olevansa.
- Anonyymi
Mati ja Teppo jo aikanaan lauloivat, että kaapin takana on nainen.
- Anonyymi
ÖLi älä piereskele enepää... Kyllä Saturnus-planetaan näkee joskus kuin Juppiterinkin, jos on hyvää säätä.
Andromedan galaksinkin kyllä näkee, on sellainen mössö se ;:SD En ole. Eikös ne kaapit ole tuhmia pikkulapsia varten?
Jos tää misu on kaapissa, niin mäkin menen kaappiin.
(Hirn)
https://www.youtube.com/watch?v=z-HKvYDTpocOikeastaan...
Nyt tulin ajatelleeksi, niin haluaisin heitellä hänen kanssaan henkemme uhalla mellakkapoliiseja katukivillä ja polttopulloilla.
Ja finkkua perään.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Oikeastaan...
Nyt tulin ajatelleeksi, niin haluaisin heitellä hänen kanssaan henkemme uhalla mellakkapoliiseja katukivillä ja polttopulloilla.
Ja finkkua perään.
(Hihitystä)Sitten...
katujen rauhoituttua...
menisimme kaappiin nuolemaan haavojamme, ja lopulta kietoutuisimme yhteen erottamattomasti.
(Naurua)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284978Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova611839HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1081781- 1081618
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel281333Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p218869- 71861
- 53752
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.40744Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen51741