Monet julkkiskaunottaret eivät tienanneet juuri mitään

Anonyymi

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tinderistä saavat toimeentulon ja sekin väärin kun yrittäjät palkka tulot 103euroa ja pääoma tulot 1124euroa mutta silti uusilla bmw 535d ajelee luksus kämpissä asuu ja kaikkea on ja miksi yhteiskunta maksaa sosiaalipummien eli yrittäjien poistot eli jos yritys ei ole kannattava niin lopetetaan yritys ja töihin jollekkin muulle eli eikö yrittäjät hoe omilla on tultava toimeen mutta silti kaikki ostokset poistoon

      • Anonyymi

        Monella naisella on haarovälissä pankki, jonka avulla voi helposti tienata verotonta tuloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella naisella on haarovälissä pankki, jonka avulla voi helposti tienata verotonta tuloa.

        eikö tinderisyys tarkoita juuri tuota eli maksullista seksiseuraa niin koulutettu nainen tietää yrittäjyyden


    • Ilman tuloja tulee toimeen, jos on a) varallisuutta, jota voi käyttää kattamaan menot tai b) ei ole myöskään menoja.

      Menojahan ei ole, jos asuu jonkun muun asunnossa, syö jonkun muun ruokaa ja käyttää muutenkin muiden omistamia tai ostamia tavaroita. Kaikki vain eivät omaa sellaisia kykyjä tai taitoja, että saisi tämän "jonkun muun" kustantamaan kaiken. Kyseessä on kuin mikä tahansa henkinen pääoma, jolla ei varsinaisesti ole mitattua rahallista arvoa, mutta siitä huolimatta kyky tuottaa tuloja. Siihen kannattaa investoida.

      Sukupuolten tasa-arvoa ei tässä asiassa ilmeisesti ole. Vai missä ovat vastaavat julkkiskomistukset?

      • Sukupuolten tasa-arvon kannalta meillä on syytä olla huolissamme nuorten naisoletettujen hyvätuloisten pienestä määrästä
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006295685.html

        Alle 30-vuotiaista suurituloisimmista vain alle neljännes on naisia. Unohdetaan hyvävelikerhon saunan lauteilla toisilleen hallituspaikkoja ym. sullemulle-periaatteella jakelevat setämiehet. Miksi jo nuorissa rikkaissa naiset ovat niin aliedustettuja?


      • scrg kirjoitti:

        Sukupuolten tasa-arvon kannalta meillä on syytä olla huolissamme nuorten naisoletettujen hyvätuloisten pienestä määrästä
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006295685.html

        Alle 30-vuotiaista suurituloisimmista vain alle neljännes on naisia. Unohdetaan hyvävelikerhon saunan lauteilla toisilleen hallituspaikkoja ym. sullemulle-periaatteella jakelevat setämiehet. Miksi jo nuorissa rikkaissa naiset ovat niin aliedustettuja?

        Aika monella varat näyttivät tulleen perheyrityksistä..Moni vielä ajattelee poikalapsen olevan "suvun tilan" ja nimen jatkaja?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aika monella varat näyttivät tulleen perheyrityksistä..Moni vielä ajattelee poikalapsen olevan "suvun tilan" ja nimen jatkaja?

        Listalta voi toisaalta tunnistaa niitä nuoria miehiä, jotka eivät ole vanhojen perheyritysten osakkaita, vaan ovat tehneet tulonsa bitcoineilla, pelifirmalla, e-urheilulla ym. aloilla, joilla ei välttämättä ole tarvittu kummempaa alkupääomaa. Toisaalta ainakin osa niistä naisista, jotka ovat listalla perheyrityksestä saaduilla tuloilla, keskittyvät elämässään hevosten kasvattamiseen, kirjailemiseen ym. ihan muille aloille.

        Nämä ovat 2000-luvun nuoria ja meidän kulttuurimme kaikesta tasa-arvosta huolimatta tuottaa tällaisia tuloksia. Syynä voi pitää setämiesten asenteita. Itse pitäisin ensisijaisena syynä naisyksilöiden haluttomuutta ottaa riskejä ja "nörttimäisesti" olla omistautumatta jollekin asialle.


      • scrg kirjoitti:

        Listalta voi toisaalta tunnistaa niitä nuoria miehiä, jotka eivät ole vanhojen perheyritysten osakkaita, vaan ovat tehneet tulonsa bitcoineilla, pelifirmalla, e-urheilulla ym. aloilla, joilla ei välttämättä ole tarvittu kummempaa alkupääomaa. Toisaalta ainakin osa niistä naisista, jotka ovat listalla perheyrityksestä saaduilla tuloilla, keskittyvät elämässään hevosten kasvattamiseen, kirjailemiseen ym. ihan muille aloille.

        Nämä ovat 2000-luvun nuoria ja meidän kulttuurimme kaikesta tasa-arvosta huolimatta tuottaa tällaisia tuloksia. Syynä voi pitää setämiesten asenteita. Itse pitäisin ensisijaisena syynä naisyksilöiden haluttomuutta ottaa riskejä ja "nörttimäisesti" olla omistautumatta jollekin asialle.

        Jos edelleen nuoria naisia kasvatetaan olemaan varovaisia, niin ongelma on silloin kasvatuksessa. En tosin pidä riskialtista elämääkään tavoittelemisen arvoisena, enkä palkkaisi kuviteltuun firmaani riskitekijöitä.

        Katsoin taannoin prisma-dokkaria leikin tärkeydestä. Siinä mainittiin etenkin tyttölasten leikkivän paljon "vaarallisemmin" silloin kun heitä ei valvota.

        Eikä mikään asia korjaannu yhden, saati kahdenkaan sukupolven aikana, jos "asia" on kestänyt tuhansia vuosia..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jos edelleen nuoria naisia kasvatetaan olemaan varovaisia, niin ongelma on silloin kasvatuksessa. En tosin pidä riskialtista elämääkään tavoittelemisen arvoisena, enkä palkkaisi kuviteltuun firmaani riskitekijöitä.

        Katsoin taannoin prisma-dokkaria leikin tärkeydestä. Siinä mainittiin etenkin tyttölasten leikkivän paljon "vaarallisemmin" silloin kun heitä ei valvota.

        Eikä mikään asia korjaannu yhden, saati kahdenkaan sukupolven aikana, jos "asia" on kestänyt tuhansia vuosia..

        Lisäksi sitten tyttölasten kasvatus vastuuseen näkyy taas poikalasten "hulttiomaisuutena" ihan jo omien hampaiden pesun suhteen ja liikalihavuutena.


    • Anonyymi

      Ne sokerideittailee eli ovat maksu naisia, mies maksaa naiselle jotta pääsee panemaan.

      • Anonyymi

        Hyi saatuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatuna

        Se on nykyaikaa


    • Anonyymi

      Eivät kehtaa ilmoittaa verottajalle että ovat maksunaisia ja saavat rahan käteisenä niehiltä.

    • Anonyymi

      Penttilä on ainoa joka myöntää elävänsä miehensä varoilla. Elättäisköhän harmis vastikkeena pullan leipomisesta? Tuon tasoisen ulkonäön ylläpito maksaa hirveitä summia, ja vie päivässä paljon aikaa. Moni saanee myös firmoilta somenäkyvyyttä vastaan vaikka mitä ilmaiseksi. Veronkierto tehty niin vaikeaksi, että tuskin se on syy. Hyvin ovat korttinsa pelanneet.

      • Anonyymi

        Mailiksen pullat olis harmikselle liian kalliit. Ei riittäisi kyseisen hepun tienestit ylläpitämään Mailiksen ulkonäköä.


    • Anonyymi

      Naisen arvo on nuoruus ja kauneus, nuori ja kaunis nainen ei tarvitse tuloja elämiseen koska pillun arvon on niin korkea, mutta sitä kestää vain silmänräpäyksen ajan. Nainen syntyy lottovoittajana, mutta mahdollisuuksia tienaamiseen ei ole, mies taas syntyy rutiköyhänä, mutta mahdollisuudet tienaamiseen ovat rajattomat.

      Vanhan naisen pillun arvo on negatiivinen ihan kuten miehen munankin arvo, vain nuoren ja kauniin naisen seksuaalisuus on arvokasta.

      • Anonyymi

      • Mjaa, kyllä meillä isäntä on sanonut vähän väliä että mun ei tartte mennä töihin, jos en halua. ( Muistat ehkä, että olen n. 9 vuotta häntä vanhempi. Vanha haahka jo muutenkin logiikallasi.)

        Että voin jäähä kotiin hänen käydessä töissä, mutta minusta on kivempi etten elä toisen siivellä.

        Tietysti yhteisten lasten vuoksi, kun ovat vielä pieniä äitin tarve on vielä valtava. Joten saatan ollakin vielä osa-aika siipeilijä vuoden tai pari tässä lähitulevaisuudessa. 😃


      • Helmiina kirjoitti:

        Mjaa, kyllä meillä isäntä on sanonut vähän väliä että mun ei tartte mennä töihin, jos en halua. ( Muistat ehkä, että olen n. 9 vuotta häntä vanhempi. Vanha haahka jo muutenkin logiikallasi.)

        Että voin jäähä kotiin hänen käydessä töissä, mutta minusta on kivempi etten elä toisen siivellä.

        Tietysti yhteisten lasten vuoksi, kun ovat vielä pieniä äitin tarve on vielä valtava. Joten saatan ollakin vielä osa-aika siipeilijä vuoden tai pari tässä lähitulevaisuudessa. 😃

        Helmiina: "Mjaa, kyllä meillä isäntä on sanonut vähän väliä että mun ei tartte mennä töihin, jos en halua. ( Muistat ehkä, että olen n. 9 vuotta häntä vanhempi. Vanha haahka jo muutenkin logiikallasi.) Että voin jäähä kotiin hänen käydessä töissä, mutta minusta on kivempi etten elä toisen siivellä. "

        Hienoa, jos miehesi tienaa sen verran hyvin, että toisen ei tarvitse samalla tapaan panostaa työntekoon. Siskollani on vähän sama tilanne, sillä mies on 2 vuotta nuorempi ja toimitusjohtaja/firmanomistaja. Siskon ei tarvitsi käydä ollenkaan töissä, mutta hän haluaa ja yleensä maksaa omat menonsa. Ei siskonikaan halua elää toisen siivellä.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Helmiina: "Mjaa, kyllä meillä isäntä on sanonut vähän väliä että mun ei tartte mennä töihin, jos en halua. ( Muistat ehkä, että olen n. 9 vuotta häntä vanhempi. Vanha haahka jo muutenkin logiikallasi.) Että voin jäähä kotiin hänen käydessä töissä, mutta minusta on kivempi etten elä toisen siivellä. "

        Hienoa, jos miehesi tienaa sen verran hyvin, että toisen ei tarvitse samalla tapaan panostaa työntekoon. Siskollani on vähän sama tilanne, sillä mies on 2 vuotta nuorempi ja toimitusjohtaja/firmanomistaja. Siskon ei tarvitsi käydä ollenkaan töissä, mutta hän haluaa ja yleensä maksaa omat menonsa. Ei siskonikaan halua elää toisen siivellä.

        Meillä on suht pienehköt kulutkin, kun on mietitty miten rahaa käytetään ja mihin menee mitäkin. Ei olla rahalla hassaajia, niin silloin ei tarvitse olla ees järisyttävän suuret tulot.

        Mä käytän itseeni hyvin vähän rahaa ja senkin lähinnä sitten könttinä. Kuten vaatetta tai terveydenhoitoa. Asuinseudulla on paljon väliä, Hesassa kaikki on kallista. 😐

        Oon oppinut pärjäämään päivärahan kokoisella summalla, niin kuukausipalkka on ruhtinaallinen siihin nähden. 😃

        Joo, ei sitä kehtaa ihan vaan heittäytyä toisen elätettäväksi. Suomessa on tukijärjestelmä, jonka varassa kyllä on muitten elätettävänä, mutta mieluusti sitä kutsutaan omaksi rahaksi. Joten sekin oma raha jaetaan perheen kesken. Työtuloista samoin.


      • Helmiina kirjoitti:

        Meillä on suht pienehköt kulutkin, kun on mietitty miten rahaa käytetään ja mihin menee mitäkin. Ei olla rahalla hassaajia, niin silloin ei tarvitse olla ees järisyttävän suuret tulot.

        Mä käytän itseeni hyvin vähän rahaa ja senkin lähinnä sitten könttinä. Kuten vaatetta tai terveydenhoitoa. Asuinseudulla on paljon väliä, Hesassa kaikki on kallista. 😐

        Oon oppinut pärjäämään päivärahan kokoisella summalla, niin kuukausipalkka on ruhtinaallinen siihin nähden. 😃

        Joo, ei sitä kehtaa ihan vaan heittäytyä toisen elätettäväksi. Suomessa on tukijärjestelmä, jonka varassa kyllä on muitten elätettävänä, mutta mieluusti sitä kutsutaan omaksi rahaksi. Joten sekin oma raha jaetaan perheen kesken. Työtuloista samoin.

        Meillä toinen aloittaa syksyllä koulun, joten kesän ja osan syksyä olen ajatellut lorvia kotona. Juurikin muksujen kanssa ja koulun alkuun kunnes osaa ominpäin kouluun lähdön.

        Ei ne lapset ikuisesti apua ja tukea siinä tarvi, mutta kun tukea tarvitaan sitä pitää järjestää, vaikka olemalla kotona. 😃


      • Helmiina kirjoitti:

        Meillä toinen aloittaa syksyllä koulun, joten kesän ja osan syksyä olen ajatellut lorvia kotona. Juurikin muksujen kanssa ja koulun alkuun kunnes osaa ominpäin kouluun lähdön.

        Ei ne lapset ikuisesti apua ja tukea siinä tarvi, mutta kun tukea tarvitaan sitä pitää järjestää, vaikka olemalla kotona. 😃

        Minun siskoni on samanikäinen kuin sinä, mutta hän hankki lapsensa 20-luvullaan. Hänen ei tarvitse enää lapsistaan huolehtia, sillä joulukuussa nuoremmastakin lapsesta tulee täysi-ikäinen. Uusia lapsia sisko ei taida hankkia? Uuden miehen kanssa heillä on käytännössä melkein tyhjäpesä ellei jostain tule vauvakuumetta. Nyt työmaistaa siskolle, mutta hänen miehensä ostelee kalliita Mercedes-Benz -autoja. Samoin elektroniikka perheessä on viimeisestä päästä, mutta sisko tekee myös omalla rahalla hankintoja.

        Hyvää syksyä sinne, sillä täällä Joensuussa on yli 10 astetta pakkasta illalla. Täällä on täysi talvi päällä.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Minun siskoni on samanikäinen kuin sinä, mutta hän hankki lapsensa 20-luvullaan. Hänen ei tarvitse enää lapsistaan huolehtia, sillä joulukuussa nuoremmastakin lapsesta tulee täysi-ikäinen. Uusia lapsia sisko ei taida hankkia? Uuden miehen kanssa heillä on käytännössä melkein tyhjäpesä ellei jostain tule vauvakuumetta. Nyt työmaistaa siskolle, mutta hänen miehensä ostelee kalliita Mercedes-Benz -autoja. Samoin elektroniikka perheessä on viimeisestä päästä, mutta sisko tekee myös omalla rahalla hankintoja.

        Hyvää syksyä sinne, sillä täällä Joensuussa on yli 10 astetta pakkasta illalla. Täällä on täysi talvi päällä.

        Mun ikäluokassa monet on jo isoäitejäkin. 😃

        Mä olen saanut lapset vanhemmalla iällä vasta. Kai se on hyvä niin, kun lapsille on hyvä isäkin olemassa. Mulle on hirmu tärkeetä, että parisuhde olis ja on hyvällä tolalla, kun aletaan perhettä perustamaan ja lapsia hankkimaan.

        Kuitenkin pidän isän läsnäoloa ja vanhempien välistä rakkautta ja yhteistyötä tärkeenä lasten kannalta. Toki ihmiset eroaa, suhteet ei aina kestä. Mutta jotenkin tunnen, että tein oikeita valintoja ryhtyessäni tähän suhteeseen. 😃

        Hyvää syksyä, täälläkin 10 pakkasta! 😊


      • Helmiina kirjoitti:

        Mun ikäluokassa monet on jo isoäitejäkin. 😃

        Mä olen saanut lapset vanhemmalla iällä vasta. Kai se on hyvä niin, kun lapsille on hyvä isäkin olemassa. Mulle on hirmu tärkeetä, että parisuhde olis ja on hyvällä tolalla, kun aletaan perhettä perustamaan ja lapsia hankkimaan.

        Kuitenkin pidän isän läsnäoloa ja vanhempien välistä rakkautta ja yhteistyötä tärkeenä lasten kannalta. Toki ihmiset eroaa, suhteet ei aina kestä. Mutta jotenkin tunnen, että tein oikeita valintoja ryhtyessäni tähän suhteeseen. 😃

        Hyvää syksyä, täälläkin 10 pakkasta! 😊

        Siis suomeksi, hyvä että sain ne lapset juuri tuon miehen kanssa, jonka kanssa elän enkä kenenkään toisen. Isi paikallaan. 😃 👍

        Ja kumppanina 💕


      • Helmiina kirjoitti:

        Mun ikäluokassa monet on jo isoäitejäkin. 😃

        Mä olen saanut lapset vanhemmalla iällä vasta. Kai se on hyvä niin, kun lapsille on hyvä isäkin olemassa. Mulle on hirmu tärkeetä, että parisuhde olis ja on hyvällä tolalla, kun aletaan perhettä perustamaan ja lapsia hankkimaan.

        Kuitenkin pidän isän läsnäoloa ja vanhempien välistä rakkautta ja yhteistyötä tärkeenä lasten kannalta. Toki ihmiset eroaa, suhteet ei aina kestä. Mutta jotenkin tunnen, että tein oikeita valintoja ryhtyessäni tähän suhteeseen. 😃

        Hyvää syksyä, täälläkin 10 pakkasta! 😊

        Helmiina: "Mun ikäluokassa monet on jo isoäitejäkin. 😃"

        Oliko se Clinford Christie tai joku sen suuntainen brittipikajuoksija. Hän oli 35-36-vuotias, kun kuuluttaja sanoi hänestä, että hän on "maailman nopein isoisä". Jotkut saavat lapsia siis tosinuorina ja monesti heidän jälkeläisetkin.

        Helmiina: "Mä olen saanut lapset vanhemmalla iällä vasta. Kai se on hyvä niin, kun lapsille on hyvä isäkin olemassa. Mulle on hirmu tärkeetä, että parisuhde olis ja on hyvällä tolalla, kun aletaan perhettä perustamaan ja lapsia hankkimaan.Kuitenkin pidän isän läsnäoloa ja vanhempien välistä rakkautta ja yhteistyötä tärkeenä lasten kannalta. Toki ihmiset eroaa, suhteet ei aina kestä. Mutta jotenkin tunnen, että tein oikeita valintoja ryhtyessäni tähän suhteeseen. 😃"

        Järkeviä perusteluita näkemyksiä sinulta. Itsekään en lapsia olisi alkanut hankkimaan ilman turvallista ja vakaata suhdetta.

        "Hyvää syksyä, täälläkin 10 pakkasta! 😊"

        Kohta menee täällä ja varsinkin siellä taas plussan puolelle, kun ilmavirtaus käy eteläiseltä suunnalta.

        Itse olen menossa luennolle, joten ei tämän enempää tässä vaan terveiset täältä opiskelevasta sinkkuelämästä.


    • Nainen ei tule toisen naisen kanssa toimeen sen tiedän ja muu ei sitten kiinnostakaan.

      • Anonyymi

        Ellei nainen tule naisen kanssa toimeen, miehen kanssa ei sitten ainakaan. Mies kohtelee kuin näkymätöntä sellaista naista.


      • Ja miksei tulisi?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja miksei tulisi?

        No mukavien, muttei kanojen :)

        En tule toimeen jos toinen nainen yrittää lyödä minua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No mukavien, muttei kanojen :)

        En tule toimeen jos toinen nainen yrittää lyödä minua.

        Kuka on yrittäny? Täällä? 😵


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kuka on yrittäny? Täällä? 😵

        Juhlissa :D


    • Anonyymi

      Julkkiskaunotarten miesystävät tienaavat vähintään kahden edestä. Käyttöoikeudet toistensa lompakoihin.

      • Anonyymi

        Pillulla saa rinnakaiskortin miehen tilille


    • Anonyymi

      Ilmaiseksi pääsevät ainakin syömään kunhan muistavat sanoa joka aterian jälkeen joka miehelle ettei ole kemiaa.

    • Eikö kannattaisi vaihtaa alaa sitten jos ei saa mitään.

    • Anonyymi

      Nyt minä senkin tiedän: yhteiskuntaan sopeutumattomat ja mielenvikaiset laitetaan eduskuntaan ja EU.-parlamenttiin, se on kuin mielisairaala, josta heitä pitää sitten sopeuttaa takaisin yhteiskuntaan rahoilla, näitä mielenvikaisia.

    • Anonyymi

      Onnenpyörijä tulee, tämä sara sieppi on tässä kääntelemässä kirjaimia, edellisessä ohjelmassa se yritti vielä Selviytyä saaraelta pois. TV5

    • Nää julkkiskaunottaret jotka käy jossain Dubaissa aina välillä taitaa käydä tapaamassa jotain sheikkiä..

      Maksullisia naisia ovat..


      Sara Sieppiki taitaa olla jo kokenein konkari. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2142
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      377
      1587
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1186
    4. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      1110
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1009
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      963
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      938
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      818
    Aihe