Miksi mies ei sano mitään?

Anonyymi

Eräs mies siis vaikutti aluksi tosi kiinnostuneelta ja osoittikin sitä eri tavoilla. Sitten yhtäkkiä hänestä tulikin hiljainen ja välttelevä! Hyvä jos edes tervehtii tai edes katsoo silmiin. Leikkiikö hän vain vai mitä?

16

253

Äänestä

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nähtävästi kiinnostus meni ohi.

• Anonyymi

Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?

Ensivaikutelma voi olla joskus väärä,kun paremmin toiseen tutustuu ,saattaa huomata piirteitä luonteessa ,jotka eivät mieleltäkään.

• Anonyymi

Ehkä hänen arkeensa muuttui, tuli uudenlaisia työkuvioita tai harrasteita?

• Anonyymi

Tai mahdollisesti ujostuttaa, meni lukkoon. Sekin on mahdollista.

• Anonyymi

Meneekö se ohi vai oliko se siinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneekö se ohi vai oliko se siinä?

Jos sul on yleisavain käytössä, se mahdollistaa vaikka mitä lukkoja avaamaan? Eli osaatko tehdä oikeita asioita, jotka avaavat toisen tunnelukkoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sul on yleisavain käytössä, se mahdollistaa vaikka mitä lukkoja avaamaan? Eli osaatko tehdä oikeita asioita, jotka avaavat toisen tunnelukkoja?

Tai sai seksiä muualta. Kummasti rauhoittaa käytöksen!

• Anonyymi

-Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?-
      Löysi paremman. Olet menneen talven lumia. Näin se todellisessa maailmassa vaan menee.

• Anonyymi

Jep👍

• Anonyymi

Mitäpä jos kysyisit siltä mieheltä, niin saisit ainakin varmuuden?

• Anonyymi

Kysyä mitä? Jos sitä ei enää kiinosta niin ei kiinosta.

• Anonyymi

Monta verkkoa ollut vesillä ja joku kiinnostavampi nappas kiinni

• Anonyymi

Ehkä et itse ole osoittanut miehelle merkkejä kiinnostuksesta. Ainakaan tarpeeksi.
      Mulla on itsellä ollut tilanne, missä luovutin, koska en kokenut naisen olevan kiinnostunut. Eli yksinkertaisesti teet niin, että tuot kiinnostusta enemmän esiin. Selkeämmin kuin tähän asti. Jos se ei auta, niin peli on menetetty luultavasti.

• Anonyymi

Miten itse reagoit tuohon miehen kiinnostukseen? Oletko leikkinyt vaikeasti saavutettavaa? Onko sinulla kiinnostusta häntä kohtaan, ja miten olet sitä osoittanut?

Minä olen normaalisti hiljainen ja välttelevä, ja kiinnostuessani jostakusta on esim. helpompi jutella. Sitten taas torjunnan jälkeen se jutteleminenkaan ei tunnu niin mukavalta, ja päädyn taas hiljaiseksi ja vältteleväksi.

• Anonyymi

Jatka elämääsi ja anna olla. Mies on yhteyksissä jos kiinnostaa. Saattaa olla taustalla jtn pelailua, joten tuhlaisi aikaani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe