Kuinka moni teistä on kaapissa?
Vastaukset 13
- Anonyymi
Sinua taitaa harmittaa että joku on homo?
- Anonyymi
Kun nyt teemme transformaatiota, niin kaikkea tapahtuu henkisyydessämme. Myöskin se että tasapainoitamme feminiinisyyden ja maskuliinisyyden energioita.
Miehestä tulee naismaisempi ja naisesta miesmäisempi.
Joten jos sinun mielestä sama sukupuoli tuntuukin nyt kiinnostavalta, niin se ei tarkoita sitä että olet homo tai lesbo. Sinä vain pidät hänen energioistaan. - Anonyymi
Mulla on kaapissa vain jauhoja
- Anonyymi
Tarkoitatko kysyä, kuinka moni useampipersoonainen on kaapissa. Mitenkään muuten tuota outoa kysymystä ei kykene tulkitsemaan.
Minä ainakin olen.
- Anonyymi
Kaappimies on helppo tunnistaa.
Ei käy yökerhossa vonkaamassa, asuu äidillä.
Alkoholisti, juo homouteensa. - Anonyymi
Symbolisesti? Nykyään ainakin paljon ihmisiä kuvittelee olevansa.
- Anonyymi
Mati ja Teppo jo aikanaan lauloivat, että kaapin takana on nainen.
- Anonyymi
ÖLi älä piereskele enepää... Kyllä Saturnus-planetaan näkee joskus kuin Juppiterinkin, jos on hyvää säätä.
Andromedan galaksinkin kyllä näkee, on sellainen mössö se ;:SD En ole. Eikös ne kaapit ole tuhmia pikkulapsia varten?
Jos tää misu on kaapissa, niin mäkin menen kaappiin.
(Hirn)
https://www.youtube.com/watch?v=z-HKvYDTpocOikeastaan...
Nyt tulin ajatelleeksi, niin haluaisin heitellä hänen kanssaan henkemme uhalla mellakkapoliiseja katukivillä ja polttopulloilla.
Ja finkkua perään.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Oikeastaan...
Nyt tulin ajatelleeksi, niin haluaisin heitellä hänen kanssaan henkemme uhalla mellakkapoliiseja katukivillä ja polttopulloilla.
Ja finkkua perään.
(Hihitystä)Sitten...
katujen rauhoituttua...
menisimme kaappiin nuolemaan haavojamme, ja lopulta kietoutuisimme yhteen erottamattomasti.
(Naurua)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60513
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496