Taas Periksen aloituksen, jossa hän kertoi ostamastaan uudesta Hiacesta. Mikä tässäkin asiallisessa keskustelussa mahtoi olla taas ylläpidon mielestä sellaista, että koko kyseinen keskustelu piti lähteä täältä aiheettomasti poistamaan??
Jos keskusteluun kerran tulee joitakin epäasiallisia vastauksia, niin mielestäni se olisi paljon reilumpaa poistaa sieltä ne keskustelua pilaamasta, eikä suinkaan lähteä rankaisemaan keskustelun aloittajaa, joka on täysin syytön siihen muiden kirjoittajien epäasiallisuuksiin.
Mielestäni on todella väärin, että tällä palstalla poistetaan aina kaikki asialliset ja hyvätasoiset keskustelut, jos niihin tulee jotain epäasiallisia vastauksia. Kuitenkin samalla kaikenlaiset naisvihamieliset, rasistiset, liikuntavammaisten pilkkaamiset ja muut epäasialliset kirjoitukset tunnutaan täällä ihmeen hyvin hyväksyvän.
Ylläpito poistanut
19
<50
Vastaukset
Kova on ylläpito sensuroimaan kaikkea. Mitähän joku yritti mulle tässä vastata, kun en ehtinyt sitä vastausta edes näkemään.
- Anonyymi
Itse taisit sen poistattaa, sillä viestissä kritisoitiin sinua sovinismista, koska väheksyt naisvaltaisia aloja ja ylistät BR-miehen kaltaisia naisen esineellistäjiä.
- Anonyymi
Se oli varmaan jotain sasi-mallin kampauksestasi.
Anonyymi kirjoitti:
Itse taisit sen poistattaa, sillä viestissä kritisoitiin sinua sovinismista, koska väheksyt naisvaltaisia aloja ja ylistät BR-miehen kaltaisia naisen esineellistäjiä.
En ol kyllä poistattanut, kun harmikseni en ehtinyt sitä edes lukemaan. Mikä ihmeen BR-mies? En ole moista termiä koskaan kuullutkaan.
Niin mitäpä tähän kommentoimaan. Mieluummin nämä täysin perättömät psykoosi-väitteet oltaisiin voitu poistaa yksitellen, sen sijaan että koko viestiketjua. Olen välillä ihan vakavissani harkinnut jättäväni koko palstan, mutta en ihan mieluusti anna sitä voiton iloa näille hc-ätmi trolleille ja mielivaltaisesti toimivalle ylläpidolle.
Mutta joo, mulla on nyt Hiace kuten varmaan moni ennättikin jo lukemaan. Omalla karulla tavallaan sellanen äijäauto. Jyrisee, rämisee, kolisee, mutta todennäköisesti pitkässä juoksussa on vähemmän murheita kuin Vitossa.
Todennäköisesti joko huomenna taikka sitten alkuviikosta mulle on luvassa naisen kosketusta. Siitäkin huolimatta että hän on tietoinen mun autonvaihdosta.Olen itsekin harkinnut usein tämän palstan jättämistä, mutta ehkä mä kuitenkin pysyn täällä ihan ylläpidon ja varsinkin näiden hc-ätmien kiusaksikin, koska en halua antaa tollaisille luuserimiehille sitä iloa ja onnea, että he saisivat mut tämän palstan jättämään.
Hyvä jos Hiace toimii ja oot tyytyväinen siihen. Ei ole selvästikään Pääskyvuoren Jorma turhaan sitä Hiacea kehunut:)))))))))))))- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Olen itsekin harkinnut usein tämän palstan jättämistä, mutta ehkä mä kuitenkin pysyn täällä ihan ylläpidon ja varsinkin näiden hc-ätmien kiusaksikin, koska en halua antaa tollaisille luuserimiehille sitä iloa ja onnea, että he saisivat mut tämän palstan jättämään.
Hyvä jos Hiace toimii ja oot tyytyväinen siihen. Ei ole selvästikään Pääskyvuoren Jorma turhaan sitä Hiacea kehunut:)))))))))))))Ei teistä kumpikaan pysty tätä palstaa, ainoata sosiaalista kontaktianne, jättämään.
DarkFear kirjoitti:
Olen itsekin harkinnut usein tämän palstan jättämistä, mutta ehkä mä kuitenkin pysyn täällä ihan ylläpidon ja varsinkin näiden hc-ätmien kiusaksikin, koska en halua antaa tollaisille luuserimiehille sitä iloa ja onnea, että he saisivat mut tämän palstan jättämään.
Hyvä jos Hiace toimii ja oot tyytyväinen siihen. Ei ole selvästikään Pääskyvuoren Jorma turhaan sitä Hiacea kehunut:)))))))))))))Joo en minäkään kiusallanikaan anna sitä voitoniloa näille naisettomille, työttömille ja autottomille ätmeille.
Miten Hiacea vertaisi Vitoon. Vito oli pakuksi aika henkilöautomainen ajettava. Oli ilmastointi ja eeberi sun muuta mukavuusvarustetta. Hiace taas on kovin karkea ja kuten sanoinkin että vaihdekepin käyttö vaatii raakaa voimaa, melutaso on mitä on, mutta periaatteessa hyvinkin yksinkertainen auto. Ja jollain kierolla tavalla se jyrinä kuulostaa kivalta, ehkä joku päivä kuvaan onboard-videon 😄
Bickylle ja Makelle ei tänään sopinut renkaidenvaihto Penetrators-kerhon hallilla joten tein sen itse pihalla vaikka vähän pskaduunia se onkin. Vielä muutama hiekkasäkki takalokasuojien väliin tavaratilaan niin aletaan olla valmiita talveen.
- Anonyymi
Spämmää vähemmän peris niin ehkä viestit alkaa säilyä.
Eiopä se Peris ole täällä koskaan mitään spämmännyt, sillä hän kirjoittaa tänne vain omalla ainoalla profiililla ja silläkin vain niitä asiallisia ja hyvätasoisia kirjoituksia.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Eiopä se Peris ole täällä koskaan mitään spämmännyt, sillä hän kirjoittaa tänne vain omalla ainoalla profiililla ja silläkin vain niitä asiallisia ja hyvätasoisia kirjoituksia.
Plus noin kymmenellä feikkiprofiileilla, joista hän on kertonut mm. psykoosiriski kirjoituksessaan.
Järki valinnan meinaan peris tehnyt. Se on itelläkin ollut Hiaseja eikä koskaan tarvinnut tehdä sen kummempia kuhan vaihtoi jako pään hihnan ajallaan ja aina joskus jotain kuluvaa palikkaa kuten jarru paloja. Onhan siinä vähän peltinen tunnelma joten Volvo 850 tarjoaa meinaan herraskaista kyytiä.
Serkku pojalla on maan siirto virma ja sillä on meinaan vallan Hiaseja, Hilukseja sekä Rynä työ autoina. Eikä mun tietääkseni koskaan ole kaivuu työt jääneet tekemättä sen tähren etteikö kaivin koneen tai pyörä kuormaajien kauhoja, poltto öljyä sun muuta oltaisi saatu toimittettua työmaa-alueelle.- Anonyymi
Pitähän Earnhardin perikunta tykkää siitä, edesmenneen Dalen kuvaa käytetään trollihahmon profiilissa 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Pitähän Earnhardin perikunta tykkää siitä, edesmenneen Dalen kuvaa käytetään trollihahmon profiilissa 🤔
Ai perikunta vai Periskunta:)))))))))))))))) Mutta eipä kai siitä se Earnhardin perikunta mitään huonoa tykkäisi, jos he näkisivät, että täällä Teemu Selänteen, Mika Häkkisen ja Valtteri Bottasin kotimaassa on joku Dale Earnhardin näköinen henkilö.
Jorma vaan ei hehkuta täällä niitä jenkkiautoja, vaan on aina ollut enemmänkin niitä Toyota-miehiä:)))))))))))))))))))))Varmasti hyvä autovalinta ollut Perikseltä tämä uusi Hiace. Eipä siinä varmaan ole niitä varusteita ja mukavuuksia yhtä paljon, kun mitä Vitossa, Mersuissa tai Jaguareissa, mutta takuulla kyllä työautona mitä mainioin ja Toyotana myös varma takuu siitä luotettavuudesta ja pitkistä ajokilometreistä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Lisäksi tollainen Hiace on varmasti myös Perikselle helpompi ja edullisempi korjata ja ylläpidettävä, kun vaikka joku jenkkipaku, jossa kulutus on huomattavasti kovempi ja auton varaosat kalliimpia ja vaikeammin saatavia.
Eiköhän Periskin pysty ajamaan sillä halutessaan varmaan joku 750 tkm, jonka jälkeen sen voi myydä Afrikkaan jonkun perheen jokapäiväiseksi käyttöautoksi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Onhan se Hiace yleinen ja luotettava työautona monissakin eri firmoissa. Oon huomannut sen, kun oman kerrostalon kiinteistöhuoltoyhtiöllä näkyy myös olevan työautoina niitä Hiaceja ja Hiluxeja. Niin eipä ole jäänyt tässäkään taloyhtiössä ne kiinteistöhuollon työt tekemättä sen takia, että autot olisivat seisseet korjaamolla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Ylläpito on tehtäviensä tasalla 👍🏼
Eipä kyllä ole tehtäviensä tasalla, jos poistavat täältä jatkuvasti asiallisia ja hyvätasoisia keskusteluja. Noissa Periksen auto-aiheisissa keskusteluissa kun ei todellakaan ole mitään laitonta tai epäasiallista.
- Anonyymi
Se on katsos ihan vain bisnestä, paskatekstit saa katsojia sekä lukijoita. Se tietää taas lisää mainostuloja idarikapitalistille. Itsepä äänestit oikeistoa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061