Naiset niin todella nirsoja että joudutte elämään yksin. Vanhojako jo olette?
Nelikymppisellä miehellä elämä on jo ehtoopuolella eikä sitä kumppania niin vaan löydy koska naiset on satakertaistaneet kriteerinsa. Satoja tuhansia miehiä elää yksin ja onnettomana. Luulevat parikymppisenä että kyllä se vaimo löytyy mutta haaveet kaatuu ja ymmärtävät että yhä vaikeampi on päästä tutustumaan tavis naisiin koska et ole rikas ja komea.
Kuolette yksin ja onnettomana
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nirsojahan me naiset ollaan kun on varaa olla nirso. Itse jankutatte Täällä että "on se niin väärin kun naiset saavat tuhansia mätsejä". No, mitäs laitatte niitä tykkäyksiä jokaiselle naiselle ja summamutikassa? Kuka niitä tykkäyksiä naisille laittaa? Te miehet! Mitäs laitatte? Ruvetkaa nirsoilemaan tekin, opetelkaa elämään yksin. Naiset osaavat sen jo - siksi me olemme nirsoja kun pärjäämme ilman miestäkin. Jos ei pärjättäisi, ei oltaisi nirsoja.
Ettekö te miehet todellakaan osaa olla yksin? Miksi me naiset osaamme? Onko teidän elämänne ihan surkeaa ja lohdutonta ilman naista? MIKSI, kun naiset elävät ihan onnellisina ilman miestäkin? Mikään ei estä teitä miehiä nirsoilemasta. Antaa palaa pojat!- Anonyymi
Tää itse pärjääminen on kyllä sellanen juttu, joka pitäisi ehdottomasti muuttaa takaisin niin kuin se oli. Kaikki tuet veks vaan. Katsotaan asiaa sitten taas kun on virallinen parisuhde. Toki osa oikeasti pärjää, niille yksinäisyys suotakoon. Mutta loput saisi hakeutua miehen seuraan tai nähdä nälkää.
- Anonyymi
Netissä naiset vaan kusettaa miehiä ja kehuvat kuinka montaa miestä jallittavat yhtä aikaa. Jos haluaisit tavata, on kaikenmaalimanesteitä.
- Anonyymi
Miehet kuolevat aiemmin, joten naisen tulisi ottaa 20 vuotta nuorempi mies. Silloin nainen kuolisi ennen miestä ja mies jäisi kuolemaan yksin.
- Anonyymi
Näin on mut ei kannata verojakaan maksaa sitten eikä töissä käydä.
- Anonyymi
OIkeassa olet. Ensi vuonna tulee 40 vuotta täyteen, eikä toiveita kumppanin löytymisestä enää ole. Siihen ei auta hyvä työ, eikä harrastukset joissa on kaksi kertaa enemmän naisia kuin miehiä. Ei minussa ulkoisesti mitään erityistä vikaakaan ole kun kukaan ei juokse karkuun, mutta eipä ole myöskään mitään mikä saisi naisia erityisesti innostumaankaan.
- Anonyymi
"Nirsojahan me naiset ollaan kun on varaa olla nirso. Itse jankutatte Täällä että "on se niin väärin kun naiset saavat tuhansia mätsejä".
Tää on mun mielestä naisilla se pahin harhaluulo. On se totta jos puhutaan seksisuhteista: naiset voi valita sen kaikkein komeimman miehen seksiin, mutta jos nainen menee ulkonäkö edellä, eikä ole lähellekään samaa tasoa sen komistuksen kanssa, niin luu voi jäädä käteen ja aika usein jääkin. Kyllä niillä komeilla miehillä on joku raja kun puhutaan parisuhteesta. Seksi on miehille vain seksiä..
Jos komea 10/10 mies kelpuuttaa 7/10 naisen seksiin, niin minkä takia 10/10 mies kelpuuttaisi 7/10 naisen parisuhteeseen kun komeasta 10/10 miehestä kilpailee samaan aikaan 7/10 - 10/10 naiset? - Anonyymi
"Naiset kuolette yksin ja onnettomina." Erehdys. Yksin eläminen ei ole meille ongelma. Sinä itse olet onneton ilman naista, et näe elämässä mitään muuta tavoittelemisen arvoista kuin seksi ja parisuhde. Me naiset emme ajattele että meillä on pakko olla mies. Jos jäämme ilman niin ei haittaa. Elämme hyvää ja onnellista elämää ilman miestäkin ja kuole mekin onnellisina. Miehiä ja naisia on suunnilleen saman verran. Miksi sitten miehen on vaikeampi löytää nainen kuin toisinpäin? Siksi että naiset ovat itsenäisempiä ja pärjäävämpiä eivätkä luule että seksi ja parisuhde on jotain mitä ilman ei voi olla. Vapaissa naisissa on paljon enemmän niitä jotka eivät ollenkaan tarvitse parisuhdetta kuin Vapaissa miehissä. Kun on kyse seksistä niin useat naiset pärjäävät mainiosti kokonaan ilman. Näin ollen niillä naisilla jotka haluavat seksiä on valinnanvaraa. Miksi olette miehet niin riippuvaisia? Opetelkaa olemaan ilman niin ei tarvitse surra ja kitua!
- Anonyymi
Tämä on niin hyvin sanottu ettei tähän ole kyllä mitään lisäämistä!
Asia jota olen monta kertaa miettinyt ja ihmetellyt; miksi mies ei kerta kaikkiaan pärjää eikä pysty olemaan yksin? Mikä ihme siinä pelottaa niin jumalattomasti että jopa itsemurhasta puhutaan?!
Minä naisena olen kokeillut niin myös sitä parisuhde"taivasta" kuin tätä nyt jo pitkään jatkunutta sinkkuuttakin. Ja kyllä vaaka kallistuu yksin elämisen puoleen. En seurustele, en etsi kumppania, en edes halua. Elämässäni on niin paljon muuta sisältöä ja mielenkiinnon kohdetta.
Miksi sama elämäntapa ei käy miehille muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta?
Luulisi että vapaus ja itsenäisyys olisi houkutteleva vaihtoehto?
- Anonyymi
Hei nirsoja voidaan osa naisista olla. Mutta totuus on aivan jotain muuta kuin luulet / miehet luulevat. Hylkääminen ja kiinnostuksen puute johtunee 98% näistä ongelmista: Kaksimieliset, törkeät kommentit jopa halventava suhtautuminen vieraaseen naiseen, jonka mies tapaa. Joskus retostelu rahalla, mutta ilmi tulee silti suorastaan saita rahan käyttö, joka ei jää huomaamatta naisilta.
Sovittuun tapaamisen tullaan tukevassa humalassa ja meno on kuin helvetistä alusta alkaen. Joskus löyhkätään viinalle ja tupakalle voimakkaasti tapaamisessa.
Kertakaikkisen ääliömäinen käyttäytyminen naisen seurassa, osa miehistä ei osa olla omia itseään, hyväkäytöksisiä, kohteliaita yksinkertaisesti herrasmiehiä alusta alkaen. Pukeutuminen uskon, että useimmille naisille riittää kun on siistit, ehjät vaatteet ja mies puhdas. En usko että, naiset odottavat mitään sen ihmeellisempää.
Halut tapaamisiin, tutustumisiin menevät kuolevat pois hiljaa.
Koska yksin eläminen on niin paljon helpompaa ja siinä ei ole epämiellyttäviä paineita toisen ihmisen takia.
Miettikää miehet näitä todellisia syitä, jos tahdotte tutustua naisiin.
PS: Rahalla rehvastelu antaa huonon vaikutelman, koska jokainen sitä tarvitsee elämässä, ja tuskin kellään on sitä ylenpalttisesti elämässä. - Anonyymi
Tällä palstalla on loputOta lätinää siitä miten "naiset kuvittelevat saavansa komean miehen parisuhteeseen koska saavat tämän seksiin eivätkä ymmärrä etteivät he kelpaa komealle miehelle muuhun kuin seksiin, ja sitten naiset eivät saa parisuhdetta kun tavismies ei kelpaa" jne. jne.
