Mitä voin tehdä kun kaveri käy hermoille?

Anonyymi

Oon ollu yhen kaverin kanssa jotain 5 vuotta yhessä, mutta hän on jo alkanu käyä hermoille. En haluaisi suoraan hylätä, mutta sekin vaihtoehto on mielessä käynyt. Tänäänkin koulussa koko päivä puhuttiin mitä tullaan tekemään kerhon jälkeen heillä eräässä pelissä. Kun menin heille, hän sanoi että syö nopeasti. Odotin kaverin huoneessa sen aikaa, mutta kun hän tuli, hän sanoi jotakin, jota en osannut odottaa.
"Mä olin kai luvannut et mä pelaan yhen mun kaverin kanssa yhtä toista peliä". Olin siis mennyt heille aivan turhaan ja oottanut kun hän syö. Tiesin, etten itse edes saisi pelata, ja ei itseäni edes kiinnostanut kyseinen peli.
Se Alko jo vituttaa, ja tekee mieli jotenkin kostaa. Sanoin vain että mä lähen sitten. Hän siihen sanoi että "ok". Eipä päästy toteuttamaan sitä mitä suunniteltiin pelissä. Ei edes pelaamaan peliä jota meidän piti.

Ja tässähän vielä enemmän ärsyttävä asia on, että hän ITSE pyysi minua heille.

Muutenkin hän on aika useasti nauranut minulle ja haukkunut minua pienesti kun kukaan aikuinen ei ole lähettyvillä. Hän aika useasti yltyy lyömiseenkin. Kun esimerkiksi opettaja on lähellä, hän esittää kilttiä.

Kun nyt mietin mitä kaikkea hän on tehnyt minulle, heräsi tunne miten paska kaveri hän on. Ennen oli ihan hyvä, mutta iän myötä hänestä on tullut kyllä aika vittumainen.

Anteeksi että kiroilen, mutta senkin oikeastaan opin häneltä.. Nykyään hän ei kiroile MINUN kanssani, mutta muiden kavereidensa kanssa hän kylläkin. Ja jos minulta lipsahtaa jokin edes todella vähän epäsopiva sana, (tooosi harvoin nykyään) hän heti kattoo silleen että "Miten sä noin nyt teit"

Kuulostaako tää teidän muiden mielestä huonolta kaverilta? Ja mitä mun kannattais tehä?

4

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa valtapeliltä. Kaveri on jostain salaa vihainen, ärsyyntynyt sinuun tai jotain muuta sellaista. Mutta voihan se olla sitäkin, että alatte olla niin erilaisia ja on oikeasti aika erota ja hakea sopivampia kavereita. Itselläkin vaihtui joskus kaveri tästä syystä.

      Voithan kysyä häneltä suoraan, haluaako hän lopettaa ystävyyden. Itse aikanaan sanoin ex-kaverille, että en enää jaksa, kun aina tehdään samaa ja ystävyys päättyi sitten vähän töksähtäen ja nurjalla mielellä.

    • Anonyymi

      Lisään äskeiseen vielä, että vuosia myöhemmin tämä ex-kaveri olis halunnut taas uudelleen kanssani tekemisiin, mutta itse en edelleenkään kokenut olevani hänen kanssaan samalla aaltopituudella, joten emme ole enää tekemisissä. Jos ystävyys vain ottaa, eikä anna mitään, tai ollaan liian erilaisia, esim. mielipiteet alkavat erota liikaa, anna sellaisten suhteiden jäädä historiaan, joista tulee vain paha mieli tai riitaa.

    • Anonyymi

      Huono kaveri, suosittelen jättämään omaan arvoonsa. Koulussa joudutte toki tapaamaan. Koulun jälkeen ei ole mikään pakko.
      Monesti nuo pienet haukkumiset kasvavat ja kasvavat ja lyönnit kovenevat ja kovenevat.

      En tiedä miten vahva olet, mikäli uskot voittavasi hänet, voi seuraavan kerran kun hän lyö sinua kysyä "Onko nyt minun vuoroni lyödä sinua?"
      Mikäli hän sanoo ettei ole, voit laittaa ystävyyden katkolle

    • Anonyymi

      Hän ei todellakaan ole ystävyytesi arvoinen. Ei kannata alistua väkivaltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe