Moikka, tiedän että on hyvin aikaista ja varmaan jokseenkin turhaa vielä tulla kyselemään, mutta tietääkö joku vai onko kenties itse yrittäjä joka ottaisi kesälle 2020 14 v kesätöihin? Säkylä, Eura, Huittinen ja Sastamalan alue olisi pääsuunnat. Itse olen poika joka on luotettava ja olen tosi tarkka joka asiassa eli en jätä töitä puoliväliin :) ei ole mitään erityistä työtä mikä päällimmäisenä olisi mielessä vaan kaikkea saa toki ehdottaa :) työskennellä voisin kesäkuun ajan tai sovitusti vähän pitempäänkin. Palkka sovitaan tietenkin sitten, kun tietää mitä sen eteen tekee eli siihen en mitään vielä ano, mutta semmonen että saisin ainakin puolet ulkomaanreissun ja kielikurssin opintojen maksuun. Jos on jotain töitä nyt jo valmiiksi mielessä tai tulee toisten mieleen niin kerro ihmeessä :) turhat asiattomat kommentit kiitos pois!
Kesätyö 2020
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623