Ultimate TAKKU... ja sen selvitys?

Anonyymi

Minulla puolipitkät luonnonkiharat hiukset, jotka olen donitsilla sitonut taakse kuukausia.

Nytpä yhtäkkiä ei solmu aukeakaan.

Ostin suositeltua XZ-muumi selvityssuihketta.
Toisen puolen sainkin sillä auki.
Mutta pään toisella puolella (takana vasemmalla) on ja olla möllöttää vanhanajan valkkia muistuttava paksu mötikkä, Kiskomalla en saa irtoamaan mitään, vain tukistamiselta tuntuvaa kipua, ilman tulosta.

Neuvoja, kiitos jo ennakkoon!

12

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määkään en nyt osaa muuta suositella ku sitä "niiskuneidin selvityssuihketta"
      ite oon avannu sillä hiukset jopa hyvin tiivistyneiltä lockseilta, aikaa ja vaivaa siihen tosin vaadittiin, mut takkuun reilusti sitä suihketta ja sit pikkuhiljaa sormilla nyhrää sen hoitosuihkeen liukastamaa takkua löysemmäksi ja hiuksia ulos siitä takusta (varovasti, ei repimällä!) ja välillä lisää sitä suihketta.
      sitä voi tehä vaikka samalla ku kattoo teeveetä ku oppii sen näppituntuman,
      mitään harjaa/kampaa tms apuvälinettä en osaa suositella, jotkut ovat kuulemma käyttäneet locksien purkamiseen apuna myös neulepuikkoa, mut itte koin sen lähinnä hankaloittavan hommaa.

      • Anonyymi

        Kiitokset sinulle!

        Löysin kyllä jo avun: Klippoteket Spray Balsam (argan oil).

        Tätä suihkuttelin kuiviin hiuksiin, ja tuntien ajan pikkuhiljaa vedin tuposta vain muutaman hiuskarvan kerrallaan.

        Lopulta kaikki päässä olevat hiukset oli saatu irti, ja jäljellä oli "pienen hiiren kokoinen" harmaa tuppo.

        Tätä ennen olin epätoivoissani jo soittanut esim. eräälle alan miespuoliselle "gurulle" (tai siis hänen liikkeeseensä, uskon että vastasi itse). Hänen mielestään ei nyt olisi muuta tehtävissä kuin vaihtaa kampausta... = leikkauttaa hankala osa pois).

        Nyt taas kaikki hyvin., osasin itse!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitokset sinulle!

        Löysin kyllä jo avun: Klippoteket Spray Balsam (argan oil).

        Tätä suihkuttelin kuiviin hiuksiin, ja tuntien ajan pikkuhiljaa vedin tuposta vain muutaman hiuskarvan kerrallaan.

        Lopulta kaikki päässä olevat hiukset oli saatu irti, ja jäljellä oli "pienen hiiren kokoinen" harmaa tuppo.

        Tätä ennen olin epätoivoissani jo soittanut esim. eräälle alan miespuoliselle "gurulle" (tai siis hänen liikkeeseensä, uskon että vastasi itse). Hänen mielestään ei nyt olisi muuta tehtävissä kuin vaihtaa kampausta... = leikkauttaa hankala osa pois).

        Nyt taas kaikki hyvin., osasin itse!

        hyvä että selvisi :)


    • Anonyymi

      AP tässä: Yep! Ei enää ikinä parturiin/kampaamoon....
      Mitään eivät osaa, aina vaan sitä leikkaamista että "hiukset vahvistuisivat"
      permanenttia luonnonkiharaan jne.
      Aloitan Curly Girlin juurikin.

      • Anonyymi

        Miksi olet antanut leikata ja miksi olet ottanut permanentin, ei kukaan nyt ase ohimolla noita väkisin tee, miksi ylipäänsä olet mennyt parturikampaamoon, jos asenteesi on tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet antanut leikata ja miksi olet ottanut permanentin, ei kukaan nyt ase ohimolla noita väkisin tee, miksi ylipäänsä olet mennyt parturikampaamoon, jos asenteesi on tuo.

        Ehkäpä minulla vuosia vähän enemmän kuin sinulla?

        Voin kertoa, että esim. vuosia sitten oli muotia tyttöjen ottaa permanentti. Ei sanonut kampaaja mitään luonnonkiharasta.

        Ja edelleen samaa aikaa ennen Internetiä: aina piti vain "leikata, että hiukset vahvistuvat".

        Kun lopulta tajusin lopettaa kampaajalla käymiset, asiat korjaantuivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä minulla vuosia vähän enemmän kuin sinulla?

        Voin kertoa, että esim. vuosia sitten oli muotia tyttöjen ottaa permanentti. Ei sanonut kampaaja mitään luonnonkiharasta.

        Ja edelleen samaa aikaa ennen Internetiä: aina piti vain "leikata, että hiukset vahvistuvat".

        Kun lopulta tajusin lopettaa kampaajalla käymiset, asiat korjaantuivat.

        Jatkan: luonnonkiharani kasvavat tiettyyn mittaan, sitten niihin tulee ohuempi "laine".
        Tätä kampaajat selittivät ohentumiseksi, ja sellainenhan piti taas leikata pois!

        Oikeasti, kun lopetin kampaajalla käymisen, sain luonnonkiharat pitkät hiukset! (Ja nyttemmin puolipitkät).


    • Anonyymi

      Ja muutenkaan, ei enää tarvitse noiden amis-ääiöiden kanssa asioida.
      Eräskin oli minulle koko ajan tunkemassa nenän alle Seiska-lehteä.
      Ei mennyt kovakallolle perille, mitä lehtiä mieluiten luin...

      • Anonyymi

        Etkö itse tiennyt , että sulla on luonnonkihara tukka?, minäkin kysyn , miksi aina annoit leikata hiuksia?
        Miksi pidät ammatillista koulutusta ääliöiden kouluna, et varmaan käytä mitään palveluja joissa häärää " amis-ääliöt" , ja niitä on paljon.
        Terv lähihoitaja merkonomi "amisääliö".


    • Anonyymi

      Ei, en tiennyt. Siitä pitivät ahneet amistytöt huolen.
      En koskaan päässyt niin pitkälle, että hiukseni olisivat saaneet kasvaa yli sen ohuen laineen, jossa kohtaa kampaajan mielestä taas piti leikata, jotta "vahvistetaan hiuksia".

      Nämä ../skiaiset pitivät minut vuosien ajan teini-iässä turhaan lyhyttukkaisena, kun olisin voinut olla pitkätukkainen kiharablondi. Mutta aikansa kutakin...

      • Anonyymi

        Ja siitä sulle jäi ikuinen katkeruus ja viha , joten kaikki ammattitutkinnon suorittaneet ovat ääliöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siitä sulle jäi ikuinen katkeruus ja viha , joten kaikki ammattitutkinnon suorittaneet ovat ääliöitä.

        Ei suinkaan jäänyt siinä mielessä katkeruutta tai vihaa, että nyt ymmärrän, kenen puoleen kääntyä..: myymälässä osaavan myyjän kanssa neuvottelemaan , mitä tuotteitta valita.

        Saksittelijat saavat puolestani edelleen saksitella... vaan eivät enää minun hiuksiani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe