Minä suunnilleen 50cm maanpinnan yläpuolella
Kuinka korkealla asutte?
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jalat melkein maassa. Voiko rivari oikeesti olla vaan 20 senttiä maasta?
- Anonyymi
Ei mitään tietoa?
- Anonyymi
Onko tämä nyt sitä smalltalkia, mitä maailmalla puhutaan?
- Anonyymi
About 100 cm below ground.
Dracula
https://www.youtube.com/watch?v=Z9nDB4kQVyw -2 m- 4 m maan pinnasta.... riippuen siitä, missä kohtaa kämppää sattuu olemaan.
Kellarissa on saunatilat, ne on noin 2 m maan alla. Muu asunto on noin 0,5 m-1 m maan päällä ja yläkerta varmaan 4 m korkealla...Mulla vaan 1 kerroksinen. Se hyvä puoli siinä on, ettei tipu lattian läpi yläkerrasta alakertaan, eikä alakerrasta kellarikerrokseen
pujotteIija kirjoitti:
Mulla vaan 1 kerroksinen. Se hyvä puoli siinä on, ettei tipu lattian läpi yläkerrasta alakertaan, eikä alakerrasta kellarikerrokseen
No ei tässä ole itsekkään vielä pudonnut, mutta onhan se oma hommansa aina portaissa kulkea.... toisalta hyvää liikuntaa. 😁💪
Minä asun kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa. Parvekkeeni on noin 40-45 senttimetriä maapinnan yläpuolella. Samassa tasossa on saunallinen yksiöni (36 neliötä). Eli asun noin puolisen metriä maapinnan yläpuolella.
P.Dinosaurus kirjoitti:
Minä asun kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa. Parvekkeeni on noin 40-45 senttimetriä maapinnan yläpuolella. Samassa tasossa on saunallinen yksiöni (36 neliötä). Eli asun noin puolisen metriä maapinnan yläpuolella.
Jos tulee tarvetta niin voi helposti poistua parvekkeen kautta
pujotteIija kirjoitti:
Jos tulee tarvetta niin voi helposti poistua parvekkeen kautta
Niin minulla on käynytkin mielessä. Tulipalotilanteessa voi poistua parvekkeen kautta, kun maavara parvekkeelta on olematon.
Hiukan tuo rinne viettää mutta luulen että 40-70cm välillä hiiviskellään.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Joo, ei munkaan talossa ole tasaisesti 50cm
Hyvän sokkelin korkeus om. Talossa on melkeen metri.
Joten asun yli metrin korkeudessa om. Talossani
Pah, olen täällä korkeuksissa ja katson teitä ankarin, mutta armollisin silmin. Te maan matoset...
pujotteIija kirjoitti:
Älä vaan putoa sieltä
Tarkoitukseni ei ole vielä laskeutua teidän kurjien kuolevaisten keskuuteen. c",)
TimoSimilä kirjoitti:
Tarkoitukseni ei ole vielä laskeutua teidän kurjien kuolevaisten keskuuteen. c",)
Taidatkin olla uusi palstajeesus :D
pujotteIija kirjoitti:
Taidatkin olla uusi palstajeesus :D
Mutta jos sinua oikeasti kiinnostaa, niin kolmannessa kerroksessa kerrostalossa. oliskohan jotain 5m lattiasta maahan.
Herää vain kysymys, miksi haluat tietää? Ja käsittääkseni korkeudet mitataan merenpinnasta. Hiekkadyyni allani nostaa korkeutta kymmeniä metrejä vaikka asunkin meren rannalla.
Kuvittelisin, että siinä on joku teini taas viisastelemassa ja haluaa haukkua kerrostaloasukkaita? Olenko väärässä, olenhan? Toivottavasti olen.
- Anonyymi
Mitataanko se sitten kantapäästä vai päälaelta se korkeus missä asuu?
- Eli asuuko ajatuksesi varpaassa vai päässä?Hyvä kysymys, tässä tapauksessa suunnilleen kantapäästä, korkeammaltakin vois mitata. Ajatukseni asuu toivottavasti korkeammalla sijaitsevassa päässä
Tää viesti oli jostain syystä aiemmin jäänyt huomioimatta
Jotakuinki sama 50 cm.
pujotteIija kirjoitti:
Teilläkin sitten varmaan 1 kerroksinen
Joo on. Yhdessä kerroksessa, mutta on meillä myös kellari maan alla. Mutta vain talon yhdellä nurkalla, ei koko talonalunen. :)
- Anonyymi
korkeastikoulutettu annika tässä moi no niin korkealla kuten sillä hetkisellä tinderimiehellä on kikkelin pituus muuten tinderissä ei ole pikku kikkeleitä ja ne miehet osaa rakastella naisen tainnoksiin ja onneen terveisin korkeastikoulutetulta annikalta
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
No hei Annika. Hienoa että tälläkin palstalla on onnellisia ihmisiä!
olen onnellinen oletko sinäkin niin en heti ehtinyt vastaamaan kun asiakas tuli ja oli pika suihinoton varannut nyt odotan ramia on sit muuten kovan luokan pano mies tilasi 2 tuntia nyt lopetettava ovi kello soi hi hi hii en oo vielä edes pessyt suupielii ja tukassakin on jotain no ei rami sitä huomaa
Anonyymi kirjoitti:
olen onnellinen oletko sinäkin niin en heti ehtinyt vastaamaan kun asiakas tuli ja oli pika suihinoton varannut nyt odotan ramia on sit muuten kovan luokan pano mies tilasi 2 tuntia nyt lopetettava ovi kello soi hi hi hii en oo vielä edes pessyt suupielii ja tukassakin on jotain no ei rami sitä huomaa
Onko se alakerran Rami? Sano Ramille terkkuja, ja ettei taas vaan pyyhkäisis verhoon. Tulee isoa pyykkiä.
- Anonyymi
Jotain 36 metriä ja meri on tossa.
Asun maanpinnan alapuolella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1072391
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981627
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141478Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4101472Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81449R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi191251