••• ✍️
Ei minulla mitään muuta asiaa ollut, kaipaan ainoastaan sinua (M) ♡ ♡ ♡ *veri mats*
Hani .. oletko täällä?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
voi voi mene koloosi.
Ystikseni.... 🖐️
Mä oon täällä vaikken sun Hani oiskaan...
Miten sun päivä ja ilta, miten voit?
🐅Heips 🐅 .. Päivä oli rauhallinen, aamulla kävin naapurin mummon kanssa prismassa (lauantai on hänen kauppapäivä) .. sen jälkeen kotona pelasin netti pelejä, 🎮 🎱 🎯 .. otin pienet päivänunet 💤 ja kävin saunassa .. nyt tässä 🙂
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Miten sinun päivä on mennyt, Tigru?
Ystis....,,, oon vaan ollut tosi väsy. Kävin hautausmaalla ja muistin yhtä rakkaimpaani...
En oo jaksanut mitään... Oon niin finaalissa...rikki..
Tuntuu etten jaksa enää mitään....Anteeksi.
Kiitos kun muistat...
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Ystis....,,, oon vaan ollut tosi väsy. Kävin hautausmaalla ja muistin yhtä rakkaimpaani...
En oo jaksanut mitään... Oon niin finaalissa...rikki..
Tuntuu etten jaksa enää mitään....Anteeksi.
Kiitos kun muistat...
🐅Tigru. Joskus on hyvä olla ja tehdä "ei mitään" .. Siis vaan olla ainoastaan, tekemättä mitään ..
Sinulle paljon lepoa ja hyvä oloa toivotan ..
En tiedä miten voisin auttaa sinua siinä .. 🤔Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Tigru. Joskus on hyvä olla ja tehdä "ei mitään" .. Siis vaan olla ainoastaan, tekemättä mitään ..
En tiedä miten voisin auttaa sinua siinä .. 🤔Kiitos kun oot. Se riittää nyt.
En jaksa ees palstailla.Ehkä hetki töllöä ja nukkumaan... 😴🖐️Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Tigru. Joskus on hyvä olla ja tehdä "ei mitään" .. Siis vaan olla ainoastaan, tekemättä mitään ..
En tiedä miten voisin auttaa sinua siinä .. 🤔Mulle tuli armoton hikka!!!! 🙄 😁
Ai kamala... Alan kuitenkin nukkumaan...
Kiitos kun oot kirjoitellut mun kans täällä.
🐅
Levollista yötä ja unia🖐️🧡tigrutoivottaa kirjoitti:
Mulle tuli armoton hikka!!!! 🙄 😁
Ai kamala... Alan kuitenkin nukkumaan...
Kiitos kun oot kirjoitellut mun kans täällä.
🐅
Levollista yötä ja unia🖐️🧡Höpsis vielä ennenkuin nukahdan....
🐅 🖐️🙄😁😴🙈tigrutoivottaa kirjoitti:
Höpsis vielä ennenkuin nukahdan....
🐅 🖐️🙄😁😴🙈Nuku hyvin! 🐑 🐑 🐑
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425646Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304094Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192394Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2952220Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321202Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1311190- 35984
- 169895