Aihe

Miksei 30 vuotias saa käydä festareilla tai konserteissa

Anonyymi

Työkaverit haukkuu ikäistäni työkaveria kun tämä on jo 30 vuotias ja käy edelleen festareilla. Ruisrockissa, provinssissa ja porisperessä ainakin kävi ja joissakin muissa.
Miksei enää tuon ikäinen saa käydä?

4

78

Vastaukset

• No mitä vittua, mä oon 46 ja olin viime kesänäkin rockfesteillä oman jälkikasvun kanssa ja oli upeimmat kolme päivää festareita meidän molempien mielestä, pirun hyvässä porukassa ja hienot ilmat kruunasi kaiken... Työkavereilta puuttuu oma elämä ja kateellisena kiusaavat toista, ikä on vaan numero...niin kauan kun itse viihtyy niin antaa mennä vaan, vittuako se muille kuuluu...
      Rockrock ja ensi kesänä taas mennään mutta ei kyllä tampreelle, kiitos niille ketkä senkin ilon pilasi siirtämällä parhaasta paikasta festarit ahtaaseen kaupunkimiljööseen 🖕

• Minä olen 82v ja käyn nykyisin vielä useammin kuin nuoruudessa kaikissa tapahtumissa. Minä käyn siellä missä minä haluan.

• Missä olet töissä? Jossain hautaustoimistossako jossa työskentelee katkeria vanhojapiikoja 60 ja kuoleman välissä?

• esim. Metallifestareilla 30 on varmaan kävijöiden keski-ikä nykyään eli paljon vanhempiakin käy festareilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      26184
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16463
    3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      399
      15252
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      13288
    5. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      58
      3236