Vaimoke hermostuu kuunneltavasta radio-ohjelmasta

Anonyymi

Hei.

Yle puheen Docventures lähetyksessä oli mielenkiintoista keskustelua miehenä olemisesta, kun ajoin töistä kotiin. Vieraana oli Tuomas Rajala, joka on kirjoittanut ero-oppaan. Minua kiinnosti se keskustelun osa, jossa puhuttiin miesten jäämisestä yksin ja miesten onnettomista sosiaalisista verkostoista. Koska olen itse perheen, työpaikan ja parisuhteen ulkopuolella yksinäinen, vailla hyviä kavereita, aihe kiinnosti.

Halusin vilpittömästi kuunnelluttaa samaisen keskustelun Yle Areenasta puolisolleni hyvän keskustelun vuoksi. Hän kuitenkin hermostui ja suivaantui koska halusin hänen mielestään kuunnella ero-ohjelmaa.

Kysynkin kuka täällä ymmärtää puolisoni reaktiota ja olenko tehnyt jotain väärää? Miksi minun pitäisi tuntea syyllisyyttä, jos radio-ohjelmassa joku keskustelee erosta? Eikä se ero ollut se pointti vaan se, että muillakin miehillä on vaikeuksia saada kavereita. Puolisoni kun on antanut ymmärtää, että minussa on jotain vikaa kun en saa kavereita.

6

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Luulisi että sulle riittää kun itse sait ko. ohjelmasta vinkkejä siitä miten toimit kaveripiirissä toisin ja saat niitä kavereita itsellesi.
      Vai onko sun vaimokkeesi tehtävä hankkia sulle ystäviä?

Mieheni rassaa autoja ja moottoripyöriä. Ei ole minun juttu, en katso enkä kuuntele, eikä kiinnosta, kyydissä voin istua silloin tällöin, mutta ei muuta. Ei mun mieskään ole kiinnostunut mun kuntosalitreeneistä eikä juoksulenkeistä, eikä mun kavereista ja silti meillä menee paremmin kuin hyvin.

• Anonyymi

Minä pelaan tietokonepelejä, mieheni ei koske tietokoneeseen lainkaan. Tykkään siivoamisesta ja pyykinpesusta, myös ompelemisesta ja sisustustuunausjutuista. Mies ei hetkauta korvaansa mun jutuille.
      Mieheni eräjormailee, liikkuu luonnossa ja tekee ruokaa joka päivä. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa yllämainitut, paitsi syön kyllä mielelläni valmista ja hyvää ruokaa.
      Mieheni on aina nenä tai korva kirjassa kiinni kaikki yllämainituista ja työstä muun liikenevän ajan. Ei ole minun juttu.
      Minulla on paljon kavereita, kyläilevät meillä ja minä heillä, miehelläni on kaksi -kolme kaveria joita tapaa autotallissamme. Kahvitkin vievät sinne mennessään.

Parisuhteemme kukoistaa. Kumpikin tekee omia juttujaan arkisin, kohdataan joka ilta sängyssä klo 21.00, siellä harmonia kukki ja hommat hoituu puolin ja toisin.
      Ai niin, tavataan myös ruokapöydässä, ja joka toinen ilta saunassa :). Saunominen on meidän juttu, siellä saatetaan istua vaikka kaksi tuntia putkeen. Ei kylläkään jutella paljonkaan kun tiedetään toistemme ajatukset jo selkäytimellä.
      Näin on hyvä, ei ole eikä tule turhia kiukutteluita eikä väärinymmärryksiä mistään asiasta.

• Anonyymi

Löytyyhän noit naisiin, oma muijani voi kanssa sulkee radion kun haluun kuunella tiettyä kanavaa, ei kuulemma jaksa joten vaihtaa taajuutta tai sammuttaa. Mitäs tapahtuis jos sanoisin et panin toista naista kun en jaksaa omaa muijaa panna, vaihtelu virkistää.

• Minkä takia sun puolison olisi pitänyt se ohjelma kuunnella?

• Anonyymi

Kerroitko hänelle pointtisi? - Nm. Taisi jäädä epäselviksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2846
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      127
      2736
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1783
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1342
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      64
      1324
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      866
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe