naiset väittävät että miehet ja naiset ovat samanlaisia

Anonyymi

Millä perusteella naiset väittävät faktana sen olettamuksensa (toiveajattelunsa) että miehet ja naiset ovat samanlaisia? Eivät VARMASTI ole!
https://yle.fi/uutiset/3-11035469

Olen miehenä monesti huomannut naisten ajattelutavan, asioiden lähestymiskulman, jne. olevan täysin erilainen, odottamattomista reaktioista päätellen.

1

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä tiedä miksi "naiset" väittävät mitään. Olen itsekin nainen, enkä tietääkseni ole kirjoittanut linkkaamaasi kolumnia. Rehellisesti sanoen se oli aika ärsyttävä kolumni, vaikka voinkin allekirjoittaa muutaman siinä esitetyn ajatuksen. Eli kai se sitten oli ihan onnistunut kolumni.

Olet oikeassa, naiset ja miehet eivät ole samanlaisia. Ihmiset eivät ole keskenään samanlaisia. Itse olen huomannut, että minulla on paljon enemmän yhteistä työpaikan Martin, kuin naapurin Pirjon kanssa. En tosin tiedä tarkoittaako se sitä, että minä olen mies vai, että Martti on nainen. Pirjon sukupuolesta en kykene ottamaan selvää.

En koe itseäni lainkaan mystiseksi olennoksi. Yksisarvinen en taatusti ole, enkä keijukainen. Piikikäs siili ehkä, mutta ne eivät ole kauhean mystisiä. Toisaalta olisi outoa jos ihminen olisi mysteeri itselleen. Se ei olisi kovin hyvä juttu. En ylipäänsä ymmärrä koko toivetta "mystisyydestä". En ymmärrä miksi kukaan haluaisi elämäänsä jonkin mystisen olennon. Itse en ainakaan halua mystistä miestä. Ajatus on oikeastaan aika raivostuttava. En keksi yhtään käyttötarkoitusta moiselle olennolle. Haluan sellaisen miehen, jonka aivoitukset pystyy ymmärtämään ilman kritallipalloa. Haluan myös, että hän kykenee ymmärtämään minun aivoitukseni (ilman sitä kristallipalloa). Enkä muuten todellakaan halua sellaista miestä, joka haluaa mystisen naisen. Sehän tarkoittaisi sitä, että sen miehen mielestä naista ei tarvitse lähtökohtaisesti yrittääkään ymmärtää. Se olisi käsittämätön lähtökohta parisuhteelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1196
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1167
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      768
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe