SSRI-lääkkeet veivät orgasmin. Mitä tehdä?

Minulla SSRI-lääkkeet vievät orgasmin jo hyvin pienellä annostuksella. Mitä tehdä? Onko jollain kokemusta?
489
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

No niinhän ne voi tehdä, lukuisille ssri lääkkeitä käyttäville ihmisille tulee seksuaalipuolen ongelmia. Itse en enää tällä kokemuksella käyttäisi ssri lääkkeitä, koska minulla ne haitat on jatkuneet käytön loputtuakin (pssd). Toisaalta käytin päälle vuosikymmenen.

Ei kai siinä montaa vaihtoehtoa ole. Jos koet lääkkeestä enemmän hyötyä kuin haittaa, voit jatkaa käyttöä. Tai lopettaa (kannattaa jutella lääkärin kanssa eka ja kysyä ohjeet lopetukseen) ja kokeilla lääkkeittä. Tai vaihtaa pillereitä.

Äänestä

Mikä se tuo organismi oikein on?

Äänestä

Ei kiinnosta kumpikaan, vaikka orgasmeista onkin kokemusta.

Äänestä

no minkäs takia vetelet niitä pillereitä. kysypä itseltäs .

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Minulla SSRI-lääkkeet vievät orgasmin jo hyvin pienellä annostuksella. Mitä tehdä? Onko jollain kokemusta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu