Ikärajaton kynsistudio

Anonyymi

Tietääkö joku missä kynsiliikkeessä ei olisi ikärajaa ja ei maksaisi yli 90€? Olen 14.v ja haluaisin rakennekynnet. Pitäisi vain löytää ikärajaton, hyvä hintainen kynsiliike. Kokemuksia :)?

2

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä mistä kaupungista puhut mutta rakennekynsien ottamisessa kannattaa huomioida se että niitä pitää huoltaa 3-5 viikon välein. Itse asun raumalla eikä täällä missään liikeellä geeli / akryylikynnet maksa kuin 40-60 euroa. Mutta en usko että rakennekynsissä mitään ikärajaa on. Itse olen 14 vuotias ja olen käynyt 13 vuotiaanakin ottamassa geelikynnet. Jossain liikkeissä tietenkin voi olla ikäraja, mutta monissa ei ole. Kuinka vanha olet?

• Anonyymi

Odottakaa muutama vuosi, likat. Toki sellaiset kynnet on kauniit ja coolit. Girlfrendi otti rakennekynnet, joista kyllä pidän, mutta hän on muutaman vuoden vanhempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      6751
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      105
      5320
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3612
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3205
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3157
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2905
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      40
      2411
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2341
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      44
      1929
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1832
    Aihe