Palstasuden aamu

Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺

219

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä en ole eläissäni pettänyt ketään.

      • Anonyymi

        Miksi sä sitten lirkuttelet usealle naiselle. Kirsiä kohtaan jotain tunteita mutta heti olet muille lirkuttelemassa kun kirsi ei ole palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä sitten lirkuttelet usealle naiselle. Kirsiä kohtaan jotain tunteita mutta heti olet muille lirkuttelemassa kun kirsi ei ole palstalla.

        Mitä lirkuttelua se muka oli? Sä se jaksat yrittää pilata kaikkien elämää. Sitä paitsi, sinkkuna elelen edelleen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä lirkuttelua se muka oli? Sä se jaksat yrittää pilata kaikkien elämää. Sitä paitsi, sinkkuna elelen edelleen.

        Ite sanoit että netalle tekeisit samoin eli silloin sä pettäsit sitten nettaakin muille lirkuttelet. Onko kirsi vaan laastarisuhde.Ei riitä että kirsi on sulle netan näköinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä sitten lirkuttelet usealle naiselle. Kirsiä kohtaan jotain tunteita mutta heti olet muille lirkuttelemassa kun kirsi ei ole palstalla.

        Koska susi on vapaa mies. Mitä se sulle kuuluu? oletko mustasukkainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite sanoit että netalle tekeisit samoin eli silloin sä pettäsit sitten nettaakin muille lirkuttelet. Onko kirsi vaan laastarisuhde.Ei riitä että kirsi on sulle netan näköinen

        Niin sanoin että juttelisin mukavia hänen kanssa, jos olisin nuori ja komea ja kaikki olis toisin. Mä en ole muille kovin kummoisesti lirkutellut edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite sanoit että netalle tekeisit samoin eli silloin sä pettäsit sitten nettaakin muille lirkuttelet. Onko kirsi vaan laastarisuhde.Ei riitä että kirsi on sulle netan näköinen

        Niin sä oletkin se kirsi ja taas harmittaa kun mies ei sua huoli? voi voi sentäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska susi on vapaa mies. Mitä se sulle kuuluu? oletko mustasukkainen

        en ole, Mutta jani kehuu kirsiä ja peittelee iltasin sänkyyn ja antaa pusuja. Mutta tämän jälkeen haluu pussailla ja naisa muiden kaa kun ei saa kirsiltä virtuaaliseksiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin sanoin että juttelisin mukavia hänen kanssa, jos olisin nuori ja komea ja kaikki olis toisin. Mä en ole muille kovin kummoisesti lirkutellut edes.

        eilen halusit erään alastoman hoitajan hoivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sä oletkin se kirsi ja taas harmittaa kun mies ei sua huoli? voi voi sentäs

        minä en ole kirsi. Kirsi on brunetti emojityttö


      • Anonyymi kirjoitti:

        en ole, Mutta jani kehuu kirsiä ja peittelee iltasin sänkyyn ja antaa pusuja. Mutta tämän jälkeen haluu pussailla ja naisa muiden kaa kun ei saa kirsiltä virtuaaliseksiä.

        Missä mä olen muka halunnut muita pussailla? Sä keksit näitä juttuja ja yrität mustamaalata mua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eilen halusit erään alastoman hoitajan hoivaa

        Hän oli itse tyrkyttämässä hoitoja. En minä niitä tilannut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eilen halusit erään alastoman hoitajan hoivaa

        On sulla hyvä mielikuvitus. Kuka se oikein palstalla elää?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä mä olen muka halunnut muita pussailla? Sä keksit näitä juttuja ja yrität mustamaalata mua.

        Tarvitsetko Jani hyvää yöhoitajaa? Minulla olisi valmiiksi pakattuna varmuusvarasto. Sipaisin jo nyt Chanel viitosta kaulaani.

        Vastasit että kuulostaa hyvältä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsetko Jani hyvää yöhoitajaa? Minulla olisi valmiiksi pakattuna varmuusvarasto. Sipaisin jo nyt Chanel viitosta kaulaani.

        Vastasit että kuulostaa hyvältä

        Ja muuta en siihen sanonutkaan, vaan menin kohta nukkumaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On sulla hyvä mielikuvitus. Kuka se oikein palstalla elää?

        Mulla pyörii olympialaiset tuossa taustalla. Kun katsoo netin kautta niin säästää sähköä,jos katsoisit samaa telkasta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On sulla hyvä mielikuvitus. Kuka se oikein palstalla elää?

        et ole kuullut kun sanotaa kun laittaa chanel 5 niin sulla ei ole muuta päällä.Oot sä jani tynnyrissä elänyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        et ole kuullut kun sanotaa kun laittaa chanel 5 niin sulla ei ole muuta päällä.Oot sä jani tynnyrissä elänyt

        No en tienny sellasta. Kai sit olen eläny tynnyrissä. Eihän mulla ole ollu naistakaa yli 10 vuoteen, niin mistä minä mitään tietäisin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en tienny sellasta. Kai sit olen eläny tynnyrissä. Eihän mulla ole ollu naistakaa yli 10 vuoteen, niin mistä minä mitään tietäisin.

        no nyt tiedät niin ei tartte syytellä mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eilen halusit erään alastoman hoitajan hoivaa

        Eikö tuo ole tavallaan aika perussetti monen kohdalla, monologimies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole, Mutta jani kehuu kirsiä ja peittelee iltasin sänkyyn ja antaa pusuja. Mutta tämän jälkeen haluu pussailla ja naisa muiden kaa kun ei saa kirsiltä virtuaaliseksiä.

        Ei hyvänen aika. Alkaa kuulostaa noi sun jutut aika ahdistavilta. Pitäiskö sun hakea jotain apua tohon mustasukkaisuuteen. Kuulostat jo aika maaniselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole, Mutta jani kehuu kirsiä ja peittelee iltasin sänkyyn ja antaa pusuja. Mutta tämän jälkeen haluu pussailla ja naisa muiden kaa kun ei saa kirsiltä virtuaaliseksiä.

        Kuka on tämä mustasukkainen sentraali Santra? Olen nauranut vedet silmissä Chanel juttua.Virtuaalimaailman kuvitteellinen yöhoitaja vielä kuulemma alastonkin 🤣. Tämmöistä mustankipeys saa aikaan. Jani on viaton super herrasmies. Yöhoitajatarta ei ole olemassakaan.Suosittelen mustankipeälle kylmää suihkua niskaan ja erityisesti sinne alapäähän 🚿💦💦💦💦.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en tienny sellasta. Kai sit olen eläny tynnyrissä. Eihän mulla ole ollu naistakaa yli 10 vuoteen, niin mistä minä mitään tietäisin.

        Ristikuulustelijalla hormoonit yhä jylläävät ylikierroksilla. Jopa susikin ehti keskustelun tuoksinassa olettaa kasvaneensa tynnyrissä. Huumorin kukka on saanut palstalaisten päivän takuulla valaistumaan.
        Ja nyt faktaa historiaa : Marilyn Monroen lempihajuvesi oli just tämä Chanel 5. Hänen sanotaan käyttäneen sitä yöpukuna.
        Sanonta liittyy vain häneen.
        Miksi pitkität tämmöisiä jankkauksia niihin vastailemalla?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä mä olen muka halunnut muita pussailla? Sä keksit näitä juttuja ja yrität mustamaalata mua.

        Otahan Jani iisisti. Sinun ei tarvitse antaa meriselityksiä olemattomasta. Palstailu olisi mukavaa ajanvietettä elleivät tosikot pilaisi tunnelmaa. Saattaisi munalukko tehota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsetko Jani hyvää yöhoitajaa? Minulla olisi valmiiksi pakattuna varmuusvarasto. Sipaisin jo nyt Chanel viitosta kaulaani.

        Vastasit että kuulostaa hyvältä

        Tässä kouluesimerkki aiheettomasta mustankipeydestä,jota voisi verrata pilkun nussintaan. Taivas kattona ja mielikuvitus rajana. Kevytläpästä menetetty yöunet älä muuta sano.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Otahan Jani iisisti. Sinun ei tarvitse antaa meriselityksiä olemattomasta. Palstailu olisi mukavaa ajanvietettä elleivät tosikot pilaisi tunnelmaa. Saattaisi munalukko tehota.

        Lisää tämmöistä palstatohtoria.Esitän hänelle diploomia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä sitten lirkuttelet usealle naiselle. Kirsiä kohtaan jotain tunteita mutta heti olet muille lirkuttelemassa kun kirsi ei ole palstalla.

        Ei oo totta.. tällastako keskustelua tääl käydään. Joku mustasukkanen eukko rähjää tuntemattomalle miehelle.. voi apua, hankkikaa elämä!


    • Anonyymi

      Kiva kuulla Susi että tervehdyt. Laitapa biisi jos jaksat.

    • Anonyymi

      Huomenta 🥱👩☕️

      • Anonyymi

        ja kirsi menee takasin lepää


      • Hyvää huomenta ihana. 😊🤗☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja kirsi menee takasin lepää

        Sinä voisit mennä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta ihana. 😊🤗☕️

        onko se eilinen alaston hoitaja jo unohdettu


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä voisit mennä...

        Mua ei väsytä. Mutta kirsi tarttee paljon lepoa


      • Nukuitko hyvin? 😊☕️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nukuitko hyvin? 😊☕️

        kirsi häipyi jo. meni lepää


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nukuitko hyvin? 😊☕️

        Sä juttelet täällä kaikkien muiden kanssa paljon enemmän kuin tuon jonkun emojin kanssa, sulla synkkää paremmin monien muiden kanssa joten miksi et keskity niihin enemmän kun emoji ei osaa tuon kummemmin ikinä jutella eikä halua selkeästi avata mitään elämästään. Nukkumaan, sairaslomalle, bilettään, lepäämään. Kahvia. Jne miten kauan vielä jaksatte noita samoja jauhaa. Ei antaisi itselle kyllä tuollainen mitään. Sitten juttelet pitkät pätkät täällä muiden kanssa kun muut kirjoittaa kunnolla kuitenkin. Sulla selkeästi on fiksaatio joihinkin tiettyihin kuten se joku Netta, josta oon vaan täältä lukenut ja tuo emoji, jossain vaiheessa se oli pikkutyttö jne. Ootko miettinyt mistä tuo johtuu?!?!


      • Anonyymi

        Ennakoiva kirjoittaa mitä haluaa näköjään ei synkassa mun kanssa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä juttelet täällä kaikkien muiden kanssa paljon enemmän kuin tuon jonkun emojin kanssa, sulla synkkää paremmin monien muiden kanssa joten miksi et keskity niihin enemmän kun emoji ei osaa tuon kummemmin ikinä jutella eikä halua selkeästi avata mitään elämästään. Nukkumaan, sairaslomalle, bilettään, lepäämään. Kahvia. Jne miten kauan vielä jaksatte noita samoja jauhaa. Ei antaisi itselle kyllä tuollainen mitään. Sitten juttelet pitkät pätkät täällä muiden kanssa kun muut kirjoittaa kunnolla kuitenkin. Sulla selkeästi on fiksaatio joihinkin tiettyihin kuten se joku Netta, josta oon vaan täältä lukenut ja tuo emoji, jossain vaiheessa se oli pikkutyttö jne. Ootko miettinyt mistä tuo johtuu?!?!

        Fiksaatio on se että olin ihastunut ja rakastunut kyseiseen ihmiseen, enemmä ku kehenkään muuhun ikinä. Miten tuota voit miettiä sen kummemmin? Jos joku tuntuu hyvältä niin se tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä juttelet täällä kaikkien muiden kanssa paljon enemmän kuin tuon jonkun emojin kanssa, sulla synkkää paremmin monien muiden kanssa joten miksi et keskity niihin enemmän kun emoji ei osaa tuon kummemmin ikinä jutella eikä halua selkeästi avata mitään elämästään. Nukkumaan, sairaslomalle, bilettään, lepäämään. Kahvia. Jne miten kauan vielä jaksatte noita samoja jauhaa. Ei antaisi itselle kyllä tuollainen mitään. Sitten juttelet pitkät pätkät täällä muiden kanssa kun muut kirjoittaa kunnolla kuitenkin. Sulla selkeästi on fiksaatio joihinkin tiettyihin kuten se joku Netta, josta oon vaan täältä lukenut ja tuo emoji, jossain vaiheessa se oli pikkutyttö jne. Ootko miettinyt mistä tuo johtuu?!?!

        Onko se vaan se ikäjuttu että mitä nuorempi tyttö niin pakkomielle mutta apua sehän viittaa pedofiliaan jotenkin kun oikeasti asiaa miettii että yli viisikymppinen ei suostu muiden kanssa juttelemaan kuin pienten tyttöjen ja nuorten kanssa. Vai oletko jäänyt itse jollekin tasolle etkä edes kasvanut aikuiseksi. Mutta joku ongelma sulla oikeasti on ja siis ihan hyvällä vaan että ehkä kannattaisi miettiä ja vaikka hakea apua noihin juttuihin. Tai alkaa itse muuttamaan ajatteluaan ja avartaa maailmaansa myös muille ihmisille. Jotka osaavat oikeasti keskustella ja olla ihmisiä eri tavalla kuin nämä sun tapaukset jotka eivät oikeasti anna yhtään mitään koskaan. Mutta ne on joku pakkomielle tosiaan sit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se vaan se ikäjuttu että mitä nuorempi tyttö niin pakkomielle mutta apua sehän viittaa pedofiliaan jotenkin kun oikeasti asiaa miettii että yli viisikymppinen ei suostu muiden kanssa juttelemaan kuin pienten tyttöjen ja nuorten kanssa. Vai oletko jäänyt itse jollekin tasolle etkä edes kasvanut aikuiseksi. Mutta joku ongelma sulla oikeasti on ja siis ihan hyvällä vaan että ehkä kannattaisi miettiä ja vaikka hakea apua noihin juttuihin. Tai alkaa itse muuttamaan ajatteluaan ja avartaa maailmaansa myös muille ihmisille. Jotka osaavat oikeasti keskustella ja olla ihmisiä eri tavalla kuin nämä sun tapaukset jotka eivät oikeasti anna yhtään mitään koskaan. Mutta ne on joku pakkomielle tosiaan sit.

        Se on minun oma asiani, mistä tykkään. En minä ole alaikäisiin kajonnut kuitenkaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Fiksaatio on se että olin ihastunut ja rakastunut kyseiseen ihmiseen, enemmä ku kehenkään muuhun ikinä. Miten tuota voit miettiä sen kummemmin? Jos joku tuntuu hyvältä niin se tuntuu.

        Sä rakastat edelleen nettaa. Et sä muuten haluis kirsin olevan netan näköinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä rakastat edelleen nettaa. Et sä muuten haluis kirsin olevan netan näköinen

        Niin ja mitä sitten vaikka rakastankin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Fiksaatio on se että olin ihastunut ja rakastunut kyseiseen ihmiseen, enemmä ku kehenkään muuhun ikinä. Miten tuota voit miettiä sen kummemmin? Jos joku tuntuu hyvältä niin se tuntuu.

        Mutta kyllähän aikuinen mies voi käyttää järkeään ettei alaikäiseen tyttöseen voi eikä kannata ihastua saati jopa rakastua, ei ihminen eläin ole se voi hallita omia tunteitaan ja juttujaan ja järjellä ajatella että olen liian vanha eikä nyt alaikäisiin sekaannuta eikä ihastuta jos tämä Netta oli vielä alle 18v.kun rakastuit eli melkein lapsi...sulla on itsellä vanhempia lapsia kuin hän niin onhan se outoa. 😯🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllähän aikuinen mies voi käyttää järkeään ettei alaikäiseen tyttöseen voi eikä kannata ihastua saati jopa rakastua, ei ihminen eläin ole se voi hallita omia tunteitaan ja juttujaan ja järjellä ajatella että olen liian vanha eikä nyt alaikäisiin sekaannuta eikä ihastuta jos tämä Netta oli vielä alle 18v.kun rakastuit eli melkein lapsi...sulla on itsellä vanhempia lapsia kuin hän niin onhan se outoa. 😯🙈

        Sä et ilmeisesti ymmärrä ihmisen fysiologiasta etkä henkisistä asioista paljoakaan. Ei sitä voi itse hallita mihin ihastuu. Ja minä olen tunteilla eläjä. Voithan sitä tuollein järkeillä, mutta et ollut paikalla ja kokemassa asioita minun näkökulmastani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on minun oma asiani, mistä tykkään. En minä ole alaikäisiin kajonnut kuitenkaa.

        Tykkäsit kuitenkin jutella 11 vuotiaan tytön kanssa lasten asioista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllähän aikuinen mies voi käyttää järkeään ettei alaikäiseen tyttöseen voi eikä kannata ihastua saati jopa rakastua, ei ihminen eläin ole se voi hallita omia tunteitaan ja juttujaan ja järjellä ajatella että olen liian vanha eikä nyt alaikäisiin sekaannuta eikä ihastuta jos tämä Netta oli vielä alle 18v.kun rakastuit eli melkein lapsi...sulla on itsellä vanhempia lapsia kuin hän niin onhan se outoa. 😯🙈

        Voit moralisoida ihan miten paljon tykkäät, mutta niin vain kävi kuitenki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten vaikka rakastankin?

        tollanen on jo sairasta, netta ei ikinä ole halunnut sua elämäänsä ja sä jatkat netan rakastamista jotta sulle ei tulis tyhjyyttä elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä rakastat edelleen nettaa. Et sä muuten haluis kirsin olevan netan näköinen

        No jos jotain kirsiä edes on niin ei varmaan ole kyllä minkään netan näköinen voi voi ei kaikki voi olla netan näköisiä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä et ilmeisesti ymmärrä ihmisen fysiologiasta etkä henkisistä asioista paljoakaan. Ei sitä voi itse hallita mihin ihastuu. Ja minä olen tunteilla eläjä. Voithan sitä tuollein järkeillä, mutta et ollut paikalla ja kokemassa asioita minun näkökulmastani.

        Kylläpäs tiedän, olen aika pitkälle opiskellut psykologiaa ja psykiatriaa myös joten ei kannata puhua mitä ei tiedä ja tiedän ihmisen toiminnoista ehkä enemmän kuin sinä kuules ja miten niihin voi vaikuttaa jos vaan haluaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä et ilmeisesti ymmärrä ihmisen fysiologiasta etkä henkisistä asioista paljoakaan. Ei sitä voi itse hallita mihin ihastuu. Ja minä olen tunteilla eläjä. Voithan sitä tuollein järkeillä, mutta et ollut paikalla ja kokemassa asioita minun näkökulmastani.

        jani kerronko sun puolesta. Sinä ihastuit netan hymyyn ja silmiin ja tuijotitte toisianne pitkään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se vaan se ikäjuttu että mitä nuorempi tyttö niin pakkomielle mutta apua sehän viittaa pedofiliaan jotenkin kun oikeasti asiaa miettii että yli viisikymppinen ei suostu muiden kanssa juttelemaan kuin pienten tyttöjen ja nuorten kanssa. Vai oletko jäänyt itse jollekin tasolle etkä edes kasvanut aikuiseksi. Mutta joku ongelma sulla oikeasti on ja siis ihan hyvällä vaan että ehkä kannattaisi miettiä ja vaikka hakea apua noihin juttuihin. Tai alkaa itse muuttamaan ajatteluaan ja avartaa maailmaansa myös muille ihmisille. Jotka osaavat oikeasti keskustella ja olla ihmisiä eri tavalla kuin nämä sun tapaukset jotka eivät oikeasti anna yhtään mitään koskaan. Mutta ne on joku pakkomielle tosiaan sit.

        On merkille pantavaa, että kiihdytät itseäsi mies kirjoittelemalla itsesi kanssa ja tämän tematiikan kohdallla erittäin🚩


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voit moralisoida ihan miten paljon tykkäät, mutta niin vain kävi kuitenki.

        miksi netta ei halunnut sua elämäänsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos jotain kirsiä edes on niin ei varmaan ole kyllä minkään netan näköinen voi voi ei kaikki voi olla netan näköisiä

        jani on sanonut että kirsi on netan näköinen vaikka ei ole nähnyt kirsin kuvaa. jani haluaa ajatella että kirsi on netan näköinen. kirsi ei saa olla muun näköinen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voit moralisoida ihan miten paljon tykkäät, mutta niin vain kävi kuitenki.

        Sä et kestä minkäänlaista keskustelua yhtään vaan heti hiillyt ja alat ärsyyntyä ja olet epäasiallinen ja puhut rumasti ihmisille, mitä jos rauhoitut. Ja ehkä myös opettelet käyttämään rahaa niin kuin aikuiset ihmiset tekevät kun kerran töissä käyt niin pitäisi kai sitä edes ruokaan riittää. Mut monet jutut osoittaa että olet jossain määrin jäänyt jollekin tietylle ikätasolle ja siksi nuo tyttöset ja rahan puute jne mutta hei asioihin voi saada aina parannusta josko haluaa ja on itse halukas muuttumaan ihmisenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs tiedän, olen aika pitkälle opiskellut psykologiaa ja psykiatriaa myös joten ei kannata puhua mitä ei tiedä ja tiedän ihmisen toiminnoista ehkä enemmän kuin sinä kuules ja miten niihin voi vaikuttaa jos vaan haluaa.

        No minä en halunnut. Kyllä olis moni muukin mies ihastunut. En välitä kuunnella sun saarnoja yhtään enempää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en halunnut. Kyllä olis moni muukin mies ihastunut. En välitä kuunnella sun saarnoja yhtään enempää.

        miksi netan poikaystävä on alle 50 vuotias?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en halunnut. Kyllä olis moni muukin mies ihastunut. En välitä kuunnella sun saarnoja yhtään enempää.

        Et siis halua muuttua ihmisenä etkä pyrkiä parempaan ja voida paremmin, no sitten olet toivoton tapaus todennäköisesti. Ja mitään saarnoja ei kyllä ole ollut vaan keskustelua mutta et näköjään pysty keskusteluun jossa mennään pintaa syvemmälle. Antaa olla siis. Mutta älä myöskään valita täällä enää, pidä sisälläsi tai jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et kestä minkäänlaista keskustelua yhtään vaan heti hiillyt ja alat ärsyyntyä ja olet epäasiallinen ja puhut rumasti ihmisille, mitä jos rauhoitut. Ja ehkä myös opettelet käyttämään rahaa niin kuin aikuiset ihmiset tekevät kun kerran töissä käyt niin pitäisi kai sitä edes ruokaan riittää. Mut monet jutut osoittaa että olet jossain määrin jäänyt jollekin tietylle ikätasolle ja siksi nuo tyttöset ja rahan puute jne mutta hei asioihin voi saada aina parannusta josko haluaa ja on itse halukas muuttumaan ihmisenä.

        Mä tykkään olla se mikä olen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et siis halua muuttua ihmisenä etkä pyrkiä parempaan ja voida paremmin, no sitten olet toivoton tapaus todennäköisesti. Ja mitään saarnoja ei kyllä ole ollut vaan keskustelua mutta et näköjään pysty keskusteluun jossa mennään pintaa syvemmälle. Antaa olla siis. Mutta älä myöskään valita täällä enää, pidä sisälläsi tai jotain.

        Kyllä tuo on ihan vaan moralisointia ja saarnaamista ja yritys muuttaa minua ihmisenä joksikin muuksi mitä en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis halua muuttua ihmisenä etkä pyrkiä parempaan ja voida paremmin, no sitten olet toivoton tapaus todennäköisesti. Ja mitään saarnoja ei kyllä ole ollut vaan keskustelua mutta et näköjään pysty keskusteluun jossa mennään pintaa syvemmälle. Antaa olla siis. Mutta älä myöskään valita täällä enää, pidä sisälläsi tai jotain.

        Mutta kun janilla on auto jota tarttee jatkuvasti korjata ja sitten miekkailuharrastus niin niitä välineitä pitää aina koristella


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tuo on ihan vaan moralisointia ja saarnaamista ja yritys muuttaa minua ihmisenä joksikin muuksi mitä en ole.

        koita ymmärtää ettei netta halua sua elämäänsä ja tulevaisuudessa lastensa kummiksi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tuo on ihan vaan moralisointia ja saarnaamista ja yritys muuttaa minua ihmisenä joksikin muuksi mitä en ole.

        No ei ole minulla todellakaan tarvetta sinua muuttaa miksi minä sellaista mutta ihan luulin että itse haluaisit elämään jotain parempaa mutta kun kerran olet tyytyväinen niin hyvä juttu mutta miksi sitten valitat kaikesta täällä julkisesti koko ajan, ole sit tyytyväinen ja iloinen elämästäsi. Ja nauti!!! 😊😊☀️☀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole minulla todellakaan tarvetta sinua muuttaa miksi minä sellaista mutta ihan luulin että itse haluaisit elämään jotain parempaa mutta kun kerran olet tyytyväinen niin hyvä juttu mutta miksi sitten valitat kaikesta täällä julkisesti koko ajan, ole sit tyytyväinen ja iloinen elämästäsi. Ja nauti!!! 😊😊☀️☀️

        Sä et ole näkemässä mua ja mun elämää, niin et sä pysty tästä tuollein parilla sanalla parempaa tekemään. Mistä sä voit päätellä mikä mun elämästä tekisi parempaa? Et ole saanu musta täällä edes oikeaa kuvaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä tykkään olla se mikä olen.

        No hyvä niin mutta ole sit tyytyväinen ja iloinen elämästäsi kun tykkäät olla tuollainen 😊 Silloinhan kaikki on enemmän kuin hyvin sulla


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä niin mutta ole sit tyytyväinen ja iloinen elämästäsi kun tykkäät olla tuollainen 😊 Silloinhan kaikki on enemmän kuin hyvin sulla

        Aha. Sä varsinainen psykologi olet, kun noin yksinkertaisesti parannat ihmisiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä et ole näkemässä mua ja mun elämää, niin et sä pysty tästä tuollein parilla sanalla parempaa tekemään. Mistä sä voit päätellä mikä mun elämästä tekisi parempaa? Et ole saanu musta täällä edes oikeaa kuvaa.

        Jani ai susta netan yksipuolinen rakastaminen tekee hyvää. Jos oot onnellinen niin kiva. Näköjään saat kiksejä siitä yksipuolisesta rakastamisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani ai susta netan yksipuolinen rakastaminen tekee hyvää. Jos oot onnellinen niin kiva. Näköjään saat kiksejä siitä yksipuolisesta rakastamisesta.

        No mä oon sentään saanu tuntea tunteita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aha. Sä varsinainen psykologi olet, kun noin yksinkertaisesti parannat ihmisiä.

        Oho otit minut nyt hampaisiisi olen ainut joka täällä asiallisesti koittaa keskustella niin sinä puret ja räksytät kuin rakkikoira mutta koirat haukkuu ja karavaani kulkee, ei haittaa mua siis jos sun oloa helpottaa niin anna tulla vaan. Sua kukaan yritä parantaa vaan keskustella ja ehkä jotain neuvoja tai kikkoja yrittää parhaansa mukaan mut unohda


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä oon sentään saanu tuntea tunteita.

        Ööööö meinaatko etten mä ole saanut tuntea. Eli sä olet onnellinen kun saat olla surullinen koko ajan netan takia. No anna mennä sitten


      • Olethan sä käyny mua stalkkaamassa ja tiedät miltä näytän. Ei mulla ole mitään chäänssejä sellasiin joista aina kiinnostun ja joihin ihastun, että se siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho otit minut nyt hampaisiisi olen ainut joka täällä asiallisesti koittaa keskustella niin sinä puret ja räksytät kuin rakkikoira mutta koirat haukkuu ja karavaani kulkee, ei haittaa mua siis jos sun oloa helpottaa niin anna tulla vaan. Sua kukaan yritä parantaa vaan keskustella ja ehkä jotain neuvoja tai kikkoja yrittää parhaansa mukaan mut unohda

        Sun lähestymistapa on ollut mun makuun turhan hyökkäävä ja kärkäs.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olethan sä käyny mua stalkkaamassa ja tiedät miltä näytän. Ei mulla ole mitään chäänssejä sellasiin joista aina kiinnostun ja joihin ihastun, että se siitä.

        etkö sä hyvä mies ymmärrä ettei teinit yleensä ole kiinnostuneita yli 50 v miehistä. Sä vittu vellot itsesäälissä ja haukut itseäsi kun teinit haluu seurustella oman ikäistensä kaa. kasva aikuiseksi. sinä ja sun tunteet. sä et osaa yhtään ajatella teinien näkökulmasta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sun lähestymistapa on ollut mun makuun turhan hyökkäävä ja kärkäs.

        Ai muut pilkkaa ja on ihan todella erilaisia niin keskustelu on susta hyökkäävää mutta okei anteeksi paljon pyytää myös nuori naishenkilö eli kaikille et olekaan niin mukava mutta en kaipaakaan kyllä sellaista. Mutta hyökkäävä ja kärkäs en ole ollut. Yrittänyt keskustella syvemmin mutta eihän se onnistu ihmisten kanssa jotka ei sellaiseen kykene. Sua pitää joko kehua tai sit osaa saa olla tosi pirullisia saat ilmeisesti siitäkin jotain kun niille et vastaa ikävästi. Tai sit pelkäät heitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai muut pilkkaa ja on ihan todella erilaisia niin keskustelu on susta hyökkäävää mutta okei anteeksi paljon pyytää myös nuori naishenkilö eli kaikille et olekaan niin mukava mutta en kaipaakaan kyllä sellaista. Mutta hyökkäävä ja kärkäs en ole ollut. Yrittänyt keskustella syvemmin mutta eihän se onnistu ihmisten kanssa jotka ei sellaiseen kykene. Sua pitää joko kehua tai sit osaa saa olla tosi pirullisia saat ilmeisesti siitäkin jotain kun niille et vastaa ikävästi. Tai sit pelkäät heitä.

        Täällä vastaa nyt niin moni eri kirjottaja mulle, etten pysy perässä kuka kirjottaa millonki. En täällä ole tottunu siihen, että yritetään keskustella syvällisemmin. En mä edes tiedä oletko se sama, joka arvosteli mua siitä että tykkään nuoremmista naisista enemmän?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tuo on ihan vaan moralisointia ja saarnaamista ja yritys muuttaa minua ihmisenä joksikin muuksi mitä en ole.

        Hohhoijaa joopa joo. Niin varmaan joku haluaa yrittää vierasta ihmistä muuttaa...sulle ei kannata kyllä kirjoittaa mitään eikä edes yrittää auttaa ainakaan tai herätellä ajattelemaan asioita tai elämää. No jatka täällä näiden muiden kanssa joiden kanssa olette ilmeisen samalla tasolla ilmaisun suhteen että mitään keskustelua ei synny. Hyvää jatkoa sulle 😊ja minä ohitan tästedes kaikki sinun ketjusi joten kiitos että olet nimimerkillä niin tietää ja kyllähän noi aloitukset jo aina arvaa kenen ne on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa joopa joo. Niin varmaan joku haluaa yrittää vierasta ihmistä muuttaa...sulle ei kannata kyllä kirjoittaa mitään eikä edes yrittää auttaa ainakaan tai herätellä ajattelemaan asioita tai elämää. No jatka täällä näiden muiden kanssa joiden kanssa olette ilmeisen samalla tasolla ilmaisun suhteen että mitään keskustelua ei synny. Hyvää jatkoa sulle 😊ja minä ohitan tästedes kaikki sinun ketjusi joten kiitos että olet nimimerkillä niin tietää ja kyllähän noi aloitukset jo aina arvaa kenen ne on.

        Huomaa kyllä heti, ettei meidän välillä kemiat pelaa yhtään. Sinä oot samantien luovuttamassa, kun ei keskustelu suju mielestäsi yhtään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomaa kyllä heti, ettei meidän välillä kemiat pelaa yhtään. Sinä oot samantien luovuttamassa, kun ei keskustelu suju mielestäsi yhtään.

        kerro jani minkälainen keskustelu sulla on kirsin kanssa: olis kiva tietää mitä mieltä olette teidän keskusteluista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kerro jani minkälainen keskustelu sulla on kirsin kanssa: olis kiva tietää mitä mieltä olette teidän keskusteluista.

        Se on rakkaudellisien tunteiden välittämistä toiselle, ei niinkään keskustelua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on rakkaudellisien tunteiden välittämistä toiselle, ei niinkään keskustelua.

        Eli sä rakastat kirsiä vaikka et ole nähnyt hänen kuvaansa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomaa kyllä heti, ettei meidän välillä kemiat pelaa yhtään. Sinä oot samantien luovuttamassa, kun ei keskustelu suju mielestäsi yhtään.

        Sinähän se sanoit ettet tykkää keskustella kanssani vaan olen paha ja ikävä enkä halua kellekään tietoisesti todellakaan mitään pahaa ja siksi vältän liian ikävästi sanovia sitten koska en halua syyttä suotta ilkeyttä elämääni koska mitään pahaa en ole tehnyt enkä sanonut edes


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se sanoit ettet tykkää keskustella kanssani vaan olen paha ja ikävä enkä halua kellekään tietoisesti todellakaan mitään pahaa ja siksi vältän liian ikävästi sanovia sitten koska en halua syyttä suotta ilkeyttä elämääni koska mitään pahaa en ole tehnyt enkä sanonut edes

        En minä ole sinua pahaksi ja ikäväksi sanonut missään kohtaa. Miksi haluat ymmärtää minua väärin? Miksi tää heti menee tällaiseksi riitelyksi? En minäkään mitään pahaa ole halunnu kellekään täällä. Mutta koita ymmärtää, että olen ollu oikeasti rakastunut, vaikka toinen on mua huomattavasti nuorempi. Ei kaikkea voi aina järjellä selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä rakastat edelleen nettaa. Et sä muuten haluis kirsin olevan netan näköinen

        onko sillä väliä että rakastaa ei sydämelleen kukaan mitään voi se on tahdosta riippumaton lihas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko sillä väliä että rakastaa ei sydämelleen kukaan mitään voi se on tahdosta riippumaton lihas

        Sä tuut pettyy jani koska mä en usko että kirsi on netan näköinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko sillä väliä että rakastaa ei sydämelleen kukaan mitään voi se on tahdosta riippumaton lihas

        et tainnut jani tietää ettei tunteet synny sydämessä . oot sä oikeesti noin tyhmä 52 vuotias


      • Anonyymi kirjoitti:

        et tainnut jani tietää ettei tunteet synny sydämessä . oot sä oikeesti noin tyhmä 52 vuotias

        Mä en ollut tuo joka kirjoitti sydämestä. Siitä huolimatta hän on oikeassa siinä että rakkausasioita ei sillä tavalla hallita. Ja jos haluaa niitä tukahduttamalla tukahduttaa, niin siitä vaan. Ei se tee hyvää kuitenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täällä vastaa nyt niin moni eri kirjottaja mulle, etten pysy perässä kuka kirjottaa millonki. En täällä ole tottunu siihen, että yritetään keskustella syvällisemmin. En mä edes tiedä oletko se sama, joka arvosteli mua siitä että tykkään nuoremmista naisista enemmän?

        Olin sama ja en arvostellut mietin asiaa vain ja syitä siihen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten vaikka rakastankin?

        Voisitko rakastaa ihan hiljaa itseksesi, etkä näin julkisesti? Luulisi, että tällainen voi aiheuttaa tytössä ja hänen läheisissään ahdistusta, jopa pelkoa. -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin sama ja en arvostellut mietin asiaa vain ja syitä siihen.

        jaa a. Se on varmaan naisen näkövinkkelistä vaikea ymmärtää ja vaikeaa selittää syitä että miksi. Mun on vaikea selittää sitä itsellenikään, että mitä mulle tapahtui, kun sillä tavalla ihastuin yks ja kaks. En mä näe että se oli väärin. Kyse ei ollu mistään himosta siinä kohtaa. Oletko sä koskaan ihastunut äkisti? Vai onko sulle se sellainen hitaampi prosessi, että jutellaan ja tustutaan ihmiseen ensin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko rakastaa ihan hiljaa itseksesi, etkä näin julkisesti? Luulisi, että tällainen voi aiheuttaa tytössä ja hänen läheisissään ahdistusta, jopa pelkoa. -sivusta

        Kiitos taas tästäkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        jaa a. Se on varmaan naisen näkövinkkelistä vaikea ymmärtää ja vaikeaa selittää syitä että miksi. Mun on vaikea selittää sitä itsellenikään, että mitä mulle tapahtui, kun sillä tavalla ihastuin yks ja kaks. En mä näe että se oli väärin. Kyse ei ollu mistään himosta siinä kohtaa. Oletko sä koskaan ihastunut äkisti? Vai onko sulle se sellainen hitaampi prosessi, että jutellaan ja tustutaan ihmiseen ensin?

        ensinnäkin yleensä toinen pyydetään esim kahville ennen kuin kerrotaan ihastumisesta ihmiselle jota ei tunne


      • Anonyymi kirjoitti:

        ensinnäkin yleensä toinen pyydetään esim kahville ennen kuin kerrotaan ihastumisesta ihmiselle jota ei tunne

        Mä en nyt puhunut siitä, missä vaiheessa kerrotaan, vaan ihastumisesta. Kun näyttää sille, että osa ei ihastu niin nopeasti kuin toiset. Jotkut ei ehkä ihastu ollenkaan, vaan alkavat jotenki järkiperusteisesti olemaan toisen kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en nyt puhunut siitä, missä vaiheessa kerrotaan, vaan ihastumisesta. Kun näyttää sille, että osa ei ihastu niin nopeasti kuin toiset. Jotkut ei ehkä ihastu ollenkaan, vaan alkavat jotenki järkiperusteisesti olemaan toisen kanssa.

        tiiätkö kun ihminen voi ihastua toiseen vaan ystävä tarkoituksessa eikkä romanttisessa mielessä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        jaa a. Se on varmaan naisen näkövinkkelistä vaikea ymmärtää ja vaikeaa selittää syitä että miksi. Mun on vaikea selittää sitä itsellenikään, että mitä mulle tapahtui, kun sillä tavalla ihastuin yks ja kaks. En mä näe että se oli väärin. Kyse ei ollu mistään himosta siinä kohtaa. Oletko sä koskaan ihastunut äkisti? Vai onko sulle se sellainen hitaampi prosessi, että jutellaan ja tustutaan ihmiseen ensin?

        Olen ihastunut joskus aika nopeasti mutta totta kai toisen kans on jo jonkun verran ainakin tunnettu tai tiedetty toisistamme ja joskus hitaammin molemmista kokemusta on kyllä mutta aina suunnilleen samanikäisiä olleet toki vähän nuorempia miehiä voinut olla mutta max -5 v.oma ikä siinä vaiheessa(ja sit olen ihastunut myös vähän vanhempiin, pikku ero suuntasi tai toiseen) ja se ero ei oo ollut merkittävä kun ollaan tietyn ikäisiä jo ihan aikuisuuden puolella molemmat. Siitähän tässä ehkä enemmän oli kyse mutta jokainen ihastuu kehen ihastuu ja minä en niihin puutu enkä halua päivääni pahoja sanoja ihmisiltä syyttä suotta. Mukavaa viikonloppua kaikille vaan! ☀️🍀


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sun lähestymistapa on ollut mun makuun turhan hyökkäävä ja kärkäs.

        Päinvastoin. Sinua yritetään nostaa omille jaloillesi. Olet mollaamassa ja ruikuttamassa naisenpuutettasi joka tuutista. Olet vapaa mies. Nauti siitä oikealla tavalla tosielämässä. Pelkillä tunteilla ei pitkälle lekotella. Tekstailusuhde jonkun täysin tuntemattoman ja näkymättömän kanssa on aika friskaabelia .Tunteet ja todellisuus kohtaavat vääjäämättä jonain hetkenä. Oletko valmis siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se vaan se ikäjuttu että mitä nuorempi tyttö niin pakkomielle mutta apua sehän viittaa pedofiliaan jotenkin kun oikeasti asiaa miettii että yli viisikymppinen ei suostu muiden kanssa juttelemaan kuin pienten tyttöjen ja nuorten kanssa. Vai oletko jäänyt itse jollekin tasolle etkä edes kasvanut aikuiseksi. Mutta joku ongelma sulla oikeasti on ja siis ihan hyvällä vaan että ehkä kannattaisi miettiä ja vaikka hakea apua noihin juttuihin. Tai alkaa itse muuttamaan ajatteluaan ja avartaa maailmaansa myös muille ihmisille. Jotka osaavat oikeasti keskustella ja olla ihmisiä eri tavalla kuin nämä sun tapaukset jotka eivät oikeasti anna yhtään mitään koskaan. Mutta ne on joku pakkomielle tosiaan sit.

        Hyvä analysointi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten vaikka rakastankin?

        Alkaa olla kiire herätä todellisuuteen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä et ilmeisesti ymmärrä ihmisen fysiologiasta etkä henkisistä asioista paljoakaan. Ei sitä voi itse hallita mihin ihastuu. Ja minä olen tunteilla eläjä. Voithan sitä tuollein järkeillä, mutta et ollut paikalla ja kokemassa asioita minun näkökulmastani.

        Tunteita on pakko hallita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunteita on pakko hallita.

        Vai semmoista. Tunteita voi hallita, mutta ihastuminen onkin ihan muuta kuin pelkkä tunne.

        "Tunteita voi tosiaan oppia hallitsemaan paremmin, mutta ihastuminen on usein spontaani ja hallitsematon tunne. Tämä johtuu siitä, että ihastuminen liittyy vahvasti biologisiin ja kemiallisiin prosesseihin kehossamme, erityisesti aivoissa.
        Ihastuminen käynnistää monia neurokemiallisia reaktioita, kuten dopamiinin, serotoniinin ja oksitosiinin vapautumisen, jotka saavat meidät tuntemaan euforiaa, kiintymystä ja intohimoa."

        Sä haluat, että mä en tuntis yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa olla kiire herätä todellisuuteen.

        Mitähän tälläki tarkoitat ja uhkailet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vai semmoista. Tunteita voi hallita, mutta ihastuminen onkin ihan muuta kuin pelkkä tunne.

        "Tunteita voi tosiaan oppia hallitsemaan paremmin, mutta ihastuminen on usein spontaani ja hallitsematon tunne. Tämä johtuu siitä, että ihastuminen liittyy vahvasti biologisiin ja kemiallisiin prosesseihin kehossamme, erityisesti aivoissa.
        Ihastuminen käynnistää monia neurokemiallisia reaktioita, kuten dopamiinin, serotoniinin ja oksitosiinin vapautumisen, jotka saavat meidät tuntemaan euforiaa, kiintymystä ja intohimoa."

        Sä haluat, että mä en tuntis yhtään mitään.

        näköjään sulla oli ihastuminen niin voimakas ettei potkut ärsyttäneet. Normaalisti jos ihminen saa mieluisasta työpaikasta potkut niin se ärsyttäis mutta sua ei ärsyttänyt muu kuin se ettet enää Netan kaa ollut tekemisissä.

        Luuletko että netta ajattelee sua kun saa lapsia miehensä kanssa ja sä vaan jatkat kaipailua vaikka toisella olis perhelämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        näköjään sulla oli ihastuminen niin voimakas ettei potkut ärsyttäneet. Normaalisti jos ihminen saa mieluisasta työpaikasta potkut niin se ärsyttäis mutta sua ei ärsyttänyt muu kuin se ettet enää Netan kaa ollut tekemisissä.

        Luuletko että netta ajattelee sua kun saa lapsia miehensä kanssa ja sä vaan jatkat kaipailua vaikka toisella olis perhelämä.

        Se on kokonaan mun murhe, eikä kenenkään muun. Enkä mä luule yhtään mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on kokonaan mun murhe, eikä kenenkään muun. Enkä mä luule yhtään mitään.

        Miksi sä muuten valitat paskaa elämääsi jos nettaan rakastuminen saa elimistössä hyvänolon hormonit liikkeelle? Eihän rakastuminen voi aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia kehossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä muuten valitat paskaa elämääsi jos nettaan rakastuminen saa elimistössä hyvänolon hormonit liikkeelle? Eihän rakastuminen voi aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia kehossa.

        Sinä olet niin tyhmä, ettei kannata edes vastata.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vai semmoista. Tunteita voi hallita, mutta ihastuminen onkin ihan muuta kuin pelkkä tunne.

        "Tunteita voi tosiaan oppia hallitsemaan paremmin, mutta ihastuminen on usein spontaani ja hallitsematon tunne. Tämä johtuu siitä, että ihastuminen liittyy vahvasti biologisiin ja kemiallisiin prosesseihin kehossamme, erityisesti aivoissa.
        Ihastuminen käynnistää monia neurokemiallisia reaktioita, kuten dopamiinin, serotoniinin ja oksitosiinin vapautumisen, jotka saavat meidät tuntemaan euforiaa, kiintymystä ja intohimoa."

        Sä haluat, että mä en tuntis yhtään mitään.

        Älä rasita itseäsi teatralisoimalla selvää asiaa. Et jää tunteettomaksi, vaikka opetteleisit elämään reaalimaailmassa. Euforia on moninkertaisesti laimennettua roikkumalla menneessä. Jo lapset on viisasta opettaa siihen, ettei aina saa mitä tahtoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä rasita itseäsi teatralisoimalla selvää asiaa. Et jää tunteettomaksi, vaikka opetteleisit elämään reaalimaailmassa. Euforia on moninkertaisesti laimennettua roikkumalla menneessä. Jo lapset on viisasta opettaa siihen, ettei aina saa mitä tahtoisi.

        ei janilla ole elämää oikeassa maailmassa. Hän elää nettimaailmassa johon kuuluu netan kaipailu ja kirsin sänkyyn peittelyt ja iltapusut


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei janilla ole elämää oikeassa maailmassa. Hän elää nettimaailmassa johon kuuluu netan kaipailu ja kirsin sänkyyn peittelyt ja iltapusut

        Sori vaan, mutta sinä se netasta puhut jatkuvasti enkä minä. Minä olen aikoja sitten luovuttanut, koska hän seurustelee, eikä ole osoittanut mitään kiinnostusta minua kohtaan ikinä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sori vaan, mutta sinä se netasta puhut jatkuvasti enkä minä. Minä olen aikoja sitten luovuttanut, koska hän seurustelee, eikä ole osoittanut mitään kiinnostusta minua kohtaan ikinä.

        älä valehtele. sä jatkuvasti kirjottelet netasta ja kaipauksesta. Jos sä olet luovuttanut niin miksi sä sitten vielä rakastat nettaa kun tiedät ettei netta halua sua elämäänsä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on rakkaudellisien tunteiden välittämistä toiselle, ei niinkään keskustelua.

        Ja tämänkö luulet Hänellekin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitähän tälläki tarkoitat ja uhkailet?

        Ei hätää. Ei ole uhkailusta kyse.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ole sinua pahaksi ja ikäväksi sanonut missään kohtaa. Miksi haluat ymmärtää minua väärin? Miksi tää heti menee tällaiseksi riitelyksi? En minäkään mitään pahaa ole halunnu kellekään täällä. Mutta koita ymmärtää, että olen ollu oikeasti rakastunut, vaikka toinen on mua huomattavasti nuorempi. Ei kaikkea voi aina järjellä selittää.

        olen ollut rakastunut=perfekti muoto
        Miksi märehtiä menneitä? Se on esteenä uudelle rakkaudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko rakastaa ihan hiljaa itseksesi, etkä näin julkisesti? Luulisi, että tällainen voi aiheuttaa tytössä ja hänen läheisissään ahdistusta, jopa pelkoa. -sivusta

        Nasevan ytimekkäästi sanottu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Fiksaatio on se että olin ihastunut ja rakastunut kyseiseen ihmiseen, enemmä ku kehenkään muuhun ikinä. Miten tuota voit miettiä sen kummemmin? Jos joku tuntuu hyvältä niin se tuntuu.

        Voiko emojeihin rakastua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko emojeihin rakastua?

        En ole väittänyt rakastuvani emojeihin. Niillä osoitetaan tunnetiloja. Ne on tekstin jatketta. Siihen voi ihastua, miten toinen esiintyy ja kirjoittaa sulle. mutta se ihastuminen ei ole samanlaista, kuin kohdatessa ihmisen elävänä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole väittänyt rakastuvani emojeihin. Niillä osoitetaan tunnetiloja. Ne on tekstin jatketta. Siihen voi ihastua, miten toinen esiintyy ja kirjoittaa sulle. mutta se ihastuminen ei ole samanlaista, kuin kohdatessa ihmisen elävänä.

        Mä en usko että jani ja kirsi tulee ikinä näkee livenä toisiaan. Janille riittä kun saa antaa virtuaalipusuja ja peitellä kirsin sänkyyn iltaisin. Yhdyntää ei kannata harkita kun jani haluaa vaan netan. Niin janilla ei seiso jos on kirsin kaa sängyssä. En usko että kirsi on Netan näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tuut pettyy jani koska mä en usko että kirsi on netan näköinen

        Onko Kirsi Janin mieleisessä ikähaarukassa? Kun oman kullan aika on, hän saattaa myllertää uusiksi odotukset osoittautumalla juuri siksi kaikkein rakkaimmaksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        koita ymmärtää ettei netta halua sua elämäänsä ja tulevaisuudessa lastensa kummiksi

        Eikö se ole ihan tavallista että eksää pyydetään kummiksi, eritoten näissä susimiehen fiktiivisissä dialogeissa?


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta! Hyvä juttu! 🤗🧄🥜🍎

      • Hyvää huomenta sullekin. 😊
        Mulla on rahat loppu, eikä kotona ruokaa juurikaan. Hienosti menee. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta sullekin. 😊
        Mulla on rahat loppu, eikä kotona ruokaa juurikaan. Hienosti menee. 😊

        Onko sinulla ketään, jolta voi lainata? Voitko soittaa jollekin läheiselle sukulaiselle, että auttaa? Minulla on joskus ollut, ettei ole ollut rahaa ruokaa. Se on kauheaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ketään, jolta voi lainata? Voitko soittaa jollekin läheiselle sukulaiselle, että auttaa? Minulla on joskus ollut, ettei ole ollut rahaa ruokaa. Se on kauheaa.

        Ajattelin kohta kysyä äidiltä pientä lainaa. Tai sitten nostan sijoituksistani vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ketään, jolta voi lainata? Voitko soittaa jollekin läheiselle sukulaiselle, että auttaa? Minulla on joskus ollut, ettei ole ollut rahaa ruokaa. Se on kauheaa.

        ei janilla ole ystäviä ja eikä voi pyytää vanhemmilta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ajattelin kohta kysyä äidiltä pientä lainaa. Tai sitten nostan sijoituksistani vähän.

        No hyvä sitten. 👍


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta sullekin. 😊
        Mulla on rahat loppu, eikä kotona ruokaa juurikaan. Hienosti menee. 😊

        Sijoititko mies ööliin?


    • Anonyymi

      KIRSIIIIIIIIIIIIIIi tule vastaamaan janin kysymykseen

    • Anonyymi

      Pikaista parantumista 👍.

      • Kiitos sullekin. Kyllä tää tästä alkaa jo vähä helpottamaan. Vielä tarvii lepoa pari päivää...


    • Anonyymi

      LOL kirsi meni oikeesti lepää. Hitto mä olen hyvä ennustaa

      • Kipeenä lepo on tärkeintä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kipeenä lepo on tärkeintä.

        Miksi sä sitten kyselet kirsiltä jos tiedät ettei hän vastaa. Siis onhan se yhen sanan kirjottamine siis helvetin rankkaa ja energiaa vievää. siis ihan järjettömän rankkaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä sitten kyselet kirsiltä jos tiedät ettei hän vastaa. Siis onhan se yhen sanan kirjottamine siis helvetin rankkaa ja energiaa vievää. siis ihan järjettömän rankkaa

        ”Todella harmi”, että tämä yhden miehen dialogisi on muuttunut käyttökelvottomaksi muille


      • Anonyymi
        UUSI

        Otatko sinä itseksesi kirjoitteleva mies hahmoihidi vaikutteita esim naapurustosta vaikka et esim fyysisesti näkisi heitä?


    • Hyvästi vaan...

      • Anonyymi

        suutuit sä taas kirsille. Kohta taas hymyilyttää ja kehut kirsiä.


    • Täältä poistuu koko ajan asiallisia viestejä...

      • Anonyymi

        ethän sä edes keskustele kirsin kaa niin mitä väliä


      • Anonyymi kirjoitti:

        ethän sä edes keskustele kirsin kaa niin mitä väliä

        Keskustelusta ei tule mitään, jos poistellaan viestejä. Eikä silloin kun tullaan huutelemaan väliin ja sotkemaan mustasukkaisena.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Keskustelusta ei tule mitään, jos poistellaan viestejä. Eikä silloin kun tullaan huutelemaan väliin ja sotkemaan mustasukkaisena.

        kenelle mä olen mustasukkanen. Kirsille joka lepää päivästä toiseen.


    • Anonyymi

      Kiva kuulla. Onneksi toiset menee nopeasti ohi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Huomenta👩☕️💤❤️

      • UUSI

        Hyvää huomenta. Aion tehdä lettuja aamupalaksi. 😊❤️☕🥞


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Aion tehdä lettuja aamupalaksi. 😊❤️☕🥞

        Wau👩🙂👩☕️❤️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau👩🙂👩☕️❤️

        Toivottavasti onnistuu hyvin. 😊❤️☕🥞😘


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti onnistuu hyvin. 😊❤️☕🥞😘

        Kivaa päivää ♥️🙂👩☕️🥰😘


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa päivää ♥️🙂👩☕️🥰😘

        Kiitos. Kivaa sunnuntai päivää sulleki 😊❤️☕🥞😘


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Kivaa sunnuntai päivää sulleki 😊❤️☕🥞😘

        Kiitos 👩☕️😘♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 👩☕️😘♥️

        Ole hyvä vain ihana. 🥰😘


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti onnistuu hyvin. 😊❤️☕🥞😘

        Moi onnistuiko hyvin👩☕️♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi onnistuiko hyvin👩☕️♥️

        Hei! Onnistui todella hyvin ja oli hyvää. 😘


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Hei! Onnistui todella hyvin ja oli hyvää. 😘

        No hyvä sinä 👍😘👩♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä sinä 👍😘👩♥️

        Kiitos. Olis ollut mukava syödä niitä yhdessä. 😘♥️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Olis ollut mukava syödä niitä yhdessä. 😘♥️

        🙂❤️👩🥰


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🙂❤️👩🥰

        🥰❤️🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Olis ollut mukava syödä niitä yhdessä. 😘♥️

        voi helvetti. te olette aikuisia. sopikaa tapaaminen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        voi helvetti. te olette aikuisia. sopikaa tapaaminen.

        Ei se ole livenä enää samanlaista.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole livenä enää samanlaista.

        niin kun näet ettei kirsi olekaan netan näköinen


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin kun näet ettei kirsi olekaan netan näköinen

        Niin kenties ei olekaan. Voi silti olla nätti ja viedä mun sydämen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole livenä enää samanlaista.

        Tai sitten liian kiihkeetä,::D


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten liian kiihkeetä,::D

        Niin, vois olla sitäkin ja jäis letut syömättä. 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kenties ei olekaan. Voi silti olla nätti ja viedä mun sydämen.

        mutta sä haluat uskoa että kirsi on netan näköinen


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta sä haluat uskoa että kirsi on netan näköinen

        No entäpä sitten?! Vaikea tässä on tietää miltä näyttää.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No entäpä sitten?! Vaikea tässä on tietää miltä näyttää.

        niin koska kirsiä ei oikeesti kiinnosta.olette molemmat tässä laastarisuhteessa. eikö kirsillä ollut joku mies kiikarissa ja kun hän ei saa siltä huomiota niin tyytyy sun pusuihin . samoin sinä kirsiin kun et saanut nettaa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin koska kirsiä ei oikeesti kiinnosta.olette molemmat tässä laastarisuhteessa. eikö kirsillä ollut joku mies kiikarissa ja kun hän ei saa siltä huomiota niin tyytyy sun pusuihin . samoin sinä kirsiin kun et saanut nettaa

        No se on elämää se.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole livenä enää samanlaista.

        Herrrrrtrtttsyikkäri , mitä Kirsi NYT sanoo?🤯


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kenties ei olekaan. Voi silti olla nätti ja viedä mun sydämen.

        Entäpä jos ei ole nätti... Ei pidä edes vaatia nätteyttä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos ei ole nätti... Ei pidä edes vaatia nätteyttä.

        Jos ei ole nätti, ja jos minä en ole hänestä komea, niin meillä ei välttämättä sytytä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se on elämää se.

        Oo sankta lusiiiiia 🙃.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Herrrrrtrtttsyikkäri , mitä Kirsi NYT sanoo?🤯

        Vois jotain muuta lettua J maistella👩🥰❤️🤣


    • Anonyymi
      UUSI

      miksei jani voi panna kirsin kaa vaan sormettaa ja panee noiden urheilijanaisten kaa. kirsi on sentään netan näköinen

      • UUSI

        Sä voisit ottaa vaikka sokerin, jos sillä rauhottuisit.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sä voisit ottaa vaikka sokerin, jos sillä rauhottuisit.

        ite alotit.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ite alotit.

        Aloitinko? Mikä syy sulla oli triggeröityä?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Aloitinko? Mikä syy sulla oli triggeröityä?

        mikä tarve sulla oli kertoa että haluut katsoo naisurhelijoiden emättimiä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä tarve sulla oli kertoa että haluut katsoo naisurhelijoiden emättimiä.

        😇😎🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • UUSI

        Riippuu ihan siitä kuka kysyy...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Riippuu ihan siitä kuka kysyy...

        et sä nettaa tunnista


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        et sä nettaa tunnista

        Ei täällä tunnista ketään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei täällä tunnista ketään.

        selvä netta on kyseessä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        selvä netta on kyseessä

        Mä en oikein jaksa uskoa, että hän ja hänen poikaystävä arvostaa tuollaista kiusaamista. He tietävät kuka sinä olet.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en oikein jaksa uskoa, että hän ja hänen poikaystävä arvostaa tuollaista kiusaamista. He tietävät kuka sinä olet.

        nii. ja mitä sitten.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        nii. ja mitä sitten.

        Jaa, se taitaaki vaan olla minun kiusaaminen teillä pääasiana siellä. Tulipa sekin selväksi näin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa, se taitaaki vaan olla minun kiusaaminen teillä pääasiana siellä. Tulipa sekin selväksi näin.

        Moi👩🥱♥️No mitä oot tehnyt tänään


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi👩🥱♥️No mitä oot tehnyt tänään

        jani on katellut urheilijoiden alapäitä ja tussuja


      • Anonyymi
        UUSI

        minä en ole kirsi. kirsi on se joka tulee moikkaa ja lähtee saman tien pois


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi👩🥱♥️No mitä oot tehnyt tänään

        Enpä ole tehny paljon mitään. Katsonu urheilua. Mut nyt lähden ulos. 😊♥️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Enpä ole tehny paljon mitään. Katsonu urheilua. Mut nyt lähden ulos. 😊♥️

        muista katsoa naisten tussuja jos tulee vastaan


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi👩🥱♥️No mitä oot tehnyt tänään

        Lähdin salille. 😅❤️😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi👩🥱♥️No mitä oot tehnyt tänään

        Moi, mitäs sä oot tehnyt tänään? Mä kävin treenaamassa vähän. ♥️😊


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Moi, mitäs sä oot tehnyt tänään? Mä kävin treenaamassa vähän. ♥️😊

        Levännyt tuli vähä juhlittua🤣👩🥱♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Levännyt tuli vähä juhlittua🤣👩🥱♥️

        Ok. Se on kiva. Mä arvasin et sä olit lepäämässä ♥️😊


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Se on kiva. Mä arvasin et sä olit lepäämässä ♥️😊

        Omg👩🥱♥️🤣


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Omg👩🥱♥️🤣

        Sulla oli varmasti hauskaa. Oliko miesseuraakin? ♥️😊


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sulla oli varmasti hauskaa. Oliko miesseuraakin? ♥️😊

        No ei👩❤️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei👩❤️

        no voi... Kai silti oli kivaa ja kavereita ♥️😊


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        no voi... Kai silti oli kivaa ja kavereita ♥️😊

        No juu oli ihan kiva ilta🥱🙂👩♥️väsyttää vähä 💤


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu oli ihan kiva ilta🥱🙂👩♥️väsyttää vähä 💤

        Pääasia et oli kivaa. 😊
        Mua ei nyt väsytä ollenkaan... Mulla on aamulla töitä. Saa nähdä miten saan taas unta. 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Pääasia et oli kivaa. 😊
        Mua ei nyt väsytä ollenkaan... Mulla on aamulla töitä. Saa nähdä miten saan taas unta. 😅

        Okay ota melatoniini🤣🥱👩♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Okay ota melatoniini🤣🥱👩♥️

        No se pitää varmaan ottaa... Nyt juon kahvia. 😅☕♥️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Pääasia et oli kivaa. 😊
        Mua ei nyt väsytä ollenkaan... Mulla on aamulla töitä. Saa nähdä miten saan taas unta. 😅

        Damn👩akku lopussa pitää ladata♥️🤗lepään vähän palataan kohta😘


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Damn👩akku lopussa pitää ladata♥️🤗lepään vähän palataan kohta😘

        Mä lähden kans käymään ulkona... Palataan 😘


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se pitää varmaan ottaa... Nyt juon kahvia. 😅☕♥️

        voi vittua . kahvia illalla ja sitten valitetaan kun ei saa unta


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Se on kiva. Mä arvasin et sä olit lepäämässä ♥️😊

        totta kai sä arvasit. eihän kirsi muuta tee. Ei näköjään ole enää saikulla kun jaksaa juhlia, ensi viikolla taas saikulla


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sulla oli varmasti hauskaa. Oliko miesseuraakin? ♥️😊

        oot sä mustasukkanen. Heti aina kysymässä oli miesseuraa. ihan kuin naisten kaa ei vois juhlia


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se pitää varmaan ottaa... Nyt juon kahvia. 😅☕♥️

        melatoniinista ei ole hyötyä jos juo kahvia illalla. mutta itepähän tiedät mitä teet


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        melatoniinista ei ole hyötyä jos juo kahvia illalla. mutta itepähän tiedät mitä teet

        Tiedän kyllä. Huomenna väsyttää töissä. Ihan perus settiä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tiedän kyllä. Huomenna väsyttää töissä. Ihan perus settiä.

        älä sitten huomenna valita kun väsyttää


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        älä sitten huomenna valita kun väsyttää

        No en mä sitä välttämättä tänne valitakaan. Se on myös ihan eri asia valittaa, kuin todeta asioita.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No en mä sitä välttämättä tänne valitakaan. Se on myös ihan eri asia valittaa, kuin todeta asioita.

        eli sä huomenna toteat että sua väsyttää kun menit niin myöhään nukkuu


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eli sä huomenna toteat että sua väsyttää kun menit niin myöhään nukkuu

        Mä en osaa mennä aikasin nukkuu, oli miten hyvänsä. Turha mennä pyörimään sänkyyn, jos ei nukuta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en osaa mennä aikasin nukkuu, oli miten hyvänsä. Turha mennä pyörimään sänkyyn, jos ei nukuta.

        voisko silläö kahvin juomisella olla osuutta asiaan ettet saa unta. ja älä vaan sano ettet ole tiennyt sellaisesta että kahvi piristää


    • Anonyymi
      UUSI

      Meneekö Kirsi huomenna töihin?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      85
      1879
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1534
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      66
      1235
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1065
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      986
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    7. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      925
    8. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      836
    9. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      834
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      805
    Aihe