Jatkuva yhteydenpito, raskasta

Anonyymi

Lähdin avoliitosta useita kuukausia sitten. Alkuun yhteydenpito exän puolelta oli kohtuullista. Sittemmin yhteydenotot on muuttuneet jatkuviksi. Ajattelin että hän olisi uuden suhteensa myötä menossa jo eteenpäin, mutta ei.
Minä haluaisin jo reilusti etäisyyttä, mut en haluais olla ikävä. Tämä alkaa kuitenkin käymään raskaaksi.

Miten tällaisen tilanteen voisi hoitaa mahdollisimman nätisti?

2

148

Vastaukset

• Älä vastaa joka kerran puhelimeen, ei sinun ole pakko olla tavoitettavissa joka hetki.
    Ja kun eksä soittaa ja vastaat, puhu lyhyesti, sano että sori, minulla on tässä nyt muuta kiireellistä menossa, jutellaan joskus toiste paremmalla ajalla

Kun ehdottaa tapaamista, sano, että voidaan tavata vaikka kuukauden päästä tai mikä aika nyt sitten sinulle on sopiva.

Silleen nätisti puhuen vieraannutat kerta kerralta kauemmas.
    Puolen vuoden päästä ei eksä enää soittele eikä tekstaile.

Ja auttaa myös kun siirrät eksän pois sometileiltäsi siihen porukkaan jolle et kaikkea informaatiota itsestäsi anna.

• Tähän mä lähden, kiitos. Olen kai potenut jonkinlaista syyllisyyttä/velvollisuutta lähtemisestä ja ollut siksi vähän liikaakin käytettävissä. Somesta olen hänet jo poistanut.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En ymmärrä holokaustin kieltäjiä?

Aivan sama kuin kieltäisi ettei 2 maailmansotaa ole ollutkaan. Onko heillä pimeä alue tuolta osin vai onko se tahallista kieltämistä. Jos myöntäisi se
    Maailman menoa
    319
    2915