Riittääkö jos mies on siisti, sivistynyt ja tanssitaitoinen?

Anonyymi

Hieman taustaa: olen 57 vuotias naimisissa oleva mies.
Seksistä vaimo on sanonut jo pari vuotta sitten, että jos minulla vielä haluja, niin saan toteuttaa ne missä haluan, kunhan en tuo tauteja kotiin, en loukkaa ketään ja käyttäydyn tyylikkäästi.

Kotona peitto heiluu tai ei edes heilu, mutta jonkin näköinen avioelämän velvoite toteutuu ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Yleensä käsin.

Eroa emme edes harkitse, meillä on yhteinen vanhuus jaettavana ja lisäksi onnellinen menneisyys, omaisuus, lapset, lapsenlapset.

Kaveriporukassani on leskimies jonka kanssa olen tästä saamattomuudesta jutellut.
Hän sanoo, että on jo usean vuoden ajan hakenut yhden yön tai joskus useammankin yön juttuja laivalta.

Todistelee, että on hyttiseuraa löytynyt.
Tarvitsee kuulemma vain olla suhteellisen selvinpäin, tanssitaitoinen, siististi pukeutunut ja hyväkäytöksinen.

Kaverilla on taipumusta kerskailla kaikilla asioilla ja siksi hieman epäilen.
Hän väittää, että kymmenellä risteilyllä on kaksi kertaa mennyt hyttiin yksin.
Lisäksi on väittänyt, että leikkiin mukaan lähteneet naiset ovat yhtä lukuunottamatta olleet aviovaimoja ja vain kaksi on halunnut yhdynnän kondomin kanssa.

Hieman epäilen hänen tarinoitaan...

Miksi nyt täällä tätä kyselen?

Risteily on varattu. Ja tietysti jännittää mitä tuleman pitää.
Minulle sopisi hyvin vastaavassa puutteessa oleva ikäiseni rouva, mutta juoksenkohan nyt ihan satujen perässä.

Mikä on muiden kokemus laivaelämästä

Iloinen olisin jo ihan mukavasta tanssiseurastakin tai vaikka mukavasta keskustelusta vaikka ei seksiin johtaisikaan.

Mutta jos laivamatkasta tulee yksinäinen niin harmitus on melkoinen.
On elämässä ollut toki suurempiakin pettymyksiä, mutta kun on kaksi vuotta ollut käytännössä ilman niin toki omat odotukset nousevat

Eniten ehkä pelkään, että en ehkä osaa oikein pelata tätä peliä, tehdä aloitetta tai olla tarpeeksi rohkea. En usko olevani tahditon tai härski, vaan pelkään etten osaa viestiä asiaani siinäkään vaiheessa kun kannattaisi. Ei minulla ole mitkään iskurepliikit hallussa. Tuskin nainen aloitetta tekee. Jännittää kuin ensitreffeille mennessä vaikka ei mitään treffejä edes ole....


Mielelläni avaisin tästä keskustelua ja kuulisin kokemuksia niin miehiltä, naisilta, pareilta kuin vaikka laivan henkilöstöltä.

Onko laivojen maine "vapaana seksin kenttänä" totta vai tarua? Ja moraalin vartijoiden kommentteja en kaipaa... Tarkoitus on tuottaa mielihyvää puolin ja toisin, aikuisten kesken.

89

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa tuo kysymys kuulua ennemminkin tuonne avoin suhde tai jopa uskottomuus otsikon alle.

      Kommentoin nyt kuitenkin. Vaikutat järkevältä ja toivotan sinulle onnea matkaan.

      Kaverisi liioittelee, ei siellä jokainen nainen matkusta pöksyt vieraista miehistä märkänä, mutta toki laivalla sattuu ja tapahtuu.

      Mukavaa risteilyä

      • Anonyymi

        Ole onnellinen kun vaimosi noin viisas. Mene ja nauti vielä kun voit, pystyt ja haluat.
        Meillä miehen sairastumisen jälkeen loppui avioelämä. Alkuun sairauden keskellä se oli ok mutta nyt kun tilanne on akuutin vaiheen osalta ohi niin...

        Mieheni ei tulisi koskaan antamaan minulle lupaa toteuttaa halujani muiden kanssa, joten nyt sitten olin sormin onneen.

        En varmasti ole ainoa nainen tai mies tämän tilanteen kanssa ja seksuaalisuuttaan voi onneksi toteuttaa monin tavoin. Sinulle toivotan onnistunutta risteilyä.


    • Anonyymi

      Kyllä laivalla saa pesää jos ei vaan ole epäsiisti, liian humalassa , yli-innokas ja kelpuuttaa sen hieman rehevänkin daamin

    • Anonyymi

      Oletpa suloisen oloinen ukkomies.
      Ei tosiaan kannata käydä kiinni kuin sika limppuun, muista keskustella tai ainakin kuunnella aktiivisesti, katso naisten työporukoita tai naisia jotka liikkeellä kahdestaan.
      Tanssi on aina plussaa. Jos rohkeutesi riittää vältä alkoholia ja muista hygienia.
      Sitten tärkein, pidä se sormus sormessa. Älä ota pois. Siitä on helppoa aloittaa keskustelu.

      Jos me naiset täällä tunnustaisimme, että lähdemme laivalle seikkailumielellä niin olisimme heti avioliitonrikkojia ja huoria. Mutta onhan meitä jotka ovat syystä tai toisesta kotona ilman seksiä, kaltaisiasi naisia. Varmasti täälläkin joku pian kommentoi ja haukkuu minut ties miksi...

      Yhden yön jutuissa on mahdollisuus saada hyvää seksiä kun puhuu toiveistaan ja tilanteestaan suoraan sen jälkeen kun se on esim. tanssilattialla esiin otettu. Ei siis se.
      Vaan asia.

      Olisipa kiva jos sattuisimme samalle laivalle:) Koska olet menossa ja millä laivalla.

      Tiitu46

      • Anonyymi

        Iso peukku tiitulle!


      • Anonyymi

        Upea nainen olet, Tiitu!


    • Anonyymi

      Ensinnäkin: Aloitteellinen kannattaa olla aina, laivalla tai maissa. Tosin vanhemmat naiset ovat itse aloitteellisempia kuin nuoremmat naiset ja tavallisemman näköiset aloitteellisempia kuin paremmannäköiset.

      Aloitteen ei tarvitse olla mitään ihmeellistä, mutta pientä jutunjuurta on syytä löytää. Tanssiin hakeminen on tietysti luontainen tapa osoittaa kiinnostusta ja tehdä aloite ja jatkaa tutustumista siinä. Sitten on tietysti syytä tehdä aloite vaikkapa yhteiseen pöytään siirtymiseen ja hyttiin "drinksulle" siirtymiseen.

      Naiset pitävät itsevarmoista miehistä, mutta itsevarmuus ei saa ollä öykkäriyttä.

      Toiseksi. Kyllä laivalla ainakin naisten käytös on vapaamielisempää kuin maissa- Luulen, että ajatuksena on, että siellä on näkemässä vain tarkasti rajattu joukko ihmisiä ja jatkoillekin on paikka varattuna. Jos vaikka joku Lohjalainen menee kotikaupunkinsa ravintolaan, on siellä luultavasti tuttuja näkemässä ja useimmiten kotonakin odotetaan baarin jälkeen kotiin, jonne on hankala mennä vieraalta mieheltä tuoksuvana,

      Kolmanneksi. Minun kekemukseni on, että baareissa liikkuu todella paljon naimisissa olevia naisia jotka antautuvat vähintään kiihkeään suuteluun ja aamuyöstä menevät miestensä viereen nukkumaan todistettuaan itselleen olevansa yhä haluttuja ja seksikkäitä. Kuinka moni noista sitten lähtisi laivalla hyttiin, niin veikkaan, että aika moni.

      -masturbo-

    • Anonyymi

      Kyllähän se vahvasti on juuri noin. Laiva on rajattu alue ja kaikilla on sänky odottamassa.
      Ketkä sitten menevät kenenkin hyttiin on aina tapauskohtaista.

      Usein jos matkassa kaksi vanhempaa rouvaa niin ovat myös etukäteen sopineet , että mitä laivalla tapahtuu se laivalle jää. Ovat etukäteen sopineet, että jos tilaisuus ja sopiva mies kohdalle osuu niin toinen varmistaa ja hyväksyy miehen ja sitten on menoa.
      Ovat vaitiolotaitoisia ja solidaarisuus toisilleen. Tietävät tasan tarkkaan toistensa seksittömän tai epätyydyttävän tilanteen kotona..

      Minulla on käynyt sellainenkin tuuri, että olen viettänyt todella ikimuistoisia hetkiä kahden juurikin 40 -50 vuotiaan rouvan kanssa laivalla. Siis jatkoille tuli molemmat ja yksi asia johti toiseen.

      Estotonta, kiihkeää ja mutkatonta aikuisten kivaa. Lämmöllä muistelen näitä kahta rouvaa. Toinen rehevä ja lämmin, estoton luomu, joka ejakuloi ja itki kun sai. Toinen ikäisekseen timmi ja trimmattu ja jopa hieman dominoiva. Uskomaton yö.

      Vinkkinä: kaikilla laivoilla on hyttejä joissa parisänky. Sen verran kannattaa varausta tehdessä satsata. Kun flaksi käy on kunnon sängyssä paljon mukavampi peuhata kuin kerrossängyn "laverilla".

      Olisi mahtavaa lukea lisää myös rouvien kommentteja laivamatkoista. Tiitulle täydet pisteet rehellisyydestä ja kannustuksesta.

      Onnea matkaan ja mukavia tuulia.

      • Anonyymi

        Vai sellainen tuuri, että kaksi rouvaa jotka ystäviä antoivat sinulle molemmat yhtäaikaa.
        Kukkuu! Ei voisi vähemmän epäuskottavaa laivakertomusta keksiä.
        Ketjun aloittajalla sen sijaan saattaa olla mahdollisuuksia saada naista laivalla


      • Anonyymi

        TROLLI!


    • Anonyymi

      Kiitos kaikille vastanneille. Olen keskustelun aloittaja. Matka on varattu Hki -Tukholma 29.11. Silja C hytti, ei ikkunaa mutta vuoteet voi vetää yhteen.

      Ajattelin ettei vastauksia tule, naisilta ainakaan. Tuli ja olen kovin otettu. Kiitos myötämielisyydestä ja todella hyvistä vinkeistä.

      Luulin, että jos joku kertoo kokemuksistaan niin se helpottaisi jännitystä.
      Kävi päinvastoin: jännittää kuin oravaa!
      Ehkä se on hyväkin merkki.

      Vaimo tietää, että olen risteilyllä ja vaikka ei ääneen sanota niin tietää myös minkälaista kalaa olen mereltä pyytämässä.

      Katsotaan miten äijän käy...

      • Anonyymi

        Hihh, veikkaan tungosta ………...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihh, veikkaan tungosta ………...

        Hyttinumero vain uupui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyttinumero vain uupui.

        Mikään ei pysy salassa.
        Näin sen unessa, lupaan pitää omana tietonani ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyttinumero vain uupui.

        Ärsyttävää. Ei laivalla saa naista yhtään sen helpommin kuin muuallakaan. Ja nuo jutut puutteessa olevista rouvista on ihan kukkua. Tanssimaan voit päästä ja juttelemaan, mutta eipä ole vielä tullut yhtään rouvaa joka olisi lähtenyt edes jatkoille hyttiin.
        Ja on tullut jo ihan työn puolesta noilla laivoilla seilattua todella paljon.

        Ajattelin vaan kertoa totuuden. Ettet pety.

        Ja nuo muka naiset jotka kirjoittaa tänne, että antaisin kyllä ovat vaan kiusaamisesta nauttivia.. Jos ei pesää tule kotona niin rahalla saat varmasti ammattilaiselta.

        Mutta unohda nyt hyvä mies nämä laivalla saa kun siisti ja tanssitaitoinen jutut


    • Anonyymi

      Jos olisin etsimässä yhden illn seuraa, hakisin juuri sinun kaltaistasi miestä!
      Sivistynyt hyväkäytöksinen mies on kysyttyä kamaa, hauskaa ristelyä!

      • Anonyymi

        Kuin myös ;)

        Hieno ketju luettavaksi kaiken kaikkiaan, toivotan onnea matkaan ja hieman "myrskyä" !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös ;)

        Hieno ketju luettavaksi kaiken kaikkiaan, toivotan onnea matkaan ja hieman "myrskyä" !

        Ihanan reiluja suloisia kypsiä naisia kertomassa haluista toiveistaan. Kiihoittavaa lukea teidän toiveita, joten lisää niitä. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan reiluja suloisia kypsiä naisia kertomassa haluista toiveistaan. Kiihoittavaa lukea teidän toiveita, joten lisää niitä. Kiitos.

        Mikäs siinä sitten, saamasi pitää.
        Olen lukenut kirjoituksiasi aiheesta melko tarkalla silmällä ja kuunnellut itseäni melko tarkalla korvalla.
        Luettuani tuon varustelistan, tulin tulokseen että olet parrakas insinööri, niin miksikö tulin tulokseen, sen varmasti ymmärrät melko vähin vaivoin ;)
        Voisit muuten pyytää vielä matkaevääksi vaimoltasi suosituslistan, se varmasti mahtuu siihen matkalaukun ylimmäiseen taskuun, josta se on helppo ottaa esille tarvittaessa.

        Minut tunnistat laivalla siitä, kun mitä ilmeisimmin tulet pokkaamaan,(ei pokaamaan ihan vielä) nyökkään kutsuusi ja lähdemme kohti parkettia.
        Seuraavaksi kysyt metelin keskellä esim, käytkö täällä usein. Kysy mitä kysyt tai aloita keskustelu miten tahansa, minun vastaukseni ensimmäiseen repliikkiin on. Lähes huutaen, OLETKO ISÄNMAALLINEN MIES.
        Siitä minut tunnistat;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä sitten, saamasi pitää.
        Olen lukenut kirjoituksiasi aiheesta melko tarkalla silmällä ja kuunnellut itseäni melko tarkalla korvalla.
        Luettuani tuon varustelistan, tulin tulokseen että olet parrakas insinööri, niin miksikö tulin tulokseen, sen varmasti ymmärrät melko vähin vaivoin ;)
        Voisit muuten pyytää vielä matkaevääksi vaimoltasi suosituslistan, se varmasti mahtuu siihen matkalaukun ylimmäiseen taskuun, josta se on helppo ottaa esille tarvittaessa.

        Minut tunnistat laivalla siitä, kun mitä ilmeisimmin tulet pokkaamaan,(ei pokaamaan ihan vielä) nyökkään kutsuusi ja lähdemme kohti parkettia.
        Seuraavaksi kysyt metelin keskellä esim, käytkö täällä usein. Kysy mitä kysyt tai aloita keskustelu miten tahansa, minun vastaukseni ensimmäiseen repliikkiin on. Lähes huutaen, OLETKO ISÄNMAALLINEN MIES.
        Siitä minut tunnistat;)

        Kas, oikea salasanakin tuli siinä. En nyt paljasta, kenen 😁


      • Anonyymi

        Onkohan aloittaja pantu arestiin ☺🤔


    • Anonyymi

      On siinä onnea että jollakin vaimo joka antaa luvan toteuttaa mielihalujaan kodin ulkopuolella. Meillä puoliso sanoutui irti seksistä ja on kieltänyt minua olemasta kenenkään kanssa tai muuten saan katua. Eli ei seksiä kotona eikä kodin ulkopuolella, tämä on naisen kanta, eroa en mieti taloudellisen tiulanteen kanalta.