Ne jutut on kirjoitettu siitä lähtökohdasta että kirjoittaja (mies) luulee naisten etsivän seksiä ja parisuhdetta yhtä kuumeisesti kuin mies itse ja kuvittelee että naisille on kauhea tragedia olla sinkku. Vaan kun ei ole! Sinkkuna oleminen on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin tylsässä, saati huonossa suhteessa oleminen.
Ja tähän joku äijä kohta vastaa että "älä sitten ihmettele jos jäät yksin". Kuule, kiitos neuvosta; aion noudattaa sitä. En todellakaan enkä ollenkaan ihmettele jos niin käy. En ihmettele enkä sure.
Otan sen mahdollisuuden huomioon. Voi olla että kun olen nirso, en todellakaan löydä ketään. Mutta onko teidän miesten niin vaikea ymmärtää että se EI ole minulle ongelma? Onko vaikea tajuta että olen MIELUUMMIN yksin kuin keskinkertaisessa suhteessa? Onko vaikea tajuta että VIIHDYN yksin?
Pärjään kokonaan ilman seksiä. Useimmat naiset pärjäävät ilman. Miesten seksiriippuvuus on monille naisille jotain halveksittavaa ja aika naurettavaa. Ja tiedättekö mitä miehet? Se on teidän ikioma ongelmanne. Naisten velvollisuus EI ole ratkaista sitä ongelmaa. Opetelkaa olemaan ilman seksiä ja ilman naista. Tai ruvetkaa homoiksi, tai vetäkää käteen, ihan miten vain, mutta älkää vongatko ja valittako! Ja koettakaa ymmärtää että naiset eivät tarvitse sitä yhtä paljon kuin te. Ja tiedättekö miksi eivät? Koska naiset eivät nauti siitä läheskään yhtä paljon. Saan siitä hommasta hieman nautintoa jos olen rakastunut ko. mieheen, muussa tapauksessa se on joutavaa tylsää touhua joka ei tunnu miltään. Olen mieluummin ilman.- Anonyymi
Lisäys edelliseen.
Ja kyllä, etsin tällä hetkellä netistä parisuhdetta. Siis vakituista suhdetta, en yhden illan juttuja koska irtoseksi yksinkertaisesti inhottaa.
Ällöttää miehet jotka eivät osaa lukea: profiilissani sanotaan selvästi että etsin parisuhdetta, ja silti jotkut ”komeat miehet” vain lähettävät seksiehdotuksia. Kyllä nuo komeatkin ovat aika epätoivoisia kun pitää yrittää saada itseään kymmenen vuotta vanhemmalta ihan tavallisen näköiseltä naiselta joka antaa pakit koska EI TAHDO. Jos noilla komeilla olisi niin paljon kysyntää kuin palstalle kirjoittavat miehet kateuksissaan väittävät, niin eiväthän ne kympin miehet huolisi kuutosen naisia petikaveriksi - he sekstailisivat VAIN kymppinaisten kanssa. Mutta paremman puutteessa on tyydyttävä rumempiin kun ei tavallisen näköistä, saati kauniimpia saa.
Jos etsisin irtoseksiä, profiilissa lukisi että etsin irtoseksiä.
Olen nirso ja aion olla vastakin. Haluan hyvän parisuhteen. Haluan laatua. Jos en löydä sitä mitä etsin, jatkan sinkkuna elämistä. Ihan kiva olisi löytää mukava miesystävä mutta voi olla että en löydä koska vaadin mieheltä paljon. En kuitenkaan enemmän kuin itseltäni. Jos en löydä, tyydyn osaani enkä vingu ja vikise jollain nettipalstalla. Vaatimustasoa en laske. Se on varma. Ymmärrän että voin jäädä sinkuksi. Ei ole ongelma.
Olen nirso. Nirso nirso nirso. Minulla on oikeus olla nirso. - Anonyymi
Muuten samaa mieltä pitkälti, mutta älä nyt hyvä nainen toisten puolesta väitä, että "useimmat naiset pärjäävät ilman" seksiä tai tarvitse sita tai varsinkaan, että naiset ei nauttisi siitä!!! Kyllä nauttii ja ehkä jopa enemmän kuin miehet. Sinä ehkä et ole nauttinut, muttei se tarkoita ettei muut nauttisi. Sinä vanhanaikaisesti ruokit VÄÄRÄÄ stereotypiaa, että naiset ei nauti ja joidenkin mielestä ei pidäkään - ja siksi jotkut miehet kuvittelevat, että vain heidän nautintonsa merkkaa ja siksi on sitä huonoa seksiä niiiiiin paljon. Ja juu, minä en harrasta irtoseksiä vaan se vaatii tunnetta. Silti en halua olla nauttimatta vaikka rakastankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten samaa mieltä pitkälti, mutta älä nyt hyvä nainen toisten puolesta väitä, että "useimmat naiset pärjäävät ilman" seksiä tai tarvitse sita tai varsinkaan, että naiset ei nauttisi siitä!!! Kyllä nauttii ja ehkä jopa enemmän kuin miehet. Sinä ehkä et ole nauttinut, muttei se tarkoita ettei muut nauttisi. Sinä vanhanaikaisesti ruokit VÄÄRÄÄ stereotypiaa, että naiset ei nauti ja joidenkin mielestä ei pidäkään - ja siksi jotkut miehet kuvittelevat, että vain heidän nautintonsa merkkaa ja siksi on sitä huonoa seksiä niiiiiin paljon. Ja juu, minä en harrasta irtoseksiä vaan se vaatii tunnetta. Silti en halua olla nauttimatta vaikka rakastankin.
Ensimmäinen hyvä viesti naiselta:) Täällä yks nainen puhuu kaikkien naisten suulla!
Naistenkin kuuluu nauttia seksistä, mutta jos nainen metsästää tinderistä vain panoja, niin sitä ei kovin moni mies arvosta.
Oon sitä mieltä, että panot on miehille saavutuksia, naisille ei, eikä naisten tarvitse tehdä mitään seksin eteen ja naiset tykkää miehistä, jotka panee paljon, koska paljon panevat miehet on komeita;)
- Anonyymi
Naisilta unohtuu taas se, että nainen kuin nainen saa koska vaan parisuhteen ja naiset, jotka ovat sinkkuna ovat sitä omasta tahdostaan. Sen lisäksi sinkkuna olevat naiset ovat jo olleet elämänsä aikana parisuhteissa.
Suomessa on paljon miehiä, jotka eivät ole koskaan olleet parisuhteessa ja vaikka mies haluaisi parisuhteen, niin ei sitä välttämättä saa, riippuu minkä tasoinen mies on kyseessä. Tälläisten miesten seksikokemukset voi olla pyöreät 0 ja kun puhutaan saman tasoisista naisista, niin sormet ja varpaat ei riitä laskemaan niiden seksikokemuksia.
Naiset, jotka ovat sinkkuja omasta tahdostaan, ovat sinkkuja sen takia, koska tavoittelevat niin paljon tasokkaampaa miestä. Seiskan naiset hakee täyden kympin miestä. Joskus saatu seksiä kympin miehiltä, niin kuvitellaan, että kympin mies saadaan parisuhteeseen.- Anonyymi
Miten niin unohtui? Minähän nimenomaan kirjoitin että naiset eivät välttämättä tarvitse parisuhdetta eivätkä seksiä. Se juuri oli pointtini. Miten joku ääliö voi vastata siihen että "naisilta unohtui että..." kun edellisessä kirjoituksessani sanoin juuri sen asian. Opetelkaa lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin unohtui? Minähän nimenomaan kirjoitin että naiset eivät välttämättä tarvitse parisuhdetta eivätkä seksiä. Se juuri oli pointtini. Miten joku ääliö voi vastata siihen että "naisilta unohtui että..." kun edellisessä kirjoituksessani sanoin juuri sen asian. Opetelkaa lukemaan.
Kyllä naiset tarvitsevat parisuhdetta ja seksiä ihan samalla tavalla kuin miehet. Miehet tarvitsevat seksiä enemmän kuin parisuhdetta ja ovat valmiita laskemaan rimaa saadakseen seksiä.
Naiset tarvitsevat enemmän parisuhdetta kuin seksiä, ovat pinnallisempia kuin miehet ja kun miehet laskevat rimaa saadakseen seksiä, niin se avaa naisille enemmän mahdollisuuksia harrastaa seksiä komeiden miesten kanssa ja osa naisista käyttää sitä härskisti hyväkseen, eikä se välttämättä jää vain seksin harrastamiseen: jotkut naiset kuvittelee oman tason olevan sama kuin sen komean 10/10 miehen, koska seksiä on harrastettu ja on ns. hyväksytty. Täytyy muistaa, että miehet laskee rimaa saadakseen seksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä naiset tarvitsevat parisuhdetta ja seksiä ihan samalla tavalla kuin miehet. Miehet tarvitsevat seksiä enemmän kuin parisuhdetta ja ovat valmiita laskemaan rimaa saadakseen seksiä.
Naiset tarvitsevat enemmän parisuhdetta kuin seksiä, ovat pinnallisempia kuin miehet ja kun miehet laskevat rimaa saadakseen seksiä, niin se avaa naisille enemmän mahdollisuuksia harrastaa seksiä komeiden miesten kanssa ja osa naisista käyttää sitä härskisti hyväkseen, eikä se välttämättä jää vain seksin harrastamiseen: jotkut naiset kuvittelee oman tason olevan sama kuin sen komean 10/10 miehen, koska seksiä on harrastettu ja on ns. hyväksytty. Täytyy muistaa, että miehet laskee rimaa saadakseen seksiä.🤦♀️
miksi miehet sitten lähettelee treffipalstoilla ainostaa ”ota poskeen”- viestejä ja
täydet myrskyt jos ei suostu eronneen miehen laastariksi.
Joka paikassa, missä mies on ratissa, se kiusaa naiskuskia.
Joka paikassa missä mies on asiakaspalvelijana, se kiusaa naista.
Mies on tuonut mun ongelmista 99/100 mun elämään.
Naiset osaa olla kusipäitä, mutta. mies ei muuta osaakaan.
Mies ei kunnioittanut nuorena, ei aikuisena, ei työpaikalla, ei puolisona.
Mies on parhaimmillaan ystävänä, kun se tietää että voin heittää sen ulos koska tahansa.
Mihin mä tarvitsen miestä, kun ei siitä saa edes luotettavaa ystävää?
Mahtaa olla kamalaa olla mies: iso auto, iso ego, isot kivut.
MIHIN MIES TARVITSEE NAISTA? KULISSIKSI?
Mies seisoo huomiovaatteissa keskellä liikenteenjakajaa, se on miehen paikka.
Saa varmaan ISOA palkkaa,
i dont give a shit. - Anonyymi
Ihan totta, myös "hyvästi" on kyllä vastaus. Ja sen reaktion useimmiten saa jos kirjoittelee toisille k*sipäisiä juttuja treffipalstoilla. Itse tosin en vaivautuisi hävyttömyyksiin edes vastailemaan, poistaisin vaan ko. tyypin.
Vähän sama ku itsensäpaljastelijat. Ne toivoo ja odottaa ihmisiltä reaktioita, jotta saavat kiksinsä. Pettyvät muuten.
- Anonyymi
Voiko sitten onnellisenakin kuolla ? Mitä väliä ?
- Anonyymi
Melko kiihdyttävä kirjoitelma.
- Anonyymi
No olipahan tämäkin taas keskustelu...
Sitä vaan ihmettelen miksi niin moni nainen roikkuu deittisivuilla jopa vuodesta toiseen jos eivät etsi mitään. Jos haluavat olla yksin, niin poistaisivat profiilinsa eivätkä tuhlaisi muiden aikaa.- Anonyymi
Just siks varmaan kun eivät hampaat irvessä mitään etsi, mutta eivät vastustaisi jos aidosti kiinnostava tyyppi tulisi vastaan. Yksin on ok, jos Se Oikea löytyy niin kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just siks varmaan kun eivät hampaat irvessä mitään etsi, mutta eivät vastustaisi jos aidosti kiinnostava tyyppi tulisi vastaan. Yksin on ok, jos Se Oikea löytyy niin kiva.
Ihan tavallinen nainen (ei siis mikään kovin ruma) saa varmastikin yhden vuoden aikana kontakteja sadoilta miehiltä nettideiteissä. Jos ei esim. kolmessa vuodessa ketään sopivaa löydä niin sopii naisen katsoa peiliin ja miettiä vähän missähän se vika voisi olla.
- Anonyymi
En ymmärrä minäkää sitä. Samat naiset pyörii vuodesta toiseen kun ei kelpaa, tavis mies, pitää olla mallimies jännä rikollinen alfa beta. Minä pitkä mies, en vain kelpaa edes lihavalle rumalle, on se väärin niin väärin. Kyllä osa naisista kehuu voi olet pitkä ja komea, mutta valehtelee, koska ei halua loukata mua, et olen ruma, tai tavis mies, ehkä en ruma mut tavis, oon kaljuuntunu niin ulkonäkö on muuttunut, pidän kyllä huolta itsestäni, mutta ei kelpaa naiselle niin ei kelpaa. Minä kaipaan naisessa yhdessäoloa, voi jakaa elämänsä, yksin on ihan perseestä, kaipaisin läheisyyttä, toisessa kiinni olemista, yhdessä nukkumista, ja seksiäkin välillä.
- Anonyymi
Ja todellaki jos olen pitkä ja vaikka olen kaljuuntunut, en kyl todellakaa laske rimaa et ottaisin sen 5 tason ruman todella lihavan naisen, ei missää nimessä, en sekaannu tuollasiin, vaan suht nätin mikä miellyttää silmää ja on kiva mua kohtaa. Mieluite pysyn sit yksin. Pääseepä huoriin jos haluaa.
- Anonyymi
Kerroit juuri syyn miksi te ätmit jäätte takuuvarmasti yksin itkemään.
Tässä ätmi paljastaa oman ihanan persoonallisuutensa, eikö olekin houkutteleva? Vastustamaton suorastaan.
Kerropa vielä kuka olet ja missä asut, takaan että pitkä jono naisia asettuu ovesi eteen tappelemaan kuka sinut saa! - Anonyymi
Elikkäs sinun tasosi laskee, mutta oma rimasi pysyy samalla korkeudella kuin se oli tukan kanssa?
Tämä on ongelma. Ihmiset vanhenee ja ulkonäkö repsahtaa useimmilla meistä. Sitä vaan halutaan yhä nähdä omasta peilistä omat parhaat puolet, ja suljetaan silmät vioiltaan.
Ihmiset jotka eivät ymmärrä laskea rimaansa kun oma taso putoaa, helposti katkeroituvat. "Miksi en enää saa iskettyä yhtä kuumia tyyppejä kuin ennen? Olenhan omasta mielestäni yhä nuorekas ja hyvännäköinen."
Tälläkin palstalla moni katkeroitunut haukkuu toista sukupuolta nirsoksi, koska Juuri Minä en kelpaa sellaisille henkilöille, joita haluaisin.
Jos yksinolo niin kovasti risoo, täytyy vaan tajuta se oma OIKEA tasonsa ja tyytyä.
Monet ovat paljon mieluummin yksin kuin laskevat sitä rimaa, mutta harvoin sinkkuuteensa tyytyväisillä on tarvetta avautua aiheesta pitkin nettiä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit juuri syyn miksi te ätmit jäätte takuuvarmasti yksin itkemään.
Tässä ätmi paljastaa oman ihanan persoonallisuutensa, eikö olekin houkutteleva? Vastustamaton suorastaan.
