Seksikkään miehen tuoksu

Anonyymi

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006291611.html

"Miehet ja naiset testasivat miesten hajuvedet – yksi pullo sai naisilta huippupisteet: ”Seksikkään miehen tuoksu”
Dior Sauvagetta kainaloon, niin naiset hullaantuu ja repii vaatteensa päältä....

17

2193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

itse en ole koskaan käyttänyt hauvesiä enkä partavettä paitsi deodoranttia kai miehillekkin nyyään myydään hajuvesiä onhan näitä bubbeleita nykyään mutta etoaa hajuvedet mutta naisille jotkut hajuvedet sopii ja naisten saippuat niin naiset haisee hyvälle mutta ei hajuvesiä kauaan jaksa haistella mutta saippuan hajua kyllä tai hajuton siinäkin olis parempi no naiset tuoksuu hyvältä

• Anonyymi

kun menet vaikka kauppaan niin ei siellä naiset haise hajuvesiltä niin saippua ja deodorantti on paras eli suihku ja saippua eikä peitellä suihkuttomuutta hajuvesillä eli mitä voimakkaampi haju niin sitä enemmän peitetään likaisuuden hajua eli kävis suihkussa niin ei tarvis hajuvesiä

• Anonyymi

Säästä vuodessa hyvät rahat kun jätän ostamatta.

• Paras tuoksu miehessä on miehen oma ominaistuoksu. Mikäli se tuoksu on jotain muuta, kun karsee... 😛

Mä en erityisesti tykkää mistään miesten dödöjen hajuista, aika usein ne on sellaisia taju kankaalle hyönteismyrkkyjä. Kauhee löyhähdys jotain dödöä tai uitu partavedessä.

Eiks mies voi vaan tuoksua peruspuhtaalle ja ulkoilman raikkaalle? 💫

• Paras tuoksuttelu kohta miehessä on rintakehä tai kaula ja niska. Irtoo eniten sitä tuoksua mitä voi impata tajuntaan. 🥰

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Paras tuoksuttelu kohta miehessä on rintakehä tai kaula ja niska. Irtoo eniten sitä tuoksua mitä voi impata tajuntaan. 🥰

entä peniksen haju eikö huumaa yhtään eikä saa silmiäsi loistamaan

• Anonyymi kirjoitti:

entä peniksen haju eikö huumaa yhtään eikä saa silmiäsi loistamaan

Puhdas penis ei juuri tuoksu. Haarut tuoksuu sen sijaan aina, puhtaanakin.

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Miestä kiehtoo naisen pimperoiden tuoksu, jota voisi impata loputtomiin.
        Sinäkin naiset pihtaa, kuin pimpro kuluisi, jos mies sen tuoksua imppaisi.
        Naisten on vaikea käsittää, miksi pimperoiden tuoksu kiehtoo miestä, että painaisi päänsä naisen pimperoon, mutta nainen hädissään husoo ja huitoo, että nyt mies pois sieltä....
        Yleisellä tasolla tätä asiaa yritetään kierrellä, ettei sentään kukaan pimperon tuoksuista ole kiinnostunut, eikä kuulu kenenkään kiinnostuksen kohteisiin.

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Kyllähän se tuoksuu erilaiselle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se tuoksuu erilaiselle.

Nonii, riippuu kai miehestäkin miten vahvasti omat tuoksut puskee pintaan pesun jälkeen ja millaisella saippualla on pesty alakertakin, vaiko vesipesu vaan.

Tottakai puhdas on erilainen mitä muhinut hetkeen pesemätön. Mutta juuri pesty hajuttomalla saippualla penis ei kyllä tuoksu välttämättä yhtään eikä miltään. Toki yleensä sitä käytetäänkin muuhun kun haisteluun. 😃

Mutta jos nenä siinä lähellä käy, hajuaisti kertoo kyllä irtooko hajuja.

Hautuvat paikat helposti haiskahtaa, siksi mä tykkään eniten juuri rintakehän, niskan ja kaulan, kasvojenkin tuoksuista. Tarkka nokka.