      • Anonyymi

        Voi, voi. Kyllä parisuhde kestää vaikka mitä, jos on keskinäinen kunnioitus toista kohtaan molemmilla. Tosiasia on se, että kukaan ei ole toisen omaisuutta ja elämän innostus on mukava säilyttää mahdollisimman pitkään.

        Itse en kyllä pelkän seksin perässä kulje. Eikä elämässäni ole montaa miestä ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi. Kyllä parisuhde kestää vaikka mitä, jos on keskinäinen kunnioitus toista kohtaan molemmilla. Tosiasia on se, että kukaan ei ole toisen omaisuutta ja elämän innostus on mukava säilyttää mahdollisimman pitkään.

        Itse en kyllä pelkän seksin perässä kulje. Eikä elämässäni ole montaa miestä ollutkaan.

        20v yhdessä ja olematon seksielämä : (
        Olen alkuun vihjaillut,myöhemmin useinkin maininnut nopean laukeamiseni(jälleen kerran)
        jälkeen vaimolle,että pitäisi hankkia hänelle kunnon panomies. Vaimo ei kuitenkaan ole ajatuksesta innostunut,vaan kommentti on:’oma riittää’... Ihmettelen itse,että mihin? Kyllä,kieli ja paljon leluja on,mutta nopea lauleamiseni ’massntaa’ jo etukäteen,ehkä tulee jonkun näköisiä suorituspaineitakin?,kun ei välttämättä jäykisty kunnolla : ( Itseä em. asetelma miellyttäisi(ja kiihottaisikin),että olisi vanhempi sinkku/leskimies,jonka kanssa pitkä ’suhde’, mies päsisi taas toteuttamaan seksuaalisuuttaan ja vaimo saisi aitoa pidempään,kun itse pystyn antamaan...
        Mitä mieltä tällaisesta ajattelusta? t.um54H:ki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20v yhdessä ja olematon seksielämä : (
        Olen alkuun vihjaillut,myöhemmin useinkin maininnut nopean laukeamiseni(jälleen kerran)
        jälkeen vaimolle,että pitäisi hankkia hänelle kunnon panomies. Vaimo ei kuitenkaan ole ajatuksesta innostunut,vaan kommentti on:’oma riittää’... Ihmettelen itse,että mihin? Kyllä,kieli ja paljon leluja on,mutta nopea lauleamiseni ’massntaa’ jo etukäteen,ehkä tulee jonkun näköisiä suorituspaineitakin?,kun ei välttämättä jäykisty kunnolla : ( Itseä em. asetelma miellyttäisi(ja kiihottaisikin),että olisi vanhempi sinkku/leskimies,jonka kanssa pitkä ’suhde’, mies päsisi taas toteuttamaan seksuaalisuuttaan ja vaimo saisi aitoa pidempään,kun itse pystyn antamaan...
        Mitä mieltä tällaisesta ajattelusta? t.um54H:ki

        Melkoisen sairasta ajattelisin näin. Sanoin sen myös omalleni, kun tuollaista ehdotti. Sanoin vain, että minulle täydellisin on sinun housuissasi ja jos se ei sinulle riitä, niin ei voi sitten mitään.


    • Anonyymi

      Naimisissa ollessa houkutteli vihreämpi ruoho aidan toisella puolella. Jos on hiljattain eronnut, niin yhden illan juttu -seksi itkettää. Lisäksi toisen kaikki ominaisuudet kummastuttaa ja aivan kuin etsimällä etsii virheitä. Sitä kaipaa tuttua ja turvallista exää. Jos on vasta eronnut ja villiintynyt vapaudesta, niin suostuu kaikkeen mitä toinen ehdottaa. Siitä tulee hämmentynyt olo jälkeenpäin. Kun vuosia kuluu, niin kummallista kyllä sitä viihtyy yksikseen eikä tarvitse miestä.

    • Anonyymi

      Eron jälkeen olen päätynyt kaksi kertaa sänkyyn, toinen baari-illan päätteeksi ja toinen yllätys yllätys laivalla. Molemmat kokemukset olivat lopulta enemmän epämiellyttäviä.
      Ensimmäinen mies oli kovakourainen ja toinen taas lähes neuvoton.

      En tietenkään tunne ketjun aloittanutta miestä, mutta antamasi kuvan perusteella haluaisin varmasti tutustua sinuun enemmän ja kuka ties....

      Hyvää risteilyä, palaathan tänne kertomaan miten kävi

      Mielialkoitehdä 55

    • Anonyymi

      Olen aloittaja. Mahtavaa. Kommentit kantavat, olen tavallaan jo matkalla ja rohkaistumassa toteuttamaan halujani jos löydän vastaparin


      Tuli tosiaan laitettua lähes kaikki koordinaatit, mutta en minä ajatellut sitä tai tätä avautumista minään mainospuheena. Päinvastoin. Kun on kaksi vuotta vain kuvitellut miltä naisen iho, ilo, huulet, kosketus tuntuisi niin tilanne on paitsi kiihottava myös hyvin hyvin hämmentävä. En minä ole mikään panomies tai macho. Seksiltä en odota mitään muuta kuin molemminpuolista iloa ja nautintoa. En kummallisuuksia, en akrobatiaa.

      Toki myönnän, että minulla on jokin toive jos seksiin päädytään. Mutta ei sekään mikään pakkomielle ole. Hitto, kerrotaan nyt sekin. Koko avioliittomme aikana, vielä silloinkin kun seksiä oli, emme koskaan harrastaneet ns. takaapäin. Vaimo sanoi, että ei pidä siitä ja kunnioitan tätä. Siksi tuo asento on mielessäni noussut jonkinlaiseksi visuaalisesksi temppeliksi jota haluaisin katsoa, koskea, tulla hitaasti sisään... Kaikkea minä tänne kirjoitan, jokohan positiiviset kommentit loppuivat tämän jälkeen:)

      Sykähdyttää koko kehossa ja mielen sopukoissa kun jo useampi nainen on viestinyt positiivisesti.

      Nyt olen kuin nuori poika joka miettii mitä pitää pakata mukaan kun lähtee kahdeksi yöksi yökylään.

      Hammasharja ja tahna
      Särkylääkkeitä
      Monitoimilinkkari ( aina voi tarvita)
      Miehistä hajusteitetta:)
      Kolmet sukat
      Kolmet uudet bokserit
      Tanssikengät
      Farkut
      Suorat housut
      T paita
      Pari kauluspaitaa
      Pikkutakki
      Kävelykengät
      Sateenvarjo
      Kevyttoppataki
      Kirja (jos aika käy kuitenkin yksinäiseksi)
      Jokin lämmin paita
      Hierontaöljyä (toiveikkaana)
      Tablet ja kaijutin (musiikki on aina kivaa, vaikka olisikin yksin)
      Kondomeja (siitä onkin aikaa kun olen niitä ostanut)

      Herää toiveita mutta myös pelkoja:
      Jos tulen torjutuksi
      Jos en tule torjutuksi
      Entä jos tosipaikan tullen jännitän niin paljon ettei seisoisi
      Entä jos seisoo jo ennen kuin ollaan edes päästy hyttiin

      Miten voi melkein 60 vuotias mies muuttua omien odotustensa kanssa 15 vuotiaaksi jälleen!

      • Anonyymi

        Tuskinpa se kypsää naista häiritsee mikäli miehellä seisoo jo esim, tanssiessa hitaita. Tuskin nainen siitä pahastuu vaan päinvastoin. Odotan jatkoa mielenkiinnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa se kypsää naista häiritsee mikäli miehellä seisoo jo esim, tanssiessa hitaita. Tuskin nainen siitä pahastuu vaan päinvastoin. Odotan jatkoa mielenkiinnolla.

        Suurin osa ei pahastu vaan päinvastoin, haluavat testata miehen sängyssä, joillakin saattaa mennä herne nenään


      • Anonyymi

        Kyllä se on tuon ikäiselle ihan kunnioitettavaa, jos seisoo ikään kuin itsestään.

        Muuten epäilen, että olet hiukan yksinkertainen. Laittaa nyt pakkauslista tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on tuon ikäiselle ihan kunnioitettavaa, jos seisoo ikään kuin itsestään.

        Muuten epäilen, että olet hiukan yksinkertainen. Laittaa nyt pakkauslista tänne.

        Naisten viestejä lukiessa alkaa patukka paisumaan ihan itsestään kuivalla maalla. Saati miten olisikaan jos vielä laivalla naisen lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on tuon ikäiselle ihan kunnioitettavaa, jos seisoo ikään kuin itsestään.

        Muuten epäilen, että olet hiukan yksinkertainen. Laittaa nyt pakkauslista tänne.

        Tuo pakkauslista kertoo aika paljon ja tavallaan nerokasta laittaa se tänne.
        Eläkkeellä oleva upseeri?
        Miksei insinöörikin
        Vastuuntuntoinen.
        Kirja? Mikälaista kirjallisuutta?
        Jos todella osaat tanssia ja olet fiksu niin varmasti saisit minulta niin edestä kuin takaa:)
        Tuo visuaalinen temppeli oli jo siinä rajoilla, että yhtäaikaa nauratti ja kiihotti
        Pidä vaan se sormus sormessa, ja en minä ainakaan panisi pahakseni jos miehuutesi osoittaisi omaa tahtoaan jo tanssiessa.
        Rintava rouva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pakkauslista kertoo aika paljon ja tavallaan nerokasta laittaa se tänne.
        Eläkkeellä oleva upseeri?
        Miksei insinöörikin
        Vastuuntuntoinen.
        Kirja? Mikälaista kirjallisuutta?
        Jos todella osaat tanssia ja olet fiksu niin varmasti saisit minulta niin edestä kuin takaa:)
        Tuo visuaalinen temppeli oli jo siinä rajoilla, että yhtäaikaa nauratti ja kiihotti
        Pidä vaan se sormus sormessa, ja en minä ainakaan panisi pahakseni jos miehuutesi osoittaisi omaa tahtoaan jo tanssiessa.
        Rintava rouva

        Waude!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa se kypsää naista häiritsee mikäli miehellä seisoo jo esim, tanssiessa hitaita. Tuskin nainen siitä pahastuu vaan päinvastoin. Odotan jatkoa mielenkiinnolla.

        Ei kai se tanssiessa sentään eteen ota ellei ole hidas kappale ja ellei nainen anna singnaalia, että kiinnostusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se tanssiessa sentään eteen ota ellei ole hidas kappale ja ellei nainen anna singnaalia, että kiinnostusta on.

        Nimenomaan hitailla se ottaa herkästi eteen, varsinkin mikäli nainen miellyttää. Siinä halu herää ja estot katoaa lantioiden hieroessa vasten toista. Tanssi hyvää esileikkiä, enteilee tulevaa huippua. Kokenut 60mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa ei pahastu vaan päinvastoin, haluavat testata miehen sängyssä, joillakin saattaa mennä herne nenään

        Minä ainakin suhtautuisin pelkästään positiivisesti jos jo tanssiessa tuntisin miehen kovettuvan. Olet kuitenkin jo lähes 60. Nuorilla pojilla kyllä kovettuu mutta mieluummin haluaisin ikäistäni seuraa. Sehän on vain luonnollista jos ottaa eteen ja kyllä minä sen niin ottaisin ja olisin jopa imarreltu.
        Totuus kuitenkin on että kun jatkoille lähtee yli 50 vuotiaan miehen kanssa niin usein on sitten semmoinen letku, että sitä saa lutkuttaa ja vatkata koko yön.. Mies kyllä saa mutta oma nautinto on vähän niin ja näin. Ovat vielä usein kiusallisia tilanteita ja sitten pitää lohduttaa ja silitellä "Ei ole kyllä koskaan ennen käynyt näin, aina on seissyt". Eipä nuo nolot selittelyt paljon omaa kostumista tai halukkuutta edistä. Joten älä sitä pelkää jos tanssiessa jo osoitat miehistä kuntoasi. En usko, että yksikään yli 40 vuotias nainen tästä paljastuu, päinvastoin.
        Jos nainen ei ole hakemassa seksiseuraa niin ei ehkä jatka tanssia ja tutustumista, jos taas on niin tuosta on hyvä jatkaa. Vaikka en olisi hakemassakaan seksiä niin ei minulla ainakaan menisi herne nenään, enkä tekisi asiasta numeroa. Eipä vaan ole koskaan osunut kohdalle.
        Eikä kukaan nainen kehtaa kysyä suoraan, että ottaako sinulla varmasti eteen.
        Leskirouva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin suhtautuisin pelkästään positiivisesti jos jo tanssiessa tuntisin miehen kovettuvan. Olet kuitenkin jo lähes 60. Nuorilla pojilla kyllä kovettuu mutta mieluummin haluaisin ikäistäni seuraa. Sehän on vain luonnollista jos ottaa eteen ja kyllä minä sen niin ottaisin ja olisin jopa imarreltu.
        Totuus kuitenkin on että kun jatkoille lähtee yli 50 vuotiaan miehen kanssa niin usein on sitten semmoinen letku, että sitä saa lutkuttaa ja vatkata koko yön.. Mies kyllä saa mutta oma nautinto on vähän niin ja näin. Ovat vielä usein kiusallisia tilanteita ja sitten pitää lohduttaa ja silitellä "Ei ole kyllä koskaan ennen käynyt näin, aina on seissyt". Eipä nuo nolot selittelyt paljon omaa kostumista tai halukkuutta edistä. Joten älä sitä pelkää jos tanssiessa jo osoitat miehistä kuntoasi. En usko, että yksikään yli 40 vuotias nainen tästä paljastuu, päinvastoin.
        Jos nainen ei ole hakemassa seksiseuraa niin ei ehkä jatka tanssia ja tutustumista, jos taas on niin tuosta on hyvä jatkaa. Vaikka en olisi hakemassakaan seksiä niin ei minulla ainakaan menisi herne nenään, enkä tekisi asiasta numeroa. Eipä vaan ole koskaan osunut kohdalle.
        Eikä kukaan nainen kehtaa kysyä suoraan, että ottaako sinulla varmasti eteen.
        Leskirouva

        Mikään ei ole ikävämpää kuin se jos on itse ihan valmis ja sitten onkin miehellä ihan vellimuna. Sitä ei saa sisään missään asennossa ja jos saa niin tuntuu vaan epämiellyttävältä.
        Toiveissa ollut nautinto karkaa ja mielikuvat loittonevat etäälle. Jää saamati


    • Anonyymi

      Älä sitten pyörry ja muksauta päätäsi visuaaliseen temppeliin astuessa 😼

      • Anonyymi

        On tuossa riski että joku paikka naksahtaa sijoiltaan fyysisesti tai henkisesti, positiivisesti tai negatiivisesti, jos monen vuoden odotuksen jälkeen pääsee edes temppelin ovelle saati sisään:)

        Toivottavasti onnistuu ja meri-ilmasto tuottaa suolaista kosteutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuossa riski että joku paikka naksahtaa sijoiltaan fyysisesti tai henkisesti, positiivisesti tai negatiivisesti, jos monen vuoden odotuksen jälkeen pääsee edes temppelin ovelle saati sisään:)

        Toivottavasti onnistuu ja meri-ilmasto tuottaa suolaista kosteutta

        Jos nyt ihan totta puhutaan, niin useammin kuin kerran on itse kukin mennyt pienesti ylikierroksille temppelin näkymistä. Pyörtymisen toki kiistän. 😼


    • Anonyymi

      Wau

    • Anonyymi

      P....u takaapäin = visuaalinen temppeli. Aivan huikean hienosti kuvattu.

