Mihin on hävinnyt rakkaus

Anonyymi

Kun täällä lukee näitä kirjoituksia niin alkaa ihmetellä mihin on jäänyt puolisoiden välinen rakkaus. Miksi ihmiset on menneet naimisiin keskenään.
Rakkaus on mielestäni se tärkein asia avioliitossa. Kun rakastaa toista niin sitoutuu toiseen lopuksi elämää, kunnioittaa toista, tekee kaikkensa että toisen on hyvä olla, unohtaa oman itsekkyytensä. Ei alista toista, ei mollaa toista. Tekee kaikkensa että toinen säilyttää itsekunnioituksensa ja oman arvonsa. Ja kun näin rakastaa kumpikin niin varmasti avioliitto on onnellinen.
Muistakaa rakastaa toisianne se on elämässä tärkeintä.

14

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on kylmennetty.

      • Anonyymi

        Siis toinen puolisoista kylmentää rakkauden?


    • Anonyymi

      "Kun täällä lukee näitä kirjoituksia niin alkaa ihmetellä mihin on jäänyt puolisoiden välinen rakkaus. Miksi ihmiset on menneet naimisiin keskenään."

      Älä nyt hyvä ihminen tee mitään johtopäätöksiä näiden kirjoitusten perusteella, hulluhan sinä olet jos noin teet!! Täällä samat ihmiset kirjoittelee milloin naisena, miehenä jne.jne.

      Rakkautta on joka paikassa, ei ne rakastuneet tai hyvissä parisuhteissa olevat tänne kirjoittele; ihan marginaalinen määrä saattaa niin tehdä.

      Suurimmalla osalla ihmisistä on elämä, joka ei sisällä suomi24 kirjoittelua, suurin osa ei edes tiedä koko sivuston olemassaolosta!

    • Anonyymi

      Rakkautta ei ole olemassakaan muuta kuin pikkutyttöjen unelmissa. Mitä jos kasvaisit aikuiseksi ja palaisit takaisin maan pinnalle.

      • Anonyymi

        Voi kyllä rakkautta on olemassa. Ihan omassa elämässäni. Sääli jos sinä et ole sellaista saanut kokea.


    • Anonyymi

      Tulin samaan tulokseen.
      Illusio aikuisen ihmisen älystä karisee kun lukee näitä.
      Aikuisten muka pitää saada seksiä kuin karkkia ja
      toista kohdellaan kuin omaisuutta ja vierasta.

      Pitäisikö ensin itse kasvaa ennenkuin menee vaatimaan avioliittoon?

      Millaisen mallin nämä antavat lapsilleen?

    • Anonyymi

      joskus voi tapahtua silti yllätyksiä elämässä vaikka nyt kuinka muka luulet tuntevasi itsesi sekä toisen. Me muutumme, kasvamme. Ikävä kyllä. Et ole kovin aikuinen ellet sellaista ymmärrä.
      Silloin tietenkin täytyy erota jos ei ole enää järkeä olla yhdessä. Kannattaa ennemmin tehdä toimenpiteitä ennen kuin katua!

    • Anonyymi

      En tiedä vastausta, itsekin sitä etsinyt. Rakkauden myötä on myös hävinnyt toisesta välittäminen ja toisen kuuntelemisen taito. Nyt on tarjolla vain minä, minää ja minun halujen tyydytystä, että sori, jos et mahdu mukaan, kun minulla itselläni pitää vain olla kivaa. Samalla tuntuu hävinneen perheen ja toisten perheiden yksityisyyden kunnioitus ja arvostus siitä, että perheenä pidetään yhtä ja on hienoa olla tiimi. Nyt kaikki soosoilee ja yksilökeskeisyys on muotia.

    • Anonyymi

      Rakkaus ei ola kadonnut mihinkään!
      Kuten aiempi kirjoittaja jo totesi, rakastavat ihmiset eivät edes tiedä tai vieraile näillä keskustelukanavilla.
      Uskoisin vahvasti että mainonnan tuloksena tyhmimmät ja yksinkertaiset ihmiset luulevat ja uskovat että ilkeys, pettäminen ja ala-arvoinen käytos on tämän päivän normi. Onneksi nuo ihmiset edustavat vähemmistoä.

    • Anonyymi

      Tuleepi tässä mieleen erään iäkään karjalaisukon toteamus räälle naimisiin aikovalle tytölle: Ei rakkaut olt olemassakaan, se vain se lihanhimo, joka sellaisia temppuja tiettää".

    • Anonyymi

      Rakkautta on romanntisissa elokuvissa, ei oikeessa maailmassa. Välittäminen on taas oma juttunsa.

    • Anonyymi

      Karkkia kaikille ja mitä nyt vähänkin olis tarjolla, toiset leujuu jossakin haavemaailmassa, oikeassa todellisuudessa on asiat eri lailla. Pikku prinsessat odottaa sitä vaaleeta prinssiä kuin saduissa voi hitto. Ihmiset on syystä itsekkäitä, kukaan ei sinusta pidä huolta ellet itse sitä tee, nää sanat kuulin nuorena yhdeltä ikkäältä mieheltä, itseesi voit luottaa unohda muu.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu iäkkäältä mieheltä.


    • Anonyymi

      Riisukaas ne vaaleenpunaset kakkulat silmältä ja katsokaa todellisuutta silmiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe