Onkohan netissä myytävät

Anonyymi

8

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kuin sutta ja sekundaa ja lisäksi tekee itsestään naurettavan jos selliasen hankkii.

• Anonyymi

Eipä noita alkuperäisestä maallikko erota, eikä aina asiaan vihkiytynytkään. Seppä sluupilla erottaa kyllä aidosta.

• Anonyymi

Mitä merkitystä sillä on, onko feikkirolexia tutkiva seppä sluupilla, joolilla vaiko peräti prikillä?

• Anonyymi

Kiinostaisi ,että kestääkö ja onko vesitiiviitä ?

• Anonyymi

Minä tilasin kopio Rolex Submarinerin. Siinä on automaattinen koneisto. ja ihan normi käytössä kyllä on hyvin pelittänyt. Kellossa on painoa ja tuntuu ihan hyvin tehdylle näin kopio kelloksi. vein yhteen liikkeesseen kellon lyhennetäväksi koska liian iso oli ranteeseen, niin muija tiskilla sanoi Onks tää aito!? Vastasin kumpa oliskin. Mutta joo on sitä aika vaikee huomata näin ranteesta onko aito vai kopio. mutta itehän sen tietää että kopio. huvittavaa on että kopio "kultanen submariner maksaa 100e tuolla ja aito maksaa 33 000e.

• Anonyymi

Kopio värjää ranteen vihreäksi, aito ei. Kyllä nuo halvat kopiot erottaa aika helposti, sillä kunnon väärennökset on kalliimpia kuin 100e.
        Pellen noilla vaan tekee itsestään, noloa.

• Anonyymi

Jommassa kummassa ilmaa hinnassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kopio värjää ranteen vihreäksi, aito ei. Kyllä nuo halvat kopiot erottaa aika helposti, sillä kunnon väärennökset on kalliimpia kuin 100e.
        Pellen noilla vaan tekee itsestään, noloa.

Mukavahan se on maksaa 32900€ siitä ettei kello värjää rannetta vihreäksi? Taitaa olla muilla valmistajilla ratkaistu halvemmalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe