maailman ihanampia näkyjä on alaston nainen tai nainen suihkussa tai halukas ja kiimainen nainen tai alaston nainen makaa haarat levällään sängyllä mitäs muita kivoja näkyjä on maailmassa
ihania näkyjä
30
58
Vastaukset
Hyvin onnistunut ja aloitettu spagettivuoka juustokurutteella.
- Anonyymi
nainen nyt haetaankin maailman kauneimpia ja upeimpia näkyjä voi sinua nainen oolet höpsö
Anonyymi kirjoitti:
nainen nyt haetaankin maailman kauneimpia ja upeimpia näkyjä voi sinua nainen oolet höpsö
Voi kuule vajukki kun oot itse höpsö. 😃
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Voi kuule vajukki kun oot itse höpsö. 😃
ns paavo rauhoitu mutta voisit sanoa mitä kokoa on rintaliivisi ja mahdatko saada pikkujoulu lahjaksi pitsi pikkarit ja mitä olet toivonut joulupukilta joululahjaksi
Anonyymi kirjoitti:
ns paavo rauhoitu mutta voisit sanoa mitä kokoa on rintaliivisi ja mahdatko saada pikkujoulu lahjaksi pitsi pikkarit ja mitä olet toivonut joulupukilta joululahjaksi
No pitsipikkarit on joskus käynyt mielessä.... ne uudet tanskalaiset mitkä ei tunnu edes miltään.
Voishan se pukki sellasetkin tuoda? Rintsikoita en tartte, on sen verran pienet tisut.Tykkäisitkös sä sellaisista?- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No pitsipikkarit on joskus käynyt mielessä.... ne uudet tanskalaiset mitkä ei tunnu edes miltään.
Voishan se pukki sellasetkin tuoda? Rintsikoita en tartte, on sen verran pienet tisut.Tykkäisitkös sä sellaisista?Eripartisaani KUMMALLISE kumisaapat käytöön voisi sanoa Sälli-Saulille Pelle ;Miljoona voisi sanasila.
Linnan juhlissa pitää sauli-sällillä pitää olla eriväriset kumisaappaaT JALOISSAAN. - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Voishan se pukki sellasetkin tuoda? Rintsikoita en tartte, on sen verran pienet tisut.Tykkäisitkös sä sellaisista?Dixie-Disse: sitten kun leikkaat kun hiukset_: tuli 9-millimeriä nyt sitten hiuksista, kuin joku 9mm Glock-pistooli :D
- Anonyymi
Minä en pidä tuolaisista ruudullista tai värillidsistä puvuista, kuten tyttöjen värrikkäitä on.
On vain "total black" with NATO colors. Maailmassa on noin 3500 000 000 naista, joista kenties muutama miljoona on miellyttävän näköinen alastomana. Yleensä alaston nainen ei ole yhtään sen miellyttävämmän näköinen kuin alaston mieskään. Alastomassa naisessa ei sellaisenaan ole mitään seksuaalisesti kiihottavaa, kuten ei miehessäkään. Pikemminkin alastoman ihmisen kohtaaminen muussa kuin intiimissä tilanteessa on kaikkea muuta kuin esteettisesti taikka seksuaalisesti miellyttävä. Sellainen kohtaaminen saa yleensä aikaiseksi lähinnä kiusaantumista, häpeää puolin ja toisin sekä joissain tapauksissa ahdistusta.
Suihkussa oleva nainen, siis itseään pesevä, on minusta yhtä miellyttävää katseltavaa kuin uitettu koira, paitsi että naisen turkki ei peitä koko kehoa. Mitä tulee haarojaan levittelevään naiseen, olisi sellaiseen tilanteeseen törmääminen kiusallisempaa kuin pelkästään alastoman naisen kohtaaminen, ellei tilanne ole intiimi.
Naiset ovat kauniita niin vartaloltaan kuin kasvoiltaankin, mutta aivan kuten naisen kasvotkin ovat yleensä paremman näköiset hieman laitettuna kuin suoraan vuoteesta nostettuna, ovat naisten vartalotkin paremman näköisiä sopiviin ja tarkoituksenmukaisiin vaatteisiin verhottuina. Vähemmän on enemmän, mutta kokonaan ilman ei ole mitään.- Anonyymi
Kyllä lihaksikas mies on keholtaan kauniimman näköinen, kuin selluliitti reisinen siiderivalas matami, jonka reidet hyllyvät, kuin tutiseva hyytelö.
- Anonyymi
Kysypä tuota gynekologeilta, mitä mieltä he ovat :D
- Anonyymi
eeron ai aaron väriset6, väärän väsiset kumisaappaa6t linnanjuhlissa
- Anonyymi
Höyryävä ruokalautanen.
- Anonyymi
Suolakurkku.
- Anonyymi
Olen nähnyt kerran kun syksyinen majava putosi patopuulta selälleen veteen eikä se ollut kaunis näky.
- Anonyymi
Tosiaan kauneinta elämässä on oma rakas alastomana sängyllä jota saa koskea ja katsella.
- Anonyymi
No siitä pitää joka tapauksessa sopia!
- Anonyymi
Kyllä se oma pieni lapsi vieressä nukkumassa on kaunein näky. Mutta mitäpä aloittaja tällaisesta mitään ymmärtäisi.
- Anonyymi
no olen erimieltä kyllä nainen on kauniimpi eli 1 nainen on kaunis 2 saa himot hyrräämään 3 kikkeliin eloa 4 naista on pakko pussata ja koskea ja pakko sekstata ja haluaa tyydyttää naisen mutta lapsi sängyssä niin seuraavana yönä on pinni sängy lapselle ja vähän isommalle oma huone sänkyineen sitä huutoa kukaan kuuntele ja jos lapsi ei ole oma niin ei sitä jaksa katsella edes vaan miettii joko lapsi painuu vi.tuun täältä tai minä lähden eli käyn vain kyläilemässä no sekin hiipuu niin ei äpäriä kauaa katsele eikä kuuntele ja rupeaakin katselemaan lapsettomia naisia
Mitä tulee muihin ihaniin näkyihin, voisin nostaa alastomien naisten lisäksi esiin luonnon ja maiseman vuotuisen vaihtelun. Itse jaksaisin ihailla ympäristön muutoksia kasvusta ja kukoistuksesta hiipumiseen ja lakastumiseen, aina sen asettumiseen talven kylmänvalkeaan lepoon.
Rakastan myös lumoavaa näkyä, jolla luomakunnan suurin käsi maalaa nopeilla siveltimenvedoillaan revontulia mustalle taivaalle äärettömistä korkeuksista ja ikäänkuin hipaisee meidän asuinsijaamme. Kuinka pieneksi sitä silloin itsensä kokeekaan, mutta samalla tuntee olevansa osa jotain suurempaa.
Kauneutta on lempeyden ymmärtäminen, hyvän sydämen näkeminen ja auttavan käden tarjoaminen. Mitä merkitystä on ihmisen kasvojen kauneudella taikka vartalon kiinteydellä, ne lakastuvat aikansa kuluttua kuten kasvusto kesän kukoistuksen jälkeen. Lopulta meitä kaikkia odottaa talven kylmyys ja ikilepo, jolloin ainoastaan pintaa syvemmälle menevät pyrkimykset lämmittävät.
Elämä on kaunista. Nuoruus, voima ja into ovat kauneuden sädekehä. Mutta kauneutta on myös vanhuudessa, ikävuosien tuomassa ymmärryksessä, viisaudessa jota kirjat eivät opeta. Kuinka jaksaisinkaan katsella ihmisten syntymistä, kasvamista ja kukoistamista, hiipumista ja lakaistumista sekä asettumista talven tuomaan ikilepoon hankien keskelle pakkasen kovettaman maan poveen.
Elämää ja kauneutta on kaikkialla ympärillämme. Olisipa minulla jokin keino vangita sitä, ikuistaa alati elävää kauneutta ja elämää jollain tavalla liikkumattomaksi ja paikallaanpysyväksi. Mutta miksi ihmeessä haluaisin niin tehdä, sillä kauneus tulee kaiken muuttumisesta alati. Paikoillaan ovat vain kuolleet ja muistot heistä.Kyllä minusta oli kaunista katsella, kun ystäväpariskunnan rouva pesi näyttävästi ja huolella sievää vittuaan ja sai samalla tukahdutetun orgasmin. Sanoinkin siitä hänelle, ja hän oli hyvin mielissään.
Minusta alaston nainen on kauneinta katsottavaa koko maailmassa. Lukuisat naiset saunavieraina ovat olleet kauniita. Ei kukaan ole ollut ruma. 🌹👀- Anonyymi
Tuollainen on aika mukava ohjelma, ja hyviä kilpailuja, mitenkähän, tytötkin katsotav että tuo Viivi on aika voimakas Selviytyjät-ohjelmassa, sitten kylpee itse ja katsoo mitä ohjelmassa tapahtuu, yön pimeydessäkin kuumassa kylvyssä ja iltapalat.
Dissen juustokuorrutteinen spagettivuoka sai mut yökkäämään.
En oikein ymmärrä, miksi.
(Naurua)Itse olen taiteellisesti ja muutenkin raamikkaasti pohtinut erästä vaihtoehtoa vuosikausia. Tämän eteen on tehty valtavasti töitä ja luettu tästä kattoon asti kirjoja, mutta mitään näkyvää ei olla saatu aikaan.
Siis huolimatta siitä että olen raamikas ja muutenkin varsin mukiinmenevä mies.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Itse olen taiteellisesti ja muutenkin raamikkaasti pohtinut erästä vaihtoehtoa vuosikausia. Tämän eteen on tehty valtavasti töitä ja luettu tästä kattoon asti kirjoja, mutta mitään näkyvää ei olla saatu aikaan.
Siis huolimatta siitä että olen raamikas ja muutenkin varsin mukiinmenevä mies.
(Hirn)Oikeastaan tämä vaihtoehto ei ole edes vaihtoehto, sillä se on hämmentävän yksinkertainen selitys aivan kaikelle.
Eli jonkinlainen kaiken teoria.
(Hihitystä)Verensokerit päässeet liian alas? Oit vetänyt liian hapokasta, liian pitkään...
Jaffaa vaan alas varovasti ja sit koitat iltapäivästä kebulla saada balanssiin. 😬👌
Enpä nyt sanois..
https://yle.fi/uutiset/3-10108210
Kiva kuva..
https://media.treehugger.com/assets/images/2011/10/clark-little-wave.jpg- Anonyymi
yhdyt naiseen takaa, nainen konttausasennossa tissit roikkuat heiluvat
katsot peniksen vartta, kuinka se työntyy sisälle
naisen takamuksen lantio, luiden väliin
katsot ja tunnet, mitä se oikein se on se seksi - Anonyymi
täysin hiljainen metsä, jossa ei ole ketään, ei yhtäkään ääntä, varsinkin ihmistä
öinen kaupunki, katuvalot, hiljaista, kuljet kaupungilla kuten teit koko elämäsi
se tuttu asia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051109
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611072Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144818- 65705
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 53557
- 78551
- 39528