Huomenet ..

••• ✍️
Nukuitko hyvin Tigru?
Omat yöunet oli hyviä ja tarpeeksi pitkä minulle .. 🙂

Kerro minulle vähän lisää omasta kaivatusta, kuka hän on ja minkälainen olisi hänen luonne?
Joku erityispiirre? Miksi ihastuit häneen? Milloin olet nähnyt hänet viimeiksi? 👫 ♡

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä huomen Ystis🖐️

Kohtalainen yöuni takana.... 🌝Kiitos kysymästä.
      Minäpä mietin tuota kysymystäsi ja vastaan siihen hieman myöhemmin.... 🕦
      Mietin tarkkaan mitä voin kirjoittaa Hänestä tänne.... Sinä ymmärrät..

Mitä aiot tänään tehdä? Joko 👣ovat levänneet?
      Täällä on satanut lunta ja maa on valkoisen hunnun peittämä. Talvi tuli jälleen niin nopeasti...

Palaan myöhemmin Ystis..
      🐅

• Huomenta!

Jalat 👣 ovat edelleen kovia ja reisissä on ajoittain kipuja, mutta kyllä niiden kanssa pärjää 🖐 😏
        ja huomenna on treenit

Minun ikkunasta kun katson ulos, niin maa on märkä - musta, mutta kaveri asustele toisella puolella kaupunkia, niin siellä on vähän maa valkoinen .. 🌁 ❄ 😊

Saitko nukuttua tarpeeksi, onko sinulla parempi olo kun eilen?
        Älä palaa loppuun .. ole armollinen itselle 🤗

• Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Huomenta!

Jalat 👣 ovat edelleen kovia ja reisissä on ajoittain kipuja, mutta kyllä niiden kanssa pärjää 🖐 😏
        ja huomenna on treenit

Minun ikkunasta kun katson ulos, niin maa on märkä - musta, mutta kaveri asustele toisella puolella kaupunkia, niin siellä on vähän maa valkoinen .. 🌁 ❄ 😊

Saitko nukuttua tarpeeksi, onko sinulla parempi olo kun eilen?
        Älä palaa loppuun .. ole armollinen itselle 🤗

Heips....🖐️👋

Arvaa kuka kirjoitti pitkästi ja hukkasi tekstin? 😁
        En oo opetellut tallennusta vieläkään... 😅

Kaipaamastani.... Hänessä on särmää.. Hän on sisukas, huumorintajuinen ja herkkä vaikkei näytä sitä ulospäin... Musiikki on hälle tärkeää ja sitä kautta tunteiden ilmaiseminen... 🎶

Hän on minua nuorempi, mutta hänessä on vanha sielu ja se tekee hänestä erityispiirteisen ja rakkaan. 👫💞
        Toivoisin oppivani tuntemaan hänet paremmin.
        Hän on tärkeä ihminen minulle.
        Hänessä on potentiaalia johon uskon.

Jippu teki aikoinaan levyn Särkynyt saviruukku.
        Niistä laulun sanoista löydän jotain meistä... Eri ihmiset, eri elämäntarinat, silti jotain...

Mitä kerrot M(ussustasi)...?

🐅

• tigrutoivottaa kirjoitti:

Heips....🖐️👋

Kaipaamastani.... Hänessä on särmää.. Hän on sisukas, huumorintajuinen ja herkkä vaikkei näytä sitä ulospäin... Musiikki on hälle tärkeää ja sitä kautta tunteiden ilmaiseminen... 🎶

Hän on minua nuorempi, mutta hänessä on vanha sielu ja se tekee hänestä erityispiirteisen ja rakkaan. 👫💞

Niistä laulun sanoista löydän jotain meistä... Eri ihmiset, eri elämäntarinat, silti jotain...

🐅

Ai niin.. On parempi olo kuin eilen. Turhaa hajoilin. Se on väsyä ja huolikuormaa... Opettelen huolehtimaan enemmän itsestäni😔

Heips....🖐️👋

🐅

(M)ussu .. hän on ihana ihminen ..😍 iältä minusta vanhempi, muutama vuosi ..
        Hän on ulospäin suuntautunut, kuuntelevainen, ymmärtäväinen, turvallinen, ei tuomitse ketään, joskus myös kärsimätön, piikittelevä, voimakas ..

Ja sitten näin hänen sielua .. hämmästyin .. se oli niin puhdas .. iloinen tai pettynyt .. utelias .. viaton ja niin haavoittuvainen ..
        Siihen ihastuin .. ♡ ♡ ♡ ♡

(M)ussu .. hän on ihana ihminen ..😍 iältä minusta vanhempi, muutama vuosi ..
        Hän on ulospäin suuntautunut, kuuntelevainen, ymmärtäväinen, turvallinen, ei tuomitse ketään, joskus myös kärsimätön, piikittelevä, voimakas ..

Ja sitten näin hänen sielua .. hämmästyin .. se oli niin puhdas .. iloinen tai pettynyt .. utelias .. viaton ja niin haavoittuvainen ..
        Siihen ihastuin .. ♡ ♡ ♡ ♡

Iltapäivää Ystis.....