Ainakin oma kumppani tuoksuu hurmaavalle ja sitä tuoksua tekee mieli kihnuttaa itseenkin, tuoksua samalle. 😃

• Helmiina kirjoitti:

Nonii, riippuu kai miehestäkin miten vahvasti omat tuoksut puskee pintaan pesun jälkeen ja millaisella saippualla on pesty alakertakin, vaiko vesipesu vaan.

Tottakai puhdas on erilainen mitä muhinut hetkeen pesemätön. Mutta juuri pesty hajuttomalla saippualla penis ei kyllä tuoksu välttämättä yhtään eikä miltään. Toki yleensä sitä käytetäänkin muuhun kun haisteluun. 😃

Mutta jos nenä siinä lähellä käy, hajuaisti kertoo kyllä irtooko hajuja.

Hautuvat paikat helposti haiskahtaa, siksi mä tykkään eniten juuri rintakehän, niskan ja kaulan, kasvojenkin tuoksuista. Tarkka nokka.

Ainakin oma kumppani tuoksuu hurmaavalle ja sitä tuoksua tekee mieli kihnuttaa itseenkin, tuoksua samalle. 😃

Onko se sitten jotain itsensä hajulla merkkaamista, olen tuon hajuisen uroksen naaras tjn. 😛

Kuulun tuon "apinan" laumaan... 🙉

• Helmiina kirjoitti:

Onko se sitten jotain itsensä hajulla merkkaamista, olen tuon hajuisen uroksen naaras tjn. 😛

Kuulun tuon "apinan" laumaan... 🙉

Ja ihon hyvä tuoksu on usein ns. parhaimmillaan, kun ei ole käynyt pesulla päivään tai jopa työpäivän jälkeen, kun ihossa on enemmän tuoksuja.

Sillon kun tunkee sieraimet vaikka rintakehään, niin ai nam kun huumaa pään. 😆

• Anonyymi

Muutamia kertoja on tullut vastaani voimakas hajuveden, siis naisen hajuveden tuoksu, eikä hajuveden lähdettä ole näkyvillä.
      Lähdin seuraamaan hajuvesivanaa ja muutaman sadan metrin päässä olikin nainen kävelemässä eteenpäin, josta voimakas hajuvesivana oli lähtöisin.
      Toisinaan vastaan tulee naisia, joiden ohitettuaan meinaa hengenahdistus iskeä ja hirveä yskä tulee, kun naisen käyttämä äitelä hajuvesi salpaa miltei hengen.
      En voi ymmärtää miten joku läträä päällensä noin paljon hajuvettä, kuin kemiallisen aseen kemikaalipilvi olisi naisen ympärillä.

En myöskään ymmärrä, että pyykin pesussa käytetään voimakkaasti tuoksuvia pesuaineita.
      Kesällä oli naapuri pessyt pyykkiä ja ripustanut pyykit ulos kuivumaan.
      Pyykkien hajuste aineet tuoksuivat ainakin 50 metrin päähän pyykistä, että pakostakin alkoi yskittämään.
      Itse pesen pyykit hajusteettomilla pesuaineilla.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi

Siinä on varmaan jännämiehen hikeä kun saa naiset kuumiksi

• Anonyymi

Ei "se" hajusteilla irtoa kun hygienia on muuten kunnossa. 😉 Tai no on boss ollut käytössä...

• Itse tykkään miehellä Hugo Boss, HUGO (for men)-tuoksusta. Se on ollut pitkään myös miehen suosikki.
      Ei ole sama tuoksu, kuin tuossa IS:n jutussa. Pitää jossain vaiheessa käydä tuoksuttelemassa tuo HB, The Scent Absolute- tuoksu, jos se olisi vieläkin parempi/ houkuttelevampi/ ihanampi/ kiihoittavampi/ kutsuvampi/ inspiroivampi, jne. :)

• Anonyymi

Voiko johtua hajusta jos n lähtee? Mitä muita syitä on?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6258
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      69
      4165
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      39
      3366
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      21
      3186
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      198
      2949
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2612
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2489
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2462
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      150
      1499
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      325
      1488
    Aihe