••• ✍️
♡
Niin taas olet kadonnut hiljaisuuteen,
omaan maailmaansa ..
Halusit ehkä tuntea ja nähdä
oman sielun pohjattomuutta!
Niin hiljaa katsoin alas,
minun katse näki syvyyden
se sitten katosi loputtomaan tyhjyyden synkkään maailmaan.
Joskus pitää vaan mennä oma tietä
ja matkalla ei voi poljeta muiden tunteita.
Katoa pitää hiljaa
jotta kukaan ei kuule!
Vielä parempi olisi, jos kukaan ei näe!
Antaa vain mennä ..
jotta toiset voi elää tulevaisuudessa valoissa ja onnellisena .. ✨
Sielut ...
15
<50
Vastaukset
🖐️Ystis... Kirjoitit syvällisiä... En tavoittanut omaan ymmärrykseen oikein mitään. Ehkäpä minun ei tarvitse vaan sinun oman ihmisesi...
Oon väsynyt ja mielessä on monta surua.. Aattelin vielä katella hiljaisen todistajan ja mennä sitten nukkumaan...
🐅Heips Tigru 🐅
Miten työpäivä meni?
Kirjoittelu .. hmm .. joskus pitää unohda ja antaa olla.
Jotkut linnut pitää elää vapaana, iloisena ja onnellisena, vankina olo tappaisi nopeasti 🐦Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Heips Tigru 🐅
Miten työpäivä meni?
Kirjoittelu .. hmm .. joskus pitää unohda ja antaa olla.
Jotkut linnut pitää elää vapaana, iloisena ja onnellisena, vankina olo tappaisi nopeasti 🐦Ystis🌠
Tapasin mentorini aamusta ja sain jakaa työjuttuja ja työmaan rajaamistakin. Hyvä juttu.
Töitä tein kolmeen asti. Ok.
Paljon mielessä. Miten sinulla?
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Ystis🌠
Tapasin mentorini aamusta ja sain jakaa työjuttuja ja työmaan rajaamistakin. Hyvä juttu.
Töitä tein kolmeen asti. Ok.
Paljon mielessä. Miten sinulla?
🐅Se on hyvä kun sait rajattu 🙂 jotain hyvä tässä päivässä!
Olisit lähettänyt myös oman mentori minun luo, olisin tarvinnut vähän viisaita sanoja ..
Minun outo päivä ..
Itsellä oli päivä, mikä oli täynnä "tyhjä" ..
Sisältö oli olematon, olo oli nolla ..
Mielenkiinto oli kadonneet ..
Total 😶Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Se on hyvä kun sait rajattu 🙂 jotain hyvä tässä päivässä!
Olisit lähettänyt myös oman mentori minun luo, olisin tarvinnut vähän viisaita sanoja ..
Minun outo päivä ..
Itsellä oli päivä, mikä oli täynnä "tyhjä" ..
Sisältö oli olematon, olo oli nolla ..
Mielenkiinto oli kadonneet ..
Total 😶Huomenta Ystis,🖐️🌸🌅😍🌹
Oisin voinut lähettää hänet luoksesi jos olisin tiennyt, että tarvitset apua... Onko olosi jo parempi? Voinko auttaa jotenkin?
Illalla simahdin nukkumaan💤😴
Vieläkin lepäilen, mutta halusin kirjoittaa sinulle.
Voimia päivääsi Ystäväni. Tänään ulkoilua ja aikaa itselleni...
Hyvää Pyhäinpäivää sinulle 🕯️
🧡-ajatuksin 🐅- Anonyymi
tigrutoivottaa kirjoitti:
Huomenta Ystis,🖐️🌸🌅😍🌹
Oisin voinut lähettää hänet luoksesi jos olisin tiennyt, että tarvitset apua... Onko olosi jo parempi? Voinko auttaa jotenkin?
🧡-ajatuksin 🐅Näitä trolleja sitä ihmettelee kaikkein eniten, sillä nuo useimmat kun on ainoastaan pahantekoon ja rienaamiseen, mutta miksi käydä omien nikkien välityksellä jotain aivan diibadaabaa täällä ties mistä kihtivaivoista läpi. Yksinäisyys ei oikein riitä selitykseksi, mutta jos mies on sairas niin mies on sairas, mitäpä muuta voi sanoa
Anonyymi kirjoitti:
Näitä trolleja sitä ihmettelee kaikkein eniten, sillä nuo useimmat kun on ainoastaan pahantekoon ja rienaamiseen, mutta miksi käydä omien nikkien välityksellä jotain aivan diibadaabaa täällä ties mistä kihtivaivoista läpi. Yksinäisyys ei oikein riitä selitykseksi, mutta jos mies on sairas niin mies on sairas, mitäpä muuta voi sanoa
Mielestäni täällä ei kukaan voi tietää kenenkään yksinäisyydestä tai sairaudesta yhtään mitään. Ethän sinäkään huolehdi niistä. Jätä trollit omaan arvoonsa, äläkä lue niiden kirjoituksia.
Huomenta Ystis,🖐️🌸🌅😍🌹
🧡-ajatuksin 🐅Huomenta Tigru 🙂 🤚
Kiitos tarjotusta avusta .. kaikki eilinen on nyt hienosti selän takana .. unohdusten saarella ..
Yö oli rauhallisen syvä .. Uni oli taas hassu, missä ei ollut mitään järkeä ..
Mutta nyt on uusi päivä, uusi toivo ..
Ja hyvää pyhänpäivä sinulle, muista levetä .. 🙂
Nyt lisää ☕Anonyymi kirjoitti:
Näitä trolleja sitä ihmettelee kaikkein eniten, sillä nuo useimmat kun on ainoastaan pahantekoon ja rienaamiseen, mutta miksi käydä omien nikkien välityksellä jotain aivan diibadaabaa täällä ties mistä kihtivaivoista läpi. Yksinäisyys ei oikein riitä selitykseksi, mutta jos mies on sairas niin mies on sairas, mitäpä muuta voi sanoa
Huomenta ..
Jos sinulla ei ole mitään järkevä sanottava, niin älä sano mitään ..- Anonyymi
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Huomenta ..
Jos sinulla ei ole mitään järkevä sanottava, niin älä sano mitään ..Okei, eli tämä on nyt se tämän päivän polttavin ketju, mitä puolustaa, se onkin hyvä, sillä raivarit pläsäyttää totuuden ruudulle sellaisena kuin se on
Huomenta Tigru 🙂 🤚
Kiitos tarjotusta avusta .. kaikki eilinen on nyt hienosti selän takana .. unohdusten saarella ..
Yö oli rauhallisen syvä .. Uni oli taas hassu, missä ei ollut mitään järkeä ..
Mutta nyt on uusi päivä, uusi toivo ..
Ja hyvää pyhänpäivä sinulle, muista levetä .. 🙂
Nyt lisää ☕On vielä kommentoitava sulle Ystis ennenkuin lähden laittamaan aamiaista... 🥪🥚☕🥤
Kirjoitithan vahingossa, että muista levetä? 😁 😂🤣.... Toivon, että tarkoitit oikeesti levätä🖐️
🐅 Ps. En halua yhtään levetä... 😏Anonyymi kirjoitti:
Okei, eli tämä on nyt se tämän päivän polttavin ketju, mitä puolustaa, se onkin hyvä, sillä raivarit pläsäyttää totuuden ruudulle sellaisena kuin se on
Rauhoitu .. hyvät jatkot! 🖐
- Anonyymi
Rauhoitu .. hyvät jatkot! 🖐
Se on nimenomaan näin, hyvät jatkot jos oma ei riitä
On vielä kommentoitava sulle Ystis ennenkuin lähden laittamaan aamiaista... 🥪🥚☕🥤
Kirjoitithan vahingossa, että muista levetä? 😁 😂🤣.... Toivon, että tarkoitit oikeesti levätä🖐️
🐅 Ps. En halua yhtään levetä... 😏*Nauraa* 🤣 .. levetä = levätä .. Hyvä huomio 😁
Koitan olla jatkossa tarkempi ..
Tarvitsen lisää kahvia 😵 ☕Anonyymi kirjoitti:
Se on nimenomaan näin, hyvät jatkot jos oma ei riitä
Kiitos, hyvän päivän jatkoa! 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807