LINNANMÄKI

Kati

Tällä viikollahan tuli tieto Linnanmäelle päässeille kesätyöntekijöille. Minä kuulun niihin onnellisiin, onkos täällä muita?
Tiedättekö, että saako niistä kaikista mahdollisista koulutuksista palkkaa? Haastattelussa, kun ei tajunnut kysyä asiasta!
Mutta kaikkea kommenttia kehiin! :)
Ja kesällä nähdään :)

17

4601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen lintsiläinen

joo saa niistä koulutuksista palkkaa..

• kati

siis saako niistä kaikista koulutuksista myös palokoulutuksesta, hygieniapassikoulutuksesta yms? ja saako lisät, kun koulutusta on myös illalla ja viikonloppuna?

• se entinen..
        kati kirjoitti:

siis saako niistä kaikista koulutuksista myös palokoulutuksesta, hygieniapassikoulutuksesta yms? ja saako lisät, kun koulutusta on myös illalla ja viikonloppuna?

Joo saa kaikista. En kyllä olis varma tosta hygieniapassista. En muista tarkalleen. Ei saa koulutuksista lisiä, sen muistan. Peruspalkan vain. Kyllähän se sitäpaitsi siellä selviää.. Minne osastolle olet menos?

• se entinen..
        se entinen.. kirjoitti:

Joo saa kaikista. En kyllä olis varma tosta hygieniapassista. En muista tarkalleen. Ei saa koulutuksista lisiä, sen muistan. Peruspalkan vain. Kyllähän se sitäpaitsi siellä selviää.. Minne osastolle olet menos?

..Töihin siis? :D

• kati
        se entinen.. kirjoitti:

..Töihin siis? :D

pikaruokapuolelle..
        missäs olit itse? ootko tulos tänäkin kesänä? miksi tai miksi et?
        juu kerro muutakin kivaa!

• se entinen.
        kati kirjoitti:

pikaruokapuolelle..
        missäs olit itse? ootko tulos tänäkin kesänä? miksi tai miksi et?
        juu kerro muutakin kivaa!

Ravintolapuolella. En ole tulos tänä kesänä, kaks kesää riitti ihan tarpeeksi. Joku tais tossa puhua, että on kuullut huonoa lintsistä, joka on ihan totta. Jos et itse pidä oikeuksistas kiinni niin.. Vaikea vain niistä on pitää kiinni koska kiire on välillä sietämätöntä, eikä yksinkertaisesti kerkeä edes syömään koska on aivan liian vähän työntekijöitä. Ja kai muistat, että vapaapäiviä ei saa pahemmin toivoa? Meillä ei saanut lähes kukaan vapaaksi yhtäkään toivomaansa päivää koko kesänä, vaan olet töissä kun niin sanotaan, vapusta ja juhannuksesta puhumattakaan. Lintsi on hyvä vaihtoehto silloin kun haluat oikeesti olla koko kesän siellä. Ei siinä muuta kerkeä oikein kuin olla töissä. Kasvattava kokemus sinäänsä, mutta nyt on munkin jo aika olla muissa töissä... :) Have a nice summer.

• kati
        se entinen. kirjoitti:

Ravintolapuolella. En ole tulos tänä kesänä, kaks kesää riitti ihan tarpeeksi. Joku tais tossa puhua, että on kuullut huonoa lintsistä, joka on ihan totta. Jos et itse pidä oikeuksistas kiinni niin.. Vaikea vain niistä on pitää kiinni koska kiire on välillä sietämätöntä, eikä yksinkertaisesti kerkeä edes syömään koska on aivan liian vähän työntekijöitä. Ja kai muistat, että vapaapäiviä ei saa pahemmin toivoa? Meillä ei saanut lähes kukaan vapaaksi yhtäkään toivomaansa päivää koko kesänä, vaan olet töissä kun niin sanotaan, vapusta ja juhannuksesta puhumattakaan. Lintsi on hyvä vaihtoehto silloin kun haluat oikeesti olla koko kesän siellä. Ei siinä muuta kerkeä oikein kuin olla töissä. Kasvattava kokemus sinäänsä, mutta nyt on munkin jo aika olla muissa töissä... :) Have a nice summer.

No, jos se Linnanmäki on niin kaamea paikka, kun täällä kerrotaan, niin monet ovat olleet siellä kuitenkin kaksi vuotta. Kyllä se mielestäni kertoo jo jotakin paikan kauheudesta!
        Itse ainakin olen ollut yhden kesän sellaisessa hommassa, että en menisi sinne enää ikinä vaikka maksettaisiin 100 e/h. Kyllä mä tiedän, että kenties tuli tehtyä tyhmä valinta, kun valitsin Linnanmäen, enkä muita minulle tarjottuja paikkoja (mm. kaupungin työt, leirintäalue, puutarhamyymälä..) Mutta tämän olen sanonut ennnekin että kai yhden kesän nyt seisoo vaikka käsillään...
        Muuten pikaruokapuolella vaatteet varmaan rupee haisemaan tosi nopeesti rasvalle yms paskalle, niin pitääkö Linnanmäellä itse pestä työvaatteensa vai onko niillä joku sopimus jonkun pesulan kanssa? Tämäkin varmaan selviää myöhemmin, mutta olisi kiva jos voisit kertoa sen jo nyt. Ja saitko koko kesänä yhtään esim 3 peräkkäisen päivän pituista lomaa? Se minua ei haittaa, että juhannuksena pitää olla töissä, vappu pikkaisen.. Onko jussina Linnanmäellä ees ketään? Ku tuntuu et kaikki vaeltaa maalle...
        Kiitos taas! :)

• se entinen
        kati kirjoitti:

No, jos se Linnanmäki on niin kaamea paikka, kun täällä kerrotaan, niin monet ovat olleet siellä kuitenkin kaksi vuotta. Kyllä se mielestäni kertoo jo jotakin paikan kauheudesta!
        Itse ainakin olen ollut yhden kesän sellaisessa hommassa, että en menisi sinne enää ikinä vaikka maksettaisiin 100 e/h. Kyllä mä tiedän, että kenties tuli tehtyä tyhmä valinta, kun valitsin Linnanmäen, enkä muita minulle tarjottuja paikkoja (mm. kaupungin työt, leirintäalue, puutarhamyymälä..) Mutta tämän olen sanonut ennnekin että kai yhden kesän nyt seisoo vaikka käsillään...
        Muuten pikaruokapuolella vaatteet varmaan rupee haisemaan tosi nopeesti rasvalle yms paskalle, niin pitääkö Linnanmäellä itse pestä työvaatteensa vai onko niillä joku sopimus jonkun pesulan kanssa? Tämäkin varmaan selviää myöhemmin, mutta olisi kiva jos voisit kertoa sen jo nyt. Ja saitko koko kesänä yhtään esim 3 peräkkäisen päivän pituista lomaa? Se minua ei haittaa, että juhannuksena pitää olla töissä, vappu pikkaisen.. Onko jussina Linnanmäellä ees ketään? Ku tuntuu et kaikki vaeltaa maalle...
        Kiitos taas! :)

Joo, tuota noin, mitäs kysyitkään... :) Ei tarvitse pestä itse vaatteita, pesula pesee ne. (Linnanmäellä on tietenkin oma vaatevarastonsa myös joka sijaitsee peacocin/viidakkorummun alakerrassa) No siis niistä työvuoroista sen verran, että työvuorot tehdään kahden viikon jaksoissa ja yleensä (ainakin meidän puolella) oli niin, että vapaita oli 1-2 päivää ja töitä sitten 4-8 päivää putkeen. Voi olla, että saa kolmen päivän vapaita myös, mutta se nyt ihan riippuu siitä minkälaisia vuoroja sulle annetaan, eli siis en osaa sanoa tohon mitään =) Ja siis ei se linnamäki niin kaamea paikka ole, mut ne ei vain tunnu noudattavan siellä mitään työsuojelulakeja.. Jota en edes ensimmäisenä vuonna oikein tajunnut, työelämän kun vasta aloitin silloin. Ja kysyit siitä juhannuksesta.. On siellä aika hiljaista juhannuksena, vaikka aina varaudutaan kauheaan "rysään". On siellä kuitenkin jonkin verran ihmisiä.
        Hmm.. Ei kai tässä nyt tällä kertaa taas muuta ollut. Taitaa olla esimiehenä/päällikkönä siellä pikaruuan puolella Hannu Lyyra vieläkin.. Olis kiva tietää kuka siellä ravintolapuolella on nykyään kun ravintolapäällikkö lähti viime kesän jäljiltä pois, oltuaan vain yhden kesän :D
        Noh, kai sekin selviää..

• kati
        se entinen kirjoitti:

Joo, tuota noin, mitäs kysyitkään... :) Ei tarvitse pestä itse vaatteita, pesula pesee ne. (Linnanmäellä on tietenkin oma vaatevarastonsa myös joka sijaitsee peacocin/viidakkorummun alakerrassa) No siis niistä työvuoroista sen verran, että työvuorot tehdään kahden viikon jaksoissa ja yleensä (ainakin meidän puolella) oli niin, että vapaita oli 1-2 päivää ja töitä sitten 4-8 päivää putkeen. Voi olla, että saa kolmen päivän vapaita myös, mutta se nyt ihan riippuu siitä minkälaisia vuoroja sulle annetaan, eli siis en osaa sanoa tohon mitään =) Ja siis ei se linnamäki niin kaamea paikka ole, mut ne ei vain tunnu noudattavan siellä mitään työsuojelulakeja.. Jota en edes ensimmäisenä vuonna oikein tajunnut, työelämän kun vasta aloitin silloin. Ja kysyit siitä juhannuksesta.. On siellä aika hiljaista juhannuksena, vaikka aina varaudutaan kauheaan "rysään". On siellä kuitenkin jonkin verran ihmisiä.
        Hmm.. Ei kai tässä nyt tällä kertaa taas muuta ollut. Taitaa olla esimiehenä/päällikkönä siellä pikaruuan puolella Hannu Lyyra vieläkin.. Olis kiva tietää kuka siellä ravintolapuolella on nykyään kun ravintolapäällikkö lähti viime kesän jäljiltä pois, oltuaan vain yhden kesän :D
        Noh, kai sekin selviää..

kiitos, kun jaksoit vastailla.. Onneksi ei tarvitse pestä vaatteita, ku ne varmaan on sit aina kauheen likaset ja hajuset...
        No toivottovasti ensi kesästä selvitään hengissä. Kivaa työkesää sullekin tai mitä nyt ikinä aiotkaan tehdä!
        :) Joo ja toi Hannu Lyyra siel on edelleen hommissa, mut kyl haastatteli joku toinen, mut en enää kyl muista et kuka.. se oli ainakin tosi kiva tyyppi!

• se entinen
        kati kirjoitti:

kiitos, kun jaksoit vastailla.. Onneksi ei tarvitse pestä vaatteita, ku ne varmaan on sit aina kauheen likaset ja hajuset...
        No toivottovasti ensi kesästä selvitään hengissä. Kivaa työkesää sullekin tai mitä nyt ikinä aiotkaan tehdä!
        :) Joo ja toi Hannu Lyyra siel on edelleen hommissa, mut kyl haastatteli joku toinen, mut en enää kyl muista et kuka.. se oli ainakin tosi kiva tyyppi!

Joop, eipä mitään, kiva jos avuksi voin olla :) Luultavasti sut haastatteli joku Staffpointilta, tai
        taisit tarkoittaa et lintsiltä joku muu.. En mä edes tarkalleen muista miten se rekrytointi tapahtui x) Aion mä töissä olla, Helsingissä yhel hotellilla on tarkoitus ravintola-alaa taas harjoittaa.. No mut hauskaa kesää! Täytyy varmaan tulla käväsemään siel lintsillä jossain vaihees, vapaalippuja on vielä niiiiiin paljon käytettävänä.

• namiii

kuullut miten paljon pahaa siitä lintsin pikaruokalasta on puhuttu?? siis työnantajista ja työajasta.. en halunnu pahentaa mieltäsi,on hienoa,että olet saanut kesätöitä.Pidä kuitenkin oma pääsi ja kannattaa otta selvää omista oikeuksista!!
      Onnea kuitenkin!!

• kati

no kerroppa ihmeessä tyhmemmälle että mitä pikaruokapuolesta on sitten puhuttu? Ootko ollut siellä itse vai mistä tiedät?

• namiii
        kati kirjoitti:

no kerroppa ihmeessä tyhmemmälle että mitä pikaruokapuolesta on sitten puhuttu? Ootko ollut siellä itse vai mistä tiedät?

et sä tyhmä oo!!:) en oo koskaan ollu,mutta tuttuja on ollut ja mun mielestä tällä palstallakin on puhuttu siitä,oota mä etin sulle ne keskustelut,niin vot itse lukea jos haluut:)

• namiii

• ~l~

Viime viikolla tosiaan piti tulla tieto sieltä lintsiltä. Itsekin sinne hain, mutta vielä ei ole tullut tietoa. Nyt kysyisinkin muilta hakijoilta oliki homma niin että vain töihin päässeille ilmoitetaan asiasta viikolla 11 vai kaikille, myös niille jotka eivät päässeet töihin? Itse muistelen että kaikille ilmoitettaisiin mutta kun aina ei ole omaan muistiin luottamista... Onko siis niin että en päässyt töihin vai onko aihetta epäillä että kirje on kadonnut postissa? Pikaisia vastauksia odotellen:)

• kati

mun mielestä kirje lähetettiin vain niille, jotka pääsi Linnanmäelle töihin.. eihän nykyään oikein mistään ilmoiteta jos ei päässyt...
        Mut saatathan saada vaikka peruutuspaikan!
        Ja voihan sinne esimiehille soittaa kai!

• ...

Minäkin hain paikkaa, mutta en saanut viime viikolla kirjettä. Mutta mullakin on sellanen mielikuva, että ne sano siellä että kaikille ilmoitetaan saiko vaiko eikö saanut paikan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      468
      6646
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      198
      3978
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2543
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      26
      2080
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      144
      1491
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      79
      1356
    7. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1188
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1186
    9. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1115
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48