Voisko joku nainen seurustella ruman miehen kanssa?

Anonyymi

Pitääks se olla komea pitkä mies jonka kanssa haluatte seurustella. Eikö isomahainen mies kelpaa, kuitenkin alle sata kiloinen?

28

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään pitää miettiä pyhäinpäivää. Ei mahaa.

• Anonyymi

En ole ruma, on ylipainoo 10 kg enkö saa tyttöystävää.

• Anonyymi

Olen 190 cm enkö saa edes lihavaa naista?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miten tuolla voi olla 216 000 tilaajaa, vaikka pelkkää luonnon ääntä on youtube videolla???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuolla voi olla 216 000 tilaajaa, vaikka pelkkää luonnon ääntä on youtube videolla???

200 000 rumaa miestä kuuntelee heinäsirkkoja, kun eivät saa naisilta vastausta.

• Anonyymi

Kyllä naiset kehuu pituutta mut ei se riitä,pitäs kiinnostuakki joka on aika kaukaa haettu ja epätodennäköstä.

• Anonyymi

Tässä jo masentuu kun ei saa naista ja turhautuu ja tulee viha.

• Anonyymi

Olen 165 cm enkö saa naista. Haluan seurustella olen fiksu ja mukava en polta röökiä, en juo viinaa, joskus olutta juon.

• Anonyymi

Mies masentuu koska ei saa naista halailla.

• Anonyymi

Tottahan se on et mies masentuu ku ei saa naista ja pääse koskemaan.

• Anonyymi

Aika moni vähemmän kaunis mies on päässyt suhteeseen naisen kanssa.

• Anonyymi

No kyl jotkut rumatki miehet saa naista. Ja semmosta.

• Anonyymi

Kyllä se on niin että se mies johon ihastuu on kaunis, näytti se miltä tahansa.
      Tosin ihastuminen kyllä kuivahtaa nopeasti jos toinen vinkuu non-stoppina sitä miten ruma mukamas on. Kettuakos minä tässä teen jos ei mieskään usko touhuun.

Viimeisin ihastukseni oli kyllä pitkä, hieman ylipainoinen, minusta oli kiva ettei ollut paineita jonkin saliadoniksen takia ja oli pehmeä paikka johon laskea päänsä. Ei isomahainen kuitenkaan. Hänellä oli ajoittain kuitenkin vaikeuksia hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja se kyllä ärsytti pidemmän päälle. Ei kuitenkaan ollut eron syy.

• Anonyymi

No en ole edes ruma, vähän mahaa miksen saa naista?

• Anonyymi

On se kumma että naiset haluaa pitkän miehen ja ei saa edes lihavaa naista ja ei ole kovin ruma.

• Anonyymi

Pituutta 195 cm ja olen jatkuvasti yksin ilman naista.

• miehet voi paikata monella tavalla , mikäli ulkonäköä puuttuu, esim. koulutuksella, rahalla ja vallalla..

Naisen taas... on paljon muuten hankalampaa.

• Anonyymi

Silti en ole ruma j pituutta yli 190 monet miehet mua lyhkäsempia silti en sas naisia ja muut saa.

• Pojat, pojat. Mikään ei rumenna miestä niin paljon kuin itsetunnon puute (ei hyvä taistelijaisi) ha toisinpäin. Lopettakaa lapsellinen itkeminen ja kerätkää itsetuntoa. Pellet.

• Anonyymi

Vain yksi kommentoija valittaa tässäkin ketjussa. Allu.

• Minä kuulin tällä viikolla isomahaisen ruman miehen kertovan, että menee kohta naimisiin - sillä perusteella joillekin naisille kelpaa yli 100 kiloinen rumamies? Ei se ulkonäkö ole kaikkea. Miehen mukaan he ovat olleet yhdessä vuoden verran ja nyt suunnittelevat avioliittoa.

• Aikoinaan, kun olin avioliitossa, lihoin 130Kg:n painoiseksi. Ei vaimoni minua kuitenkaan jättänyt. Kyllä oikeassa suhteessa muut asiat painavat enemmän kuin ylipaino. Esim. varallisuus c",)

Noh, Laihduttamisen jälkeen, minä järkälemäinen jätti (entinen voimanostaja) olisin saanut kenet haluan, mutta rima nousi. Huolein ainoastaan erään naisen, ja sainkin hänet seukkaamiskumppanikseni. Valitettavasti hänen aikansa tuli aikaisin.

• TimoSimilä kirjoitti:

Aikoinaan, kun olin avioliitossa, lihoin 130Kg:n painoiseksi. Ei vaimoni minua kuitenkaan jättänyt. Kyllä oikeassa suhteessa muut asiat painavat enemmän kuin ylipaino. Esim. varallisuus c",)

Noh, Laihduttamisen jälkeen, minä järkälemäinen jätti (entinen voimanostaja) olisin saanut kenet haluan, mutta rima nousi. Huolein ainoastaan erään naisen, ja sainkin hänet seukkaamiskumppanikseni. Valitettavasti hänen aikansa tuli aikaisin.

Otan osaa, jos hän kuoli ennen aikaisesti. Itse en ole koskaan painanyt 110 enemmän. Nyt paino on 108 kiloa. Onneksi olen melkein 2 metrinen, joten ylipaino ei oikein näy.

• Anonyymi

Toisilla on jatkuvasti huonoa tuuria saada nainen,niinku mulla,miehen kokonen 195 cm mies joka kokoajan pettyy ja ei saa ees mitää naista.

• Anonyymi

Kyl rumien naisten pitäis haluta rumaa miestä.

• Anonyymi

Eiku rumat siiderivalaat haluaa sen komeen mallimiehen ja tumman.

• Anonyymi

Toisten ulkonäköä haukkuvat ihmiset on melko huvittavia tapauksia... Ensinnäkin, mitä varaa enimmällä osalla ihmisistä on sanoa toisten ulkonäöstä mitään? Kun se niiden oma lärvi tai tyyli harvemmin on sieltä silmiä hivelevimmästä päästä. Itsessään tietysti on vaikea nähdä mitään vikaa, kun sitä omaa nassua näkee jatkuvasti ja siihen tottuu... Mutta joidenkin toisten mielestä se ihminen voi olla kaiken kaikkiaan hassu tapaus ulkoisesti ja tyyli ihan peräreiästä. Ja silti se ihminen haukkuu toisia niin kuin pata kattilaa soimaisi. Eikö ole ihmiset huvittavia? Netti on täynnä sellaisia kommentteja. Ja kun aikuiset harrastaa tuollaista kiusantekoa, mitähän ne lapset oppii....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2198
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      189
      1807
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      56
      1432
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      168
      1222
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1198
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1016
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      912
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      831
    Aihe