Liikuttavan kauniisti kirjoitit hänestä..😥😍
        Eikö ole merkillistä miten voi kiintyä ja tykästyä toiseen ihmiseen? Joku puhuttelee omaa sisintä...

Palstailu jäänyt vähiin tänään. Täällä näyttäisi olevan jotain ihme kurppa-ja papparagea.... 😏
        Kaikki tuollainen tuntuu itsestäni niin toisarvoiselta... Minulle ihmiset ovat kaikki samalla viivalla; iästä, sukupuolesta, statuksesta, koulutuksesta tms. riippumatta...

Miten sun päivä on mennyt?
        🐅

Iltapäivää Ystis.....

Eikö ole merkillistä miten voi kiintyä ja tykästyä toiseen ihmiseen? Joku puhuttelee omaa sisintä...

Palstailu jäänyt vähiin tänään. Täällä näyttäisi olevan jotain ihme kurppa-ja papparagea.... 😏
        Kaikki tuollainen tuntuu itsestäni niin toisarvoiselta... Minulle ihmiset ovat kaikki samalla viivalla; iästä, sukupuolesta, statuksesta, koulutuksesta tms. riippumatta...

🐅

Heips Tigru! 🐅

Minun elämässä ei ole ollut aikaisemmin ketään, kuka on kerta heitolla herättänyt minussa ylös niin voimakkaita tunteita. 💋

Olen itsenäinen nainen 🐈 ja "vähän" villi tapaus .. vieläkin ..
        Sitten kun tuli hän (M), niin minun suojeluvaisto heräsi .. 😍
        Ei hän tarvitse minulta suojelu, hän pärjää itse tosi hyvin ..

Hänen ulkonäkö on myös minun silmälle tosi miellyttävä .. hyvin miehekäs .. 😵 💫

• Anonyymi
        tigrutoivottaa kirjoitti:

Iltapäivää Ystis.....

🐅

Joo, en se minäkään ollut, se oli pirkka uudeltamaalta

Iltapäivää Ystis.....

🐅

😏
        Sunnuntai päivä oli rauhallinen, kävin kaupassa ja olin vaan rennosti,
        telkkari kaverien kanssa tsättäily nettipelit ..
        illalla laitoin valmiiksi huomisen koulutarvikkeet, koulunvaatteet ja kuntosalin treenikassin .. nyt nautin illasta sohvalla ja läppäri polven päällä .. nautin illasta .. 🥤

Heips Tigru! 🐅

Minun elämässä ei ole ollut aikaisemmin ketään, kuka on kerta heitolla herättänyt minussa ylös niin voimakkaita tunteita. 💋

Olen itsenäinen nainen 🐈 ja "vähän" villi tapaus .. vieläkin ..
        Sitten kun tuli hän (M), niin minun suojeluvaisto heräsi .. 😍
        Ei hän tarvitse minulta suojelu, hän pärjää itse tosi hyvin ..

Hänen ulkonäkö on myös minun silmälle tosi miellyttävä .. hyvin miehekäs .. 😵 💫

Hyvän yön toivotus Ystis 🌌

Katson vielä pyhäillan tv-sarjan ykköseltä....
        Tää on ollut ihan katsomisen arvoinen.
        Jotain tuttua tuossa sarjassa tai sitten vain eläydyn siihen voimakkaasti....

Kauniita ja levollisia unia sulle💫🌝

Oot parasta täällä ⭐

🐅

Hyvän yön toivotus Ystis 🌌

Katson vielä pyhäillan tv-sarjan ykköseltä....
        Tää on ollut ihan katsomisen arvoinen.
        Jotain tuttua tuossa sarjassa tai sitten vain eläydyn siihen voimakkaasti....

Kauniita ja levollisia unia sulle💫🌝

Oot parasta täällä ⭐

🐅

Hyvää yötä! 🖐
        💤 ..
        Huomenna sitten on uusi päivä ..

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, en se minäkään ollut, se oli pirkka uudeltamaalta

Whaat, mikä ihme kommentti tuo nyt oli, Tigru?

• Anonyymi
        Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Tigrutrolli unohti nyt kirjautua monotoniseen pasianssiisi

Ei ollut minulta tuo pirkkajutska😁😏
        Älä ees yritä!

😴

• Anonyymi kirjoitti:

Tigrutrolli unohti nyt kirjautua monotoniseen pasianssiisi

Anteeksi nyt hyvä anonyymi. Ikävää jos pidät minua trollina. En todellakaan ole. Mistä syystä haluat sotkea tätä ketjua. En tietääkseni ole häirinnyt sinua kirjoittamalla tänne. Tämä on kyllä ollut ihan oikea dialogi. Toivon, ettet tulkitse tätä kenenkään yksinpuheluksi vaikka niin näytit jo tekevän.

Hyvää yötä sinulle.

🐅

• Anonyymi

Shut the fuck up troll

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      242
      5546
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      27
      3970
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      19
      2354
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      287
      2192
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1441
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1289
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1182
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      127
      1109
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      963
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      164
      846
    Aihe