Brilique 90mg+Primaspan 100mg

Oletteko saanet mustelmia, verenvuotoja lähinnä nenästä, kyseisestä lääkkeestä ym lihaskouristuksia. Vielä kun 3kk kestäis tuota myrkkyä!
1310150
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Aika mielenkiintoinen yhdistelmä. Briliqueta ei pitäisi käyttää jos on verenvuotoja ja lisäksi Primaspan vielä ohentaa verta. Mikäköhän tuolla on tarkoitus. Onko sulla ollut sydänkohtaus?

Äänestä
  • Pallolaajennus yhteen suoneen ei kerennyt aiheuttaa mitään vakavampaa.

    Äänestä

Elikkä lääkkeet on verenkierron takia ettei tule tukoksia suoniin. Kiva että sun ei tarvitse käyttää kolmea kuukautta pitempään. Jotkut joutuu syömään loppuelämänsä ajan.
Olen kuullut että aiheuttavat mustelmataipumusta, ehkä verenvuotoakin mutta lihaskouristuksista en ole kuullut. Ehkä se on joku lääkkeen sivuvaikutus.

Äänestä
  • Syödään nyt kuuri loppuun kokonainen vuosi siihen menee!

    Äänestä

  • Anonyymi kirjoitti:

    Syödään nyt kuuri loppuun kokonainen vuosi siihen menee!

    Se nyt on kumminkin pienempi haitta verrattuna siihen minkä vuoksi sitä on joutunut alkamaan syödä.

    Äänestä

Kyseessä uusi lääke Ilmeisesti Mutta miksi sitä käytetään vuosi pallolaajennuksesta ja sitten loppuu Entäs jatko Aikaisemmin on ollut parempi lääke pallolaajennuksesta ei noin suuria haittoja Voipi olla et tässä ollaan koe ihmisiä Lääkkeen valmistaja ei suurta luottamusta ansaitse

Äänestä

Kohta vuoden käyttänyt kyseistä lääkettä.
Primaspan 100mg lisänä.Hiuksia lähtenyt,
osaltaan jo sisäkumi paistaa.Kuuluu ilmeisesti
verenohennuslääkkeiden lieveilmiöihin.
Tietysti mustelmia tulee helposti,verenvuodot
hyvin pienetkin,vaikea tyrehdyttää.
Onneksi Briligue kuuri on jo loppusuoralla.
Saapa nähdä korjautuuko tuo "sisäkumi"
hiuksilla,kuurin loputtua.😊

Äänestä

Reilu vuosi käytön jälkeen sisäkumiin,kuinka
ollakaan,kadonneet hiukset ovat ilmestyneet
takaisin.Elikä uskoisin että,Briliguella oli osuutta hiusten lähtöön.Primaspan joka oli ennen tuota Briligueta on nyt pelkästään käytössä,ei vaikuta hiusten lähtöön.Ilmeisesti johtui vain tilapäisestä suuremmasta annoksesta (1-vuosi) verenohennus lääkitystä.

Äänestä

Tanskalainen professori Peter C. Götzsche mainitsee Briliquen vaikuttavan aineosan eli tikagrelorin kirjassaan "Tappavat lääkkeet ja järjestäytynyt rikollisuus - Näin lääketeollisuus on turmellut terveydenhoidon" (engl. alkuteos "Deadly Medicines and Organized Crime How big pharma has corrupted healthcare" (s. 84). Lyhyesti selostettuna, riippumattomat tutkijat vertasivat sydänkohtauksien määrää julkaistuissa artikkeleissa ja FDA:lle (USA:n Food and Drug Administration) toimitetuissa tutkimusraporteissa. Kävi ilmi, että julkaistujen artikkelien luvut olivat erittäin harhaanjohtavia, ja tutkimuksen rahoittajan (eli tässä tapauksessa lääketehtaan) lääke oli esitetty kontrollilääkkeeseen verrattuna edullisemmassa valossa kaikissa kolmessa tutkimuksessa. Jos aihe kiinnostaa, kannattaa hakea opus kirjastosta ja lukea yksityiskohtaisemmin sieltä. - Törmäsin kirjaan sattumalta kirjastossa, ja havahduin tässä kohdassa, koska aloittajan tapaan olin juuri joutunut aloittamaan Briliquen käytön ainakin vuodeksi eteenpäin. Kiinnostustani lisäsi voimakkaasti se, että minulla on nyt paljon enemmän outoja oireita ja kipuja eri puolilla elimistöäni kuin ennen operaatiota. Uusien lääkkeideni sivuvaikutusten listat ovat pitkät ja joukossa on todella vaarallisia, kuten häiriöt munuaisten toiminnassa jne.
- Ja sille joka hetikohta ehättää valistamaan että "kaikenlaiset ääliöt ne saavatkin kirjoja kirjoittaa ja niissä kaikenlaista roskaa", kerrottakoon samantien että tämä kirja oli vuoden 2014 kirjallisuuspalkinnon voittaja sarjassa "Basis of Medicine", jonka järjestää vuosittain BMA, Britannian lääkäriliitto.

Äänestä

Lisättäköön edelliseen kommenttiini (Peter C. Götzschen kirjasta) vielä se, että esim. Belgiassa tikagreloria ei juurikaan määrätä potilaille. Olisikohan syynä juuri se, että siellä kenties noudatetaan tervettä varovaisuutta sellaisten lääkkeiden määräämisessä, joiden tutkimustausta on vähintäänkin epäilyttävä.

Äänestä
  • No oletko käyttänyt ja mihin vaivaan se sulle määrättiin? Minulle stentin jälkeen , kuukausi vielä. En ole uskaltanut lopettaa. Sitä ihmettelen että lopetus tapahtuu kerrasta poikki eikä pikku hiljaa. Suorastaan pelottaa että verihiutaleet alkavat kasaantua.

    Äänestä

Vaihdoin heti alussa clopigerm, brilicue myrkkyä, pahoja hengenahdistuksia! Ja kallis!

Äänestä

Clopidogerm tarkoitin!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Oletteko saanet mustelmia, verenvuotoja lähinnä nenästä, kyseisestä lääkkeestä ym lihaskouristuksia. Vielä kun 3kk kestäis tuota myrkkyä!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu