Mulla on yks kaveri, jonka kanssa oon ollu jtn ehkä 5 vuotta.
Ennen se oli kiva kaveri ja me oltiin parhaita kavereita, mutta kaikki on muuttunut.
Tässä pari esimerkkiä miks se on ärsyttävä:
-Just tänään, me suunniteltiin koko päivä koulussa, mitä kaikkee hauskaa voitais tehä yhessä pelissä kerhon jälkeen. No sit ku me mentiin niille, sen piti käyä kuulemma syömässä, ja ootin sen huoneessa sen aikaa. Kun se tuli syömästä, se sano jotain, joka ärsyttää mua ihan v*tusti. Se sano että "Mä olinkii kai luvannu mun yhelle toiselle kaverille et pelaan sen kaa kahestaa yhtä toista peliä". Ja mä siihen vaa sanoin et "mä lähen sitte", ku tiesin etten ite edes pääsis pelaamaan sitä toista peliä eikä se kiinnostakkaan. Se vaan siihen sit että "no ok".
Matkalla mietin miten P*ska kaveri pitää olla, jotta voi tehä jotain tommosta, että eka pyytää pelaamaan ja sit alkaaki pelaamaan jonku toisen kanssa ihan eri peliä! Olin tuhlannut mun elämästä siihen aikaa ainaki tunnin.
-Se lyö ja haukkuu mua useesti, mutta kun joku aikuinen on lähellä, se esittää kilttiä. Se ei koskaan joudu ongelmiin sen v*ttumaisista teoista.
-SEN kaverin takia mä jossain vaiheessa käytin paljon voima- ja kirosanoja, ku opin sen siltä. NYKYÄÄN se ei käytä kirosanoja ku se on MUN kanssa, mutta muiden kanssa kylläkin.
-Mä en oo kuullu niinku MONEEN VUOTEEN, että se sanois musta mitään hyvää. Paitsi jos ope on lähellä, se esittää kilttiä ja mukamas kannustaa mua esim jossai kilpailussa.
-Sillä on v*tun oudot vitsit, jotka liittyy yleensä muhun tai kuolemaan.
Oon ajatellu kertoo tästä kaikesta lähiaikoina terkkarille, ku terveystarkastus tulee kohta.
Mutta mitä mieltä sä oot tästä? Onko tää kyseinen henkilö susta huono kaveri, ja mitä mun kannattais tehä?
Sairaan ärsyttävä kaveri.
18
5196
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi ärsyttävä ja huono kaveri. Kannattaa unohtaa se ja alkaa olemaan joidenki muiden kanssa. Löytyy varmasti reilujakin kavereita, kun malttaa tutustua. Halaus.
- Anonyymi
Hei kiitos, mulla onkin jo pari hyvää kaveria, yksi oikeastaan ystävä. Oon pikkuhiljaa alkanu ottaa välimatkaa tähän ystävään.
-Ap
- Anonyymi
Kyllä kannattaisi jollekin vanhemmalle aikuiselle, esim. sille terkkarille, kertoa näistä asioista ja omista tunteista, varsinkin, jos kuolemasta ym. tulee puhetta kaverin kanssa. Kaverillasikin saattaa olla jokin asia myös, joka häntä painaa ja hän saattaa sitä oloaan kostaa muille tällä tavoin.
Melkein kaikilla meillä on kokemuksia näistä huonoista kaverisuhteista. Se opettaa hiukan myös työelämää ja perheelämääkin varten, joissa myös tulee samankaltaisia ihmisten välisiä kahnauksia välillä. Ne ovat ihan tavallisia ja tämä kokemus saattaa sinua tehdä vahvemmaksi sellaisissa asioissa ja saa ainakin sinut ymmärtämään, kuinka tärkeätä on, että itse pyrkii olemaan ystävällinen.
Toivottavasti asia muuttuu paremmaksi. - Anonyymi
Mulla on ihan samanlainen kaveri! Se haukkuu mua ja mäki opin siltä kirosanat. Yhen kerran kysyin siltä, että kiusaako se mua. No se vastas vaan, että ei jaksa kuluttaa sen voimia mun kiusaamiseen. Siis on kyllä ihan v*tun ärsyttävä kaveri
- Anonyymi
Käsittämätöntä, mitä jotkut pitävät "kaverinaan" ja "ystävänään".
Ehkä kannattaisi aloittaa siitä, että selvittää ensin itselleen, mitä niillä oikeasti tarkoittaa. MIkä on kaveri ja ystävä?
Minun määritelmäni mukaan kaveri tai ystävä ei ole mitään tuollaista, joten jos joku minulle sellainen olisi, olisi hän entinen kaveri. Ainakin, jos hän ei ole edes halukas muuttumaan. En sellaista pitäisi minään ystävyytenä ja kaverisuhteena.
Kannattaa ruveta panostamaan omaan itsenäistymiseen, että pystyy lähtemään huonoista ihmissuhteista. Muuten se seuraava huono ihmissuhde voi olla vaikka tulevan miehen kanssa, joka seuraavaksi saa sinun kanssasi tehdä mitä haluaa. - Anonyymi
Ok mut tää muistuttaq niin mua ja mun kamuu, se mun kamu on niin tälläne
- Anonyymi
Kävelisin ulos tilanteesta.
- Anonyymi
Olen jo lili 70 v eikä mulla ole ns ystävää/kaveria ollut koskaan... olin aviossa 49 v kunnnes mieheni kuoli... on mulla miestuttu, hän kutsuu mua välillä käymään, olemme ystäviä ihan rehellisesti... on mulla mieskumppani, mua 29 v nuorempi ihana mies... mut naisystävää ei ole...
- Anonyymi
Kerro siitä opelle ja sano et se vaan esittää kun se on lähellä mut jos se ei usko kerro vanhemmille ne uskoo
- Anonyymi
Mullakin on yks kaveri ja on se kyl joskus ihan ok mut se on PALJON parempi kaveri yhen toisen tyypin kanssa ja joskus ne syrjii ja kiusaa mua yhdessä. Ja kerran se piti sitä tyyppiä kädestä!!! Ja se väittää et mä pillastun kaikesta vaikka ite ragee siitäkin että muurahainen kävelee sen ohi!! Ja se virnuilee mulle koko ajan. SeIhan vit*un ärsyttävä😠
- Anonyymi
se on kumma, kun jotkut tosiaan on sellaisia niinkuin ylimielisisä joskus, vaikka kuitenkin tahtoo tai ainakin sanoo, että tahtoo olla kaveri ??
Mä en ymmärrä, että tuollainen käytös mukamas jotain ystävyyttä ?
kai se on, että kuvittelevat löytävänsä sopivan uhrin, kenelle sitten voivat > uskaltavat piikitellä ,> vittuilla, niinkuin sanonta on "rivien välistä" . . .
Ja : katseet ja ilmeet kertoo paljon !
- Anonyymi
Mulle kävi näin: mun ystävä, siis vain ystävä, kutsui meidät joulua viettämään kotiinsa, syömään... no hän kutsui minut ryypylle tässä viikolla, menin... käytiin bistrossa paukulla, minä tarjosin, mentiin vielä hänen kotiinsa, kaljalle... yxkax hän sanoi mulle että ei sit tarvii tulla jouluna... ok... seuraavana päivänä näin hänet, hän sanoi että sirpa tulee hänen luokseen... ei siis mitään että olisi vaikka anteeksi pyytänyt ei... no luulenpa että en reagoi häneen mitenkään enää...
- Anonyymi
Paskojen kanssa ei kannata olla... mun kaveri, siis ihan vaan kaveri kutsui meidät jouluksi syömään... yhden äkin hän sitten sanoi että ei tarvii tulla jouluna... seuraavana pnä hän sanoi että sirpa tulee hänen luokseen... ok tämä on selvä
- Anonyymi
Mulla on vähän sama tilanne. Yks mun entinen kaveri oli aluksi kiva ja tykättiin samoista asioista, mutta yhtäkkiä se on vaan muuttunut ihan v*ttumaiseksi "kaveriksi"🙄😤 Ensin meidän oli tarkoitus käydä yhdessä lenkillä koirani kanssa, mutta sitten sillä ei mukamas oo enää aikaa vaikka tiiän että se luuhaa vaan kylillä. Alussa oli innoissaan että saisi tavata mun koirat, mutta sitten kun mä yritän kysyä että voisinko tavata sen koiran niin vastaukseksi saan vaan "etpä oikeestaan" , "et oo mun ystävä" , "ei oo aikaa" , "en jaksa" , "en hyödy siitä mitenkään" , "en tykkää susta". En oo tehny sille MITÄÄN ja nykyään se vaan viisastelee ja v*ttuilee mulle. Voiko ärsyttävämpää kaveria olla? Koulussa esittää niin mukavaa mun seurassa, mutta vapaa-ajalla sitten vaan v*ttuilee.
- Anonyymi
Muutenkin ihan kermaperse lellitty p*ska.
- Anonyymi
Mun kaveri kertoo salasanoja eteenpäin toisille mun luokkalaisille tosi kiva se aina muutenkin on mulle tosi ilkee
- Anonyymi
Mullakin on yks kaveri mikä on ihan HIRVEEN ärsyttävä.Kerran olin menossa sen kanssa tyylii pyöräileen.Olin ite tullu oottaan sitä vähän aikasemmin tapaamis paikalle. Se siis oli ite pyytäny mua pyöräileen.Tulin siihen joku 5min aikasemmin. Oottelin sitä joku 10min yliaikaa ( myöhästyy lähes aina,kun on mun kans.Varmaan tahalteen.).Oottelin siine tienreunalla vielä. Se kattoo siis aina jotain ohjelmaa,kun se syö.Se niiku oli varmaan ihan vi***uilakseen unohtanu mut. Jonkun 50min päästä se laittaa viestii .
-En mä sittenkään jaksa kähtee.
Ärsytti sen jälkeen ihan himputisti!
Eikä toi jääny ees viimeseks kerraks.Se väittää joka ikisestä asiasta vastaan. Mun on tosi vaikee jättää mun kamu, koska se on mun naapuri,se on mun kans samalla rida tunnilla ja se on mun kans samalla luokalla. Onnkes se sano mulle,et se aikoo varmaan vaihtaa tallia. Ja meillä ens vuonna,kun mennään vitoselle tulee esim 5a jne.En kyl tiiä miks ei oo vielä jaettu meitä tolleen vaik meitä on vähän yli 50. - Anonyymi
Varoitus! Lue jos ymmärrät esiteinejä ja oot yli 12 (kielenkäyttö)🤭🤫😇
Mulla on myös ihan paska kaveri tai oli
Ensinnäkin olimme samassa harrastuksessa ja sit se tuli meijän luokalle. Oltiin kavereita mä ja mun Bestis ja oltiin kamui varmaa 3v ja oon aina ajatellu et se on ärsyttävä vähän, mut se muuttu KAMALAKS! Siis en edes pysty kirjottaa kuinka idiootti se on. No ei enää vitosen talvella tykätty siitä (puol vuotta sitte siis) ja sit mä ja mun Bestis vaan alettiin härnää sitä siis se tulee meijän luokse äänettömästi ja surullisesti et voiksmä olla teijän kaa vai haluuttekste olla kahestaan? AINA SAMA KYSYMYT AINA!!! Ja sitte se on niin nega ja solvaa ja nimittelee muita vaiks sull on kavereita?!! Ja sit oikeesti
Me vaan juostiin sitä karkuun kun se oli niin tyhmä niin se ei tajunnu kattoo taakses🤣
Sit se jahtas sen pikkusiskojen kaa meitä ja sit meni pinna!!! Me vedettiin välit poikki ah alettiin ns. Kiusaa mut se on väärin 😈 mut se on NIIN VITUN PASKA!!!!! JA SIT IGNOORATTIIN SITÄ JA SIT VANHEMMAT SAI TIETÄÄ JA NE SYYTTÄÄ VAAN MEITÄ!!!! Ne ei tajuu et se idiootti on tehny myös väärin PAHEMMIN! JA KAIKENKUKKURAKS KUKAAN EI KUKAAN KUKAAN YMMÄRRÄ KAIKKI VAAN SÄÄLII SITÄ😤😤😤😤😤😫😫😫😫
JOUDUIN KURAATTORILLE JA PSYKOLOGEILLE JA KAIKILLE!!! JA SE IDIOOTTI ON VAAN ET "OI VOI MUA KIUSATAAN!!!!" Ja kaikki uskoon!!!😫😫😫
Onneks asia on jo aikalailla unohdettu ja ollaan taas kavereita👍🤗 HYI VITTU PASKA EI OLLA SE ON VITUN HELVETIN PASKAN VITUN IDIOOTTEIN IHMINEN!!!!!!!🖕🖕🖕🖕🖕
Sori kielenkäyttö😊
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768