PS tavoite?

Minulle ei oikein ole auennut Ps tavoite. Väittävät olevansa työmiehen puolella, mutta vihaavat työmiestä suojelevaa AY liittoa.

Väittävät etteivät ole rasisteja mutta inhoavat maahanmuuttoa. Kiistävät ilmastonmuutoksen, toisin kuin naapurimaassamme jopa nuori teini on herännyt tähän katastrofiin.

PS vihaa seksuaalisestu poikkeavia, aivan kuten keskiajalla kuuluukin. PS fantasioi sotaveteraaneista, noh paljonko olette tehnyt näiden muutaman eteen?

Nämä todistettavat ätmit eivät tule koskaan saamaan puolisoa koska vihaavat naisia ja ovat vanhoillisia idariuskiksia. Lestasikoja.

Yhteenkään asiaan eivät nämä vajakit ole sanoneet muuta kuin: rajat kiinni

Mikä siis peppupojilla on tavoitteena ja fantasiana?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siinä taida muuta logiikkaa olla kuin pitää olla vain eiPersua vastaan vaikka se ei olisi edes omienkaan etu kuten esim. vastikkeettomaan työhön painostaminen.

      • Anonyymi

        Persut on tietämättömille/välinpitämättömille kansalaisille tarkoitettu kapinapuolue, eivät tiedä itsekään mitä vastaan kapinoivat ja siksi ulostulot ovat pelkkää sekoilua.

        Näillä joka toinen päivä takki kääntyy, vastustetaan sitä mitä huomenna kannatetaan.

        Ei noita kukaan fiksu äänestä.


    • Delhissä kaivattaisiin vihervassareitta ilmastosaarnaamiseen.Ps. siellä ei muuten syödä nautaa eli voisivat keskittyä pelkkään ilmastoon.

    • Anonyymi

      Olen miettinyt ihan samaa. Jos 20 prosenttia suomalaisista kannattaa niin tietääkö mille ne olisivat antamassa äänen. Jos vastustaa maahanmuuttoa niin ok, mutta meillä on satoja muita asioita, jotka ovat tärkeitä.

    • Malmössä on räjähtänyt jo 100 pommia tämän vuoden aikana. Vastuullisen paskajournalismin taannoinen "helmi" raportti Malmöstä huvittaa entistä enemmän, kun jutun vielä julkaisi valtakunnan suurin sanomalehti kuukausiliitteessään.Nyt jutun kirjoittaja on Brysselissä demarimepin avustajana. Hehehhee......

    • Anonyymi

      On pohdittava voidaanko persut palauttaa junalla Venäjälle...

      • Anonyymi

        Ja vihervasemmistolaiset neuvostoliittoon.


      • Anonyymi

        Eipä taida hekään huolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vihervasemmistolaiset neuvostoliittoon.

        Persu, et sitten ole huomannut että neuvostoliittoa ei enää ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu, et sitten ole huomannut että neuvostoliittoa ei enää ole

        Katosi just tuhansilta ihailun kohde. Putin ei olekaan Neuvostoliitosta.


    • Anonyymi

      Suomen sisu kokoontuu taas Seinäjoella kylpytynnyriin ryyppämään ja hoilaamaan kännissä maamme-laulua. Naapurin ruusupensaaseen voi halutessa kuseksia vapaasti.

    • Anonyymi

      Joidenkin pienyrittäjien asiaa persut ehkä ajavat, sellaisten jotka on joutuneet pakkoyrittäjiksi. Kuvittelevat kai että pienyrittäjä voisi palkata työntekijän halvalla tekemään oman työnsä. Ehkä jotain alihankinta työtä isoille yrityksille. Voisi sitten persu leikkiä johtajaa.

    • Anonyymi

      Odottelen vain koska persuilla menee 30 prosentin kannatus rikki gallupeissa.
      Suomen kansa on niin viisasta, että tuskin tarvitsee pitkään odottaa.

    • SMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMPSMP

      Persut ovat luusereita, eivät edes muista olevansa Kepun apupuolue. Työmiehiä ja Ay vihaa kumpuava viha kuplii sieltä menneisyydestä. SMPSMPSMPSMP... Kepun apupuolue on aina ollut.

      Soini aikoinaan oli SMP sihteeri ja perusti konkurssin jälkeen tämän PS. Sitten jätti rasistipuolueen ja perusti smurffit.

      Joka tapauksessa Idareita tahi muuten vaan juntteja ovat PS kannattajat.

      • Anonyymi

        Vaihdappa ihan kokeeksi lääkitystä.


    • Anonyymi

      Minulle ei ole auennut nämä miljonäärit jotka eivät maksa veroja tähän hyvinvointivaltioon, kaikki yhteiskunnan palvelut kyllä kelpaavat, ja nyt en puhu persuista?

    • Anonyymi

      Aloittajan väitteistä mikään ei pidä oikeasti paikkaansa, vaan siinä yleistetään niiden koskevan kaikkia perussuomalaisia. Ei siis ole ihme jos puolueen tavoitteet ei aukea, vaan omat ennakkoluulot muhivat omassa pienessä päässään. Lue vaikka Suomen Uutisia aikasi kuluksi, niin edes vähän ymmärtäisit mistä on kyse.

      • Anonyymi

        totuus on kuitenkin tämä: persut ovat vain eläinten ulostetta.


    • Anonyymi

      Eikö vieläkään ole auennut, vaikka kaikkitietävänä tehtailet, niistä aloituksia liukuhihnalla?

    • Anonyymi

      Siinä se tuli samalla pähkinänkuoressa koko peruus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe