Olen tapaillut reilu kaksi vuotta Suomessa asuvaa tunisialaista miestä. Ensimmäiset kaksi vuotta meni hyvin, mutta sitten miehen vuorovaikutus ja asenne muuttui.
Hellä ja mukava mies alkoi valehdella erilaisia asioista ja ”puhua pehmeitä”. Hän alkoi syyttää minua asioista, jotka eivät pidä paikkaansa. Kun kerroin hänelle hänen kuvista ja profiileista sosiaalisessa mediassa, hän kielsi kaiken, vaikka omin silmin näen että hän on siellä.
Minusta tuntuu, että mies haluaa lopettaa juttumme, mutta hän ei sano sitä suoraan, vaan alkoi siksi kohdella minua huonosti, jotta minä lopettaisin jutun. Olenko päätellyt oikein? Onko tämä arabimiesten tapa toimia?
Miehen muuttunut käytös
3
90
Vastaukset
- Anonyymi
Se on minkä tahansa maalaisen miehen tapa toimia. Ei mitään ihmeellistä.
Näin toimii ihan tavallinen heinähattu rehupuntti suomalainenkin, kokemusta on!- Anonyymi
Niin tai naisenkin. Erot on niin vaikeita. Toinen roikkuu kiinni kun takiainen pelkästä tottumuksesta, vaikkei mitään tunteita enään ole ja seksi tottumuksellista jyystöä.
Aloittaja: seuraa miehen esimerkkiä ja tyrkkää itsesi uudelleen markkinoille. Tai sitten vaan käyt kävelyllä Helsingin keskustassa ja vilkuilet silmiin kaikkia vastaan tulevia ulkkismiehiä (ja heitä on liikkeellä, varsinkin Kampissa, pilvin pimein). Uusi panokaveri löytyy kyllä hetkessä👌
- Anonyymi
ööö ei kai kukaan tiedä siitä? voit vielä pelastaa kasvosi, nosta välittömästi kytkintä sen luota.
alistaako se sua kuten muutkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346