Kerropa vielä kuka olet ja missä asut, takaan että pitkä jono naisia asettuu ovesi eteen tappelemaan kuka sinut saa!Niinpä kerroin suoraa ja en ole ätmi käyn töissä. oo ite ihan työtön ätmi, oon parempi mies joka tienaa omat rahansa. No silti saisi olla jonossa naisia.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/445f808e-7cc5-4ba9-aff8-32e1ba802835
Huvittaa tuo naisten valitus ettei muka kukaan kiinnostu. Täysin naisten oma vika, ei miehet jaksa kiinnostua koska tietää että pakit tulee rumiltakin naisilta. Naiset haluaa komean rikkaan top 10 miehen eli jonkun julkkiksen joka leveilee rahoillaan seiska lehdessä. - Anonyymi
Sit näis sinkkuryhmissä naiset pyytää että miehet laittaa viestiä ja sit kun laittaa niin nainen sanoo etten ole sen makuinen mies. En kai olekkaan kun naisten kriteerit vaihtuu heti kun näkevät miehen kuvan.
- Anonyymi
Haluaisitko todella parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei pitäisi sua lainkaan viehättävänä, mutta olosuhteiden pakosta löisi hynttyyt yhteen sun kanssa?
Sillä että toinen miellyttää omaa silmää on iso merkitys pariutumisessa. Tuskin itsekään haluaisit suhteeseen sellaisen naisen kanssa, jonka ulkoinen olemus ei viehätä sinua yhtään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko todella parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei pitäisi sua lainkaan viehättävänä, mutta olosuhteiden pakosta löisi hynttyyt yhteen sun kanssa?
Sillä että toinen miellyttää omaa silmää on iso merkitys pariutumisessa. Tuskin itsekään haluaisit suhteeseen sellaisen naisen kanssa, jonka ulkoinen olemus ei viehätä sinua yhtään?No entä jos tuo nainen rakastaisi minua? Ja saisi minut rakastumaan itseensä. Sinä puhut ihastumisesta ulkonäköön et rakkaudesta. Kannattaa olla sen kanssa joka haluaa olla kanssasi oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No entä jos tuo nainen rakastaisi minua? Ja saisi minut rakastumaan itseensä. Sinä puhut ihastumisesta ulkonäköön et rakkaudesta. Kannattaa olla sen kanssa joka haluaa olla kanssasi oikeasti.
Uskotko todella että voisit rakastua ihmiseen jonka ulkonäkö ei miellytä itseäsi lainkaan? Arvostettavaa tottakai jos näin on. Useimmiten vaan ulkonäöllä on merkittävä osansa ihastumiseen.
- Anonyymi
Ei naisille kelpaa työssä käyvä hyvin toimeentuleva mies joka ei juo viinaa. 15 vuotta vakityötä itselläni on, ei kelpaa mies
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/c24a584d-83f8-4e26-980d-bb13962b8888
Rasmuskin joutuu toteamaan että elämä tulee olemaan hyvin yksinäistä.- Anonyymi
Kumma ettei naiset halua tuota miestä todella outoa, mikä naisia vaivaa...
- Anonyymi
Oliskohan riittämätön koulutustaso vs naiset 🤔 Pitäisi olla sama taso kuin naisilla ts vähintään amk.
- Anonyymi
Sen verran täytyy hämmentää soppaa, olen 45 vuotias mies Tampereelta enkä ole vaivautuu tähän päivään mennessä käyttämään aikaani parisuhteeseen taikka seurusteluun. Syy ei kiinosta alkaa kaiken maailmakseen turhaan säätöön ja kulujen keräämiseen. Vapaa ajalle on parempaakin tekemistä kun se että toinen aiheuttaa turhaa ohjelmaa. Kyläilyt, aikataulutetut lomat, yms. Ei kiitos minun elämässä. Vielä ei ole sellasta saamia tullut vastaan että muuttaisin mieleni.
Terveisin Tampereen mies 45 v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184356Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432862- 522491
- 271919
- 341723
- 211721
- 631677