Miksi mies ei sano mitään?

Anonyymi

Eräs mies siis vaikutti aluksi tosi kiinnostuneelta ja osoittikin sitä eri tavoilla. Sitten yhtäkkiä hänestä tulikin hiljainen ja välttelevä! Hyvä jos edes tervehtii tai edes katsoo silmiin. Leikkiikö hän vain vai mitä?

16

183

Vastaukset

• Nähtävästi kiinnostus meni ohi.

• Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?

Ensivaikutelma voi olla joskus väärä,kun paremmin toiseen tutustuu ,saattaa huomata piirteitä luonteessa ,jotka eivät mieleltäkään.

• Ehkä hänen arkeensa muuttui, tuli uudenlaisia työkuvioita tai harrasteita?

• Tai mahdollisesti ujostuttaa, meni lukkoon. Sekin on mahdollista.

• Meneekö se ohi vai oliko se siinä?

• Anonyymi kirjoitti:

Meneekö se ohi vai oliko se siinä?

Jos sul on yleisavain käytössä, se mahdollistaa vaikka mitä lukkoja avaamaan? Eli osaatko tehdä oikeita asioita, jotka avaavat toisen tunnelukkoja?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sul on yleisavain käytössä, se mahdollistaa vaikka mitä lukkoja avaamaan? Eli osaatko tehdä oikeita asioita, jotka avaavat toisen tunnelukkoja?

Tai sai seksiä muualta. Kummasti rauhoittaa käytöksen!

• -Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?-
    Löysi paremman. Olet menneen talven lumia. Näin se todellisessa maailmassa vaan menee.

• Jep👍

• Mitäpä jos kysyisit siltä mieheltä, niin saisit ainakin varmuuden?

• Kysyä mitä? Jos sitä ei enää kiinosta niin ei kiinosta.

• Monta verkkoa ollut vesillä ja joku kiinnostavampi nappas kiinni

• Ehkä et itse ole osoittanut miehelle merkkejä kiinnostuksesta. Ainakaan tarpeeksi.
    Mulla on itsellä ollut tilanne, missä luovutin, koska en kokenut naisen olevan kiinnostunut. Eli yksinkertaisesti teet niin, että tuot kiinnostusta enemmän esiin. Selkeämmin kuin tähän asti. Jos se ei auta, niin peli on menetetty luultavasti.

• Miten itse reagoit tuohon miehen kiinnostukseen? Oletko leikkinyt vaikeasti saavutettavaa? Onko sinulla kiinnostusta häntä kohtaan, ja miten olet sitä osoittanut?

Minä olen normaalisti hiljainen ja välttelevä, ja kiinnostuessani jostakusta on esim. helpompi jutella. Sitten taas torjunnan jälkeen se jutteleminenkaan ei tunnu niin mukavalta, ja päädyn taas hiljaiseksi ja vältteleväksi.

• Jatka elämääsi ja anna olla. Mies on yhteyksissä jos kiinnostaa. Saattaa olla taustalla jtn pelailua, joten tuhlaisi aikaani.

SEISKA.FI

• Linnan jatkojen tavoitelluimmat naiset? Paparazzi bongasi Sara Siepin ja Anne Kukkohovin kadulta railakkaissa juhlatunnelmissa - kuvat!
  • Kohukaunotar perhelomalla! Suvi Pitkänen herätti huomiota lentokentällä – kuva!
  • Linnan kuningatar vähäpukeisissa kuvissa! Linnan juhlissa häkellyttänyt Janniina Alho poseeraa somessa rohkeasti ja paljastavasti - katso!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.