Miksi mies ei sano mitään?

Anonyymi

Eräs mies siis vaikutti aluksi tosi kiinnostuneelta ja osoittikin sitä eri tavoilla. Sitten yhtäkkiä hänestä tulikin hiljainen ja välttelevä! Hyvä jos edes tervehtii tai edes katsoo silmiin. Leikkiikö hän vain vai mitä?

16

114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nähtävästi kiinnostus meni ohi.

      • Anonyymi

        Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?

        Ensivaikutelma voi olla joskus väärä,kun paremmin toiseen tutustuu ,saattaa huomata piirteitä luonteessa ,jotka eivät mieleltäkään.


    • Anonyymi

      Ehkä hänen arkeensa muuttui, tuli uudenlaisia työkuvioita tai harrasteita?

    • Anonyymi

      Tai mahdollisesti ujostuttaa, meni lukkoon. Sekin on mahdollista.

      • Anonyymi

        Meneekö se ohi vai oliko se siinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö se ohi vai oliko se siinä?

        Jos sul on yleisavain käytössä, se mahdollistaa vaikka mitä lukkoja avaamaan? Eli osaatko tehdä oikeita asioita, jotka avaavat toisen tunnelukkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sul on yleisavain käytössä, se mahdollistaa vaikka mitä lukkoja avaamaan? Eli osaatko tehdä oikeita asioita, jotka avaavat toisen tunnelukkoja?

        Tai sai seksiä muualta. Kummasti rauhoittaa käytöksen!


    • Anonyymi

      -Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?-
      Löysi paremman. Olet menneen talven lumia. Näin se todellisessa maailmassa vaan menee.

      • Anonyymi

        Jep👍


    • Anonyymi

      Mitäpä jos kysyisit siltä mieheltä, niin saisit ainakin varmuuden?

      • Anonyymi

        Kysyä mitä? Jos sitä ei enää kiinosta niin ei kiinosta.


    • Anonyymi

      Monta verkkoa ollut vesillä ja joku kiinnostavampi nappas kiinni

    • Anonyymi

      Ehkä et itse ole osoittanut miehelle merkkejä kiinnostuksesta. Ainakaan tarpeeksi.
      Mulla on itsellä ollut tilanne, missä luovutin, koska en kokenut naisen olevan kiinnostunut. Eli yksinkertaisesti teet niin, että tuot kiinnostusta enemmän esiin. Selkeämmin kuin tähän asti. Jos se ei auta, niin peli on menetetty luultavasti.

    • Anonyymi

      Miten itse reagoit tuohon miehen kiinnostukseen? Oletko leikkinyt vaikeasti saavutettavaa? Onko sinulla kiinnostusta häntä kohtaan, ja miten olet sitä osoittanut?

      Minä olen normaalisti hiljainen ja välttelevä, ja kiinnostuessani jostakusta on esim. helpompi jutella. Sitten taas torjunnan jälkeen se jutteleminenkaan ei tunnu niin mukavalta, ja päädyn taas hiljaiseksi ja vältteleväksi.

    • Anonyymi

      Jatka elämääsi ja anna olla. Mies on yhteyksissä jos kiinnostaa. Saattaa olla taustalla jtn pelailua, joten tuhlaisi aikaani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe