Moikka, tiedän että on hyvin aikaista ja varmaan jokseenkin turhaa vielä tulla kyselemään, mutta tietääkö joku vai onko kenties itse yrittäjä joka ottaisi kesälle 2020 14 v kesätöihin? Säkylä, Eura, Huittinen ja Sastamalan alue olisi pääsuunnat. Itse olen poika joka on luotettava ja olen tosi tarkka joka asiassa eli en jätä töitä puoliväliin :) ei ole mitään erityistä työtä mikä päällimmäisenä olisi mielessä vaan kaikkea saa toki ehdottaa :) työskennellä voisin kesäkuun ajan tai sovitusti vähän pitempäänkin. Palkka sovitaan tietenkin sitten, kun tietää mitä sen eteen tekee eli siihen en mitään vielä ano, mutta semmonen että saisin ainakin puolet ulkomaanreissun ja kielikurssin opintojen maksuun. Jos on jotain töitä nyt jo valmiiksi mielessä tai tulee toisten mieleen niin kerro ihmeessä :) turhat asiattomat kommentit kiitos pois!
Kesätyö 2020
Anonyymi
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2892691- 1991027
- 65871
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti147821- 59702
- 49623
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?18591- 51565
- 55505
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52504