      • Anonyymi

        Olen keskustelun avajaaja, enpä arvannut saavani näinkin vilkasta ja hyvää keskustelua aikaiseksi. Kiitos kaikille osallistuneille.
        Risteilyyn ei ole enää paljon aikaa ja viikon kuluttua olen viisaampi. Nyt koen, että olen tänne jonkinlaisen asiallisen raportin velkaa tulevista tapahtumista. Yksityiskohtaiset tiedot pidän tietysti visusti vain asianomaisten tiedossa. Mutta yleisellä tasolla voin kertoa miten meni.

        Muutama kommentti keskusteluun, en ole upseeri, enkä insinööri.
        Sinä joka huutaen kysyt olenko isänmaallinen? Miksi niin hyökkäävä?
        Isänmaallisuus hm... Olen toki ja arvostan tätä maata, mutta ehkä juuri siksi, että olen tehnyt työurani viimeiset vuodet ns. kansainvälisissä tehtävissä. Osaan arvostaa meidän kieltä, kulttuuria ja historiaa mutta arvostan myös muita kulttuureja.

        En ole myöskään arestissa. Ja kyllä, minulla on tosiaan viisas vaimo jonka suostumuksella lähden laivalle.

        Olen tosiaan pian 60 vuotias ja libidoni on vahva yhä. Tiedän kuitenkin ikäni, enkä ole enää mikään poikanen. Tunnelma on odottava ja paljon mietin tilannetta miltä uusi tuntematon ihminen tuntuisi. Miten mieleni ja kehoni reagoisi.

        Naisen ulkonäkö ei ole keskeistä, mutta aikuinen nainen pitää olla.

        Yksi asia mikä minulle olisi ja turn off on täysin ajeltu alapää. Se ei vaan sytytä minua.
        Aikuinen nainen on syötävä karvoineen päivineen, siistitty toki saa olla:)

        Sormuksen olen päätynyt pitää sormessa, reilu peli, ei oikeastaan edes ole käynyt mielessä ottaa pois. Ei taitaisi edes irrota.

        Mutta nyt lähden lenkille ja sitten saunaan.

        Hyvää Joulun odotusta kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskustelun avajaaja, enpä arvannut saavani näinkin vilkasta ja hyvää keskustelua aikaiseksi. Kiitos kaikille osallistuneille.
        Risteilyyn ei ole enää paljon aikaa ja viikon kuluttua olen viisaampi. Nyt koen, että olen tänne jonkinlaisen asiallisen raportin velkaa tulevista tapahtumista. Yksityiskohtaiset tiedot pidän tietysti visusti vain asianomaisten tiedossa. Mutta yleisellä tasolla voin kertoa miten meni.

        Muutama kommentti keskusteluun, en ole upseeri, enkä insinööri.
        Sinä joka huutaen kysyt olenko isänmaallinen? Miksi niin hyökkäävä?
        Isänmaallisuus hm... Olen toki ja arvostan tätä maata, mutta ehkä juuri siksi, että olen tehnyt työurani viimeiset vuodet ns. kansainvälisissä tehtävissä. Osaan arvostaa meidän kieltä, kulttuuria ja historiaa mutta arvostan myös muita kulttuureja.

        En ole myöskään arestissa. Ja kyllä, minulla on tosiaan viisas vaimo jonka suostumuksella lähden laivalle.

        Olen tosiaan pian 60 vuotias ja libidoni on vahva yhä. Tiedän kuitenkin ikäni, enkä ole enää mikään poikanen. Tunnelma on odottava ja paljon mietin tilannetta miltä uusi tuntematon ihminen tuntuisi. Miten mieleni ja kehoni reagoisi.

        Naisen ulkonäkö ei ole keskeistä, mutta aikuinen nainen pitää olla.

        Yksi asia mikä minulle olisi ja turn off on täysin ajeltu alapää. Se ei vaan sytytä minua.
        Aikuinen nainen on syötävä karvoineen päivineen, siistitty toki saa olla:)

        Sormuksen olen päätynyt pitää sormessa, reilu peli, ei oikeastaan edes ole käynyt mielessä ottaa pois. Ei taitaisi edes irrota.

        Mutta nyt lähden lenkille ja sitten saunaan.

        Hyvää Joulun odotusta kaikille.

        Niin, minä joka huutaen kysyn tanssilattialla isänmaallisuudestasi...
        Siitä yksinkertaisesta syystä joudun huutamaan koska muuten et kuule.

        Insinööri tuli mieleeni kun katsoin säntillistä pakkauslistaasi, parrakkaaksi ajattelin koska en huomannut parran-ajovälineitä.
        Kivaa reissua!
        Lupaan olla kertomatta julkisuuteen hyttisi numeron;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä joka huutaen kysyn tanssilattialla isänmaallisuudestasi...
        Siitä yksinkertaisesta syystä joudun huutamaan koska muuten et kuule.

        Insinööri tuli mieleeni kun katsoin säntillistä pakkauslistaasi, parrakkaaksi ajattelin koska en huomannut parran-ajovälineitä.
        Kivaa reissua!
        Lupaan olla kertomatta julkisuuteen hyttisi numeron;)

        Parrakas meni oikein:) Hyvin päätelty. Kenen kanssa olet matkassa?
        Utelen jo, alkoi kiinnostaa... Aikuinen nainen...tanssitaitoinen... naimisissa kuka ties?
        Kuka antaa, kuka saa mutta viestissäsi on kiihottava lupaus... jos se toteutuu niin saamasi saat pitää, jos niin tahdot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parrakas meni oikein:) Hyvin päätelty. Kenen kanssa olet matkassa?
        Utelen jo, alkoi kiinnostaa... Aikuinen nainen...tanssitaitoinen... naimisissa kuka ties?
        Kuka antaa, kuka saa mutta viestissäsi on kiihottava lupaus... jos se toteutuu niin saamasi saat pitää, jos niin tahdot.

        Yess. Tiedän että päätelmäni osuvat nappiin ysikasi%

        Asiaan.
        Useinmiten reissaan ystävättäreni kanssa näitä ns. Pikkureissuja.
        Voin esitellä meidät, nyt näinä kiihkeinä ay neuvottelu aikoina , emme kuulu kyseiseen liittoon.
        Liittomme on SFl

        Päättele siitä, lisään että yhteisikämme on alle 100.
        Kysymys kuuluu...
        Miten toimit meidän kahden kanssa?
        Riitätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parrakas meni oikein:) Hyvin päätelty. Kenen kanssa olet matkassa?
        Utelen jo, alkoi kiinnostaa... Aikuinen nainen...tanssitaitoinen... naimisissa kuka ties?
        Kuka antaa, kuka saa mutta viestissäsi on kiihottava lupaus... jos se toteutuu niin saamasi saat pitää, jos niin tahdot.

        Ruotsinsuomalaiset isänmaalliset urheilevat aikuiset naiset:)
        Pakko myöntää, että ruotsinsuomalaiset ovat luonnostaan sivistyneempiä ja vapautuneempia kuin me valtaväestön edustajat.

        Riittävyyteni kahdelle riippuu niistä toiveista tai vaateista mitä minuun kohdistetaan.
        Jos tarkennat toiveita niin voin paremmin vastata ja varautua tulevaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinsuomalaiset isänmaalliset urheilevat aikuiset naiset:)
        Pakko myöntää, että ruotsinsuomalaiset ovat luonnostaan sivistyneempiä ja vapautuneempia kuin me valtaväestön edustajat.

        Riittävyyteni kahdelle riippuu niistä toiveista tai vaateista mitä minuun kohdistetaan.
        Jos tarkennat toiveita niin voin paremmin vastata ja varautua tulevaan

        Sivuhuom.
        SFL
        Suomen Farmasialiitto esim.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuhuom.
        SFL
        Suomen Farmasialiitto esim.

        Suomen Frisbeegolf Liitto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinsuomalaiset isänmaalliset urheilevat aikuiset naiset:)
        Pakko myöntää, että ruotsinsuomalaiset ovat luonnostaan sivistyneempiä ja vapautuneempia kuin me valtaväestön edustajat.

        Riittävyyteni kahdelle riippuu niistä toiveista tai vaateista mitä minuun kohdistetaan.
        Jos tarkennat toiveita niin voin paremmin vastata ja varautua tulevaan

        Täydellistä........

        👄💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydellistä........

        👄💞

        ............matka jatkuu
        👄💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ............matka jatkuu
        👄💃

        Olisi mukavaa kuulla hieman enemmän... miten ilta laivalla eteni...kohtasitteko tanssilattialla? Aukesiko visuaalisen temppelin ovet jo menomatkalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukavaa kuulla hieman enemmän... miten ilta laivalla eteni...kohtasitteko tanssilattialla? Aukesiko visuaalisen temppelin ovet jo menomatkalla?

        Ap kommentoi kun palaa tähän maailmaan ;)

        Älkää kiirehtikö...….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuhuom.
        SFL
        Suomen Farmasialiitto esim.

        Se oli SFI ei SFL!


    • Anonyymi

      Sekä vaimosi että sinä vaikutatte järkeviltä ihmisiltä ilman turhaa draamaa. Käytännössä jokainen löytää jonkinlaista seuraa, mikäli sellaista lähtee etsimään. Kotikuvionne on nyt stabiili, mutta mitäs jos "vapaillasi" rakastut oikeasti ja tunteet sattuvat olemaan molemminpuolisia? Sopisiko ero tuossa tilanteessa vaimollesi? Yleensä siinä kohtaa viimeistäään tulee p*skaa tulettimeen oikein perusteellisesti. Kannattaa miettiä etukäteen.

      • Anonyymi

        Hei

        Tuskin mies rakastuu jos on 59 vuotias ja tavoite on toteuttaa vain omia halujaan.
        Tuo SFL esim. on niin suoraviivainen, että ei siinä fyysisen nautinnon hakemisen väliin, taakse, eteen saati ennen tai jälkeen panon jää pienintäkään tilaa rakastumiselle

        Halut on hiirelläkin ja niiden ajamana juostaan kuin kissaa karkuun pitkin laivan kansia, kunnes "karviainen mirri" lopulta syö omansa ja homma on ohi. Ei siinä rakastumisen vaaraa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei

        Tuskin mies rakastuu jos on 59 vuotias ja tavoite on toteuttaa vain omia halujaan.
        Tuo SFL esim. on niin suoraviivainen, että ei siinä fyysisen nautinnon hakemisen väliin, taakse, eteen saati ennen tai jälkeen panon jää pienintäkään tilaa rakastumiselle

        Halut on hiirelläkin ja niiden ajamana juostaan kuin kissaa karkuun pitkin laivan kansia, kunnes "karviainen mirri" lopulta syö omansa ja homma on ohi. Ei siinä rakastumisen vaaraa ole.

        Hieno analyysi...………

        SFL


    • Anonyymi

      Laiva taitaa jo uida kohti Helsinkiä.
      Täällä kaikki odottaa henkeä pidätellen aloittajan raporttia onko jotain muutakin uitettu , missä ja miten vai tuliko vesiperä

    • Anonyymi

      Kaikkein viisaimmin avaaja olisi toiminut, jos olisi ottanut sen risteilyn vaimonsa kanssa ja pannut parastaan. Taitaa olla melko taitamaton kaveri, kun vaimo on noin välipitämätön.

      • Anonyymi

        Kuinka paljon siitä olisi ollut kirjoitettavaa...…

        Pitää ottaa huomioon että palstoilla pelaillaan ja katsellaan ……..

        SFL /kuten muutama muukin kommentti ;)


      • Anonyymi

        Naisen välinpitämättömyys ei yleensä liity suoraan miehen taitoihin. Tutkimusten mukaan nainen ennen pitkää menettää seksuaalisen kiinnostuksensa miestään kohtaan -- jos sitä koskaan olikaan. Vaihtelu on suurta, mutta tyypillinen aika on noin puolitoista vuotta suhteen alusta. Koska nainen kuitenkin rakastaa miestä ja haluaa pitää kiinni suhteesta, hän saattaa jatkaa velvollisuusseksiä vuosien ajan. Hän saattaa miettiä, mikä hänessä on vikana, ja tuntea syyllisyyttä tai sääliä miestään kohtaan.

        Vuosien velvollisuusseksi vaihtuu vastenmielisyydeksi ja yleensä myös halveksunnaksi ja katkeruudeksi joko omaa itseä tai miestä kohtaan.

        Toisin kuin mies nainen on yleensä ihan tyytyväinen seksittömään elämäänsä. Tilanne muuttuu, jos nainen ihastuu toiseen mieheen tai alkaa kaivata uutta ihastusta. Yhtäkkiä nainen löytää halunsa mutta se ei kohdistu enää aviomieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen välinpitämättömyys ei yleensä liity suoraan miehen taitoihin. Tutkimusten mukaan nainen ennen pitkää menettää seksuaalisen kiinnostuksensa miestään kohtaan -- jos sitä koskaan olikaan. Vaihtelu on suurta, mutta tyypillinen aika on noin puolitoista vuotta suhteen alusta. Koska nainen kuitenkin rakastaa miestä ja haluaa pitää kiinni suhteesta, hän saattaa jatkaa velvollisuusseksiä vuosien ajan. Hän saattaa miettiä, mikä hänessä on vikana, ja tuntea syyllisyyttä tai sääliä miestään kohtaan.

        Vuosien velvollisuusseksi vaihtuu vastenmielisyydeksi ja yleensä myös halveksunnaksi ja katkeruudeksi joko omaa itseä tai miestä kohtaan.

        Toisin kuin mies nainen on yleensä ihan tyytyväinen seksittömään elämäänsä. Tilanne muuttuu, jos nainen ihastuu toiseen mieheen tai alkaa kaivata uutta ihastusta. Yhtäkkiä nainen löytää halunsa mutta se ei kohdistu enää aviomieheen.

        Mielenkiintoista keskustelua aiheesta. Vien tätä myös enemmän tuonne parisuhde ja avoin liitto sekä ikääntyminen suuntaan. Meillä meni sekin saralla liiton ensimmäiset 20 vuotta hyvin. Oli aktiivisempia ja passiivisempia aikoja. Kun minulla alkoi menopaussi niin se oli henkisesti ja fyysisesti niin raju, että sana paussi kuvaa makuuhuonetta me hyvin. Samaan aikaan mies oli jonkinlaisessa omassa kuolevaisuuden tajuamisen kriisissä. Olen miestäni neljä Vuotta vanhempi ja minulla ehti olla muutamia miehiä ennen häntä, hänelle minä taas olin käytännössä lähes ensimmäinen nainen. Miestä siis panetti, minua ei. Mies mietti mitä kaikkea on jäänyt elämässä kokematta ja minä en halunnut kokea tuossa kohtaa mitään muuta kuin villasukkia ja hyviä kirjoja yksin. Seki muuttui antamiseksi. Pohdimme jopa avioeroa. Lopulta pitkän pohdinnan jälkeen kysyin suoraan mieheltäni, että jos antaisin luvan, päästäisin irti, sopimisimme - että hän saa itse käydä kokemassa onko vesi vieraassa kaivossa yhtään raikkaampaa... Mies torjui ajatuksen ensin, mutta vuosi myöhemmin toteutti kokeilunsa Kuinkas muuten kuin poikien laivaristeilyllä. Kertoi minulla, olin hämmentynyt, tunsin etten riitä yms. Vaikka itse kehotin menemään. Mustasukkaisuutta en kokenut. Puhuimme paljon. Mies oli vielä parin muunkin naisen kanssa. Oma haluni alkoi palata. Seksiä oli nyt myös kotona. Mies antoi minulle saman luvan käydä kokeilemassa, mutta en ole kokenut tarvetta. Nyt olen kuudenkymmenen ja elän seksuaalisesti elämäni syvintä ja parasta aikaa. Mieheni saa yhä käydä kokeilemassa naapurin piparipurkkia aika ajoin jos niin tahtoo, vaan eipä ole enää maistunut kun namia kotonakin tarjolla


    • Anonyymi

      Raporttia mies 57.
      Kiitos .....

    • Anonyymi

      Minusta tässä on nyt jäänyt huomiotta 57: n nykyine vaimo.

      Voi olla todella ahdistavaa odottaa miestään laivalta kotiin ja pelätä, että mitäs jos se rakastuukin ja jättää hänet. H

      • Anonyymi

        Miehellä oli avauskirjoituksessaan varsin hyvät perustelut lähteä kokeilemaan tuuriaan, ymmärsin että ei onneaan...….

        En usko että on rakkautta etsimässä yleensäkään, ja onko akallinen ukkokaan, mistä kukaan tietää mitään näissä piireissä. ;)))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä oli avauskirjoituksessaan varsin hyvät perustelut lähteä kokeilemaan tuuriaan, ymmärsin että ei onneaan...….

        En usko että on rakkautta etsimässä yleensäkään, ja onko akallinen ukkokaan, mistä kukaan tietää mitään näissä piireissä. ;)))))))

        Samoilla linjoilla

        Kyllä avaus antaa vaikutelman, että ei vaimo pelkää miehensä merelle hukkuvan. Tai vieraasta hullaantuvan.
        Asia on puhuttu ja ukolla on vaimon lupa on panna jos tilaisuus tulee. Nainen tietää, ettei mies enää kaiken yhteisen koetun jälkeen kotipesästä lähde vaikka vierasta pesää saisi. Voisko tuota sanoa rakkaudeksi, ymmärrykseksi ainakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla

        Kyllä avaus antaa vaikutelman, että ei vaimo pelkää miehensä merelle hukkuvan. Tai vieraasta hullaantuvan.
        Asia on puhuttu ja ukolla on vaimon lupa on panna jos tilaisuus tulee. Nainen tietää, ettei mies enää kaiken yhteisen koetun jälkeen kotipesästä lähde vaikka vierasta pesää saisi. Voisko tuota sanoa rakkaudeksi, ymmärrykseksi ainakin...

        No tuo on miehen antama kuvaus tilanteesta. Voisin kuvitella itsekin antavani vaimolleni luvan mennä vieraisiin, jos en itse enää pystyisi antamaan hänelle tyydytystä. Samalla kuitenkin pelkäisin, että hän löytää miehen, joka kykenee antamaan hänelle sekä henkisen että fyysisen tyydytyksen.


    • Anonyymi

      No niin. Olen tämän ketjun aloittaja. Ukkomies 57. Pieni tai ehkä jopa pitkä ja paksu ketun häntä on ollut kainolossani kun olen seurannut tämän keskustelun etenemistä...
      Koska olen kuitenkin suoraselkäinen mies niin kerron nyt asioiden kulun omalta osaltani.
      Näinhän lupasin.

      Tuotan osalle pettymyksen ja osa hurraa riemusta.

      Kävi niin, että minä joka en ole juuri koskaan kipeä, sain melko mojovan flunssan. Nokka vuotaa vieläkin. Lähdin kuitenkin matkaan. Menomatkalla nautin puolikkaan katkarapuleivän, useamman pullon kivennäisvettä ja kaksi buranaa. Luin hytissäni yksin
      LOIRI- kirjaa. (Tervo on tehnyt hienon kirjan) . Nukahdin yksin hyttiini ennen puoltayötä.

      Lauantaina Tukholmassa kävin kävelemässä joulutorilla, mutta melko pian palasin laivalle.
      Kävin jopa närpimässä buffet-pöytää. Ei oikein maistunut.
      Sain kirjan loppuun ennen Helsinkiä, nukuin huonosti.

      Hienoa SFl, SFL, KGB, FBI ja FUCK että teillä on ollut mahtavaa, kenen seurassa sitten lienettekään ilakoineet. Minulla oli lähinnä yksinäistä.

      Että semmoinen merimatka. Sen verran olen kalamies, että hyväksyn, että aina ei tärppää, ei ainakaan jos ei ole kykenevä edes pyytämään.

      En usko oikeastaan Jumalaan, en kohtaloon sen kummemmin, mutta silti ajattelen että kai tällä joku tarkoitus oli. Nyt on jo olokin parempi. Tätähän voi nyt moraalinvartijat spekuloida.

      Sitähän pettyy vain omiin odotuksiinsa. Ei kai muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

      • Anonyymi

        Minä uskon Jumalaan ja haluan uskoa että varjellut vieraalta naiselta josta Sananlaskut Raamatussakin varoittaa, toivon että löydät elämääsi uskon Jumalaan ja se muuttaa elämäsi täydellisesti.


      • Anonyymi

        No niin, voimme jatkaa elämäämme saatuamme sinulta aika kattavan selonteon. Kiitos siitä.

        Kukapa olisi uskonut että vietit hytissäsi pari vuorokautta Tervon ja Loirin kanssa, ehkä se oli sittenkin parasta antia, kuten saatoin rivien välistä ymmärtää ;) Ilman ketunhäntiä...……

        Mukava ketju kaikkineen luettavaksi tämän synkän kaamoksen keskelle, eniten pidin ja lähes nautin tavaraluettelosta. Pitäisiköhän se tulostaa vastaisuuden varalle, jos joku kysyy mitä kannattaisi ottaa mukaan matkalle...

        Hyvää Itsenäisyyspäivää!
        Str/B


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, voimme jatkaa elämäämme saatuamme sinulta aika kattavan selonteon. Kiitos siitä.

        Kukapa olisi uskonut että vietit hytissäsi pari vuorokautta Tervon ja Loirin kanssa, ehkä se oli sittenkin parasta antia, kuten saatoin rivien välistä ymmärtää ;) Ilman ketunhäntiä...……

        Mukava ketju kaikkineen luettavaksi tämän synkän kaamoksen keskelle, eniten pidin ja lähes nautin tavaraluettelosta. Pitäisiköhän se tulostaa vastaisuuden varalle, jos joku kysyy mitä kannattaisi ottaa mukaan matkalle...

        Hyvää Itsenäisyyspäivää!
        Str/B

        Mielummin minäkin Tervon ja Loirin kanssa hytissä olisin kuin jonkun varatun munankipeän eukon...


      • Anonyymi

        Tässä töihin lähdössä vilkaisin kun muistin.... Voi mikä pettymys!

        Hiipii mieleen, että menikö kuitenkin pupu pöksyyn?
        Haitko edes kontaktia, jutteluseuraa, ystävää kävelyretkelle Tukholmaan?
        Käytätkö flunssaa selityksenä jolla voi telkeytyä hyttiin piiloon? Halusitko oikeasti ja mitä? Olitko aktiivinen?

        Joulu lähestyy ja lämmintä hyvän tuoksuista piparia on siellä sun täällä, mutta ei sitä lukitun oven läpi voi sinulle tarjota.

        Voi sinua.
        Tiitu


      • Anonyymi

        Ettet nyt vaan suojaa itseäsi tai sitä rouvaa jonka kanssa tanssit laivalla ja jonka kanssa poistuitte hyttiisi ennen puoltayötä:)


    • Anonyymi

      Voi kun surku. Mies ei ole saanut kahteen vuoteen.
      Puhkuu intoa päästä pukille.
      Saa flunssan ja siunauksen.
      Eipä auenneet temppelin ovet

    • Anonyymi

      Epilogi oli kyllä eeppinen antikliimaksi jumalineen. Oksu.

    • Anonyymi

      Olen aloittaja. Päivitän tämän nyt tänne.
      Tulin eilen laivalta ja nyt terveenä, levänneenä ja onnellisena kuin pukki:)
      Jo terminaalissa osuin juttusille viehättävän rouvan kanssa.
      Ja kyllä vaan, temppelin ovista kuljin sisään ja ulos useamman kerran matkan aikana.

      Nyt alamme tapaamaan kerran viikossa nautintojen merkeissä.

      • Anonyymi

        Loistavaa!!


      • Anonyymi

        Surullista kuultavaa, harrastat haureutta ja olet vielä iloinen siitä. Se on synti.


    • Anonyymi

      Tässä teille totuus, naisia panettaa siinä missä miehiäkin. Eikö ole näin arvon leidit?
      Ja laiva on kuin luotu tuon perustarpeen toteuttamiseen. Eikö niin?

      Viimeksi laivalla oli mukava n 40 v rouva, tanssimme, juttelimme ja tutustuimme.
      Sitten aivan äkisti kysyi:panettaako?
      Todella kiihottava leidi, kun pääsimme hyttiin oli heti valmis.
      Kumartui, riisui pikkarit ja pyysi sisään.
      Parasta seksiä ever!

    • Anonyymi

      Kerron salaisuuden: meillä naisilla on myös tarpeemme ja meitä panettaa siinä missä miehiäkin. Me emme ehkä ole niin suoraviivaisia ja yksioikoisia kuin miehet, aina.
      Laiva on hyvä paikka toteuttaa itseään jos sopiva, fiksu mies sattuu kohdalle

      • Anonyymi

        Niin, jos vain panoa hakee ,niin ekaksi heivataan vanhat gubbet pois 40 - 50 v nainen haluaa kunnon panon vähän nuoremmalta miehiltä, ei miltään 60 v sellainen on jo kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos vain panoa hakee ,niin ekaksi heivataan vanhat gubbet pois 40 - 50 v nainen haluaa kunnon panon vähän nuoremmalta miehiltä, ei miltään 60 v sellainen on jo kotona.

        Tässä mielessä maailma on epäreilu. Meinasin juuri kommentoida, että homman tekee vaikeammaksi, että minua 50-vuotiasta miestä ei kiinnosta 40-,50 tai 60-vuotiaa rouvat tai neidit muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, vaikka minä kiinnostan heitä.

        Joten haastetta sitten tuo enemmän noiden nuorempien naisten tavoitteleminen, varsinkin niin kuin tuossa sanotaan naiset ovat vähemmän suoraviivaisia.

        Vanhemman naisen taas tarvitsee taas vaan kysyä nuorelta mieheltä pannaanko ja mies on valmis. Mitä nuorempi sitä valmiimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mielessä maailma on epäreilu. Meinasin juuri kommentoida, että homman tekee vaikeammaksi, että minua 50-vuotiasta miestä ei kiinnosta 40-,50 tai 60-vuotiaa rouvat tai neidit muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, vaikka minä kiinnostan heitä.

        Joten haastetta sitten tuo enemmän noiden nuorempien naisten tavoitteleminen, varsinkin niin kuin tuossa sanotaan naiset ovat vähemmän suoraviivaisia.

        Vanhemman naisen taas tarvitsee taas vaan kysyä nuorelta mieheltä pannaanko ja mies on valmis. Mitä nuorempi sitä valmiimpi.

        Sitte se on voi, voi , harva 20-25v lähtee papparaisen matkaan.


    • Anonyymi

      Totta. Nuori mies on heti valmis ja homma on nopeaa.
      Pano on kymmenessä minuutissa ohi.
      Jos nainen ei kostu nuoruudesta, vaarasta tai siitä että ylipäätään kelpaa nuorille poikasille niin seksi tuskin on tyydyttävää

      Todellinen nainen kaipaa huomiota, flirttiä ja pitkän esileikin.
      Tähän tarvitaan elämänkokemusta omaava aikuinen mies.

    • Anonyymi

      Avoimesta suhteesta on juuri ilmestynyt kotimainen 42 vuotiaan naisen kirjoittama romaani. Kirjailija elää itse avoimessa suhteessa. En vain muista nimeä. Olisko romaanin nimi suhteellisen avointa? Avoin suhde toimii mielestäni vain silloin kun se on yhdessä sovittu ja koskee molempia. Jos toinen on haluton ja toinen käy luvalla vieraissa ei minusta ole kyseessä avoin liitto vaan jokin aivan muu

      Me olemme olleet avoimessa liitossa viisi vuotta kolmenkymmenen vuoden liitostamme.
      Meillä on tuonut iloa ja virtaa, mutta ei varmasti ole kaikkien juttu.
      Ja moraalinvartioita riittää aina:)

      • Anonyymi

        " Jos toinen on haluton ja toinen käy luvalla vieraissa ei minusta ole kyseessä avoin liitto vaan jokin aivan muu"

        No eipäs :).

        Avoimissa liitoissa osapuolet sopivat, että heillä on lupa pitää parisuhteensa ohella muita seksisuhteita ja joskus – vaan ei aina – myös rakkaussuhteita. Mikään pakko ei tuota lupaa käyttää.

        Suuri osa liitoista on joustavia kiinteitä suhteita, ei avoimia. Eli vieraista osapuolista ei ole sovittu, eikä sellaisia yleensä olekaan. Jos nyt sattuukin joskus olemaan, niin ne hoidetaan hienotunteisesti suhteilijan puolelta. Suhteilijan puoliso katsoo toisaalle tai läpi sormien, ei tee asiasta isoa numeroa. Hiljainen hyväksyntä on ehdottomasti yleisintä.


    • Anonyymi

      Eipä seilaa laivat nyt....

      • Anonyymi

        Eipä vielä ole edes baarit auki...
        Tinder toimii...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3193
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2854
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      22
      1935
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1881
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1704
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      117
      1638
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1390
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1183
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1143
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1093
    Aihe