Miten se menee jos työ pitää saada ehdottomasti valmiiksi parin päivän sisällä mutta olen kyvytön tekemään työtäni nyt ja olen työpaikallani ainoa joka osaa sen työn?
Pitääkö se tehdä vaikka olisi kuinka sairas mutta lääkäri kirjoittaa todistuksen että olen työkyvytön?
Voinko saada potkut jos en tee työtäni?
Painotan että työ pitää saada valmiiksi tai muuten se vaikuttaa moneen asiaan ja yksi toinen yritys ottaa rahallisesti takkiin.
Saikulle ekaa kertaa
Anonyymi
1
136
Vastaukset 1
- Anonyymi
Sairauden takia ei voi potkuja jaella vaikka moni yrittäjä toivookin että voisi.
Jos olet työkyvytön niin olet työkyvytön, firman vika kun nojaavat liikaa yhteen ihmiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598